Taką dostałem odpowiedź z centrum pomocy EA polska.
Witam,
w tym wypadku proszę spróbować zaktualizować punkustera. Poniżej zamieszczam instrukcję jak to zrobić:
Proszę ściągnąć plik i zapisać na dysku:
http://websec.evenbalance.com/downloads ... bsetup.exe
Podczas uruchomiania programu nastąpi aktualizacja. Następnie należy dodać grę: w menu programu proszę kliknąć na "Add Game" i dodać pożądaną grę. Teraz proszę kliknąć na "Check for Updates"-program automatycznie zaktualizuje Punk Buster.
Proszę również upewnić się, iż wszystkie programy dotyczące punkbustera ustawione są do wyjątków w zaporze ogniowej oraz programach antywirusowych. Również proszę uruchamiać grę na koncie z pełnymi prawami administratora.
O ile to nie rozwiąże problemu, to proszę się jeszcze zastosować do poniższej instrukcji:
1) Grę zawsze należy instalować (i grać) przy wyłączonych zbędnych procesach (w tym antywirus i firewall),
więcej informacji jak również dokładna lista procesów, które proszę nie wyłączać znajduje się tutaj:
http://eapo.custhelp.com/cgi-bin/eapo.c ... ZT0x&p_li=
2) Należy również, ze strony producenta karty graficznej, zainstalować najnowsze sterowniki. Proszę również zainstalować ostatni patch:
http://www.polska.ea.com/downloads/2136/get
3) Jeżeli to nie pomoże, to proszę dokładnie odinstalować grę i później ponownie ją zainstalować na koncie z pełnymi uprawnieniami administratorskimi oraz używając takiego folderu docelowego, jaki gra sama zaproponuje podczas instalacji.
Komputer, aby gra działała prawidłowo powinien być wolny od wirusów oraz programów typu spyware oraz adware. (np. darmowy antywirus:
http://www.free-av.com/ , darmowe narzędzie do usuwania ad ware:
http://www.lavasoftusa.com/products/ad_aware_free.php , darmowy program do usuwania spyware:
http://www.safer-networking.org/pl/mirrors/index.html )
Proszę również przeskanować rejestr systemu Windows programem do porządkowania rejestru np.
http://www.eusing.com/Download/EFRCSetup.exe