Witam,
Ostatnio do pomocy technicznej EA napisałem coś takiego:
Cytuj:
Witam,
Chciałbym zgłosić problem z grą Battlefield 2. Gdy wchodzę na jakiś serwer to po paru minutach z gry wyrzuca mnie z komunikatem: Utraciłeś połączenie z serwerem. Próbowałem temu zapobiec przez:
- aktulizację PB
- re-install PB
- re-install gry
- ponową instalacje systemu Windows XP
Mój sprzęt to:
Athlon X2 4400+
Nvidia 8600GT 256MB
1GB RAM
Gigabyte MA69G-S3H (AM2)
Windows XP z SP2. Porty na firewallu odblokowane jak i na routerze. Usługi PnkBstrA i B uruchomione. Na starym komputerze z grą nie było problemu. Proszę o pomoc, bo już nie mam sił.
W odpowiedzi otrzymałem coś takiego:
Cytuj:
Witam,
jeżeli ma Pan również zainstalowany ostatni patch 1.41, w tym wypadku niestety wygląda to na problem spowodowany routerem. Proszę o kontakt z dostawcą internetu bądź producentem urządzenia.
Odpowiadając na ten e-mail prosimy dołączyć treść poprzedniej wiadomości. Dziękujemy.
Pozdrawiam,
Maria Gaura
Centrum Pomocy Technicznej EA ( ProGamers na zlecenie EA)
tel: +48 0 22 8522730
pomoc online: Pomoc On-line
http://www.electronicarts.pl
Router (o ile można nazwać to routerem) jaki posiadam to livebox tp zwany także SAGEM F@st 3202. Głównie to BF zaczął sie sypać od kiedy to ustrojstwo pobrało nowe oprogramowanie.
A teraz do rzeczy. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Czy komuś livebox po updejcie sprawiał podobne problemy? U mnie po aktualizacji oprogramowania livebox wieszał się, pomagało wyciąganie wtyczki. W końcu poszedł reset ustawień i o dziwo livebox ruszył. Teraz tylko z "Utraciłes połączenie z serwerem" mam problem.
I może następna rada od kogoś, jak przekonać tych z TPSA żeby mi liveboxa wymienili. Dzisiaj próbowałem i kazali czekać do zwiechy (której już przez tydzień nie było) i wtedy będą kombinować i może będe mógł wymień liveboxa na nową sztuke.