Teraz jest 29 wrz 2024, 08:37

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1084 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 73  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 8 paź 2007, 18:33 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Krótko i subiektywnie: QW sux a lot mimo że zapowiadało się ( jakiś rok temu ) nieźle. A komu się nie podoba to co napisałem to niech w#####la, każdy ma swoje zdanie ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 paź 2007, 18:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2007, 10:59
Posty: 716
Lokalizacja: Malopolska
Terapuls napisał(a):
Jan_Twardowski napisał(a):
Terapuls napisał(a):
nie ma kolejek po takiego Descecratora czy Tormentora, gracze się o te pojazdy nie teamkillują


Mylisz sie :)


W demo grałem niemal od wydania, w wersję finalną od soboty (gra w Polsce ukazała się w piątek) i dotąd nie widziałem żeby choć jeden raz ktoś kogoś zabił w walce o pojazd.



Widac nie korzystales z muchy.

I osobiscie tez sie zawiodlem na QW chociaz podoba mi sie ten element pracy zespolowej.

Moja nadzieje w Crysie, jak poprawia bugi (ktorych aktualnie troche jest) to gra bedzie naprawde fajna. Tylko to polskie EA ehh, nieslowne bardzo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 paź 2007, 20:31 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2004, 20:41
Posty: 2219
Lokalizacja: Warszawa Praga
Terapuls napisał(a):
Z przykrością muszę napisać przyjacielu, że chrzanisz od rzeczy. To że gry mają inną koncepcję realizacji celów strategicznych ma niby oznaczać, że nie da się ich porównać? Rozumiem, że dla Ciebie istnieją jedynie porównania na zasadzie BF1942 vs. BF Vietnam vs. BF2. W takiej sytuacji zawsze górą jest BF. Fajna taktyka :lol:

Nie mówię, że się nie da ich porównać. Po prostu nie ma sensu ich porównywać PONIEWAŻ ICH ZAŁOŻENIA SĄ INNE i MAJĄ INNĄ KONCEPCJĘ. Zresztą sam to napisałeś ;)

Terapuls napisał(a):
Poza tym o niebo ciekawsze jest kompletowanie konkretnych zadań głównych i pobocznych niż nieustanna, niezmienna i już nudna walka o flagi.

Powtarzam to co napisałem przed chwilą... gry mają inne założenia i inaczej jest realizowany cel, który trzeba osiągnąć. Dlatego nie porównuję BFa do ET:QW. Jakby chodziło o to samo i w taki sam sposób by się to wszystko odbywało, to wtedy mielibyśmy o czym rozmawiać...


Terapuls napisał(a):
W BF pojazdy są "przegiętę" na maksa. Można tak naprawdę jedynie umieć latać J-10 i nic więcej, aby zdobywać złoto za złotem. Słowem gra promuje lamerów walczących o bonusy, na myśl których dostają emocjonalnego...hmmm...spełnienia

odpowiedziałeś sobie sam >>>
Terapuls napisał(a):
Nie bardzo rozumiem dlaczego argument o statystykach "mogę wywalić"... Chyba nie przez to, że one to po części rozwaliły grę, nad czym ubolewam


Otóż właśnie poprzednie części nie posiadały lamerskich statsów i wtedy każdy grał dla dobra ogółu i można było mówić o jakimś teamplay'u, a poprzez wprowadzenie statsów przestał się liczyć interes ogółu, a zaczął jednostki.

Terapuls napisał(a):
Na pewno nie warto bronić EA, zwłaszcza śledząc opinie na temat BF2142, z którym osobiście miałem kontakt jedynie poprzez demo. Kto wie, może nadchodzi kres BFa w ogóle?

EA zabiło tą grę wprowadzając gniot w postaci BF2142 i wydając co raz to mierniejsze patche do BF2/BF2142. Nie wspominam już o tym, że kontynuacji nie widać na horyzoncie :|

_________________
43RIDE Magazyn Rowerowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 paź 2007, 22:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 gru 2005, 14:58
Posty: 449
Lokalizacja: Żychlin
Jan_Twardowski napisał(a):
Widac nie korzystales z muchy.

I osobiscie tez sie zawiodlem na QW chociaz podoba mi sie ten element pracy zespolowej.

Moja nadzieje w Crysie, jak poprawia bugi (ktorych aktualnie troche jest) to gra bedzie naprawde fajna. Tylko to polskie EA ehh, nieslowne bardzo.


Tormentorem latałem wielokrotnie. Ostatnio stał sobie odłogiem i dopiero ja się nim zainteresowałem 5 minut przed końcem misji :wink:
Co się tyczy Crysisa to nigdy się nie zainteresuję tą grą, jako że Vista i ten (tylko) jej DirectX10...one dopiero SUX :!: A tak serio polityka MS w tym wypadku szczególnie mnie wkurza, bo na siłę promują schrzaniony system. O opiniach nt. Visty chyba tutaj dyskutować nie będziemy, zresztą wystarczy sobie poszperać w sieci a wszystko stanie się jasne.

Tom@s napisał(a):
Nie mówię, że się nie da ich porównać. Po prostu nie ma sensu ich porównywać PONIEWAŻ ICH ZAŁOŻENIA SĄ INNE i MAJĄ INNĄ KONCEPCJĘ. Zresztą sam to napisałeś ;)


Trochę ta wypowiedź jest dla mnie bez składu i ładu. Skoro nie zaprzeczasz faktowi, że można te dwie gry porównywać, to dlaczego piszesz że nie ma to sensu? IMO obie są strzelankami FPS z elementami gier "arkadowych" (BF trochę mniej, zwłaszcza po łatce zmniejszającej możliwość "bunny hoppingu", ale wcześniej to była jedna wielka skakanina, o czym można się było przekonać choćby z wielu filmików na YouTube), obie mają identyczne podstawy (a więc walka dwóch drużyn, składających się z różnych klas postaci o pewne cele na różnych mapkach), różnią się jedynie założeniami celów (zdobywanie flag vs. wykonywanie zadań), możliwością ich realizacji (każda klasa vs. najczęściej tylko jedna właściwa klasa) i udziałem pojazdów (dające ogromną przewagę vs. IMO zrównoważone). Istnieje oczywiście jeszcze szereg różnic, ale te uważam za najważniejsze.

Tom@s napisał(a):
Terapuls napisał(a):
W BF pojazdy są "przegiętę" na maksa. Można tak naprawdę jedynie umieć latać J-10 i nic więcej, aby zdobywać złoto za złotem. Słowem gra promuje lamerów walczących o bonusy, na myśl których dostają emocjonalnego...hmmm...spełnienia

odpowiedziałeś sobie sam >>>
Terapuls napisał(a):
Nie bardzo rozumiem dlaczego argument o statystykach "mogę wywalić"... Chyba nie przez to, że one to po części rozwaliły grę, nad czym ubolewam


Otóż właśnie poprzednie części nie posiadały lamerskich statsów i wtedy każdy grał dla dobra ogółu i można było mówić o jakimś teamplay'u, a poprzez wprowadzenie statsów przestał się liczyć interes ogółu, a zaczął jednostki.


Więc? Nadal podtrzymuję argument, że "statsiarstwo" w ET:QW będzie znacznie mniej nasilone (piszę mniej, gdyż okazało się, że jednak jakieś tam stałe statsy będą, ale praktycznie bez żadnego wpływu na rozgrywkę, gdyż nie ma możliwości w ten sposób zdobywać unlocków - te można odblokować tylko na czas kampanii wykonując jej założenia; poza tym wszelkie odznaczenia uwzględniają punkty za realizację celów, nie zaś ogólną ich liczbę, która tak naprawdę nie ma znaczenia). Można więc było to zrobić inaczej, ale stało się jak się stało.

Tom@s napisał(a):
EA zabiło tą grę wprowadzając gniot w postaci BF2142 i wydając co raz to mierniejsze patche do BF2/BF2142. Nie wspominam już o tym, że kontynuacji nie widać na horyzoncie :|


Zgadzam się w tej kwestii. Co prawda w tym momencie średnio mnie już obchodzą kolejne dzieci EA, ale na myśl o BF2 łezka się w oku wciąż zakręci. W końcu kilkaset godzin mojego życia ta gra pochłonęła :!: :D

Meewosh47 napisał(a):
Krótko i subiektywnie: QW sux a lot mimo że zapowiadało się ( jakiś rok temu ) nieźle. A komu się nie podoba to co napisałem to niech w#####la, każdy ma swoje zdanie ;p


No tutaj kolega się popisał całą serią argumentów merytorycznych :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 paź 2007, 09:36 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
A czy ktoś mnie zmusza do podawania argumentów? Ja tylko podaję swoją opinię a to czy ktoś się z nią zgodzi czy nie to mi to lotto.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 paź 2007, 10:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 gru 2005, 14:58
Posty: 449
Lokalizacja: Żychlin
Takie podejście na forum, gdzie z założenia się dyskutuje, jest co najmniej lekceważące i nieuprzejme. A jeszcze do tego sposób wyrażania tej opinii. Słowem: warholstwo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 paź 2007, 10:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2006, 11:49
Posty: 218
Lokalizacja: Chrzanów
Terapuls napisał(a):
Takie podejście na forum, gdzie z założenia się dyskutuje, jest co najmniej lekceważące i nieuprzejme. A jeszcze do tego sposób wyrażania tej opinii. Słowem: warholstwo.



co za koles :lol:

forum to chyba raczej to wyrazania opinii... dyskutowac niewszyscy lubia...

_________________
[PRGK-42] - "Succeed Or Die Trying"
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 paź 2007, 11:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2007, 10:59
Posty: 716
Lokalizacja: Malopolska
Setor88 napisał(a):
Terapuls napisał(a):
Takie podejście na forum, gdzie z założenia się dyskutuje, jest co najmniej lekceważące i nieuprzejme. A jeszcze do tego sposób wyrażania tej opinii. Słowem: warholstwo.



co za koles :lol:

forum to chyba raczej to wyrazania opinii... dyskutowac niewszyscy lubia...


Ja nie widze w tym nic dziwnego co napisal, powiem wiecej zgadzam sie z tym.

Co do QW to powiem tak, niepodoba mi sie to ,ze tak latwo mozna celnie strzelac. Bronie praktycznie nie maja rozrzutu i prawie nie ma znaczenie czy kucasz czy czy chodzisz na boki i tak kule leca prosta w jeden punkt. Jak dla mnie zbyt arcade 'owe(to slowo doskonale odaje znaczenie strzelania w QW, nie znam polskie odpowiednika) podejscie do systemu walki preferuje bardziej realistyczne.

Gdyby model strzelania byl bardziej podobny do tego z bf2. to juz bym mial pelna wersje u siebie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 paź 2007, 12:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lip 2005, 11:54
Posty: 653
Lokalizacja: metropolia szczecińska
Jan_Twardowski napisał(a):
Setor88 napisał(a):
Terapuls napisał(a):
Takie podejście na forum, gdzie z założenia się dyskutuje, jest co najmniej lekceważące i nieuprzejme. A jeszcze do tego sposób wyrażania tej opinii. Słowem: warholstwo.



co za koles :lol:

forum to chyba raczej to wyrazania opinii... dyskutowac niewszyscy lubia...


Ja nie widze w tym nic dziwnego co napisal, powiem wiecej zgadzam sie z tym.

Co do QW to powiem tak, niepodoba mi sie to ,ze tak latwo mozna celnie strzelac. Bronie praktycznie nie maja rozrzutu i prawie nie ma znaczenie czy kucasz czy czy chodzisz na boki i tak kule leca prosta w jeden punkt. Jak dla mnie zbyt arcade 'owe(to slowo doskonale odaje znaczenie strzelania w QW, nie znam polskie odpowiednika) podejscie do systemu walki preferuje bardziej realistyczne.

Gdyby model strzelania byl bardziej podobny do tego z bf2. to juz bym mial pelna wersje u siebie.


Mówisz, że brak ci RPK w QW, z ktorym moglbys sie rozlozyc na srodku ulicy badz w samochodzie jak ostatni lamer liczac na to ze nikt ci nie zrobi anal intrudera?

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa

ale jak to :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 paź 2007, 13:03 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Terapuls napisał(a):
Takie podejście na forum, gdzie z założenia się dyskutuje, jest co najmniej lekceważące i nieuprzejme. A jeszcze do tego sposób wyrażania tej opinii. Słowem: warholstwo.


Pisze się warCHolstwo. Najpierw kup sobie słownik a potem wdawaj się w dyskusje z innymi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 paź 2007, 13:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2007, 10:59
Posty: 716
Lokalizacja: Malopolska
LipToN Earl Grey napisał(a):

Mówisz, że brak ci RPK w QW, z ktorym moglbys sie rozlozyc na srodku ulicy badz w samochodzie jak ostatni lamer liczac na to ze nikt ci nie zrobi anal intrudera?


Analfabetyzm bierny...pisze cos wprost przeciwnego, odstaw gry na bok i zacznij czytac ksiazki bo jak widac masz problemy z prostymi tekstami... pozniej sie czlowiek dziwi kto na glabow do sejmu glosowal.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 paź 2007, 13:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lip 2005, 11:54
Posty: 653
Lokalizacja: metropolia szczecińska
Jan_Twardowski napisał(a):
LipToN Earl Grey napisał(a):

Mówisz, że brak ci RPK w QW, z ktorym moglbys sie rozlozyc na srodku ulicy badz w samochodzie jak ostatni lamer liczac na to ze nikt ci nie zrobi anal intrudera?


Analfabetyzm bierny...pisze cos wprost przeciwnego, odstaw gry na bok i zacznij czytac ksiazki bo jak widac masz problemy z prostymi tekstami... pozniej sie czlowiek dziwi kto na glabow do sejmu glosowal.


Jak masz problemy z czytaniem proponuje wizyte u okulisty
??

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa

ale jak to :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 paź 2007, 16:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 wrz 2005, 16:27
Posty: 1127
Jan_Twardowski napisał(a):
Ja nie widze w tym nic dziwnego co napisal, powiem wiecej zgadzam sie z tym.

Co do QW to powiem tak, niepodoba mi sie to ,ze tak latwo mozna celnie strzelac. Bronie praktycznie nie maja rozrzutu i prawie nie ma znaczenie czy kucasz czy czy chodzisz na boki i tak kule leca prosta w jeden punkt. Jak dla mnie zbyt arcade 'owe(to slowo doskonale odaje znaczenie strzelania w QW, nie znam polskie odpowiednika) podejscie do systemu walki preferuje bardziej realistyczne.

Gdyby model strzelania byl bardziej podobny do tego z bf2. to juz bym mial pelna wersje u siebie.
_________________


a ludzi z et narzekają że rozrzut za duży xDDDDDDDDDD i moim zdaniem też rozrzut jest ciut za duży, jak był by mniejszy był bym bardziej happy :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 paź 2007, 17:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 kwi 2005, 10:10
Posty: 410
Lokalizacja: Warszawa
A ja w etqw lubie grac co opsem. Przebieram sie za wroga, udaje, że szturmuje na cel wraz z nimi, a kiedy nie patrzą tne ich nożem od tylu. Odpręzające:P Moze gdyby była to gra bezpłatna to pobawił bym się w nią troche dłuzej. Demo mi wystarcza i nie czuję potrzeby zakupu pełnej wersji


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 paź 2007, 17:42 
Offline

Dołączył(a): 28 gru 2006, 15:08
Posty: 813
Lokalizacja: Łódź
Terapuls napisał(a):
Co się tyczy Crysisa to nigdy się nie zainteresuję tą grą, jako że Vista i ten (tylko) jej DirectX10...one dopiero SUX

Crysis nie wymaga DX10, a na lowach w DX9 wygląda jak FarCry na high.
LipToN Earl Grey napisał(a):
Mówisz, że brak ci RPK w QW, z ktorym moglbys sie rozlozyc na srodku ulicy badz w samochodzie jak ostatni lamer liczac na to ze nikt ci nie zrobi anal intrudera?

Jakieś przykre wspomnienia? :P
Exil napisał(a):
i moim zdaniem też rozrzut jest ciut za duży, jak był by mniejszy był bym bardziej happy

Racja, zwłaszcza w GDF.
Jan_Twardowski napisał(a):
Jak dla mnie zbyt arcade 'owo

Dla mnie też
QuattroPL napisał(a):
Demo mi wystarcza i nie czuję potrzeby zakupu pełnej wersji

Ja również.

:wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1084 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 73  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL