Chodziło mi wyłącznie o marże jaką narzuca, a ja nie wiem czemu wszyscy, jak ćmy do światła w nim zmawiają... A jest wiele lepszych, doszło nawet do tego, że w Krakowie mój kumpel zamawiał przez komputronik, a w PcP ma części średnio o 20% tańsze...
Cytuj:
cos ciekawego jeszcze masz do powiedzienia ?
urojny? mozesz jasniej ?
nikt nie powiedzial ze Komputronik jest najlepszym i najtanszym sklepem, ba ! nawet nie chcemy być najtańsi i swiecić tandetą i scigać sie o kazda złotówke. Liczy sie tez podejscie do człowieka, fach, zaufanie, reklama i dostepnosc produktów nie wspominajac o ogromnej ofercie gdzie inne sklepy swiecą oczami, a raczej pustkami w swojej ofercie. Wiec prosze cie człowieku niedokształcony jak masz cos powiedziec głupiego to sie nie wypowiadaj..
8800gt ma kodową nazwe rdzenia G92, a przyszłe gf'y serii 9 beda posiadać pamieci GDDR4 a oznaczenia oficjalnego dla gpu jeszcze nie ma, rozwiniecie chipu G80 - WTF ? - co z tego ze 9800 beda miec o jakie ponad 300 milionów tranzystorów wiecej niz G80, wydajnosc 1 teraflop dla shaderów i 3 dla jedn. cieniujacych.. - coś mało clicka sie czytało zes taki niedoinformowany ? a moze wyprzedali i trzeba było zgadywać ? po raz kolejny, czegos nie wiesz nie pisz i stfu.
Pozdr
Pomyłka, fakt to 8800GT jest G92, dużo jest na franc, stronkach, na które nikt nie patrzy, oraz na niemieckich, sami inżynierowie nVidi zapowiedzieli, że po za obsługą GDDR4, możliwe, ze Ultra, albo następna rewizja będzie posiadać GDDR5.
Także nvidia, zapowiedziała, targi: CeBIT, że GF9(x), będą bardzo rozwiniętą architekturą G80, nie było tak? A to, że sie może to zminić to nie kwestionuje, to samo było z CPU K10 AMD...
Spec GXX:
Według niepotwierdzonych przez NVIDIA informacji bedzie go(G90) charakteryzowała ogólna dwukrotnie wyższa wydajność i niższy pobór prądu w stosunku do GeForce 8800Ultra. Natomiast wydajność shaderów ma być trzykrotnie większa niż w GF8800. Informacje te wydaja się nazbyt optymistyczne biorąc pod uwagę iż ma to byc jedynie ewolucja układu G80. Oto specyfikacja:
- proces technologiczny 65nm
- ponad miliard tranzystorów
- 1024MB pamięci GDDR4
- 512-bitowy interfejs pamięci
- zgodność z DirectX 10.1
- zgodność z OpenGL 3.0
- Unified Shader II
- wsparcie podwójnej precyzji (FP64)
- natywne GPGPU
- ponad TeraFlop mocy obliczeniowej jednostek cieniowania
- MADD+ADD dla jednostek cieniowana (2+1 FLOPS=3 FLOPS na ALU)
- w 100% skalarna konstrukcja
- kość EDRAM dla "darmowego FSAAx4"
- wbudowany układ audio
- układ teselacji w GPU Czy G80 mają teselacje?
**********************************************************