Teraz jest 19 lis 2024, 05:40

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 19 paź 2003, 17:29 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
nic nie mow tu o tym filmie bo cie zlinczuja wodzu i gregolec :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 paź 2003, 17:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sie 2003, 06:08
Posty: 136
Lokalizacja: Strzelce Op.
Spokojnie. Nie ma tam Tigera :)
Za to kwestia Atlantyku... Ja bym dorzucił tam więcej samolotów no i powiększył liczbe uprzednio przyspieszonych jednostek pływajacych.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 paź 2003, 17:53 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
Okota -> Oczywiscie, tylko co za Wodzu?

Od fantazyjnego U-571, za przyklad walk na Atlantyku, ale i nie tylko, bo na Morzu Srodziemnym, podalbym raczaj niemiecki Das Boot. :)
Ale poza tym, ta mapka, ktora jest... Jest calkiem wporzadku. Z tego co widzialem na stronie FH, to mozna zrobic mapke z "polowania" na Tirpitza :D... No i wtedy macie bombowce RAF kontra dzialka p-lot. Tirpitza i moze jakiejs skromnej obstawy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 paź 2003, 21:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
A może np. walki partyzanckie i wysadzanie pociągów w powietrze... Np. na jednym końcu niemcy walczą z ruskimi, a po drodze jedzie pociąg który np. wiezie czołgi. Coś w ten deseń.

Jak pociąg wjedzie na expaki lub miny to buch i po grze. Ale jak się będzie za często zatrzymywał aby piechota czyściła teren i za wolno jechał to tickety spadną i będzie po grze...

Niemcy mają spawnpoit w pociągu, a partyzanci - prawie wszędzie w lesie. Oczywiście jeden expack czy mina pociągu nie rozwali. Do tego pociąg musi mieć jakieś wagony pancene aby partyzanci bezpośrednio pociągu nie atakowali.

Dodatkowo jak pociąg się zatrzyma to zawsze można z rkm-u skosić czyszczących tory.

;)

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 paź 2003, 16:27 
Offline

Dołączył(a): 22 gru 2002, 00:32
Posty: 144
Lokalizacja: WaWa - Natolin
Super pomysl, jednak chyba nie do wykonania... engine raczej chyba nie jest az tak elastyczny ?

_________________
Narazie nie ma :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 paź 2003, 21:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, 18:31
Posty: 723
Lokalizacja: SzczeciN
jurgens napisał(a):
A może np. walki partyzanckie i wysadzanie pociągów w powietrze... Np. na jednym końcu niemcy walczą z ruskimi, a po drodze jedzie pociąg który np. wiezie czołgi. Coś w ten deseń.

Jak pociąg wjedzie na expaki lub miny to buch i po grze. Ale jak się będzie za często zatrzymywał aby piechota czyściła teren i za wolno jechał to tickety spadną i będzie po grze...

Niemcy mają spawnpoit w pociągu, a partyzanci - prawie wszędzie w lesie. Oczywiście jeden expack czy mina pociągu nie rozwali. Do tego pociąg musi mieć jakieś wagony pancene aby partyzanci bezpośrednio pociągu nie atakowali.

Dodatkowo jak pociąg się zatrzyma to zawsze można z rkm-u skosić czyszczących tory.

;)


no i obudziles sie w reka w nocniku :P

_________________
I´m going where my heart will take me.
I´ve got faith to believe. I can do anything


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 paź 2003, 00:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
PhoboS napisał(a):
Super pomysl, jednak chyba nie do wykonania... engine raczej chyba nie jest az tak elastyczny ?


Weźmy sam pociąg, bez dodatkowego frontu (bo to rzeczywiście może być problem.

Ustawiamy tickety spadające dla niemców. Mają do dyspozycji pociąg, który jedzie do do przodu (do tyłu nie można albo bardzo słabo - prawie zero). Spawnpoint jest na pociągu - może być dla uproszczenia lokomotywa i wagon pancerny na przedzie (jako że jest problem z tego co słyszałem z podczepianiem sprzętu). Całość traktowana jak jeden pojazd.

Wszytkie spawnpointy partyzanckie są niedostępne. Na końcu planszy (torów) jest flaga szara, do której można dojechać tylko pociągiem i mogą zrobić to niemcy (na końcu jakaś rzeka i zapory z drutu aby piechota nie przelazła).

Pociąg rusza i jedzie. Partyzanci robią zasadzke kładą miny na torach i ustawiają się do ostrzału jak obsługa będzie usuwać miny.

Albo np. pociąg jadąc wyszarza kolejne flagi (nie może ich przejąć), dzięki czemu partyzanci jak ustawią zasadzkę, to po "wyginięciu" nie będą mogli się pojawiać dalej w tym punkcie - pociąg musi w końcu ruszyć.

Teraz od zgrania obsługi, czy partyzantów, będzie zależał czas w jakim pociąg dojedzie do końca.

Mógłby być fajny klimat - pociąg jedzie - patrzy - są miny zatrzymują się. Cisza w lesie, odgłos lokomotywy, niemcy wyskakują z pociągu. Support rozstawiają KM-y, Inżynierowie lecą do min aby je usunąć. A tu nagle buch - wyleciały w powietrze Expacki. Cały las ożył ognikami KM-ów. Flaga się wyszarza i teraz każdy ginący partyzant pojawia się w następnym punkcie, gdzie przygotowują następną zasadzkę.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 paź 2003, 15:23 
Offline

Dołączył(a): 2 lut 2003, 14:02
Posty: 684
Lokalizacja: Omaha beach
a nie lepiej zakodować w grze cos takiego :

Francuzi (viva la resistance! ) maja za zadznie zaminować most to bedzie coś w stylu flagi... gdy flaga zostanie przejęta to most zostaje naszprycowany sporymi ilosciami trotylu i jak pociag wjedzie na niego to wybucha most i spada ciuchcia :D (na zasadzie bunkrów w DC i fabryki w BoBR

Niemcy gdy przzejmą flage to most staje sie wolny do przejazdu...itp itp itp :)

_________________
"I rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: HEjAAAAAAAAAA
PostNapisane: 23 paź 2003, 18:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 mar 2003, 11:56
Posty: 1060
Lokalizacja: Lębork
moim zdaniem jeżeli juz w nowym patchu maja byc polacy to powinna znaleźc sie w nim mapa Westerplatte , i obrona Helu fajnie by się grało ! :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 paź 2003, 20:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
JAKUBASS napisał(a):
moim zdaniem jeżeli juz w nowym patchu maja byc polacy to powinna znaleźc sie w nim mapa Westerplatte , i obrona Helu fajnie by się grało ! :D


Można byłoby sobie poprawiać statystyki siedziąc w Schlezwik Holschtein. :twisted:

Ale też warto usunąć ręczną broń przeciwpancerną ze wszystkich map przed 1943 rokiem.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lis 2003, 18:57 
Offline

Dołączył(a): 2 sie 2003, 14:39
Posty: 32
Abstrahujac od powstania warszawskiego i polakow to w FH troche dali dupy z mapami jednak. Patrzcie na MARKET GARDEN ! CZy oni powariowali ? Zmienili Amerykanow na Anglikow w pustynnych mundurach !!!!!! Ta mapa jest schrzanionna na maksa ! Ona przedstawia NImingen a nie zadne ANrhem - jakis gosc z BG musial im pomagac w tym bo oni pierwsi tak to zrobili... MOgli zatem troche sie jeszcze pomeczyc dodac mape Arnhem bo taka przeciez jest zrobiona amatorska juz i tylko ja przerobic na FH wystarczalo. Czego jednak mi najbardziej brakuje w FH to prawdziwej bitwy pod KURSKIEM - ta co jest to jakas PARODIA - ani teren ani pogoda anii sposob bitwy nikomu sie chyba nie kojarzy ze slynna najwieksza bitwa pancerna - tu trzeba bylo zrobic cos takiego jak zrobili goscie z BG - mapa OPERATION CYTADELA. PO za tym na Pacyfik front zrobiono jakas malo istotna mape ADAK a mogli przeciez dac cos z walk angoli z japoncami w BIrmie czy Imphal - Kushima ( w Indiach ) tam akurat te ich mundury by pasowaly ( a nie we wrzesniu w rzekomym ARHEM ) Oczywiscie mozna mi zarzucic ze krytykuje doskonaly MOD ale faktem jest ze akurat mapy sa dosc proste do zrobionie i jest juz wiele fajnych gotowych ktore wystarczaloby tylko przerobic. Tyle ze jak ktos zrobi takie "amatorskie" to potem nikt w nie nie gra ... wiec musza byc dodane w jakims oficjalnym patchu, zeby ludzie zaczeli sie interesowac , czego przykladem jest naprawde srednia mapa o Filipinach :(

pozdrawiam
kosc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lis 2003, 22:06 
Offline

Dołączył(a): 2 lut 2003, 14:02
Posty: 684
Lokalizacja: Omaha beach
1. Market Garden była własnie w większości brytyjską operacja,a to że w Band Of brothers było pokazaje, jakoby to była Amerykańska operacja to nie jest prawdą...
2. Stroje są pustynne, ponieważ wtedy jescze nie mieli strojów spadochroniarski w FH
3. chyba OMG bedzie zamieniona na mapke "Arnhem" bedzie to mapka osadzona w mieście no i z głownym celem ataku- mostem
4. Teatr Pacyfiku był niedopracowany poniewaz skoncentrowali sie najwiecej na walkach na wschodzie,Ale po tym jak połączyli się z z modem Pacific Shores bedzie nowa gama pojazdów i map :)


:)

_________________
"I rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lis 2003, 22:40 
Offline

Dołączył(a): 2 sie 2003, 14:39
Posty: 32
Market GArden nie byla czysto brytyjska operacja - wziela w niej udzial Amerykanska Dywizja PD i po ciezkich walkach zdobyla i obronila most na NImingen - 11 km przed Arhem - gdzie bili sie ANglicy - ten most w nimingen jest b podobny do mostu w grze - natomiast nijak nie przypomina mostu w Anrhem ktory byl znacznie szerszy i gleboko oparty na ladzie tj pod mostem byly tez budynki i uliczka. Pustynne dresy w grze sa gowniane bardzo latwo rzucaja sie w oczy no i anglicy nawet pod anrhem nie nosili swoich misek na glowach tylko okragle kaski spadachronowe - znacznie bardziej podobne do amerykanskich.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lis 2003, 22:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
a to że była to kompletna klapa nie trza chyba nikomu tłumaczyc...chyba największa wpadka B.L.Montgomerego(twórca tej operacji)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2003, 00:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
MK napisał(a):
a to że była to kompletna klapa nie trza chyba nikomu tłumaczyc...chyba największa wpadka B.L.Montgomerego(twórca tej operacji)


Bo nie dostał info z enigmy. Tak Monty załatwił Romla w Afryce.

Zresztą wywiad miał znaczenie w dużej ilości bitew. Niemcy jakoś lekceważyli go i dostawali łupnia - począwszy od Kurska, gdzie uderzyli na przygotowaną Radziecką obronę, a skończywszy na operacji zimą 45, kiedy Zukow przygotował uderzenie, którego się niemcy absolutnie nie spodziewali i spowodowało odcięcie 26 dywizji, w Prusach i Kurlandii, których zabrakło do obrony berlina.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL