Teraz jest 26 lis 2024, 18:35

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 150 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lis 2007, 23:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2005, 21:41
Posty: 380
Lokalizacja: Radom
Jak dla mnie pomysł jest orginalny( teraz wypowie sie student histori ) ale patrząc z perspektywy polityki zagranicznej nasze kontakty z rosją wcale nie są takie najlepsze a sama rosja ponownie zmierza w strone totalitaryzmu za sprawą polityki Putina i konflikt w XXI w. nie jest wykluczony...historia pokarze. Nie wiem ilu u nas w teamie jest osób od tworzenia modeli 1-2, ile u ruskich też nie wiem. A co do mojej ortografi to zawsze miałem 2 zadowolony.... Ja wyraziłem swoją opinie i każdy ma do tego prawo i moja opinia nie jest wcale skierowana do ciebie. Chłopaką życze jak najlepiej i poprostu chce aby byli najlepsi ze wszystkich tworzących nacje do PR. Z chęcią im bym pomógł ale nie potrafię...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lis 2007, 23:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
team jest malutki i składa się z 2 grafików 3d jednego 2d 3 osób do pomocy i jednego moda forum który zrobił nam lokalizacje dźwięków no i bossa w postaci nieobecnej ;]... czyli nie jest różowo... zresztą niedługo aktualizacja w odpowiednim temacie kto co i jak...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lis 2007, 19:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
ja osobiscie uwazam ze mapka z czolgami w miescie bylaby swietna. wyobrazcie sobie teamwork gdzie czesc zolniezy musialaby kryc dachy przed rpg wrogow,a czolgi czyscilyby ulice. kazdy mowi,ze w tej edycji pr skopali basre,a tamta ze byla swietna - nie chce wybrzydzac,ale w tamtej byly czolgi w miescie i moze dlatego byla swietna - z jednej strony czlogi,a z drugiej ludki z rpg na dachach. jestem za calą mapką miejską bo takiej nie ma w pr !!! EJOD? to nie jest miejska, w miescie jest raptem cztery ulice na krzyz wiec o miescie nie mozna mowic :lol: 4/5 tej mapy to pustynia(sama nazwa mowi). ta mapka gdzie jest most , miasteczko maplutkie i USA vs Chiny to bedzie kiepsko jak bedzie taka sama tylko z innymi jednostkami :?

trzeba zrobic cos gdzie bedzie wiele okien,wysokie budynki, wiele skrzyzowan (naprawde wiele) i to prl-owskie budynki wlasnie !!

a skoro mowa o Rosji??? jak mozna nie dodac do akcji wiele starych rosyjskich pojazdow?? :) zuwazcie,ze jakby byly czolgi w miescie to bylyby szanse bardziej wyrownane. jezeli ktos nie rozumie to wyjasniam: sprobujcie sobie zobaczyc jaki jest sens grania czlogami na kashan desert, wystarczy ze sie zestrzeli dwa czolgi wroga i juz ktoras ze stron ma przegrane bo ten zoom zabija wszystko! (mowa tu o piechocie,smiglowcach badz pojazdach) - w miescie taka sytuacja nie mialaby miejsca. oczywiscie gdyby w miescie nie bylyby autastrady 4pasmowe tylko normnalne ulice. w miescie kazdy czolg musi uwazac aby od tylu nikt z C4 sie nie podczołgał 8)
co do scenerii takiego miasta dodalbym zywo-czerwony zachod słonca oraz lekkie czyste niebieskie niebo :)
apeluje do Wyspy: nie dajcie sie zapedzic w schematy, zrobicie cos czego nie ma w pr teraz i wykorzystajcie temat jakim jest ten konflikt :) mamy mapy lesne,pustynne... typowo miejskiej nie ma !

(zanim bedzie lincz to mowie ze jest to moje subiektywne zdanie) :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lis 2007, 22:53 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
pan_michal napisał(a):
kazdy mowi,ze w tej edycji pr skopali basre,a tamta ze byla swietna - nie chce wybrzydzac,ale w tamtej byly czolgi w miescie i moze dlatego byla swietna - z jednej strony czlogi,a z drugiej ludki z rpg na dachach.


Tak, były czołgi, ale nie bezpośrednio w mieście tylko ogólnie na mapie (mówię tu oczywiście o sprzęcie amerykańskim, bo sprzęt insurgentów był już w mieście na starcie). Każdy Amerykanin z odrobiną zdrowego rozsądku i pewnym doświadczeniem trzymał się z dala od miasta i nie wjeżdżał do wąskich uliczek, a jeśli nawet znalazł się jakiś matołek co myślał że siedząc w czołgu czy apc jest bezpieczny zaraz dostawał z rury pod ogon zza najbliższego rogu, lub wjeżdżał na minę i tak kończyła się jego wycieczka krajoznawcza (o graczach samobójcach robiących wszystko co tylko mogli by zrobić duże BUUM!!! jak najbliżej niewiernego już nie wspomnę).
Prawda jest taka że na Al Bashra 0.5 średnio połowa graczy u Insurgentów biegała z RPG i strzelała z niego do wszystkiego co się rusza i jest Made in USA (nawet do piechociarzy).

Jeśli chodzi o porównanie Al Bashra 0.5 Vs Al Bashra 0.6 to zdania są podzielone, zresztą trudno jest je ze sobą porównywać ze względu na dwa odmienne tryby gry, odmienne wyposażenie, inna ilość kitów do wyboru w menu spawnu i pewne zmiany w konstrukcji samej mapy.

Jedno mogę stwierdzić na pewno, nowa Al Bashra jest najbardziej popularną mapą (przynajmniej według tego sondażu)
http://www.realitymod.com/forum/v0-6-map-poll-t25906.html

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lis 2007, 21:42 
Offline

Dołączył(a): 25 mar 2007, 15:16
Posty: 35
Lokalizacja: Bydgoszcz
Przerażające:(
Nie lubię Basry:D

Mi najbardziej odpowiada pomysł MIASTA granicznego, coś a'la Brześć, może nawet próba skopiowania kawałka tego miasta, w 100% miejska (żadnych lasów na krańcach) z 2-3 czołgami i 3 APC. I właśnie myśl o ochronie czołgu przed RPGami wroga najbardziej mnie podnieca, a jest to to, czego brakuje w PR. Taki bardziej zagęszczony Karkand.

Aj, aj, sprawdziłem, Brześć nie jest miastem pogranicznym:( Jest tylko most i rzeka. Ale! Można by było zrobić coś jak Qwai River, bitwa o most i dwa portale graniczne! Albo: Bitwa o Białystok, i wtedy to co pisałem powyżej,
Albo: bitwa na Mazurach.

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lis 2007, 22:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2005, 21:41
Posty: 380
Lokalizacja: Radom
Bitwa na mazurach jest nawet niezłym pomysłem... wiele jezior, miasto nie za duże np. Giżycko, kilka mniejszych rozsianych po mapie i stare bunkry z II wojny dość gęsto rozsiane, gęściej jak w rzeczywistości i może być ciakwie...2-3 czołgi do tego 2-3 APC i polacy w okopach :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lis 2007, 23:25 
Offline

Dołączył(a): 11 lis 2005, 00:44
Posty: 79
A może jakieś miasto portowe? Np. Gdynia. W BF1 była taka mapka z terminalem kontenerowym i zacumowanym statkiem. Była bardzo lubiana i grywalna. Coś podobnego mogłoby być portową częścią miasta.

Oczywiście żartuję z Gdynią. Mapka powinna zawierać NIEISTNIEJĄCĄ lokację, ale tak zaprojektowaną, żeby była GRYWALNA. Wiem - powtarzam się - ale GRYWALNOŚĆ musi być na pierwszym miejscu. Inaczej gra umrze. Zresztą widać, że PR 0.6 już umiera. Popularność spada, ludzie są znudzeni tymi pustyniami i wioskami z gliny. Trzeba zrobić coś odmiennego...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lis 2007, 02:29 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Moim zdaniem, najlepszym sposobem robienia map do PR jest odwzorowanie lub chociaż częściowe wzorowanie się na miejscach istniejących w rzeczywistości.

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lis 2007, 12:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Ragni napisał(a):
Moim zdaniem, najlepszym sposobem robienia map do PR jest odwzorowanie lub chociaż częściowe wzorowanie się na miejscach istniejących w rzeczywistości.


w końcu to Project Reality :wink: A może tak polska inwazja na Białoruś i interwencja Rosjan :P

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lis 2007, 14:39 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
$towarzysz$ napisał(a):
w końcu to Project Reality :wink: A może tak polska inwazja na Białoruś i interwencja Rosjan :P


Osobiście wolałbym inwazję Rosjan na Polskę. Ludzie odczuwają większą sympatię w stosunku do ofiar i pokrzywdzonych :wink:

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lis 2007, 11:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
Ragni napisał(a):
Moim zdaniem, najlepszym sposobem robienia map do PR jest odwzorowanie lub chociaż częściowe wzorowanie się na miejscach istniejących w rzeczywistości.

I taki jest plan ;]... co do ataku na Białoruś to gdzieś w polskiej konstytucji/prawie (cholera wie gdzie ja się w te klocki nie bawię) pisze iż polska sama nigdy nie wypowie wojny... jest to zakazane niezależnie od sytuacji wiec odpada ;]...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lis 2007, 15:36 
Offline

Dołączył(a): 11 lis 2005, 00:44
Posty: 79
Ale co za różnica, czy mapa oparta będzie na prawdziwej lokacji, czy wyssana z palca? Myślisz, że ktokolwiek poza paroma osobami odczuje różnicę? W ilu miejscach byliśmy naprawdę spośród tych, które umieszczone są w grze? Zapewne w żadnym. Skoro tak, to lepiej skupić się na takim zaplanowaniu mapy, żeby było ciekawie z punktu widzenia graczy.


Ostatnio edytowano 16 lis 2007, 15:43 przez Martin5_PL, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lis 2007, 15:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2005, 20:54
Posty: 1567
Lokalizacja: Łódź
Wyspa napisał(a):
I taki jest plan ;]... co do ataku na Białoruś to gdzieś w polskiej konstytucji/prawie (cholera wie gdzie ja się w te klocki nie bawię) pisze iż polska sama nigdy nie wypowie wojny... jest to zakazane niezależnie od sytuacji wiec odpada ;]...


A Irak zaatakowalismy bezwypowiedzenia wojny? xD (jestesmy prawie jak szwaby ;) )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lis 2007, 17:05 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2006, 20:40
Posty: 243
Bez wypowiedzenia wojny. Ale to tylko GROM brał w tym udział.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lis 2007, 14:01 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2007, 11:06
Posty: 235
Lokalizacja: CPM1a :P
ja mam troche inne zdanie na temat mapy. stawiajac oczywiscie na grywalnosci polaczonej z realizmem i wcielajac najlepsze pomysly z PRa wychodzi mi taka mapa:
(zeby nie bylo: bardziej mi pasuje afganistan niz polska\rosja :P) duze miasteczko pod gorami a jednoczesnie graniczace z morzem. wejscie od dwu stron: jedno z twarda brama do zniszczenia C4 a drugie bardziej dostepne (wioska, glinianki). miasto ma port a atakujacy lotniskowiec. wlatuja do portu 3 littlebirdy (tak jak muttrach) a od wioski jeden abrams (czy tam co innego) przed portem jest mala wyspa z ktorej atakujemy dwiema lodziami. mapa juz ma wyglad relistyczny (taki jak bashra) i jest grywalna bo ma elementy desantu uwielbianego na muttrach, walki w miescie, wjazdu do miasta jednym pilnowanym przez piechote czolgiem, desantu lodziami (np w strone tej mocnej bramy w jakies pole uprawne zeby nie zostac zabitym na pustym polu). do tego snajperzy arabscy w gorach i powod konfliktu: polski posterunek w srodku miasta zatakowany przez arabow. na posterunku mozna sie bronic od poczatku meczu.
probowalem sam to zrobic w edytorze ale poza robieniem terenu i nakladaniem tekstur do niczego nie doszedlem...

post powinien pojawic sie w sugestiach. sry :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 150 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL