Teraz jest 26 lis 2024, 18:37

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 150 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lis 2007, 15:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Polacy z lotniskowcem hmmm ciekawa koncepcja, ale to jest raczej temat o konflikcie Polska vs Rosja

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lis 2007, 17:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2005, 21:41
Posty: 380
Lokalizacja: Radom
A co do mapy portowej to i tak odpada gdyż już jest zrobiona taka do PR 0.7 (był tu nawet gdzieś link na forum) i prezentuje sie naprawde świetnie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lis 2007, 14:57 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2007, 11:06
Posty: 235
Lokalizacja: CPM1a :P
a jesli chodzi o mapke z ruskami, taka jak piszecie - miasto, las, jakas rzeka i posterunki graniczne to mam inny pomysl. cos co wniesie do naszej frakcji nowosci.

jak by tak zrobic male lotnisko ukryte w lesie... stworzyc jakis maly samolot (awionetka, jakis transportowiec) dac mu z 7 miejsc na pokladzie a nasza jednostka specjalna byl by spodochroniarz :) robilo by sie dropy calymi skladami na tylach. mial by jakies SLAMy, krotka bron i oc spadochron :P . cos ala GROM. jak myslicie? nie bylo tego w PR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lis 2007, 17:12 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Bad1n napisał(a):
a jesli chodzi o mapke z ruskami, taka jak piszecie - miasto, las, jakas rzeka i posterunki graniczne to mam inny pomysl. cos co wniesie do naszej frakcji nowosci.

jak by tak zrobic male lotnisko ukryte w lesie... stworzyc jakis maly samolot (awionetka, jakis transportowiec) dac mu z 7 miejsc na pokladzie a nasza jednostka specjalna byl by spodochroniarz :) robilo by sie dropy calymi skladami na tylach. mial by jakies SLAMy, krotka bron i oc spadochron :P . cos ala GROM. jak myslicie? nie bylo tego w PR


Sorry ale chyba nic z tego. Jeśli nasza armia miałaby mieć spadochroniarzy to wszystkie konwencjonalne armie musiałyby mieć spadochroniarzy, a na to się chyba nie zanosi. Problem polega właśnie na tym że wszystkie konwencjonalne armie powinny być w miarę możliwości zrównoważone/porównywalne, a jeśli są pomiędzy nimi różnice, nie powinny mieć zbyt dużego wpływu na sposób toczenia rozgrywki.
Na angielskim forum Project Reality temat spadochronów i spadochroniarzy znajduje się w "Already suggested suggestions" i moderatorom tego forum flaki wywracają się na druga stronę jak tylko widzą kolejny temat pt. "parachutes", "paratroopers" lub "paradrops" napisany przez kogoś nowego na forum co nie użył opcji "Search" i nie sprawdził czy ten temat był już poruszany. Ten temat przewijał się już na chyba wszelkie możliwe sposoby.

Nie twierdzę że to zły pomysł, bo sam pomysł jest świetny i tez chciałbym porobić desanty spadochronowe w PR, Chodzi o to że Developerzy PR raczej na to nie pójdą (przynajmniej w najbliższym czasie).

Hmm... właśnie wpadłem na pomysł jak można obejść zasadę równoważenia armii :D

Pamiętacie mapę Seven Gates? Brytyjczycy mają dużo pojazdów i są mobilni, podczas gdy Chińczycy nie maja sprzętu ale za to mają silnie ufortyfikowane pozycje. Obie strony mają dostęp do takiej samej puli kit'ów.
Podobnie można zrobić z polskimi spadochroniarzami. Jak wiadomo dodanie Spadochroniarza do listy kit'ów (requestable kits) jest raczej mało prawdopodobne, ale można obejść tą zasadę. Jak? Wystarczy zrobić z niego tzw. pick up kit. i umieścić sześć sztuk (dla całego oddziału) gdzieś na lotnisku (np. w budynku koszar lub namiocie, takie obiekty już istnieją w PR),obok samolotu (jakiś mały transportowy, np. skytruck). Teraz wystarczy ustawić odpowiedni czas respawnu tego kitu, np. 10-15 minut (tak żeby nie było jakiegoś "paraspamu") i zaprojektować mapę tak żeby usprawiedliwić potrzebę wysokiej mobilności i desantów spadochronowych (przeciwnik ma dobrze ufortyfikowane pozycje, ma przewagę w ciężkim sprzęcie, ma kontrolę nad trudno dostępnym terenem, itp, itd... do uzgodnienia). Wyposażenie spadochroniarzy powinno przypominać wyposażenie naszych prawdziwych polskich spadochroniarzy (oczywista, oczywistość :D).
Jak wykorzystywać kity spadochroniarzy? Squad leader spadochroniarzy nie ma kita oficera więc rally pointa po wylądowaniu za liniami wroga nie postawi (chyba że będzie miał farta, zabije oficera przeciwnika i zabierze jego kita) ale ... może poprosić commandera o zrzut skrzynki z zaopatrzeniem, a z niej można już pobrać kit oficera (można już postawić rally pointa) inni członkowie desantu też powinni sie dozbroić (a nawet powinni) i pobrać inne kity z listy (jeśli są dostępne) ci co pobrali nowe kity ze skrzynki porzucają kit spadochroniarza który znika po kilkudziesięciu sekundach (jak każdy inny pick up kit) i pojawia się po 10-15 minutach na lotnisku w swoim poprzednim miejscu, obok samolotu, gotowy do użycia dla innych.

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lis 2007, 17:38 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2007, 11:06
Posty: 235
Lokalizacja: CPM1a :P
sam pomysl dropow jest na prawde swietny i tworcy nie powinni z niego rezygnowac. twoja metoda powinna dobrze sie sprawdzic o ile na prawde "zrobimy" wyjatkowo trudna dla nas mape. jedyna moja uwaga to fakt ze takie kity powinny pojawiac sie wszystkie razem. zeby zrzut wygladal realistycznie a nie jak jedna osoba sobie skoczy i zabije sie o drzewo :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lis 2007, 18:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 02:17
Posty: 248
Lokalizacja: Wałbrzych
W wersji 0.5 był spadochron jednorazowy na mapie Airport bytole zaczynali w powietrzu lądowali w okolicy pierwszej flagi na plaży. W obecnej wersji zrezygnowali z tej mapy. Można by zrobić coś w takim stylu.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lis 2007, 18:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2005, 21:41
Posty: 380
Lokalizacja: Radom
A co do spadochroniarzy to w PR 0.7 będzie taka możliwość macie tutaj link do jeszcze nie ukończonej mapki http://www.youtube.com/watch?v=4mK6ICoNszs choć tutaj prawdopodobnie cały skład będzie desantowany z powietrza Ta mapka jest zrobiona dla Rosji naszych przyszłych przeciwników w PR więc ta propozycja już nie jest za świerza choć bardzo ciekawa ale sąsiedzi na to wcześniej wpadli.... :?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lis 2007, 18:49 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
No cóż, żaden system nie jest idealny, zresztą to tylko wstępna idea :D Na początku rundy na pewno wszystkie kity będą razem i w tym samym miejscu, a co będzie potem to już trudno przewidzieć.

Jeśli chodzi o pojawianie się wszystkich kitów razem (czyli twój pomysł). Sądzę że da się zrobić falowe pojawianie sie kolejnych sześciu kitów w określonych odstępach czasu, w ten sposób będzie możliwe wyposażenie wszystkich w oddziale w spadochrony jeśli zajdzie taka potrzeba. Trzeba by było też odpowiednio wyposażyć kit tak żeby nie był lepszy od zwykłych nieograniczonych kitów (np. mniej amunicji, słabsza broń->jakiś sub-karabinek lub pistolet maszynowy, itp), po to aby nie był nadużywany bezsensownie i zabierany przez graczy (którzy nie mają najmniejszego zamiaru skakać z samolotu) tylko dlatego że jest lepszy od zwykłego kita

k0ndz1o napisał(a):
W wersji 0.5 był spadochron jednorazowy na mapie Airport bytole zaczynali w powietrzu lądowali w okolicy pierwszej flagi na plaży. W obecnej wersji zrezygnowali z tej mapy. Można by zrobić coś w takim stylu.


Wolałbym unikać takiego systemu. Pamiętam co się działo na tej mapie jak kolesie z MEC podeszli z całym swoim sprzętem pod ostatnią flagę brytoli (tak, tą ze spadochronami). To co się wtedy działo to była dopiero załamka (dla brytoli), strzelanie jak do kaczek, prawdziwy frag-fest :D

GoLyPL napisał(a):
A co do spadochroniarzy to w PR 0.7 będzie taka możliwość macie tutaj link do jeszcze nie ukończonej mapki http://www.youtube.com/watch?v=4mK6ICoNszs choć tutaj prawdopodobnie cały skład będzie desantowany z powietrza Ta mapka jest zrobiona dla Rosji naszych przyszłych przeciwników w PR więc ta propozycja już nie jest za świerza choć bardzo ciekawa ale sąsiedzi na to wcześniej wpadli.... :?


Ta mapka roboczo nazywa się "Dawn", tu możesz poczytać o niej więcej (jeśli znasz angielski :D)
http://www.realitymod.com/forum/map-dawn-t24573.html
... i jest to ten sam system co na mapie "Airport"... niestety, ale ponieważ jest na niej ciemno więc nie powinna być aż tak kłopotliwa.

PS. Dwie inne mapki Rosjan:
http://www.realitymod.com/forum/map-siberian-sunrise-wip-t31030.html
http://www.realitymod.com/forum/map-enemy-gates-wip-t31114.html

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sty 2008, 12:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sie 2007, 22:47
Posty: 54
Lokalizacja: Tychy
Zróbcie mapę pancerną, można by na niej powkłądać jakiś krzaczory maskujące na tanki i zrobić w paru miejscach takie wieelkie krzaki gdzie można schować czołg.

O tak: http://www.10bkpanc.sow.mil.pl/mapa/images/1007.jpg

Albo zrobić jakieś bitwy pancerne nocą, można albo by dołożyć noktowizor dla strzelca (lepsza możliwość), albo wymusić od dowódcy większej współprcy, tzn musiał by podać dokłądne położenie i odległość w metrach.

Kurde, na prawde chciłbym wam pomóc, sam bym może nawet taką mapkę zrobił, ale bf editor działa tylko pod xp :(.

_________________
Obrazek
Obrazek
Polskie Community Men of War


Ostatnio edytowano 22 sty 2008, 20:57 przez igor1993.pl, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sty 2008, 17:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2005, 22:30
Posty: 258
Lokalizacja: Warszawa
No mapka pancerna tak, "ukrzaczone tanki" tak ale noc...

chociaz w sumie chcialbym to zobaczyc, mam pytanie ciezko jest przerobic mapke nocna na dzienna i na odwrot, w bfie tak jak w sourcie jest oswietnlenie dynamiczne czy trzeba robic ciemne textury?

_________________
Światełko w tunelu — to reflektory nadjeżdżającego pociągu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sty 2008, 18:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
DARK KNIGHT napisał(a):
No mapka pancerna tak, "ukrzaczone tanki" tak ale noc...

chociaz w sumie chcialbym to zobaczyc, mam pytanie ciezko jest przerobic mapke nocna na dzienna i na odwrot, w bfie tak jak w sourcie jest oswietnlenie dynamiczne czy trzeba robic ciemne textury?


widać nie grałeś na Bi Ming :wink: Masakra, ciemno jak w dupce murzyna :P

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sty 2008, 20:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sie 2007, 22:47
Posty: 54
Lokalizacja: Tychy
No dobra można pominąć noc, ale z noktowizorami nie byłoby tak źle :P.

_________________
Obrazek
Obrazek
Polskie Community Men of War


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sty 2008, 00:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2005, 20:54
Posty: 1567
Lokalizacja: Łódź
No latajace pociski wygladaly by uroczo i oddzialy przeciw pancerne tez mialy by pole do popisu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sty 2008, 14:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2005, 22:30
Posty: 258
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
widać nie grałeś na Bi Ming Wink Masakra, ciemno jak w dupce murzyna Razz


grałem dlatego mam obawy co do mapy nocnej i chciałbym mieć porównanie do wersjji dziennej i nocnej



Cytuj:
No dobra można pominąć noc, ale z noktowizorami nie byłoby tak źle Razz.

Cytuj:
No latajace pociski wygladaly by uroczo i oddzialy przeciw pancerne tez mialy by pole do popisu.


Aby na pewno graliscie na Bi Mingu?

W rzeczywistosci to wcale nie wyglada tak rozowo...

_________________
Światełko w tunelu — to reflektory nadjeżdżającego pociągu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sty 2008, 15:31 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Grałem kilka rund na Bi Ming, przy minimalnych ustawieniach graficznych na bliskim i średnim dystansie lepiej widziałem przeciwników bez noktowizora niż z noktowizorem :D
Bi Ming to jedna wielka zabawa w chowanego :D

Jeśli chodzi o miejską mapkę POL vs RUS to może być problem z odpowiednimi budynkami. W PR/BF2 są głownie budynki z bliskowschodniego i wschodniego teatru działań (kilka wyjątkowo można by było wykorzystać z przymrużeniem oka), niektóre z nich mają bardzo charakterystyczny wygląd i nijak nie pasują do polskich miast. Kilka bardziej europejsko wyglądających budynków jest w dodatkach ale nie wiem co na to by powiedzieli R-DEV oraz EA/DICE.

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 150 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL