Teraz jest 22 lis 2024, 13:22

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1309 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 88  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12 gru 2007, 10:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 gru 2004, 17:55
Posty: 118
Lokalizacja: Łódź
Ciekawy film (szczególnie ładowanie mg 34), ale rzuca się w oczy toporność animacji zabitych graczy - spadek po bf 2.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 gru 2007, 11:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2004, 12:40
Posty: 174
Lokalizacja: Lublin
Przeglądarka serverów z bajerami :D to jest dopiero fajna sprawa :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 gru 2007, 13:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2005, 17:50
Posty: 485
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
mnie bardzo zaciekawilo narzedzie do kompensacji lagow. ciekawe jak bedzie sie sprawowac...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 gru 2007, 13:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2004, 18:58
Posty: 97
Panie,panowie-wy tu sobie o niebieskich migdałach...a tam Torrent na horyzoncie :wink:

Dla niecierpliwych oraz,aby nie obciążać łącz w dzień premiery:

http://80.190.246.101:6969/torrents/For ... E42FB340EA

_________________
"Sometimes people put up walls, not to keep others out, but to see who cares enough to break them down. "


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 gru 2007, 14:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 gru 2004, 17:55
Posty: 118
Lokalizacja: Łódź
=LegiOn= napisał(a):
Panie,panowie-wy tu sobie o niebieskich migdałach...a tam Torrent na horyzoncie :wink:

Dla niecierpliwych oraz,aby nie obciążać łącz w dzień premiery:

http://80.190.246.101:6969/torrents/For ... E42FB340EA


Czy to aby nie jakiś Fake? Na oficjalnej stronie nie ma ani słowa o tym Torrencie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 gru 2007, 14:44 
Offline

Dołączył(a): 25 gru 2002, 21:45
Posty: 506
Lokalizacja: malopolska
spitfire05 napisał(a):
mnie bardzo zaciekawilo narzedzie do kompensacji lagow. ciekawe jak bedzie sie sprawowac...

tak samo jak dotychczas
Kod:
SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation 0.100000


This setting controls latency (or 'lag') compensation, which involves the game attempting to offset the delay between information being sent from your machine to the server and back again (as measured in milliseconds by your Ping). In games without client-side latency compensation, you have to lead your target by a certain amount, since whenever you fire a weapon your bullets will actually register in the game world with a delay equal to your Ping. In BF2, whenever you fire a weapon, whatever appears in your crosshairs at that particular moment is registered as being hit, regardless of where they actually are at that point in time. This removes the need to predict where your target will be based on ping delay, and makes the game feel more responsive. However it can also introduce quirks like ducking behind a wall and still being hit.


In any case, this setting controls the default latency compensation applied, and the normal value is 0.100000 = 100ms. Some people claim that by adjusting this value to match your average ping in the servers you play, it can improve hit detection. For example, if you typically have a 50ms Ping, setting this to 0.050000 should improve the feeling of accuracy in the game. To be honest having experimented with this setting in isolation I didn't notice much difference either way. I believe the latency compensation is actually dynamic, only starting at the default value given in this setting, and adjusting to match your average ping over time. However even if it isn't, in general you can try to match your Ping with this setting to see the results. Note that lowering this setting well below or above your average Ping will only add to lag and may decrease your accuracy at best, so stick with keeping it equal to the Ping you get on most servers.


SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime 100


Interpolation is a technique used to increase the smoothness of an online game. Basically interpolation is the prediction of where a particular moving object or character is currently located in the game world, based on data received on where they were and where they are. For example if an enemy soldier is running across the screen, interpolation allows their movement to appear fluid, calculating their predicted movement across the screen even though your computer is receiving only periodic updates of where they actually are. So instead of seeing a person jerkily warping from point to point, you see smooth animated motion all the way along. This especially helps to keep things smooth if/when packets are momentarily lost between the server and you; the game knows where the player currently is, where they were a moment ago, and calculates and displays the movements in between.


By default, Battlefield 2 appears to have a 100 millisecond buffer for interpolation. The problem with this is that while making things appear smoother, it also means that when firing upon a fast-moving object you may miss where they actually are as you're effectively facing an additional 100ms delay. At least that's the theory, and in general in my experimentation I found slightly improved hit detection results (and no noticeable increase in jerkiness) by using a lower value of 50 or even 30 for this setting. Note however that this variable should not be set too low (and certainly not a value of 0) as it will result in increased warping/jerky movements, and if you generally have a ping higher than 100 you shouldn't lower this setting. For those who do try this, also remember that the improvement from lowering this setting is not dramatic, since we're talking a difference of say 50ms (1/20th of a second). However particularly in situations where your opponent(s) are moving fast and/or erratically your accuracy should be noticeably improved.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 gru 2007, 16:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2004, 12:40
Posty: 174
Lokalizacja: Lublin
Tak pół żartem pół serio , biorąc pod uwagę dawne polemiki FH vs PR, dziwi Mnie że tu jeszcze nikt nie napisał że PR jest lepszy :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 gru 2007, 17:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2005, 17:50
Posty: 485
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
@hmmm - no tak, tylko z tego co rozumiem to w bf2 ustawialo sie ta wartosc recznie, natomiast w fh2 bedzie to ustawiane automatycznie przy kazdym wejsciu na serwer. Jezeli sie myle to prosze mnie poprawic :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 gru 2007, 18:52 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Z tego co piszą to faktycznie tak powinno być. Metoda genialna, bo serwery pingiem mogą się różnić, a to sprytne coś samo ustawia odpowiednie wartości. BF2 i tak był o niebo lepszy jeżeli chodzi o celowanie/wyprzedzenie w stosunku do BF1942. A chłopaki to jeszcze poprawili :).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 gru 2007, 18:52 
Offline

Dołączył(a): 3 paź 2006, 17:03
Posty: 275
Lokalizacja: Szczecin
Mylisz się. Odpalając Toolbox'a i wchodząc przez niego na serwer on ustawia interpolacje itp. względem jednego(!) serwera - tego, na który wchodzisz, zatem jeżeli zmienisz serwer na inny ustawienia pozostaną te same. Musisz wyłączyć i włączyć ponownie grę.

Over&Out.

@UP:
Jezu, Hynol naprawdę uważasz, że w Bf2 celuje się lepiej? Ja uważam wręcz przeciwnie... w 1942 wystarczyło wiedzieć jakie dawać wyprzedzenie i każdy pocisk wtedy trafiał, a to co się dzieje w bf2 to kosmos. Dymi się z ludzi, a oni tego "nie czują". Ja mam nadzieję, że coś się zmieni, ale z tego co wiem zmiana jest zauważalna w zasadzie tylko na wysokich pingach(, np. dla Brazylijczyków grających na europejskich test serwerach).

_________________
Obrazek
Stań się obywatelem ePolski, dołącz do walczących Polaków!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 gru 2007, 19:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2005, 17:50
Posty: 485
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Vottar napisał(a):
Mylisz się. Odpalając Toolbox'a i wchodząc przez niego na serwer on ustawia interpolacje itp. względem jednego(!) serwera - tego, na który wchodzisz, zatem jeżeli zmienisz serwer na inny ustawienia pozostaną te same. Musisz wyłączyć i włączyć ponownie grę.

Over&Out.

A nie jest przypadkiem tak, ze toolbox pracuje w tle i ustawia poprawke za kazdym razem gdy zmienia sie serwer? To duzo bardziej wygodne a i zdaje mi sie ze niewiele trudniejsze w wykananiu.

a tak bardziej ogolnie: poczytalem co chlopaki z fh tam poprawli (wzgledem bf2) i musze powiedziec ze jezeli wszystko co napisali bedzie sie sprawdzac to odwalili kawal dobrej roboty :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 gru 2007, 19:07 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Co ja mam Ci chłopie powiedzieć? Na serwerach z pingiem do 60-70 celowanie w głowę miało sens nawet z dużego dystansu i wszystko wchodziło tak jak trzeba. Jakoś nigdy nie miałem z tym problemów a i reszta ludzi z klanu z którymi grywałem i w BF42 i BF2 również nie narzekała. Wymagane poprawki były minimalne, a na krajowych serwerach w zasadzie nie były nawet konieczne.

Co do lag kompensatora, to napisz skąd czerpiesz swoja wiedzę, bo chociaż wydaje mi się logiczne że ustawienie nowych wartości wymaga restartu gry, to autorzy pisza coś co można różnie zrozumieć:

"This feature will correct the Battlefield 2(tm) ping compensation value according to your specific ping to the server as you join."

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 gru 2007, 19:11 
Offline

Dołączył(a): 3 paź 2006, 17:03
Posty: 275
Lokalizacja: Szczecin
Wierzcie na słowo, informacje są sprawdzone.

Nie Spit, program ustawia te wartości podczas wchodzenia do gry przez Toolbox'a. Co prowadzi do tego, że zmiana serwera wymusza restart gry, no chyba, że wolisz grać na poprzednich ustawieniach.

Acha, ustawianie tego będzie możliwością, a nie koniecznością...

_________________
Obrazek
Stań się obywatelem ePolski, dołącz do walczących Polaków!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 gru 2007, 21:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 cze 2007, 12:05
Posty: 1075
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wydano już oficjalnie torrent tylko hasło podane zostanie dopiero w piątek :o


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 gru 2007, 22:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
Czyli w piątek wracamy na fronty WW2.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1309 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 88  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL