Teraz jest 22 lis 2024, 16:24

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 125 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 15 gru 2007, 09:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2003, 10:35
Posty: 940
Lokalizacja: Watford
Aaaaaargh!!

Jest! Długo oczekiwany, wytęskniony, momentami skazany już na śmierć i porównywany nawet do DNF - w końcu się pojawił!

FH2!!!!!

I w mojej ocenie - zrywa czapę! :D

A co wy sądzicie?

PS.
ETCS wraca do gry. Bójcie się :D:D Pozdrowienia dla weteranów, emerytów, świeżego mięska armatniego i... do zobaczenia w celowniku!
PS2. Wkrótce do listy serwerów dodamy swój! Już teraz zapraszamy :)

_________________
AGN, CFOG, FIA, ETCS (r.i.p.)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2007, 12:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2004, 12:28
Posty: 1445
Lokalizacja: Warszawa Ochota
No to powiem tak...Mnie sie podoba i to bardzo..na poczatku troszke dziko, bo czesciej zabijalem swoich niz wroga...ale zobaczylem paru weteranow i od razu sie poprawila jakosc rozgrywki :wink: .Troche trzeba popracowac nad ustawieniem ticteow i map na polskich serwerach bo ciut przydlugo to trwa :wink:

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2007, 12:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
ogólnie chyba warto było czekać,jest trochę bugów ale zdecydowanie udany mod


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2007, 12:57 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2004, 04:45
Posty: 1597
Lokalizacja: IRL
zdecydowanie warto bylo tak dlugo czekac :) i z przyjemnoscia po ponad polrocznej przerwie wracam na pola walki :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2007, 14:07 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Na wstępie zaznaczę że nie grałem w pierwszą wersję FH a obecnie gram w Project Reality dlatego mogę mieć trochę inne zdanie w niektórych kwestiach. Przede wszystkim jest to kawał dobrze zrobionego moda i mimo że jest w nim parę bugów to gra się przyjemnie. Jest to najlepszy mod do BF2 o II Wojnie Światowej jaki do tej pory został zrobiony (battlegroup frontlines się przy nim chowa). Owszem zdarzały się przypadki gdy jakiś smarkacz strzelił TK tylko dlatego by postrzelać z np. już zajętego moździerza (żałosny gówniarz). Brakuje mi bardziej skutecznej broni przeciwpancernej dla piechoty, nie wiem kto wpadł na pomysł aby dać piechocie przeciwpancerne karabiny, bardziej intuicyjnym sprzętem (i częściej używanym) były wyrzutnie przeciwpancernych pocisków (np. niemiecki panzerschreck lub amerykańska bazooka, brytyjczycy mieli swojego piata, raczej średnio udanego), być może w walkach w afryce były częściej używane karabiny przeciwpancerne ale to raczej mało prawdopodobne (jeśli ktoś ma jakieś dane na ten temat niech napisze). Wielkie brawa dla twórców za świetny system artylerii, czasami jednak jeśli walki są naprawdę gorące kanonier może się nie wyrabiać ze strzelaniem w cel gdyż zdarzają się sytuacje kiedy każdy kto ma lornetkę co chwilę spotuje cel. Lepiej by było zostawić lornetkę tylko dla dowódców drużyn z kitem oficera (NCO), żeby to zadanie spełniał ktoś bystry i odpowiedzialny (i nie marnował czasu kanoniera i artylerii na jednego piechociarza). Ponieważ zwykle gram w PR, czasami przeszkadzał mi celownik na środku ekranu (to coś bez czego waniliarze żyć nie mogą) i zachowanie niektórych graczy (bunnyhopping forever). Bardzo podoba mi się efekt po trafieniu, lub gdy w pobliżu coś wybuchnie oraz efekt "kiwania się" ekranu w czasie biegania (coś jak w BF2142). To pierwsze wrażenia po trzech (lub czterech) mapach na jakich grałem.

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2007, 14:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2006, 00:27
Posty: 140
Lokalizacja: Polska
Karabin przeciwpancerny jest ze względu na realia w których rozgrywane są mapy, w tym okresie nie uzywano pancerzownic, wiec nie ma ich na mapach. Oczywiscie wraz z pojawianiem sie kolejnych map i TEATRÓW DZIAŁAŃ pojawią sie również nowe typy broni ( w tym pancerfaust i bazooka).
Z lornetką masz rację, powinien ją mieć jedynie scout/spotter a nie kazdy piechociaż.
Wymarzyłem sobie taki system kitów jaki jest w PR, bo w duzym stopniu elimituje to gówniarstwo i troli, niestety to chyba patent PR - szkoda.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2007, 14:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
"nie wiem kto wpadł na pomysł aby dać piechocie przeciwpancerne karabiny, bardziej intuicyjnym sprzętem (i częściej używanym) były wyrzutnie przeciwpancernych pocisków (np. niemiecki panzerschreck lub amerykańska bazooka, brytyjczycy mieli swojego piata, raczej średnio udanego)"

z prostego powodu: "Wyrzutni Bazooka I kalibru 60 mm użyto po raz pierwszy w listopadzie 1942 roku w walkach w Afryce Północnej, gdzie okazała się bardzo skutecznym środkiem do zwalczania czołgów, środków opancerzonych i bunkrów żelbetowych."
jedynie mapka operation supercharge rozgrywa się na początku listopada 1942,panzerschreck wszedł na uzbrojenie w 1944 roku,natomiast panzerfaust w połowie 1943,piat wszedł na uzbrojenie we wrześniu 1942,nie wiem czy był on wysyłany na front afrykański


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2007, 14:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sty 2007, 17:11
Posty: 98
Lokalizacja: Oświęcim
Powiem krótko:
Długo oczekiwałem tego modu i nie żałuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2007, 14:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lip 2005, 11:54
Posty: 653
Lokalizacja: metropolia szczecińska
Pierwsze wrazenia? Tak jak pisalem w innym wątku. Wszystko jest zrobione rewelacyjnie, strzela sie swietnie ( zdecydowanie lepiej niz w RO ). Jednak z powodu specyfiki Bf momentami ciezko rozroznic mundury :(
Niestety jest kilka "ale". Zbyt slaba bron ppanc dla piechoty ( dobrze ze czasem sa dziala ) bo czesto konczy sie to rejpingiem czolgiem na spawnie...zreszta nie tylko. Na 16 jak ktos dorwie sie do czolgu to konczu mape z wynikiem 50/0.. bo nie ma jak go rozwalic....

Mapy... niestety beznadziejne tzn moze bylby lepsze ale z dogleglosciami miedzy flagami przesadzili jest jeszcze gorzej niz w Ro...przez co nic sie kompletnie nie dzieje i czasem gra polega na zwiedzaniu pustynii.... 16 to inna sprawa - ich zbalansowanie praktycznie nie istnieje. wiekszosc map polega na strzelaliu do przeciwnika na spawnie.....

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa

ale jak to :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2007, 14:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2006, 16:34
Posty: 436
Lokalizacja: Kraków
Ja powiem tak jest to bardzo wyrafinowany produkt dla ludzi ktorzy nie szukaja zbytniej adrenaliny lecz spokojniejszej rozgrywki. Przyznac trzeba ze klimat ten mod ma i widac ze wszystko jest dorpacowane w szczegolikach, poczawszy od menu wejsciowego, obrazkow przy ladowniu sie serwera, muzyki itp. Ubior zolnierzy rez jest bardzo dobrze odwzorowany,smiesznie w tych chelmikach przypominajacych talerze wygladaja angole.

Jednakze sprawdzily sie obawy, ktore mialem przed wypuszczeniem tego moda, a mianowicie zrobienie czegos takeigo jak w PR ze nie widac nickow graczy ze swojej druzyny. Nastepnie mapy sa zbyt duze jak na moj gust, nawet jak wczoraj pogralem na takeij mapce typowo miejskiej to przy 50 ludziach na serwie takiej prawdziwej akcji nie uswiadczylem :/
Denerwujace jest tez ze praktcyznei jeden strzal powyzje pempka rowna sie dead. Dla mnie ten mod jest za wolny wszystko, cala akcja idzie slamazarnie, no ale rozumiem ze dla niektorych takie cos mzoe byc przyjemne.

Jedyne czego nie rozumiem to zachowania co poniektorych starszych graczy i weteranow bfa, ktorzy uzurpuja sobie prawo do tego w jaki sposob ta gra ma byc grana. Ludzie maja rozne style walki, a to ze ktos bunnyhopuje itp. wycznia praktyki nei jest powodem zeby nazywac go od razu trollem, gowniarzem itp., w koncu jest to mod do bf 2!
Zadziwia mnie poprostu brak szacunku na tej scenie dla jakichkolwiek odmiennosci bo myslalem ze takie cos dzieje sie na scenie bf 2 gdzie klasa medyka uber alles a jak sie ktos wychyli z czyms innym to juz lamer. Sadzilem, ze jednak stara gwardia tej sceny trzyma jakis poziom i jest bardziej wyrozumiala, tolerancyjna jednak dochodze do wniosku ze nie.

W kazdym badz razie FH2 jawi mi sie na taki produkt do ktorego sie przysiada z kieliszkiem koniaku, cygarem w dloni i delektuje sie na spokojnie rozgrywka w tej grze. No coz, a ze ja koniaku nie pije, cygar nie pale, a ze lubie wartka akcje pozostane sobie przy bf 2 i qw.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2007, 15:09 
Offline

Dołączył(a): 25 gru 2002, 21:45
Posty: 506
Lokalizacja: malopolska
bibol napisał(a):
Sadzilem, ze jednak stara gwardia tej sceny trzyma jakis poziom i jest bardziej wyrozumiala, tolerancyjna jednak dochodze do wniosku ze nie.

czesc grajacych w fh2 ma bf2 gleboko w ....., wlasciwie to kupili go tylko po to, aby grac w fh2 :D wiec trudno ich nazwac "stara gwardia tej sceny", a co do "spokojnej rozgrywki", nie zauwazylem. :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2007, 15:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
jak nie zauważyłeś?jedziesz czołgiem z bazy nagle wybuchasz zniszczony przez działo ze sporej odległości,nic bardziej spokojnego nie widziałem,ostrzał arty i szturm piechoty tez nuda,co tam że co chwila wszystko wokoło wybucha i się ginie

chłopie..spokojnie to sobie możesz w szachy pograć


Ostatnio edytowano 15 gru 2007, 15:44 przez MK, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2007, 15:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 cze 2007, 12:05
Posty: 1075
Lokalizacja: Bydgoszcz
Po to robią gry akcji aby "podkręcić napięcie" u człowieka :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2007, 15:35 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2005, 10:20
Posty: 1989
Lokalizacja: Piaseczno
Plusy
- klimat
- dźwięki pojazdów
- tekstury
- wykrywacz min :D
- No.4 i K98 - 1 strzał i 1 kill

Minusy
- mapy tylko "pustynne"
- wraki, które same się poruszają
- (i to wina silnika bf2 IMO) ktoś kogoś zabija i odlatuje się na 15m
- brak porządnej walki w pustynnej mieścinie bez pojazdów

@bibol - to, że nie ma tagów swoich pokazanych cały czas to jest wielkim +. Myślisz, że teraz żołnierze mają tagi nad przeciwnikiem i wiedzą do kogo strzelać? :D

P.S die_hard nie ogarnia :lol: (joke)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2007, 15:39 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
Jacaaa napisał(a):
Po to robią gry akcji aby "podkręcić napięcie" u człowieka :D


Nieeeee. Przy grach akcji to ja się relaksuje. Od "podkręcania napięcia" są fora internetowe :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 125 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL