Teraz jest 20 lis 2024, 05:43

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22 gru 2007, 19:55 
Offline

Dołączył(a): 18 wrz 2007, 16:58
Posty: 85
clashh napisał(a):
Aproxymat napisał(a):
Pojazdy - znowu trochę złe wyważenie - dominacja lotnictwa sprawiła, że zaczęło się tk-owanie dla sprzętu i inne patologie (można to było zrównoważyć przeciwlotniczym unlockiem dla piechoty, ale na to wpadli dopiero w BF2142, gdzie latające pojazdy nie są i tak już potęgą).


I bardzo dobrze - na wspolczesnym polu walki lotnictwo odgrywa dominujaca role. I nie przesadzaj z tym narzekaniem - wbrew pozorom, gdyby nie silne latadla to automatycznie czolgi zaczelyby niepodzielnie krolowac na mapach, wtedy dla odmiany zamiast w samolot twoi zawistni teammates ladowali by w Twojego panzera :P


I tu się milisz Clashh, Aproxymat oddał też sedno sprawie balansu jednostek. O ile BFV oparty był na heli jako głównej sile to strącenie go było dość proste albo rurka PLOT lub zwykła plus dobra obrona naziemna PLOT stacjonarna i mobilna. Jedna dobrze wycelowana rurka powodowała wycie w kokpicie heli. A w BF 2 stacjonarna obrona PLOT to kpina, Ręczne wyrzutnie w BFV lepiej się od niej spisywały. Po za tym rozmieszczenie ich na planszach jest totalnie beznadziejnie 3/4 azymutu masz pozasłaniane co skutecznie utrudnia prowadzenie ognia. Dodając do tego flary odpalające się zaraz po namierzeniu, dla balansu powinny być odpalane ręcznie i z większa zwłoką pomiędzy kolejnymi salwami. W BFV żadne heli nie wytrzymał strzału z 2 rurek a teraz możesz wpakować i 4 a heli dalej leci, no chyba że zgarnie heda na kokpit, w dolnej półswerze i z tyłu jest praktycznie nie do rozwalenia. W BF 2 strzał na silnik nie robi większej szkody z rurki PLOT tylko strzał z TOW-a jest zabójczy. Tryb komendanta spowodował totalnie brak elementu zaskoczenia bo komendant puszcza skana i widzi wszystkie jednostki na planszy. UAV jest spoko ma ograniczony zasięg i jego wykorzystanie nie powoduje jakiś dziwnych rzeczy. Ale skan porażka, znalazłeś lukę w obronie przeciwnika i ładujesz się mu na tył a ty komendant puszcza skana i ma cię jak na dłoni do tego dostajesz arte na łeb i po akcji. To było piękne w BFV i Clasic-u jak się nie pilnowałeś to traciłeś flagi lub jak toś to przyłwarzył to dawał komendę i wtedy trzeba było działać. To samo tyczy sie respa na dowódcy, teraz wpada jedna osoba na flagę a za chwile jest ich 6. A w starych zasadach musiałeś albo całym składem wpaść pod flagę albo męczyć się sam o jej przejęcie. Z tych względów właśnie BF 2 jest lamerski i typowo zrobiony pod rynek amerykański wszystko idzie na łatwiznę, gra straciła cały urok i grywalność.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 gru 2007, 21:42 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2005, 17:40
Posty: 281
:) Ja tylko dodam, że jeśli chodzi o dominację lotnictwa, użyłem słowa "trochę", co oznacza, że doceniam jego rolę i nie chcę by zostało jakoś bardzo okaleczone. Chodzi tylko o pewne poprawki. Tak, właśnie w BFV możliwość niszczenia helikopterów nie powodowała, że stały one odłogiem na uboczu, normalnie odgrywały ważną rolę. Nie popadajmy w skrajności. Ale BF2 właśnie tej skrajności jest blisko, jak się widzi tłumy na pasach startowych i niekończące się problemy z teamkillerami. Cała obrona przeciwlotnicza jest w BF zaniedbana, stacjonarne AA, jak wspomniał Astar to porażka, łatwo się nauczyć gdzie są na mapie a pożytek z nich niewielki - choć i tak ciut lepszy niż w początkach tej gry, kiedy próby trafienia fruwającego wroga kończyły się na ogół zestrzeleniem sojusznika :-D
Nie sądzę, żeby BF2 był bardzo złą grą, wręcz przeciwnie, ma swój urok i sporo zalet, gram w niego chętnie. Jeśli jednak seria ma się rozwijać, a na to wszyscy chyba liczymy - to oby jak najmniej było w niej takich irytujących rzeczy, jakie zdarzają się w "dwójce".
Aha i co do tego skanu - brak tego zaskoczenia powoduje osłabienie dynamiki, choć niektórym to się właśnie podoba (walki są bardziej skoncentrowane, a nie rozmyte na wiele "ucieczek" po całej mapie).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 gru 2007, 14:54 
Offline

Dołączył(a): 19 sty 2007, 21:01
Posty: 117
Lokalizacja: Wawa
Astar12

Na początku nawet chciałem Ci trochę racji przyznać, ale Ty jesteś po prostu płaczkiem.

O BF2 , jak widzę, wiesz mniej niż moja narzeczona. Nie wiem o co Ci chodziło z automatycznie odpalanymi flarami. Przecież flary odpala się ręcznie.

Jakieś głupoty wypisywałeś o CS ... tam nie ma grywalności. CS to kamperka, a to dwa różne pojęcia.

Nie wiem skąd masz takie informacje, że ktoś kto grał w CS wymiata w BF czy w innych grach; to raczej na odwrót. To ludzie zagrywający się w BF infantry przyzwyczajeni są do sadzenia 5 headów z rzędu żeby któryś wszedł, robią potem rzeźnie w innych grach.

Co do Heli - i bardzo dobrze, że ciężko ją strącić. Dzięki temu nie każdy klan może wymiatać na CQ. Dzięki temu każda drużyna potrzebuje infanterów, czołgistów, a także pilotów - helka ściąga z łatwością drugą helkę. Bardzo dobrze. Podział ról.

W ogóle, szczerze? Mam takie wrażenie, że jesteś cieniutki w BF, więc Ci się nie podoba. Masz do tego oczywiście prawo.

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 gru 2007, 17:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 kwi 2007, 08:38
Posty: 422
Lokalizacja: >Gdańsk<
Astar12 -->> pierdzielisz takie glupoty jak bys mial 12 lat a w BF2 gral bys z 3 dni ...

W ogóle, szczerze? Mam takie wrażenie, że jesteś cieniutki w BF, więc Ci się nie podoba. Masz do tego oczywiście prawo. Popieram

pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 gru 2007, 17:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2007, 09:19
Posty: 2025
Cytuj:
UAV jest spoko ma ograniczony zasięg i jego wykorzystanie nie powoduje jakiś dziwnych rzeczy. Ale skan porażka, znalazłeś lukę w obronie przeciwnika i ładujesz się mu na tył a ty komendant puszcza skana i ma cię jak na dłoni do tego dostajesz arte na łeb i po akcji.


No i tu masz cała zabawe...

_________________
http://www.animalsmatter.org/

-Brak Dzwieku w komputerze po formacie kompa !
-może powiedz jaki masz system?
-Ja mam taki sam procek więc jest wielkie prawdopodobieństwo że XP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 gru 2007, 17:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2007, 10:59
Posty: 716
Lokalizacja: Malopolska
Zgadzam sie z Asterem, lotnictwo w BF2 jest mocno overpowerd, mam nadzieje ,ze w 3 wyjda na prosta, bez przegiec.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 gru 2007, 20:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 paź 2007, 10:57
Posty: 128
Lokalizacja: obecnie Torquay Anglia
moze ma 12 lat

_________________
http://www.bf2stats.nl/player/121750289/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 gru 2007, 14:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2005, 20:54
Posty: 1567
Lokalizacja: Łódź
MYsle ze najlepiej bylo by zeby w Bf 3 byl tylko medyk i bez pojazdow i tylko karkannd i ewentualnie MAshtur xD Nie było by narzekanie ze tamten to ma helke za mocna lub lamka kampi z RPK (pozdro Janie Niezbędny xD) lub inne płacze xD


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL