Teraz jest 25 lis 2024, 07:48

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 125 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23 gru 2007, 22:20 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Nie wiem jak wygląda stronka i forum PR. Moja ocena FH2, strony, forum itd jest kompletnie spontaniczna i nie związana z innymi modami a raczej z subiektywnym odczuciem podczas ich użytkowania.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 gru 2007, 12:31 
Offline

Dołączył(a): 15 gru 2004, 21:02
Posty: 47
Lokalizacja: Łódź
Pograłem troszeczkę dłużej i pewne rzeczy mi się nie podobają.
Samoloty. Brak użytecznego celownika. Wczoraj latałem Beaufighterem i normalnie tragedia. Brak możliwości wyłączenia kokpitu i wszystkich kamerek ( w FH 0.7 było)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 gru 2007, 15:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2003, 04:02
Posty: 859
Mechanik napisał(a):
Pograłem troszeczkę dłużej i pewne rzeczy mi się nie podobają.
Samoloty. Brak użytecznego celownika. Wczoraj latałem Beaufighterem i normalnie tragedia.

Nie czytalo sie instrukcji? Spoko ja tez nie czytalem ;)
Celownik sie wlacza klawiszem od 'flar'.
Cytuj:
Brak możliwości wyłączenia kokpitu i wszystkich kamerek ( w FH 0.7 było)

A to akurat w strone realnosci - masz widok z kokpitu i do tylu - wiecej piloci nie mieli :) I calkiem niezle mozna z tym sobie poradzic.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 gru 2007, 19:59 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Krok w dobrą stronę. samolot dalej jest dość potężny, ale nie tak przegięty jak to miało miejsce w poprzednich wersjach FH/BF. Samoloty różniły sie znacznie od siebie nie tylko osiągami, ale również widocznością z kabiny, która miała duże znaczenie w czasie walki (piloci początkowo mieli kłopoty z lataniem na 109kach bo byli przyzwyczajeni do maszyn z o wiele lepsza widocznością, P11c, mimo że dość słaby jak na początek II WŚ miał z kolei doskonałą widoczność). Lata się ciężko, ale grałem na serwerze z mcmt i on jakoś nie miał problemu z precyzyjnym skoszeniem boforsa przy pomocy działek i gnębienia wszystkiego co się ruszało na mapie ;).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 gru 2007, 00:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
Wg wojennych statystykach wychodzi że przy atakach na czołgi przez Ju 87 potrzeba było ok 9 lotów na jeden zniszczony czołg. W 1942 było przegięcie takie iż praktycznie dobry pilot miał 100% trafień.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 gru 2007, 04:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
jurgens napisał(a):
Nasuwa mi się jedno - w takim wypadku środkiem do sukcesu w grach w zespole będzie umiejętność odpowiedniego przełączania się w drużynie - tak by dowódcą squadu zostaje ten - który jest w wysuniętym dołku na czele. Kiedy reszta squadu dobiega lub zajmuje pozycje na tej samej wysokości - trzeba próbować zdobywać nastepne dołki. Ten który znowu przejdzie do przodu, należy powierzyć dowództwo squadu itd itp.


Witam wszystkich i na wstępie powiem, że jestem tu tylko przejazdem.
Opisujesz tu Squad Hopping, z którym było wiele problemów w PR. Najwiekszym problemem było to, że gracze wykorzystywali to do natychmiastowego wyskakiwania ze squadu i tworzenia nowego, żeby było wiecej ruchomych spawn pointów. Uwież mi było to wielce irytujące. Twórcy PR rozwiaza to poprzez zablokowanie mozliwości dołaczenia się do squadu w czasie przebywania w zaświatach. Dzięki temu ograniczyło to te nienaturalnie szybkie przemieszczanie się graczy. Dodatkowo bardziej zmuszało do pozostawania w jednej drużynie i dbania o kondycję Sla (min. jeden medyk w drużynie). bdw. w najbliższej odsłonie PR twórcy zrezygnowali nawet ze spawnów na SLu.

[quote=bibol]Nie szkoda ponieważ chciałem się dowiedziec poprzez dialog z ludzmi ze sceny bf 1942 skad pojawialy się agresywne komentarze pod newsami w stosunku do graczy bf2, a także teksty na serwach, bo pierwszy jaki ujrzałem na czacie to był „fucking bunnyhopers from bf 2”. I teraz wiem, poprzez roznej jakości posty w tym temacie iż takie zachowania wynikaja ze strachu, strachu przed tym ze moda tego przenieśli na platforme bf 2 a co za tym idzie masa ludzi mogla by z tej gry przenosic styl walki jaki wypracowali w vanilli i stad te teksty powyżej, bo bali sie ze tacy ludzie beda niszczyc im wyobrażenie o tym jak w tego moda powinno się grac. Widze tez, ze dla niektórych ten mod to rodzaj czegos magicznego i niemalże mistycznego przezycia wiec stad się biora rozne teksty przepełnione agresywnością, złośliwością, wulgarnoscia w stosunku do mnie czy do innych graczy pochodzących z bf 2.[/quote]

Od razu mówię, że moje doświadczenie opisuję na podstawie PR. Niechęć do vaniliarzy, bo tak was nazywamy, bierze się z waszej ignorancji. 90% z was nie zadaje sobie nawet trudu przeczytania instrukcji gry. W przypadku FH trzeba chyba poszukać w sieci, ale w PR pojawia się ona na pulpicie. A potem jejku jak się w to coś gra i lamicie na maxa. Zabieracie samoloty, czołgi itp. i nie macie pojęcia jak ich używać. Zaraz zostają rozwalone i trzeba czekać na respawn kilka minut. To irytuje doswiadczonych graczy, bo zamiast zdobywać flagi tracą czas na respawn sprzętu. A już największym grzechem jest TK tylko dlatego, że ktoś zabrał sprzęt, który chcieliście wziąść. Na szczęście w PR karą za to jest natychmiastowa egzekucja jak tylko podniesiesz kit zabitego, minuta respawnu i zablokowanie na 13 minut limitowanych kitów.


A co do kłótni, który mod jest lepszy to dodam, że najważniejsze jest aby twórcy uczyli się na błędach innych i kwiatki typu bunny hopping i delfinki eliminowali juz na początku.

pozdro

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 gru 2007, 08:56 
Offline

Dołączył(a): 15 gru 2004, 21:02
Posty: 47
Lokalizacja: Łódź
mil3k napisał(a):
Niechęć do vaniliarzy, bo tak was nazywamy, bierze się z waszej ignorancji. 90% z was nie zadaje sobie nawet trudu przeczytania instrukcji gry.

Może się czepiam, ale nie wszyscy znają j.angielski w stopniu pozwalającym na swobodne czytanie :wink:
Co do reszty zgadzam się z Tobą w 100%.
Kokpit pomijając, że ogranicza widoczność (ok.,realizm), zżera fpsy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 gru 2007, 12:22 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
Ja bym się cieszył, gdybym mógł się rozglądać po kabinie za pomocą grzybka na joysticku, który jest do tego przeznaczony, a jeśli nie tym, to żeby rozglądanie się myszą było bardziej poręczne :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 gru 2007, 13:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2003, 04:02
Posty: 859
Mr. J napisał(a):
Ja bym się cieszył, gdybym mógł się rozglądać po kabinie za pomocą grzybka na joysticku, który jest do tego przeznaczony, a jeśli nie tym, to żeby rozglądanie się myszą było bardziej poręczne :/

To juz niestetry problem engina BF2.
Rozgladac sie mozna, ale blokuje to cala reszte sterowanania.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 gru 2007, 13:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2004, 12:40
Posty: 174
Lokalizacja: Lublin
mil3k napisał(a):

Twórcy PR rozwiaza to poprzez zablokowanie mozliwości dołaczenia się do squadu w czasie przebywania w zaświatach. Dzięki temu ograniczyło to te nienaturalnie szybkie przemieszczanie się graczy.


To akurat zrobiła EA nie Twórcy PR :) jeśli Mnie pamięć nie myli w wersji 1.3

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 gru 2007, 13:36 
Offline

Dołączył(a): 3 paź 2006, 17:03
Posty: 275
Lokalizacja: Szczecin
Nie, no co Ty Maciek... przecież to twórcy PR nie dość, że podesłali im ten pomysł, to ze względu na to, że EA nie umiało tego zrobić, dodatkowo zmodyfikowali skrypty... Nie pamiętasz?!

_________________
Obrazek
Stań się obywatelem ePolski, dołącz do walczących Polaków!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 gru 2007, 14:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Maciek napisał(a):
To akurat zrobiła EA nie Twórcy PR jeśli Mnie pamięć nie myli w wersji 1.3
A ja usprawiedliwię Milka. Skąd ktoś ma wiedzieć, czy to EA czy PR devs zrobili, skoro patche do vBF2 ściągasz tylko po to , żeby działała ci najnowsza wersja moda? :D Ja, o ile dobrze pamiętam, nie grałem w vanillię dobre półtora roku - jesli nie dłużej.

Vottar napisał(a):
Nie, no co Ty Maciek... przecież to twórcy PR nie dość, że podesłali im ten pomysł, to ze względu na to, że EA nie umiało tego zrobić, dodatkowo zmodyfikowali skrypty... Nie pamiętasz?!

i jak tu normalnie rozmawiać, gdy tu taka nienawiść... :roll: to jest forum ignorancie, naucz się, że wściekając się na innych forumowiczów, których na żywo prawdopodobnie nigdy nie zobaczysz, tylko nerwy tracisz. O tym, że innych wyprowadzasz z równowagi nie wspominam.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 gru 2007, 15:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
55_Maciek napisał(a):
To akurat zrobiła EA nie Twórcy PR :) jeśli Mnie pamięć nie myli w wersji 1.3


Prawdopodobnie masz rację. Moje zainteresowanie zmianami wprowadzanymi przez EA ogranicza się tylko do informacj, że wyszedł nowy patch ;) Ponieważ gram w PR to nie wiedziałem, że takie zmiany wprowadziło EA.

Votter napisał(a):
Nie, no co Ty Maciek... przecież to twórcy PR nie dość, że podesłali im ten pomysł, to ze względu na to, że EA nie umiało tego zrobić, dodatkowo zmodyfikowali skrypty... Nie pamiętasz?!


Przeszło ci już?? Lepiej się już poczułeś?? Tak, to dobrze. Cieszę się, że mogłem ci pomóc rozładować to twoje napięcie. Dzięki za poprawę mojej karmy, kolejny dobry uczynek na moim koncie.

Mechanik napisał(a):
Może się czepiam, ale nie wszyscy znają j.angielski w stopniu pozwalającym na swobodne czytanie

No tak, czasami się zapominam, że nie każdy zna angielski. Pewnie dlatego, że niema polskich serwerów PR i praktycznie każdy z kim gram musi znać ten język na poziomie minimum komunikatywnym.
bdw. To dobry powód, żeby zacząć się uczyć tego języka ;) Ja taki miałem, ale to były inne czasy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 gru 2007, 15:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
przesadzasz Wujciu :D nienawiść?nikt cię tu chyba łaciną nie objechał ani nic podobnego więc to tylko ironia lub nabijanie się z fanatyków PR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 gru 2007, 17:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2004, 12:40
Posty: 174
Lokalizacja: Lublin
Uncle Blues napisał(a):
Maciek napisał(a):
To akurat zrobiła EA nie Twórcy PR jeśli Mnie pamięć nie myli w wersji 1.3
A ja usprawiedliwię Milka. Skąd ktoś ma wiedzieć, czy to EA czy PR devs zrobili, skoro patche do vBF2 ściągasz tylko po to , żeby działała ci najnowsza wersja moda? :D Ja, o ile dobrze pamiętam, nie grałem w vanillię dobre półtora roku - jesli nie dłużej.

Vottar napisał(a):
Nie, no co Ty Maciek... przecież to twórcy PR nie dość, że podesłali im ten pomysł, to ze względu na to, że EA nie umiało tego zrobić, dodatkowo zmodyfikowali skrypty... Nie pamiętasz?!

i jak tu normalnie rozmawiać, gdy tu taka nienawiść... :roll: to jest forum ignorancie, naucz się, że wściekając się na innych forumowiczów, których na żywo prawdopodobnie nigdy nie zobaczysz, tylko nerwy tracisz. O tym, że innych wyprowadzasz z równowagi nie wspominam.


Wujek apropo ignorancji to jesteś w ścisłej czołówce :D , nawet usprawidliwenia piszesz , może maźniesz Mi jedno do pracy na tydzień "Zwolniony z pracy na pół roku z powodu najlepszego moda po tej stronie globu" ;)

Styczeń 2007 zacytuje jeszcze raz.
Uncle Blues napisał(a):
Arjen7 napisał(a):
Ale bez dwóch zdań, będzie to najlepszy mod do BF2.

Tu się nie zgodzę. FH2 nie dorośnie do pięt Project Reality! :twisted:


A później Wujek marudzi że mu się latkę przypina :D :D

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 27 gru 2007, 17:33 przez 55_Maciek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 125 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL