Teraz jest 26 lis 2024, 22:29

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Mi-24
PostNapisane: 30 gru 2007, 20:14 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Mi-24 z BF2:SF w polskich barwach, malowanie leśne (woodland camo) zrobiony w 99.5%.
Ostatnie drobne poprawki kosmetyczne w wykonaniu Wyspy.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 gru 2007, 03:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
lepiej to raczej wyjść nie mógł, god job 8)

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2008, 12:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2005, 22:30
Posty: 258
Lokalizacja: Warszawa
Wezcie robcie screeny w 1600x1200 AA8 bo tak to lipnie te kwadraty wygladaja, nawet jak macie slabe kompy to w niczym to nie przeszkadza bo i tak screen jest przeciez w bezruchu...

Trudno jest oceniac cos na low detalach...

_________________
Światełko w tunelu — to reflektory nadjeżdżającego pociągu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2008, 15:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2005, 20:54
Posty: 1567
Lokalizacja: Łódź
Jak nacisniesz na obrazek to sie powiekszy i bedzie w lepszej jakosci EJ :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sty 2008, 22:34 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
DARK KNIGHT napisał(a):
az kluje w oczy ta grafika, moze za dlugo juz gram na 1600x1200 i AA8


Tak, za długo grasz w 1600x1200 i AA8 :D

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sty 2008, 21:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2007, 13:50
Posty: 132
Lokalizacja: Warszawa/Ursynów
ładny, całkiem udany ale podszlifujcie łaczenia okien z karoserią

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sty 2008, 00:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 sie 2005, 09:15
Posty: 122
Lokalizacja: Szczecin
To jest tylko skin do modelu więc nie wiem jak mielibyśmy zrobić "podszlifowania"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sty 2008, 16:52 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
OK, jest taka idea. Zrobić Mi-24 w pełni funkcjonalne, czyli śmigłowiec szturmowy i transportowy w jednym (takie latające APC). Jest kilka kwestii które trzeba przedyskutować i skonsultować się z Dev'ami PRa.

Kwestia pierwsza: Zmiany w modelu czyli dodanie sześciu siedzeń do transportu piechoty.
Jak wiadomo EA/DICE nie pozwala na zmiany w modelach... ale z tego co widzę i wiem twórcy PR otrzymali chyba jako jedni z nielicznych pozwolenie na dokonywanie takich zmian. Przykład, uzbrojony pickup insurgentów. Model pochodzi z BF2:SF i zostały w nim na potrzeby PR dodane dodatkowe siedzenia. Ponieważ nasz Mi-24 i wojsko polskie będzie częścią PR więc być może zmiany w Mi-24 są możliwe.

Kwestia druga: Równoważenie stron i Odpowiedniki w innych armiach.
Wraz z kolejnymi wersjami PR równoważenie dwóch walczących ze sobą zespołów w stylu BF2 odchodzi w niepamięć. Odpowiedniki jednego typu sprzętu (np. APC) w różnych armiach różnią się między sobą. Można by powiedzieć że Mi-24 w formie śmigłowca szturmowo - transportowego nie może pojawić się w PR gdyż żadna inna armia w PR nie ma takiego śmigłowca i taki sprzęt budzi kontrowersje w kwestii równoważenia stron. Należy jednak pamiętać że Mi-24 nie byłby w PR tak skuteczny jak np. Apache, gdyż jest gorzej uzbrojony (zbliżona liczba rakiet niekierowanych ale czterolufowy karabin maszynowy 12,7 zamiast 30mm działka, 4 kierowane kierowane przeciwpancerne pociski rakietowe zamiast 8, mniejsza ilość amunicji do działka w desantowym wariancie śmigłowca i zakres jego ruchu) i jest od niego większy (łatwiej trafić).

Kwestia trzecia: Szturmowo - transportowy Mi-24 tylko na niektórych mapach.
Jeśli Mi-24 w takiej wersji będzie budził zbyt duże kontrowersja u twórców PR, zawsze zostaje możliwość wprowadzenia takiej maszyny na mapach gdzie wojsko polskie walczy z niekonwencjonalnymi armiami (np. POL Vs INS), odpada wtedy problem równoważenia stron i brak odpowiedników w przeciwnej armii.

Chciałbym zwrócić uwagę że już teraz sprzęt w PR nie jest równoważony pomiędzy zespołami,np. Brytyjczycy mają Scimitary które nie mają odpowiedników w innych armiach, ich podstawowy jeep jest tylko 3 osobowy, śmigłowiec transportowy nie jest uzbrojony, ich APC nie pływa... różnice pomiędzy różnymi armiami można by mnożyć, jak już napisałem powyżej równoważenie zespołów (takie jak w BF2 gdzie MEC APC = USMC APC) w PR powoli zanika.

Dlatego...

Oficjalnie zwracam się z propozycją wprowadzenia Mi-24 do PR w charakterze maszyny szturmowo - transportowej oraz nawołuje do próby forsowania tej idei u twórców PR.

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sty 2008, 18:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Ragni napisał(a):

Kwestia pierwsza: Zmiany w modelu czyli dodanie sześciu siedzeń do transportu piechoty.
Jak wiadomo EA/DICE nie pozwala na zmiany w modelach... ale z tego co widzę i wiem twórcy PR otrzymali chyba jako jedni z nielicznych pozwolenie na dokonywanie takich zmian. Przykład, uzbrojony pickup insurgentów. Model pochodzi z BF2:SF i zostały w nim na potrzeby PR dodane dodatkowe siedzenia. Ponieważ nasz Mi-24 i wojsko polskie będzie częścią PR więc być może zmiany w Mi-24 są możliwe.


w PoE2 model Mi-24 jest zmieniony, są dodatkowe siedzenia :wink: Tak więc nie widzę żadnych problemów ze strony DICE, i tak powinni być wdzięczni Devom że gra jeszcze nie umarła.

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sty 2008, 18:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
zobaczymy co PRPP odpowie,ale mam nadzieje ze cos takiego bedzie.zmniejszanie liczby pociskow czy cos takiego wg mnie powinno odpasc, na mapie powinno byc cos takiego co sieje postrach. co do samej wersji smiglowca... dlaczego nie sporobowac dodac dwóch? szturmowej i zwykłej? jako przyklad( niekoniecznie adekwatny,ale jakies porownanie jest) podam "małego ptaszka" ktorego sa dwie wersje, z mini karabinem oraz z siedzeniami. kwestią posotaje odpowiedni czas ponownego pojawienia sie. szturmowy dluzej, transportowy krocej. odnosnie samej kwestii spawnu: na realitymod.com wyczytalem, ze czas "mocniejszego" pojazdu jest dluzszy niz "zwyklego", wiec kwestią sporną byloby obliczenie takiego czasu. jezeli dluzej to spoko, tylko czym wtedy transportowac zolnierzy... ? jezeli krocej to nastapilaby przewaga silowa na polu bitwy... :roll:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sty 2008, 20:13 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
$towarzysz$ napisał(a):
w PoE2 model Mi-24 jest zmieniony, są dodatkowe siedzenia :wink: Tak więc nie widzę żadnych problemów ze strony DICE, i tak powinni być wdzięczni Devom że gra jeszcze nie umarła.


Model w PoE2 nie jest z BF2:SF. Został zrobiony od podstaw do PoE2.

Specjalnie dla ciebie przygotowałem porównanie

- Mi-24 z BF2: SF

Obrazek Obrazek

- Mi-24 z PoE2 (wersja szturmowa)

Obrazek Obrazek

- Mi-24 z PoE2 (wersja z możliwością transportu)

Obrazek Obrazek

pan_michal napisał(a):
zmniejszanie liczby pociskow czy cos takiego wg mnie powinno odpasc, na mapie powinno byc cos takiego co sieje postrach


Nie wiem czy zauważyłeś ale porównywałem możliwości modelu Mi-24 jaki mamy do dyspozycji (patrz pierwszy post) z możliwościami modelu AH-64D (i jego odpowiedników). Nawet jeśli zjesz własne gacie to nie będziesz miał więcej jak 4 przeciwpancerne pociski kierowane w naszym modelu Mi-24 (podczas gdy inne śmigłowce szturmowe mają 8)

pan_michal napisał(a):
dlaczego nie sporobowac dodac dwóch? szturmowej i zwykłej? jako przyklad( niekoniecznie adekwatny,ale jakies porownanie jest) podam "małego ptaszka" ktorego sa dwie wersje, z mini karabinem oraz z siedzeniami.


Sorry ale to bardzo kiepskie porównanie. Chodzi tobie o to aby "zwykła wersja" oraz "wersja szturmowa" były by tak samo uzbrojone z tą różnicą że jedna miałaby miejsca dla desantu a druga nie miałaby tych miejsc??? Bo idąc tropem twojego porównania musielibyśmy mieć Mi-24 uzbrojoną (szturmową) oraz wersję nieuzbrojoną (transportową), a to odpada. Po co komplikować sobie życie???

pan_michal napisał(a):
kwestią posotaje odpowiedni czas ponownego pojawienia sie. szturmowy dluzej, transportowy krocej. odnosnie samej kwestii spawnu: na realitymod.com wyczytalem, ze czas "mocniejszego" pojazdu jest dluzszy niz "zwyklego", wiec kwestią sporną byloby obliczenie takiego czasu. jezeli dluzej to spoko, tylko czym wtedy transportowac zolnierzy... ? jezeli krocej to nastapilaby przewaga silowa na polu bitwy... :roll:


Proszę, nie komplikuj życia... Mi-24 z miejscami transportowymi czy bez to nadal śmigłowiec szturmowy... czyli respawn co 20 minut.

UWAGA! W całej idei nie chodzi o zrobienie z Mi-24 maszyny transportowej bo od tego powinny być np. Mi-17. Chodzi o dodanie do Mi-24 możliwości transportu desantu jako atut równoważący słabsze uzbrojenie względem innych śmigłowców szturmowych.

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sty 2008, 21:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2007, 10:10
Posty: 917
Lokalizacja: okolice wawy
Czemu mamy miec tylko rosyjski sprzęt od teo jest armia rosyjska co z Sokołem i jego odmianą Głuszcem? (little bird?)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sty 2008, 22:43 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Osobiście jako odpowiednik Littlebirda chciałbym zobaczyć PZL SW-4.

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sty 2008, 22:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
szkoda ze nie da rady mi 24 uzbrojone i nieuzbrojone :/
a moze PRPP zrobi jakis taki smiglowiec maly? ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sty 2008, 23:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2006, 19:42
Posty: 645
Jestem ciekaw czy współpraca z Devami poe2 jeste naprawde taka trudna.W końcu maja oni własne mi-28 no i sokoła.Takie rozwiązanie mogłoby być w prpp(mi24 assault/sokolik transport).Choć nic nie mam do mi24 assault/transport :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL