Teraz jest 22 lis 2024, 02:59

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 76 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sty 2008, 11:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2003, 04:02
Posty: 859
Uncle Blues napisał(a):
system celowania - chyba najlepsza rzecz. Gość nagle wychylający się zza murka już nie ma szans z kimś, kto leży i na niego czeka. Strzelanie nie polega już na nałożeniu celownika na cel, bo to wcale nie gwarantuje trafienia. quake-owy skill jeszcze mniej istotny - i o to chodzi!

Rozwin prosze wraznie odnosnie celowania.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sty 2008, 14:30 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Ja ci mogę rozwinąć system celowania. W PR 0.7 został wprowadzony nowy system rozrzutu. Jeśli poruszasz się lub biegniesz i chcesz kogoś ustrzelić to twoja celność pozostawia wiele do życzenia (oczywiście z kilku metrów nadal trafisz przeciwnika jak wygarniesz z full auto), aby mieć większa celność musisz się zatrzymać odczekać chwilkę (uspokoić oddech) i dopiero potem strzelać.

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sty 2008, 15:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2003, 04:02
Posty: 859
Podoba mi sie :)
Dziękuję.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sty 2008, 15:34 
Offline

Dołączył(a): 31 sie 2007, 16:58
Posty: 111
uuu, to fajnie, masakra bedzie jak będziesz miał karabin maszynowe i tak 2 wywali ci biegiem zza rogu....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sty 2008, 15:52 
Offline

Dołączył(a): 26 mar 2006, 01:07
Posty: 142
Lokalizacja: Wrocław
pierwsza mapka w siodemke i udana:) ogolne wrazenia bardzo pozytywne.

http://img402.imageshack.us/img402/8770 ... 003ux3.jpg
http://img339.imageshack.us/img339/7575 ... 004ja0.jpg
http://img72.imageshack.us/img72/6760/screen005xl7.jpg

a to juz inne potyczki, duzo POLAKOW, duzo znajomych:)

http://img184.imageshack.us/img184/6909 ... 004mc8.jpg
http://img99.imageshack.us/img99/474/screen003iw9.jpg
http://img184.imageshack.us/img184/6813 ... 005fh7.jpg
http://img244.imageshack.us/img244/8894 ... 007wu4.jpg
http://img260.imageshack.us/img260/8342 ... 008hh4.jpg

serwery zapelnione sa na maxa:P zainteresowanie jak narazie jest bardzo duze.

http://img265.imageshack.us/img265/4391 ... 006ux9.jpg dressingi za szybko spadaja na zerowy poziom budynkow. Cialo nie zdaza wchlonac opatrunkow. No i jak wczesniej wspomnial Pan Michal, chyba cos nie tak jest ze snajperkami.

_________________
Roziu<RangersPL>
http://rangerspl.pun.pl

Obrazek

"Kelner, co ta mucha robi w mojej zupie?"
http://www.zabawa.xorg.pl/obrazki/mucha.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sty 2008, 17:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2007, 10:10
Posty: 917
Lokalizacja: okolice wawy
nie bylem w pojezdzie biegalem na piechote po pustyni :>

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2008, 00:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
a to moje wrazenia kolejne z gry:
mapa byla jakas z tych nowych i jest baaardzo duza
Obrazek
tym cackiem lata sie bardzo milo 8) szkoda,ze po 5 min latania wcisnąłem zły przycisk i wyskoczylem. przy okazji dowiedzialem sie z jakiej wysokosci trzeba skakac aby nie uczkodzic sie przy ladowaniu. nie bede sie juz rozpisywal na temat ze smiglowiec sie rozbil,dwoch pilotow ocalalo i bylo drałowanie do bazy przez las,fajne uczucie :)

bardzo ciekawy efekt jak chcecie zaatakowac flage, a tu nagle spada JAM, tak sie mozna poczuc(podobnie jak w FH2):

Obrazek

a to juz nasz czolg w kogos laduje ze wzgórza:
Obrazek
tak wogole to udalo mi sie jechac czolgiem GB jako strzelec :shock: wogole tak buczy przy jezdzie i postoju,ze czasem nie moglem sie z gosciem dogadac tak buuczy :o
a tu dobrze widac jak sporo mozna spotkach Polakow(a przy okazji dobra gra sie rozwijala):
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2008, 02:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
cóż mi kiedyś udało sie wyskoczyć z smigłowca bez spadochronu (pasażer) na bardzo dużej wysokości (powiedzmy 1 i 1/2 dzwigu) i przeżyć... po prostu kiedy miałem glebnąć nacisnełem (odruchowo) spacje i zamiast sie rozkwasić to po prostu podskoczyłem sobie... próbowałem to powtórzyć ale nigdy mi sie juz nie udało xD... co do tej mapki to fajna jest dziś z Uncle Bluesem natrzaskaliśmy tam Cinoli nieżle... powiem tyle bez gunera nie ma tanker'a ;) ci który próbowali jeżdzic w pojeynke padali jak kaczki...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2008, 14:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
moze to byla wersja 0.5 Wyspa ;)
jak mam byc szczery to jednak ta wersja mi sie chyba podoba bardziej. teraz apc jest pojazdem typowo transportowo-ofensywnym, a nie to ze siedzi ukryty gdzies i czasem ktos z niego sobie postrzela.
Nareszcie jest juz troche map na ktorych są czołgi ! i to kilka ladnych czolgow,a tego mi brakowalo w popprzedniej wersji. osobiscie zaluje ze jeszcze nie gralem na al basrah bo to mnie najbardziej ciekawi. i alb mi sie zdaje albo nie ma jakos duzo map z USA ?? :roll:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2008, 18:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
no pierwsze wrażenie super :P Pierwsze mapka oczywiście Basrah :wink: I w sumie jest o wiele lepiej niż w poprzedniej wersji, sama mapka wydaje mi się nieco bardziej zoptymalizowana (gdyby nie zabójczy ping ~179, to było by na prawdę płynnie) a grałem na wyższych ustawieniach co zwykle. Seria z kałach i szok :shock: myślałem że mi ręce urwie :P W ogóle cały mod (gra :wink: ) coraz bardziej upodabnia się do symulatora pola walki, w zasadzie to ArmA i OFP chyba już przegonił 8) Jedyne co mnie zdziwiło to dziwnie strzelający Warrior, chyba że zmienia się w nim tryb strzelania na co nie zwróciłem uwagi.

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2008, 20:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Kolejne moje wrażenia z 0.7. Wszystkie chyba pozytywne!

The Battle for Qinling - mapka nie jest może takim arcydziełem jak Fools Road, ale jest idealna do takiej gry do jakiej została stworzona - do walka pancernych. Te pagórki, doliny, wszechobecne drzewa. Wspaniała sprawa. Teraz rzeczywiście można czołgiem przykampić, a z drugiej strony można nagle stracić cel z oczu lub zostać zaskoczonym z flanki. Helikoptery, samoloty i nowe, naprowadzane laserowo rakiety dodają smaku. A dopełnianią całość poukrywane za drzewami na wzgórzach wozy AA. Raz z Wyspą Qinling (tylko raz straciliśmy czołg, reszta śmierci to wynik prób z maszynami latającymi :oops: ):
Obrazek

System celowania - raz jeszcze kłaniam się przed twórcami Project Reality. W poprzednich wersjach pojedynek strzelecki trwał tak długo aż jeden z strzelec zginął, bo polegało to na dobrym przycelowaniu w przeciwnika. Teraz jeden zazwyczaj ma przewagę (celował dłużej, jego pociski padają gęściej), a drugi sypie naokoło. Kończy się zazwyczaj tak, że drugi się wycofuje (sic!) i kombinuje (nigdy tego nie było w shooterach MP, gdzie człowiek gra z człowiekiem! Nawet w ArmA! :shock: ). Walki przez to są epickie! Trwają długo i gdzie w całej okazałości widać zasadę 4xF (Find, Fix, Flank and Finish) nawet jak się tego nie planuje to tak to wychodzi. :wink:

Fools Road - po raz kolejny o niej piszę. Dalej nie znam całej mapy taka jest wielka i tak świetnie rozplanowana! Do tego jest PIĘKNA! Grałem na niej dopiero drugi raz, ale w sumie to już wychodzi dobre 5 godzin! I tu przechodzimy do kolenej sprawy:

czas trwania rundy - może to być nawet 2-3 godziny. Rzadko kiedy mamy tyle czasu, ale gra zamienia się z "rundka tu, rundka tam" w wielkie epickie bitwy, gdzie szala zwycięstwa przechyla się ze strony na stronę. Dwa screeny z jednej z takich bitew:

Rzut okiem na wzórza otaczające szosę głupców:
Obrazek

Przerwa na paperosa - Pan Michał wymienia koło:
Obrazek

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2008, 20:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2006, 00:27
Posty: 140
Lokalizacja: Polska
Moje pierwsze wrażenie było tragiczne, brak minimapy, brak spawnu na SL i APC, trudniejsze celowanie - ogólnie, ogromnie trudniejsza od poprzedniczki.
Teraz ---> cud miód maliny!
Faktycznie gra stała się trudniejsza ale to sprawiło że jeszcze bardziej ważny stał się teamplay, teraz granie w stylu Rambo juz nie jest absolutnie możliwe -- CHWAŁA I CZESC ZA TO DEVELOPEROM---
PR jest teraz bardzo wymagający ale to sprawia że jest również bardziej 'ekskluzywny' nawet elitarny.. a co bede pierdzielił ide pogram czy co....


:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sty 2008, 13:44 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2007, 11:06
Posty: 235
Lokalizacja: CPM1a :P
roznica miedzy 0.6 i 0.7 jest naprawde wielka... i nie chodzi mi o nowinki tylo o to ze zupelnie inaczej sie gra. wszystko jest takie... profesionalne i precyzyjne. wszystkie ruchy sa skoordynowane i nie ma takiego spontanu jak zwykle
dwie nowe mapy sa swietne. jazda czolgeiem na Qinling jest genialna. ale mimo wszystko najlepsza mapa to Basrah ;)
przejscie z 0.5 na 0.6 mi sie nie bardzo podobalo ale na 0.7 jest wybornie.
nie potrafie sobie wyobrazic zebym dopiero teraz przenosil sie z vBF2 na PR 0.7 ale musi byc szok :D

gdyby jeszcze nie te lagi i rozlaczanie z serwow :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sty 2008, 04:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
bardzo zdziwił mnie brak newsa na głównej stronie dotyczącego naszego ukochanego PRa, dlatego postanowiłem wziąć sprawę w swoje rączki i wysłać. Przepraszam za wszelkie błędy i proszę o korekte, najlepiej jakby sam Wujaszek się nim zainteresował :wink:

A dzisiaj to sobie pograłem i to w całkiem niezłym towarzystwie, zapraszam na krótki pokaz slajdów :wink:

kraulem panowie, kraulem !!!
http://img242.imageshack.us/my.php?imag ... 096ma6.png

co to słoneczny patrol ??
http://img116.imageshack.us/my.php?imag ... 098yf8.jpg

sprawdzamy sprzęt i ruszamy
http://img246.imageshack.us/my.php?imag ... 099px2.png

skład gotowy do kopania a komendant śpi ^^
http://img120.imageshack.us/my.php?imag ... 100vj1.png

no to ruszamy czy nie ?!
http://img410.imageshack.us/my.php?imag ... 101jn9.jpg

Dodam że cała ta akcja na tyłach wroga, choć z początku napotykała trudności to zakończył się spektakularną akcją i zwycięstwem 8)

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2008, 16:04 
Offline

Dołączył(a): 26 mar 2006, 01:07
Posty: 142
Lokalizacja: Wrocław
Wojna toczyla sie przed weekendem, zdjecia wstawiam dopiero teraz bo odnieslismy ciezkie rany:P

http://img176.imageshack.us/img176/8306 ... 000is2.jpg jakies tam staty
http://img176.imageshack.us/img176/3148 ... 001xv4.jpg ja na Pana Michala, Pan Michal na mnie:P
http://img141.imageshack.us/img141/6827 ... 003ct9.jpg do wozu i jazda dalej
http://img406.imageshack.us/img406/6818 ... 004yy0.jpg szybki podglad co sie dzieje na froncie
http://img176.imageshack.us/img176/2610 ... 014sw1.jpg staty :P
http://img292.imageshack.us/img292/6003 ... 000ku2.jpg temu to dobrze przy dzialku :D

_________________
Roziu<RangersPL>
http://rangerspl.pun.pl

Obrazek

"Kelner, co ta mucha robi w mojej zupie?"
http://www.zabawa.xorg.pl/obrazki/mucha.php


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 76 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL