Teraz jest 28 lis 2024, 09:37

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2008, 16:21 
Offline

Dołączył(a): 8 lut 2006, 18:26
Posty: 8
Witajcie

Na wstępie dwa słowa o mnie: W podstawkę gram sporadycznie od czasu jej ukazania się, wcześniej trochę w DC. Nigdy w sposób zorganizowany. Ostatnio miałem długą przerwę ale teraz wróciłem do gry i odkryłem PR. Tak więc wersja 0.7 to mój pierwszy kontakt z tym modem.

Moje wrażenia:
Gra jest NIESAMOWITA. Żałuję że tak późno się nią zainteresowałem. Zdecydowanie bardziej pasuje mi taki styl rozgrywki.

Co do braku minimapy - mi się osobiście podoba, i tak żeby zerkąć na mapę musiał bym odwrócić wzrok od pola walki, więc mi pasuje opóźnienie otwierania - można by powiedzieć że zasymulowane jest sięganie po mapnik (w tym czasie wciąż mogę obserwować teren wokół) potem rzut oka na mapę i spowrotem patrzę przed siebie. Moim zdaniem ok. A jak jest team w którym każdy pilnuje pozycji reszty to nawet w dosć gęstych zaroślach posuwaliśmy się do przodu i nie było problemu rozpoznanie swój/wróg.

Bandarzy w praktyce jeszcze nie opanowałem - jak nie było medyka w pobliżu to i tak się wykrwawiałem, ale przemawia do mnie argument że najcześciej postrzał albo nie jest groźny albo powoduje zagrożenie źycia i wtedy wszyscy z teamu pomagają - więc chyba jednak jest dobrze choć bardzo utródnia.

Celowanie - miodzio, choć gram na razie z kitem rifleman'a więc nie wiem jak to jest z innymi kitami.

Także jeszcze raz: jestem pod ogromnym wrażeniem. Mod bardzo mi się podoba.

Do zobaczenia na polu walki. A jak traficie na mnie to miejcie litość - ja się dopiero uczę.

Pozdrawiam,
Skoll


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2008, 16:23 
Offline

Dołączył(a): 26 mar 2006, 01:07
Posty: 142
Lokalizacja: Wrocław
Martin5_PL ma duzo racji! zwlaszcza z celowaniem. Pomysl swietny, ale zupelnie nie wypalil.
Np. Na EJOD Desert w miescie skradalismy sie cala druzyna, wychodzimy powoli za rog a tu stoi amerykanin odwrocony do nas plecami, jakies 10 metrow. Kucam, przymierzam w klatke i strzelam... nic, drugi strzal... nic,trzeci... lekki rozbryzg krwi. Amerykanin sie odwraca, czwarty strzal... w koncu padl.
Rozumiem duzy rozrzut po biegu, ale w takiej sytuacji i z takiej odleglosci? jak dla mnie to przesadzili.

Teraz jak wyjdziesz zza rogu i spotkasz 4, 5 kolesi to nie ma szans aby ich wykonczyc seria.

Pozdrawiam wszystkich:)

_________________
Roziu<RangersPL>
http://rangerspl.pun.pl

Obrazek

"Kelner, co ta mucha robi w mojej zupie?"
http://www.zabawa.xorg.pl/obrazki/mucha.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2008, 16:44 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Roziu napisał(a):
Na EJOD Desert w miescie skradalismy sie cala druzyna, wychodzimy powoli za rog a tu stoi amerykanin odwrocony do nas plecami, jakies 10 metrow. Kucam, przymierzam w klatke i strzelam...


Następnym razem jak będziesz w takiej sytuacji:
- celuj w głowę :D
- strzelaj z full auto :D
- podbiegnij i zanożuj :D

(żart)

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2008, 17:37 
Offline

Dołączył(a): 11 lis 2005, 00:44
Posty: 79
Może warto celować w takiej sytuacji gdzieś obok. Zupełnie jak w dzieciństwie, gdy moja młodsza siostra rzucała we mnie piłką - miałem pewność, że nie trafi, chyba, że celowała w kogoś innego... ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2008, 19:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
Roziu napisał(a):

Teraz jak wyjdziesz zza rogu i spotkasz 4, 5 kolesi to nie ma szans aby ich wykonczyc seria.


nie zgodzam sie w 100% !!!!!!!!!!!!! o dziwo jak ja gram to jestem duzo czesciej lepszym strzelcem niz w poprzedniej wersji 8) poprostu cos zle celujesz,a szczegolnie mnie poruszylo to strzelanie w klatke, mi gosc po dwoch strzalach pada praktycznie zawsze (o glowie juz nie wspomne).
wykosic 4,5 gosci? juz mialem tak kilka razy, z czego gdzies na forum byl juz obrazek z takiej akcji jak gosci ok 4 polozylem jedną serią. nie wiem z czym macie problemy...
a jak wystrzelic 5 gosci? na pewno nie wpasc w sam srodek grupki jak jakis rambo bo szanse sa marne,ale jakims sposobem np zajsc od tylu czy od gory (dach) 8)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2008, 20:13 
Offline

Dołączył(a): 26 mar 2006, 01:07
Posty: 142
Lokalizacja: Wrocław
pan_michal napisał(a):
Roziu napisał(a):

Teraz jak wyjdziesz zza rogu i spotkasz 4, 5 kolesi to nie ma szans aby ich wykonczyc seria.


nie zgodzam sie w 100% !!!!!!!!!!!!! o dziwo jak ja gram to jestem duzo czesciej lepszym strzelcem niz w poprzedniej wersji 8) poprostu cos zle celujesz,a szczegolnie mnie poruszylo to strzelanie w klatke, mi gosc po dwoch strzalach pada praktycznie zawsze (o glowie juz nie wspomne).
wykosic 4,5 gosci? juz mialem tak kilka razy, z czego gdzies na forum byl juz obrazek z takiej akcji jak gosci ok 4 polozylem jedną serią. nie wiem z czym macie problemy...
a jak wystrzelic 5 gosci? na pewno nie wpasc w sam srodek grupki jak jakis rambo bo szanse sa marne,ale jakims sposobem np zajsc od tylu czy od gory (dach) 8)


To powiedz mi jak celujesz? bo jak mozna zle celowac?:) a z ta klatka to nie chodzi o to, ze dostawal tyle razy. Dostal za 3 i za 4 razem. Dwa pierwsze strzaly wogole w niego nie trafily. A to bylo jakies 10 metrow, o to mi chodzi. Mi jakos lepiej sie celowalo w 0.6, nie bylo takiego odrzutu. Ale w 0.7 tylko to celowanie mnie irytuje, a dokladnie to, ze po serii lufe masz w chmurach.
Moze to poprawia a moze nie, zobaczymy:)
PS. widzialem tego screena poleglych zolnierzy wroga:) ale to zadkosc.

Pozdrawiam.

_________________
Roziu<RangersPL>
http://rangerspl.pun.pl

Obrazek

"Kelner, co ta mucha robi w mojej zupie?"
http://www.zabawa.xorg.pl/obrazki/mucha.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2008, 20:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
jak strzelam pojedynczo to nie mam problemu z celowaniem, kwestia kilku sekundowego (1,2) skupienia. jak strzelam burstem to ciagne lufe w dol ile sie da. nie potrafie tego wytlumaczyc,ale jak mam powiedzmy 30 zabic to szczerze mi sie lepiej celuje 8)
wg mnie dla kazdego kwesti przyzwyczajenia,nic wiecej

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2008, 20:55 
Offline

Dołączył(a): 26 mar 2006, 01:07
Posty: 142
Lokalizacja: Wrocław
Widocznie to kwestia przyzwyczajenia. Dla mnie srzelanie i rozrzut z 0.6 byl idealny. W 0.7 jakos nie moge sie przyzwyczaic. Jesli tego nie zmienia w patchu to nic innego mi nie pozostanie tylko sie przyzwyczaic. Ja teraz tylko strzelam pojedynczo:) seria to mi rece lamie:P

_________________
Roziu<RangersPL>
http://rangerspl.pun.pl

Obrazek

"Kelner, co ta mucha robi w mojej zupie?"
http://www.zabawa.xorg.pl/obrazki/mucha.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2008, 22:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
no ja np. w wczoraj z M16 walnąłem heada snajperowi na drugim dachu :wink: A z tymi snajperkami to lekkie przegięcie, nawet marksmana nie biorę bo to raczej strata czasu.

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2008, 22:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
przestańcie ********* juz o tych snajperkach i marksmanie bo są oni zbugowani i tyle. Ma to byc poprawione w patchu. Snajper i marksman. Reszta mam nadzieję, że zostanie jak jest. Roziu - przyzwyczajaj się. :twisted:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sty 2008, 12:55 
Offline

Dołączył(a): 11 lis 2005, 00:44
Posty: 79
Tak ogólnie - słowa krytyki dla samej idei numeracji moda.

Otóż, gdy pojawia się nowa wersja z numerem wyższym o 0.1, to oczekujęod niej większej STABILNOŚCI działania, niż w wersji poprzedniej. Tymczasem tu dostajemy produkt o stabilności znacznie gorszej, w dodatku pełnej nowych błędów. Nie wspominam już o całkiem zmienionych zasadach prowadzenie rozgrywki.

Może warto byłoby nazywać te mody nie liczbami 0.2, 0.3, 04... itd. Tylko odmiana A, odmiana B... Bo najwyższy numer wcale tu nie oznacza "najstabilniejszej i najciekawszej gry". Ja chętnie pograłbym czasem w wersję 0.4 i 0.5. Pograłbym na mapach, których teraz nie ma. Z zasadami, które zostały wycofane, ale świetnie się spisywały w wersjach poprzednich, itd.

Może warto wprowadzić "pakiety uzupełniające", czy "mapy dodatkowe (wycofane)". Kto wie, czy nie staną się popularniejsze niż te najnowsze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sty 2008, 14:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2005, 04:52
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Wczoraj grałem na WTF (pozdro dla $towarzysza) i commanderem był gość z [R-DEV]. Powiedział, że patcha możemy się spodziewać w przeciągu miesiąca.

_________________
Obrazek
Ground forces core


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sty 2008, 00:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2006, 09:20
Posty: 571
Lokalizacja: Warszawa
Skończyłem właśnie grać.
No musiałem dać grafikę na low bo mało ramu xD

Klimat nadal ten sam, taktyka, zgranie itp.

Szkoda że jutro muszę iść do szkoły :cry:

_________________
Reality Pilot


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sty 2008, 01:59 
Offline

Dołączył(a): 28 gru 2006, 15:08
Posty: 813
Lokalizacja: Łódź
Hmmm, ciekaw jestem czy zostanie dodana kiedyś jakaś "zimowa" mapka. Jakoś dotychczas same gęste lasy oraz pustynie mamy, przydalaby się drobna zmiana klimatu.

_________________
Obrazek
plaY^ | www.play-esports.pl | #plaY^ @ QuakeNet
Obrazek
[GCA] | www.goldencamels.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sty 2008, 03:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Mplay napisał(a):
Wczoraj grałem na WTF (pozdro dla $towarzysza) i commanderem był gość z [R-DEV]. Powiedział, że patcha możemy się spodziewać w przeciągu miesiąca.


a mogłeś wejść od mnie na Thors Brigade i super mapkę Battle for Qinling, pozdro dla Beryla i :wink:
Co jak co ale ja to chyba tylko w weekendy będę grywał bo na jedną mapkę trzeba średnio ze 2 godzinki przeznaczyć :lol:

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL