Teraz jest 26 lis 2024, 18:16

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 150 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sty 2008, 19:06 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2007, 11:06
Posty: 235
Lokalizacja: CPM1a :P
ja tak samo lepiej widze bez noktowizji niz z i gdyby nie fakt ze jest to najbardziej oryginalna mapa to powiedzialbym ze nie powinno jej byc :P

ja jestem przeciwny kolejnej mapie nocnej (ruskie juz robia kolejna) szczegolnie z czolgami.

fajnie by bylo zeby w pr 0.8 dodano chinooka. rozwiazalo by to problem wywleczonego na cala mape sprzetu i czekajacych na zbawienie ludzi w bazie... mysle ze dalo by sie to zrobic tak jak w bf vietnam a jakis pilot chetnie pozwozil by pojazdy na ich miejsce...

oto chinook:
http://pl.youtube.com/watch?v=MprHJQCdX70


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sty 2008, 20:42 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Bad1n napisał(a):
fajnie by bylo zeby w pr 0.8 dodano chinooka. rozwiazalo by to problem wywleczonego na cala mape sprzetu i czekajacych na zbawienie ludzi w bazie... mysle ze dalo by sie to zrobic tak jak w bf vietnam a jakis pilot chetnie pozwozil by pojazdy na ich miejsce.


Tak fajnie by było ale........... Ten temat był wielokrotnie poruszany na forum PR. Transport pojazdów śmigłowcem (taki jak w BF:V, przy użyciu liny) nie jest możliwy w ramach engine'u BF2. Transport pojazdów wewnątrz chinooka też odpada, engine traktuje to jak kolizje i w czasie transportu jeden z pojazdów zostałby zniszczony (obijały by się o siebie). Mógłby służyć do masowego transportu piechoty ale to niestety także jest niemożliwe, maksymalna ilość miejsc w pojeździe to 8 osób (ilość ta jest ograniczona przez engine BF2).

Także jak widzisz, bez ruszenia kody źródłowego nic nie wskórasz... a w kodzie źródłowym mieszać (legalnie) nie możesz bo EA/Dice trzyma na nim łapę. Poza tym grzebanie w kodzie źródłowym wymaga sporej wiedzy i umiejętności... Na forum PR jest nawet dyskusja na temat wykupienia kodu od EA/Dice ale jak zwykle na przeszkodzie stoją pieniądze (i to całkiem spore sumy). Dla zainteresowanych link

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sty 2008, 21:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sie 2007, 22:47
Posty: 54
Lokalizacja: Tychy
Chętnie zagrałbym w ... wilczym szańcu, w tych pozostałościach mhmmm ... ale niestety to pewnie nie możliwe, bo trzeba by od cholery modelów 3d zrobić.

_________________
Obrazek
Obrazek
Polskie Community Men of War


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sty 2008, 21:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
odnosnie mapy pancernej.... no sam nie wiem, mamy juz cos podobnego i jest to kaszan. problem sie zaczyna robic gdy druzyna przeciwna ma te czlogi,a nam juz zniszczyli kilka,wtedy jest poprostu zdejmowanie flag bo czolgi sie nie odradzają w 3 min. jak juz cos to oczywiscie dodalbym wielkie miasto i czolgi na ulice, ale jak wiecie zawsze mowie o miastach :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sty 2008, 23:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sie 2007, 22:47
Posty: 54
Lokalizacja: Tychy
Można by zrobić mapę z dużym terenem a gdzieś byłoby miasto ...

_________________
Obrazek
Obrazek
Polskie Community Men of War


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sty 2008, 02:48 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Wszystko pięknie i ładnie tylko że ktoś te mapy musi zrobić... kto na ochotnika? :twisted:

EDIT: Jeśli chodzi o mapkę pancerną... Może coś w tym stylu?

Obrazek

Mapa pochodzi z BF2:Armored Fury

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sty 2008, 19:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
no to była bardzo fajna mapka, idealna na pancerne :P Ale wiecie jak mapy z vanilli w PR się sprawują :/

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sty 2008, 20:46 
Offline

Dołączył(a): 28 gru 2006, 15:08
Posty: 813
Lokalizacja: Łódź
Powiększyć czterokrotnie i się nada.

Przyznam jednak że nie przepadam za mapami dla pojazdów (bo lamię - ale to się zmieni :twisted: ), bo jak niedaj boże jakieś APC cię zostawi w szczerym polu bądź nagle przeciwnik odległą flagę wybieli a pod ręką nie ma czterech kółek czy gąsienic to już nie jest fajnie, wtedy trzeba cegły na klawiszach W i Shift położyć i na kawę pójść.

Zdecydowanie ciekawiej się biega po lasach ze squadem stawiając klocki po drodze :P

_________________
Obrazek
plaY^ | www.play-esports.pl | #plaY^ @ QuakeNet
Obrazek
[GCA] | www.goldencamels.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sty 2008, 21:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
ej, ta mapa jest dobra ! mapy z podstawki są dobre,nie wiem co z ich zachowaniem jest nie tak :oops:
jak mapa ma byc pancerna i nie bedzie polegala na jechaniu przez pustynie to mi pasuje. oby byly ulice, gdzies domku i moze duuzo lasow to spoko (lasy takie jak w tej...no... daquin oilfields czy jakos tak,te drzewka są idealne do chowania sie). Ragni.... to wiesz, bo z map cos tam umiesz... :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sty 2008, 21:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
Myślę iż można by tą mapę wykorzystać na początek... na razie maperzy mają inna robotę niż PL vs Rosja ale można by wziąć tą mapę postawić flagi w dobrym miejscu a potem ew dorobić 2gą mapę europejską dla polaków...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sty 2008, 22:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
z mapkami z BF2 generalnie jest tak że są stworzone pod BFa nie pod PR, często przekłada się to na balans rozgrywki np. na Gul of Oman WAC, gdzie jeszcze nie widziałem żeby amerykanie wygrali, tam po prostu nie ma jak zaatakować bez cięższego sprzętu, a wszędzie pełno AA. Zatar z kolei, niby się nadaje ale jakość dziwnie się tam gra i nudno, podobnie jak na "kaszanie". Co do Oilfields to jest chyba jedyną dobrze przeniesioną mapą.

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sty 2008, 22:56 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
$towarzysz$ napisał(a):
na Gul of Oman WAC, gdzie jeszcze nie widziałem żeby amerykanie wygrali, tam po prostu nie ma jak zaatakować bez cięższego sprzętu, a wszędzie pełno AA.


To dziwne ale większość rund jakie grałem na tej mapie zakończyło się zwycięstwem amerykanów :| Osobiście nie mam zastrzeżeń :D

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sty 2008, 23:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
$towarzysz$ napisał(a):
Co do Oilfields to jest chyba jedyną dobrze przeniesioną mapą.


no wlasnie dziwne bo w sumie flagi nawet są w tych samych mejscach, zabrana jest tylko ta ze zrodka i poszerzono obszar, nic wiecej a jest naprawde grywalna wg mnie. osobiscie wole miejskie mapki,ale jak juz mialyby byc przenoszone do pr to postuluje (tylko z podstawki bo dodatkow nie mam) o przerobienie masthur city oraz FuShe Pass, obie oczywiscie odpowiednio poszerzone,ale tam byloby malo roboty z tym (oczywiscie dla jakiegos dobrego mapera). brak zbalansowania map? zawsze mozna nadrobic sprzetem itp. jezeli np dla jedne druzyny jest lepiej bornic itp bo np ukrywa sie w lesie to druzyna przeciwna dostaje czolg x2 i juz :) osobiscie u wole zbalansowanie roznorodne,a nie to ze jedna strona dwa czolgi idruga 2 czolgi, 2apc i wszystko takie samo.

mozemy sie wspolnie zastanowic jaka mapka byl pasowala ze wszystkich dodatkow, osobiscie nie mam dostepu,ale moze ktos ma screeny z map (Ragni?:D). poczekajcie az sie sesja skonczy to mam nadzieje ze cos sie porobi... :P

edit,znalazlem obrazki map ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sty 2008, 00:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sie 2007, 22:47
Posty: 54
Lokalizacja: Tychy
Ragni napisał(a):
Wszystko pięknie i ładnie tylko że ktoś te mapy musi zrobić... kto na ochotnika? :twisted:

EDIT: Jeśli chodzi o mapkę pancerną... Może coś w tym stylu?

Obrazek

Mapa pochodzi z BF2:Armored Fury


Świetna, tylko trochę więcej lasów i jakieś większe miasto (żeby piechota nie płakała tak bardzo :) )

Ogólnie to wam powiem, że staram się czegoś nauczyć w mappingu, oczywiście nie traktuję tego jako priorytetu, więc nic nie obiecuje, ale może jeszcze się przydam :).

_________________
Obrazek
Obrazek
Polskie Community Men of War


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sty 2008, 02:40 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
pan_michal napisał(a):
mozemy sie wspolnie zastanowic jaka mapka byl pasowala ze wszystkich dodatkow, osobiscie nie mam dostepu,ale moze ktos ma screeny z map (Ragni?:D).


Masz, podziwiaj :D

Mapy z BF2 (dodałem dla kompletu :wink:)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Mapy z BF2: Special Forces
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Mapy z BF2: Euro Force
Obrazek Obrazek Obrazek

Mapy z BF2: Armored Fury
Obrazek Obrazek Obrazek

Jeśli chodzi o przerobione mapki z podstawki to moim osobistym faworytem jest "Road To Jalalabad". W moim wykonaniu wyglądałby mniej więcej tak :D
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

PS. Na kompie mam zainstalowanych ok 15 innych modów do BF2 ale nie liczcie na to że zamieszczę tutaj screeny map także z tamtych modów :twisted:

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Ostatnio edytowano 30 sty 2008, 15:45 przez Ragni, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 150 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL