Teraz jest 22 lis 2024, 09:17

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 mar 2008, 05:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Na parę dni zostałem zmuszony przenieść się na laptop. Nie jest on jakiś przeciętny i PR chodzi bezproblemowo (można nawet powiedzieć ze lepiej niż na moim PC :P ). Choć różnica jest sporawa, jedno się nie zmieniło - błędy w grafice. Mam to zarówno na pc jaki i tutaj na laptopie, chodzi mi o błędy w wyświetlaniu tekstur. Nie dzieje się to na wszystkich mapach i stąd moje pytanie czy te błędy są normalne, czy jest to wina mapy, silnika czy mojego komputera ?

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2008, 09:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 sie 2005, 09:15
Posty: 122
Lokalizacja: Szczecin
Daj screeny , to zobaczymy czy wszyscy maja te same błędy .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2008, 10:23 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
ja mam inny problem, BF2 powinien chodzić mi na Max, Pr - Kashan desert- pierwsza gra, zero haknięć max grafa, potem na mapach z lasami ok, duże pałacie terenu, gra nie jest przystosowana do tylu obiektów [drzew] zniżam na średnie... ale wczoraj to było lekkie przegięcie, wlączam nową mapę- Operation Archer, a tam mi tak tnie, że jak chce się wychylić zza rogu robie obrót o 360stopni - wogle nie dało się grać, zniżyłem i gram na minimalnych, mam kartę Gfortce7200 Proc athlon xp 2500 pamięć 1GB Pomoże mi ktoś?



O.o sorry za to Quote na dole mógłby ktoś je skasować?

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 23 mar 2008, 10:25 przez Gapis, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2008, 10:24 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
Gapis napisał(a):
ja mam inny problem, BF2 powinien chodzić mi na Max, Pr - Kashan desert- pierwsza gra, zero haknięć max grafa, potem na mapach z lasami ok, duże pałacie terenu, gra nie jest przystosowana do tylu obiektów [drzew] zniżam na średnie... ale wczoraj to było lekkie przegięcie, wlączam nową mapę- Operation Archer, a tam mi tak tnie, że jak chce się wychylić zza rogu robie obrót o 360stopni - wogle nie dało się grać, zniżyłem i gram na minimalnych, mam kartę Gfortce7200 Proc athlon 2500+ pamięć 1GB Pomoże mi ktoś?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2008, 13:11 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Gapis napisał(a):
ja mam inny problem, BF2 powinien chodzić mi na Max, Pr - Kashan desert- pierwsza gra, zero haknięć max grafa, potem na mapach z lasami ok, duże pałacie terenu, gra nie jest przystosowana do tylu obiektów [drzew] zniżam na średnie... ale wczoraj to było lekkie przegięcie, wlączam nową mapę- Operation Archer, a tam mi tak tnie, że jak chce się wychylić zza rogu robie obrót o 360stopni - wogle nie dało się grać, zniżyłem i gram na minimalnych, mam kartę Gfortce7200 Proc athlon xp 2500 pamięć 1GB Pomoże mi ktoś?


PR ma o wiele większe wymagania niż BF2. W twoim wypadku przydałoby się 2 GB RAM :mrgreen: Mam podobny sprzęt jak ty. W BF2 grałem prawie ze wszystkimi ustawieniami na HIGH... a w PR gram ze wszystkimi ustawieniami na LOW. Płynność rozgrywki zwyciężyła u mnie nad wyglądem.

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2008, 19:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
coś takiego, wygląda to trochę jak artefakty, ale zarówno na laptopie jak i na pc mam takie cuda tylko w BF2 i PR.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

o wiele ciekawiej wygląda to w wiosce na południu, gdy siedzę w czołgu i robie zooma na tamtejsze wzgórza zdarza się że widzę na szczytach kolesi którzy tak na prawdę są za tą górą schowani i nie mogę im nic zrobi, niestety screenów nie mam.

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2008, 20:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 02:17
Posty: 248
Lokalizacja: Wałbrzych
To chyba jest problem z teksturami w grze bo u mnie też to występuje dodatkowo są mniejsze migające które są widoczne podczas ruchu.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2008, 20:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
k0ndz1o napisał(a):
To chyba jest problem z teksturami w grze bo u mnie też to występuje dodatkowo są mniejsze migające które są widoczne podczas ruchu.


dokładnie coś takiego, wkurza strasznie :P

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2008, 20:57 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2007, 11:06
Posty: 235
Lokalizacja: CPM1a :P
kazdy tak ma ;\ takie smaczki pojawiaja sie tam gdzie sa na siebie nalozone dwa obiekty na tym samym poziomie z tego co mi wiadomo. co poradzic ze ea nie chcialo sie przysiasc jeszcze z miesiac i zrobic lepszy engine


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2008, 23:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 16:09
Posty: 1459
Lokalizacja: Kielce
To nie wina engine tylko poprostu model podłoża (ziemi) wychodzi poza model ulicy. Tak mi się wydaje, ale moge się mylić.
Te artefakty występują zawsze w jednym miejscu, niezależnie od kąta i pozycji patrzenia??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 mar 2008, 22:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sty 2007, 20:46
Posty: 1415
Lokalizacja: Poznań
E tam, mam to samo, gram w PRa na Low, mimo że mam 8800GT ale za to 1GB RAM, chodzi ok i też czasem mam przy ruchu takie artefakty, mi to nie przeszkadza ;) marudzicie.

_________________
damn you


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 mar 2008, 23:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
wiesz, gdy siedzisz w czołgu i masz przed sobą kolesia któego widzisz ale w rzeczywistości chowa się za górką to bardzo denerwujące :P

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 mar 2008, 09:22 
Offline

Dołączył(a): 15 sty 2007, 13:08
Posty: 14
umnie to wyglada identycznie, gram na serdnich ustawieniach. wydaje mi sie ze jest to wina niskich ustawien. w przypadku drogi to jest to osobny model nałożony na model ziemi dlatego totak wygląda. z wiszącym sniperem nad ziemią tez mam taki "problem" ale jak popatzre przez lornetkę to wygląda normalnie bo góra robi się wyższa i tez wynika to z niskich ust. w zwyklym BFie nie było tak dużych map więc dalekie góry były "zaokrąglane" dla lepszej wydajnośći i nikomu to nie przeszkadało bo były poza "terenem działań".


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwi 2008, 14:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Problem zacinania się gry nawet na dobrej karcie graficznej w miejscach gdzie jest wyświetlanych dużo tekstur na raz - np. las to nic innego jak zbyt mało pamięci RAM.
Podstawka BF2 w średnich ustawieniach wymaga do płynnej gry 900MB podręcznej pamięci RAM, gdzie w ustawieniach tekstur na high (pomijam moc obliczeniową GPU) do płynnej animacji potrzebne jest 1,2GB RAM.
To podstawka, nie patrzyłem jak to wygląda w PR.

Takie problemy z "zacinaniem" często pojawiają się gdy mamy przed sobą dużą przestrzeń. Jak wzrok postaci skierujemy na ziemię, lub bliski budynek - problem znika.

A artefakty wydaje się, że są wpisane już w silnik gry. Znikające placki "fatamorgana" na powierzchni ziemi, czy wypłaszczająca się górka jak się do niej zbliżamy to tylko drobiazgi.

Wczoraj pierwszy raz zagrałem w PR i na dzień dobry miałem "okazję" oglądać wirującą teksturę na workach z piaskiem (coś jak odbicie na polerowanej stali)... :?

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL