Teraz jest 12 lis 2024, 16:42

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Edytor
PostNapisane: 7 kwi 2008, 15:51 
Offline

Dołączył(a): 3 lut 2008, 14:36
Posty: 15
Hm, przejdę odrazu...
Tak więc po zainstalowaniu edytora i załączeniu go, wyskakuje mi błąd o dll. Nie które pobrałem ale w końcu w memory.dll nie znalazło jakieś tam ścieżki dostępu do czegoś tam (nie wymieniam bo za długi ciąg przypadkowych znaków :)). Mogę oczywiście podać do czego ale wątpię żeby ktoś się domyślił. Więc mam pytanie: O co chodzi? Co z tym zrobić?
Ahh, tak mam 1.41
Edit: Dziwne: "E:\EA GAMES\Battlefield 2\mods\AIX1"...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Edytor
PostNapisane: 31 lip 2008, 09:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2008, 13:32
Posty: 230
Lokalizacja: Żagań
Jaki edytor zainstalowałeś? Dll jest to biblioteka łączona dynamicznie. Musisz mieć coś z plikiem EXE zepsute (czyli z tym edytorem) bo biblioteka nie może go odczytać czy coś w tym rodzaju.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Edytor
PostNapisane: 24 mar 2009, 21:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
jak zrobic by dzialaly zmiany kofigow broni i innych, probowalem pakowac folder objects po zmianie i dopisywac _client i _server (zaznaczalem tylko do oczytu),wycinalem prawidlowe ale tez nic niedalo , gdy dawalem to jako mod tez niedzialalo , wszystkie konfigi byly orginalne

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Edytor
PostNapisane: 27 mar 2009, 00:10 
Offline

Dołączył(a): 3 mar 2009, 17:19
Posty: 87
Lokalizacja: Koszalin
Jaką wersje zaisntalowałeś i napisz jak masz błąd.Biblioteke możesz otworzyć dowolnym edytorem heksów.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Edytor
PostNapisane: 27 mar 2009, 00:18 
Offline
Spamer!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2006, 19:48
Posty: 5036
Lokalizacja: żyję od 14 mld lat ;] więc skąd ?
pl Szq1 napisał(a):
jak zrobic by dzialaly zmiany kofigow broni i innych, probowalem pakowac folder objects po zmianie i dopisywac _client i _server (zaznaczalem tylko do oczytu),wycinalem prawidlowe ale tez nic niedalo , gdy dawalem to jako mod tez niedzialalo , wszystkie konfigi byly orginalne

Sądzę, że problem w tym, że waga się nie zgadza =)

_________________
#5000. post i "spamer!" :lol: |czekałem od początku(:
kliknij i zarejestruj się -15% opłat transak. na najlepszej giełdzie kryptowalut


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Edytor
PostNapisane: 27 mar 2009, 18:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
coz problem rozwialem , tworze nowy mod modbuilderem kopiuje wszystko do objects poczym modyfikuje to edytorem zapisuje i pakuje modbuilderem =D i dziala
EDIT:
jak w level editorze zrobic by byly wyswietlane control pointy dla poszczegolnych wielkosci mapy 16/32/64, wiem jak stworzyc control pointa ale chcialbym zmodyfikowac te ktore juz sa na mapie np karkand? i czy te zmiany beda dzialac w trybie coop?

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Edytor
PostNapisane: 9 maja 2009, 15:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
jak w level editorze zrobic by byly wyswietlane control pointy dla poszczegolnych wielkosci mapy 16/32/64, wiem jak stworzyc control pointa ale chcialbym zmodyfikowac te ktore juz sa na mapie np karkand? i czy te zmiany beda dzialac w trybie coop?

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL