Teraz jest 16 kwi 2025, 14:02

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 95 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 16 lis 2003, 01:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Zakladam topic, bo niektorzy nie wiedza gdzie szukac linka: Oto on:

Download: http://www.bizz.pl/bf/arcy_alamo.zip 4.5MB tylko
Mape nalezy wrzucic do katalogu:
/battlefiled1942/mods/bf1942/archives/bf1942/levels

Ponizej komentarze prosze.
---------------------------------------------
Aktualizacja:

Znane bugi (bede tu dopisywal i zaznaczal na mapce, zebyscie nie zglaszali tych samych. Prosze zagladajcie tu przed pisaniem o błędach. Poprawie je w nastepnej wersji mapy. :

Obrazek

Oznaczone żółtymi cyframi:

Bugi:
1 - kupa gruzu nie styka sie z podłożem, można pod nia zaglądnąć
2 - kupa gruzu nie styka sie z podłożem, można pod nia zaglądnąć
3 - przy fladze "Backyards", responujac sie na tej fladze można wyjsc na kupie gruzu przy płocie i spaść do narożnika. Cieżko sie stamtąd wychodzi, jednak jest to mozliwe. Trzeba sie trzymac sciany po prawej stronie i mozna tamtedy wyjsc. Poprawie to.
4. nie ustawione odpowiednio czasy respownow: czolgów, hanomagow, karabinow. Pojawiaja sie prawie od razu po rozwaleniu.(zapomnialem :oops: )
5. drzewa przechodzace przez mury budynkow
6. wystajacy masz flagi "Briefing_Room" z sufitu na 2 pietrze.
7. masz flagi Backyard nie styka sie z podlozem, wisi w powietrzu.
8. Kolejne gory gruzu niedokladnie polaczone z podlozem.


Nie Bugi:
- Mury nabrzeza sa laczone na styk, jednak mialy one zakonczenie trojkatne. Ja zsunałem je do siebie tworzac równa sciane. Widoczne to jest od gory jako ruszajacy sie lekko trojkat. To nie bedzie poprawiane.
- flaga Alamo - zajmuje się ja na parterze. Na pietrze jest widoczny słup, jednak nie w zasiegu zmiany flagi.
- gruz, trawa pojawiajace sie w budynkach

Planowane zmiany w mapie:
- przesunięcie miejsc respownu z flagi spadochronowej w lesie do przodu, tak zeby ladowac z niej przed pierwszymi budynkami z miasta.
- do kazdej kładki z robionej z pojedynczej deski dodam druga, tak zeby raczej z nich nie spadac i nie skupiac sie tak badzo na przejsciu.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 19 lis 2003, 22:34 przez CloneTrooper, łącznie edytowano 10 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lis 2003, 01:20 
Offline

Dołączył(a): 6 mar 2003, 17:51
Posty: 409
Lokalizacja: wawa-kabaty
faina mapka na walke w miescie.Co do czolgu alllied do vegeta nim wyjchal.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lis 2003, 01:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2003, 09:51
Posty: 792
no wartaloby troche zagracic ten most, bo nie wiem czy napewno, ale tigerem tez przejechal ktos z teamu axis w pierwszej-dzisiejszej grze na serwerze ukf. alamo jest poprostu wypasiona. najlepsze sa te przejscia po deskach pomiedzy budynkami. Na poczatku wielu zaliczylo gleby spadajac z nich. Mimo to da sie przyzwyczaic i potem smiga sie po nich, ze az sie kurzy :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lis 2003, 02:06 
Offline

Dołączył(a): 26 paź 2003, 22:02
Posty: 249
Lokalizacja: z 1 Dywizji Pancernej
brawa dla autora!!!fajna mapa,super!!!!!!!!!!

_________________
Życie jest piękne ale Batlefield 1942 jest ładniejszy.
Ja to ja :)
Tiger to= Sage, Pongo, Qoora, Lassiter, Elmo, TomekDeF 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lis 2003, 02:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2003, 23:31
Posty: 648
Lokalizacja: Warszawa
"Zajebista mapka" - bardziej z Forgotten Hope niż z Bfa, ale do sedna:
1) Mapa najlepsza skillowo. Stalingrad może się schować ;-P
2) Daj Clone czołgom przejechać - jak pierwszy raz pojechałem to z dołku nie mogłem wyjść,
3) Scena BF może po tygodniu zachwytu oleje tą planszę, ale czy FH z ichnimi broniami? Pomyśl...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lis 2003, 02:36 
Offline

Dołączył(a): 19 maja 2003, 13:34
Posty: 1167
Lokalizacja: Warszawa
ja poprosze o wiecej kladek :) bieganie nimi to zarabista sprawa :)

i tak sobie mysle, moze jednak dopuscic czolgi do walki...bedzie ciekawiej :)

wielka szkoda, ze nie istnieja praktycznie walki o most...moze warto tam kosztem paru flag z miasta wcisnac ich pare wiecej - walka o mostek to moze byc to... tak jak w filmie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lis 2003, 03:43 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2002, 23:39
Posty: 1586
Lokalizacja: z Polska
super mapa...
kazdemu snajperowi sie spodoba!
polecam!!!
ps. strasznie duzo obiektow = spadek fpsow...czeba miec sprzet...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lis 2003, 05:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Dzięki wszystkim za pochlebne opinie. Dzięki przede wszytkim UKF|bcj za udostepnienie serwera na gre i na mape do sciagania. Dzieki ponad 30 osobom, ktore graly na serwerze testujac mape 8) .

Mysle, ze pojawi sie wiele opinii co poprawic , co ulepszyc i na to licze. Jestem otwarty na dyskusje. Z czolgami to jest taka sprawa ze nie ma nimi gdzie za bardzo jezdzic, wiec nie wiem czy jest sens otwierac most. Moze po prostu skasowac Shermana? Kladek jest dosc duzo jednak uzywne sa te, ktore prowadza do flag. Naprawde duzo desek prowadzi dookien z ktorych mozna strzelac. Ta mapa jest idealna do kampienia :D , ale jak widze nikt tego nie robi. Wszyscy biegaja od flagi do flagi :wink:. Jesli przeniose flage z budynku to automatycznie odciagam od niego uwage, a co za tym idzie piekne kladki przy nim nie beda wykorzystywane. To dlatego jest flaga Backyards, zeby troche powalczyc po podworkach. To dlatego jest flaga neutralna w lesie zeby powalczyc w slicznych dolkach (to osiagnalem ;)), itd. Np. drabinka na wieze koscielna byla strzalem w 10. Stwarza nowe mozliwosci, zajecia tej flagi i troche sie tam zawsze dzieje. Tworzac respowny spadochronowe przesunalem je do tylu zeby nie ladowac za blisko miasta (wydawalo mi sie ze beda tam szybko ginac. Niestety jak sie dzisiaj okazalo, po zajeciu tej flagi przez Allied - Axis ma przechlapane, z przeciwnikiem ladujacym za plecami lub w bazie. Dlatego mam zamiar przesunac je do przodu (respowny, nie flage), tak by ladowac z niej przed pierwszymi budynkami przed kosciolem w okolicy plotka. To spowoduje szybsze wchodzenie do miasta Axisow. Owszem malo bylo walk na moscie i o flage Alamo, przydalo by sie cos z tym zrobic. W zamierzeniu mial to byc ostatni trudno zdobywalny bastion Allied. Okazalo sie ze wystarczy rajd hanomagiem na most przejscie jednej osoby do niepilnowanej flagi (bo wszyscy walcza w tym czasie w centrum) i juz flage ma Axis. Moze po prostu dodac wyjscia z wody rowniez na strone Alamo? Co do przenoszenia flag. Jak mowie, przenoszenie kazdej flagi niesie za soba ujemny skutek brakiem zainteresowaniu juz tym miejscem. Jesli zabiore flage z podworka, to juz nikt tam nie zagladnie, bo nie bedzie po co. Jesli zabiore np. flage z domnu naroznego przy kosciele, to straca na wartosci przejscia po deskach i przez okno, a takze wyjscie na dach tego budynku. Tak wiec cos sie zyska cos sie straci. Jedynym sensownym przeniesieniem moze byc przesuniecie flagi, ktora nazwalem poczta po prawej na druga strone kanalu (jak na pierwszym schemacie).
Obrazek
Ale do tego trzeba by bylo dodac wyjscie z wody na tamta strone, a to znowu powoduje slabsza obrone Alamo.
Moze jakos pokombinowac z wartoscia punktowa flag, zeby alamo stalo sie atrakcyjne do zdobycia i utrzymania? Jest do dyspozycji 8 flag, pamietajcie ze trzeba miec 100 pkt zeby przeciwnikowi lecialy ticety. Moze ktos ma pomysl jak to rozwiazac?

Moze np:
Alamo 80pkt, kazda flaga po 5 pkt., Baza Axis 70 pkt.

To by dalo na starcie mapy 105pkt Allied, czyli Axis oprocz neutralnej musza wyszarzyc nadal dwie flagi zeby zatrzynac spadek ticetow, lub zajac wszytkie flagi oprocz Alamo zeby lecialy ticety Allied. W takmi wypadku moga tez atakowac Alamo po to zeby razem ze swoja niezdobywalna baza miec 150pkt i spadajace ticety Allied mimo ze Ci posiadaja nawet 6 flag. Tylko ze jest taki minus. Osoba, ktora nie przeczyta tego tekstu moze myslec ze flaga to flaga i nalezy ja zdobyc. Ale ktora jest cenniejsza juz nie wie. Chyba, ze napisac to w pliku readme do mapy (chodzi mi o ekspansje mapy na zachodnie serwery :wink: ).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lis 2003, 11:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sie 2003, 22:30
Posty: 528
Lokalizacja: Gdańsk
Witam
Jak już pisałem mapka super asultowa ,po dopracowaniu do wrzucenia do mapacyklu dałaby dobry kawałek zabawy.
teraz moje skromne uwagi z pozycji nietęgiego gracza :oops: .
1 Zostaw schermana bez niego most trzeba bronić dużą ilością i kto będzie walczył w mieście . Dobry sprzęt do obrony dla takich jak ja.
Samemu też trudno obronić mostu jak podjedzie hanomag z drużyną w środku.
2 Może zamiast tygrysów P IV sa zwrotniejsze a czołgi i tak są potrzebne przy moście .Łatwo zaminować dojazd , rozminować gorzej asultaci wykłuką inżyniwerów.
pozdrówko :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lis 2003, 12:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2003, 17:23
Posty: 1386
Lokalizacja: Rakowiec
Ten drugi schemat wydaje się ciekawy - zrobić troszkę większe połacie miasta po drugiej stronie mostu by było więcej walk wokół niego - wczoraj jak graliśmy najbardziej mnie denerwowało właśnie to że o most praktycznie nie było walk (tzn.allies mają jedynie flagę alamo a niemcy całe miasto) a jak już takie wynikły to ticketów było cholernie mało...myślę że przeniesienie flag z miasta na drugą stronę mostu to będzie dobre rozwiązanie (i nie dodawaj drabinek bo znowu nikt nie będzie na moście walczył :D)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lis 2003, 12:42 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2002, 23:39
Posty: 1586
Lokalizacja: z Polska
Spadak=-> o to chodzi zeby czolgi nie byly zwrotne...to mapka infanteryjna i tygrysy sie tu idealnie nadaja...
MAPKA JEST SUPER! Statua rox!
A to co ja bym zrobil to dodalbym wiecej kladek, bo robia niesamowita furore, a im wiecej kladek i przejsc tym wiecej frajdy z ich odkrywaniem i kampieniem na dachach :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lis 2003, 13:24 
Offline

Dołączył(a): 10 lut 2003, 14:36
Posty: 1357
Po glebszym zastanowieniu mam kilka fajnych pomyslow :)
- Most mozna by powiekszyc... poniewaz teraz jest on za maly i nie bedzie o niego walk.... a gdyby tak zrobic most taki, jaki jest na OMG i z dwoch stron flag - posterunki do przejecia, a na moscie worki z piaskiem ?...
- Zamiast shermana - priest, albo dwa priesty.... wkoncu jak sherman ma byc do ostrzeliwania miasta, to priest sie bardziej do tego przyda :)
- W Axis zamiast tygrysow - P4 :) sa bardziej zwrotniejsze (jak tu ktos wyzej napisal) i wogole :)
- Przydaloby sie zebys jeszcze jakies niespodzianki zrobil :) np: Niewidzialnosc w pewnych miejscach, lub cos :)

a ogolnie Alamo to jest najlepsza mapa w BFie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lis 2003, 13:36 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 15:36
Posty: 2259
Lokalizacja: Gliwice
tak tak kaserek a oprócz niewidzialności to koniecznie trzeba jeszcze dodać jetpacki, moto-lotnie, z 4 B17, most zrobić szeroki i długi żeby czołgi mogły jeździć no i koniecznie po 5 myśliwców.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lis 2003, 14:03 
Offline

Dołączył(a): 19 maja 2003, 13:34
Posty: 1167
Lokalizacja: Warszawa
Clone, flagi z 1 obrazka - zupelnie nie szkoda - tam praktycznie nie bylo w ogole walk - generalnie flagi z 2 obrazka szkoda troche bardziej bo fajna miejscowa byla - ale generalnie tm tez zadka odbywaly sie walki... wiec mozna sprobowac hmm, np. dodac jeszcze jedna flage - tak aby alamo wygladalo jak na rys 2 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lis 2003, 14:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Mam prosbe, jesli macie zaprzyjaznione klany zagraniczne, narazie nie dawajcie im linkow do mapy. Boje sie ze bedzie to niekontrolowana dystrybucja i w sieci pojawia sie rozne wersje. Tak wiec zanim jej nie poprawie, niechcialbym zeby wyciekala za granice. W Polsce jest wystarczajaco duzo Beta Testerow, a wersje mapki bedza bardziej kontrolowane. Bo moze sie zdarzyc ze ja zrobie poprawiona wersje , a na jakims serwie na zachodzie bedzie stara.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 95 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL