Kolejny dzien pracy, zaawansowanie prac 60% (moze uda sie na weekend skonczyc). Musze jeszcze zrobic brzeg po stronie Allied, umiescic flagi w miescie, zagruzowac miasto i kosmetyka koncowa: tekstury, cienie, minimapka. Mysle ze skopie Wam tylki ta mapa
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
.
Na zaostrzenie apetytu (nie patrzcie na tekstury gleby, bo one sie jeszcze zmienia - narazie ich nie robilem):
Samolot z ktorego robilem screeny zostal tam wstawiony tylko w takim celu - nie bedzie go w koncowej wersji. Axis ma flage w lesie i na start otrzymuje 2 Hanomagi i 2 Tygrysy. Tygrysy po to zeby nie bylo sytuacji jak z Ruskimi na Berlinie ze nie moga wyjsc z respa. Pozwola one na na wejscie Niemcow do miasta, jednak pozniej nie beda mialy mysle duzego znaczenia - bedzie tylko jedna ulica po ktorej beda mogly przejechac prowadzaca do mostu. Wszystkie flagi w miescie beda w budynkach na pietrze wiec czolgi w zajmowaniu nie pomoga. Most bedzie rowniez nieprzejezdny. Poza tym odpowiednie zaminowanie ulicy zatrzyma je wczesniej
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
. Allied - tylko piechota zadnego sprzetu.
Mam pytanie techniczne. Batlecraft 1.1 pozwala zaznaczyc na minimapie pozycje ammo i medkitow, czy zaznaczyc je? Czy raczej nie zeby nie zaciemniac obrazu - przeciez po jakims czasie i tak bedziecie wiedziec gdzie jest ammo?
PS. Na screenach powyzej nie widac pracy wlozonej w poszczegolne budynki (a jest jej niemalo), wiec nie myslcie ze to tylko kilka budynkow i drzewek.