Teraz jest 23 lis 2024, 14:01

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1309 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 88  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 5 cze 2008, 18:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 gru 2004, 17:55
Posty: 118
Lokalizacja: Łódź
Jaka tutaj cisza nastała! Skandal! :D

http://forgottenhope.bf1942files.com/ma ... ang=polish


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 5 cze 2008, 23:54 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
Bardziej od tego jak M8 będzie wyglądał w FH2 interesuje mnie jak się będzie nim jeździło. Cóż zobaczymy. A póki co, po wczorajszej partyjce FH2 po patchu muszę powiedzieć że jeszcze milej się gra 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 6 cze 2008, 12:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 cze 2007, 12:05
Posty: 1075
Lokalizacja: Bydgoszcz
A mi jako tako nadal tak dziwnie się gra na tych piaskach 8) Nie ma bata czekam na to kiedy poraz pierwszy postrzele kogoś z M1 Garand o ile będzie :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 6 cze 2008, 13:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
a mnie bardziej interesuje czy ta gra wreszcie będzie miała coś z realizmu czy jeszcze większa arcadówka będzie,i czy zajmą się podstawowymi bugami które w oczy kolą

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 6 cze 2008, 15:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2005, 17:50
Posty: 485
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
MK napisał(a):
a mnie bardziej interesuje czy ta gra wreszcie będzie miała coś z realizmu czy jeszcze większa arcadówka będzie,i czy zajmą się podstawowymi bugami które w oczy kolą

a możesz ogólniki zastąpić szczegółami?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 6 cze 2008, 15:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
niech będzie:
-przeładowanie/animacje w czołgu,po wyjściu/wejściu od nowa ładowanie działa,obojętnie czy miałeś smoke czy he załadowane i tak ładuje ap
-damage z dupy wzięty,o ile wiem damage zadawany np.piechota vs piechota z np. tej samej broni jest zależny od odległości,z bliskiej to zwykle trafienie zabija i ok ale z dalekiej już powinno miej zabierać,może do piechoty to się pośrednio odnosi bo ma się tylko na sobie mundur ale do pojazdów jak najbardziej powinien byc taki "przelicznik odległości"
-brak sensownie rozwiązanego systemy kiedy pojazd dostaje ma kreseczkę czy mniej i dalej jeździ i nic,mimo że się pali,w takiej sytuacji tylko ucieczka z pojazdu lub szybkie wyjście i naprawa powinna ratować załogę przez samoczynnym zniszczeniem pojazdu przez temp./ogień
-samolot dostajacy bezpośrednie trafienie z działa 75mm,silnik się pali a samolot dalej leci,po chwili ogien gaśnie i nic..chyba powinna być natychmiastowa utrata mocy i pikowanie ku ziemi
-nawet bezpośrednie trafienia z działa 75mm amunicją he nie nie robi samolotom,czasami nawet nie zalicza trafienia
-przed chwilą trzy razy pociski z granta 75mm odbijały się od pzIII early z bliskiej odległości,podobnie jest z pzIV jedno trafienie w bok lub tył powinno go niszczyć a tak nie jest często,natomiast grant prawie zawsze jest niszczony jednym trafieniem z pzIV zwykłą amunicją

narazie tyle jak sobie przypomnę więcej to dodam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 6 cze 2008, 16:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2005, 17:50
Posty: 485
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
MK napisał(a):
niech będzie:
-przeładowanie/animacje w czołgu,po wyjściu/wejściu od nowa ładowanie działa,obojętnie czy miałeś smoke czy he załadowane i tak ładuje ap

AFAIK to przez Python'a, jeśli ktoś potrafi napisać skrypt który będzie zapamiętywał załadowaną amunicje, mysle ze bedzie powitany z otwartymi rękoma przez devów.

MK napisał(a):
-damage z dupy wzięty,o ile wiem damage zadawany np.piechota vs piechota z np. tej samej broni jest zależny od odległości,z bliskiej to zwykle trafienie zabija i ok ale z dalekiej już powinno miej zabierać,może do piechoty to się pośrednio odnosi bo ma się tylko na sobie mundur ale do pojazdów jak najbardziej powinien byc taki "przelicznik odległości"

Taki "przelicznik odległości" jest w grze. Niestety nie jest on płynny jak np. w RO, a "skacze" co ileśtamset metrów. Myślę, że tu się znowu cudowny silnik kłania.

MK napisał(a):
-brak sensownie rozwiązanego systemy kiedy pojazd dostaje ma kreseczkę czy mniej i dalej jeździ i nic,mimo że się pali,w takiej sytuacji tylko ucieczka z pojazdu lub szybkie wyjście i naprawa powinna ratować załogę przez samoczynnym zniszczeniem pojazdu przez temp./ogień

Tutaj akurat się zgodzę, to powinno być dopracowane, chociaż np. taki PzII traci jedną gąsiennicę i mozesz jeździć tylko w kółko :)

MK napisał(a):
-samolot dostajacy bezpośrednie trafienie z działa 75mm,silnik się pali a samolot dalej leci,po chwili ogien gaśnie i nic..chyba powinna być natychmiastowa utrata mocy i pikowanie ku ziemi

a tak nie jest? :shock: W samolotach, zawsze gdy mam te 3% HP tracę ciąg i lece na nagłe spotkanie z ziemią. Nigdy nie zgasł mi ogień. Zaznaczę tu że nie jestem alfą i omegą :P ale po prostu nie widziałem jeszcze czegoś takiego.

EDIT:

MK napisał(a):
-nawet bezpośrednie trafienia z działa 75mm amunicją he nie nie robi samolotom,czasami nawet nie zalicza trafienia

robi i to najgorsze. Tylko trzeba trafić, a hitboxy w BF2 wcale do prostych nei należą...

MK napisał(a):
-przed chwilą trzy razy pociski z granta 75mm odbijały się od pzIII early z bliskiej odległości,podobnie jest z pzIV jedno trafienie w bok lub tył powinno go niszczyć a tak nie jest często,natomiast grant prawie zawsze jest niszczony jednym trafieniem z pzIV zwykłą amunicją

Ja nie czołgista, ale chyba temat osłabienia działa granta był już wykładany :) Co innego jeśli to z bliskiej odległości... Z tego co pisał Lobo system obrażeń w czołgach ma jeszcze trochę bugów, w 2.15 mają być naprawione.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 6 cze 2008, 17:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
własnie przed chwilą grałem na Gazali i trafiałem często z Granta stuki i paliły się,potem gasły ale dalej leciały dymiąc się co jest chyba trochę nieadektatne do spotkania się z pociskiem 75mm w cieniutkie aluminiowe poszycie samolotów,czasami pilot wyskakuje po trafieniu z działa ale zwykle dalej lecą,co do przelicznika może jest ale go nie spotkałem aby działał poprawnie co by obrazowały np. damage max o 50% mniejszy niż zwykle trafiając w cel z połowy mapki(zależne oczywiscie od rodzaju działa i amunicji),zwykle jest tak że trafiając jest losowo wybierany damage,a wiadomo ze niektóre czołgi były skuteczne tylko w pewnych odległościach od celu tzn.działa tych czołgów,system zniszczeń pojazdów powinien automatycznie "załączać się" kiedy ma się na czerwonym damage i zniszczenia powinny rosnąć,chyba ze się wysiadzie i będzie naprawiać pojazd,gra napewno by zyskała na tym

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 6 cze 2008, 19:01 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Co do ognia z silnika samolotu - jest tak że ogień pojawia się jeżeli samolot w krótkim czasie dostał dużą ilość obrażeń (potem ogień znika i zostaje dym), albo gdy HP spadną poniżej czerwonego poziomu (ogień zostaje a samolot traci moc). Co do trafień z 75/50 mm w samolot - jeżeli trafi się w silnik/kadłub to jest to zabójcze dla samolotu. Ale jeżeli ammo AP trafi w skrzydło/statecznik to tylko troszke poharata maszynę. W sumie logiczne - niektóre samoloty mogły stracić spory kawałek płata i być w stanie dolecieć na lotnisko. Jako że zrobienie adekwatnych uszkodzeń jest trudne, musimy się zadowolić przybliżeniem. A do samolotów strzelać z HE - dużo lepszy efekt nawet przy trafieniu w skrzydła, o ile trafienie faktycznie miało miejsce.

Co do płonących czołgów - przed patchem było tak że płonący czołg mimo że powoli - tracił jednak energię. Po patchu tego nie widzę. A powinno być tak jak pisze MK.

Co do przeładowania amunicji. To chyba jest zabezpieczenie przed prostym exploitem - strzelamy z działa, wysiadamy, wsiadamy i strzelamy jeszcze raz. Wiem że można by zapamiętywać stan przeładowania dla maszyny "opuszczonej", ale nie jestem pewien jakby to obciążało serwer i czy realizacja tego jest prosta na silniku BF2. Jeżeli silnik trzyma jedynie HP maszyny i ilość amunicji (a to są dane których potrzebował BF2) to może być nieco ciężko. Ale zgadzam się że powinno być to w miarę możliwości poprawione.

Co do odległości, damage'u i PZIII/Grant. Jest to niedopracowane. Widać że strzały, nawet poza zakres widoczności (a da się tak strzelać :) ) robią w zasadzie tyle samo co z bliska. Bardziej mnie jednak boli że trafienie z 2 poundera w przód i dupę PZIII/IV czy pod różnymi kątami jest bez różnicy w zasadzie. Tyle samo prawie zabierają. Co do Granta - to nie był czołg dobry do walki z maszynami klasy PZ III/IV. Widać to po przesiadce na Shermana. Mimo że czołg był to nie najlepszy i dopiero z zamontowaną przez Brytyjczyków 17 funtówką był groźny jako AT, spokojnie można nim walczyć z PZ IV F2 - kwestia celowania i zaskoczenia przeciwnika. Oba mają zbliżony pancerz i działa. Przewaga F2 widoczna jest w lepszej celności - ale nic w tym dziwnego - mimo tego samego kalibru, działo niemieckie było nieco lepsze. Ostatecznie 75mm to nie zawsze to samo. 7,5 cm KwK 42 L/70 montowane w Panterach to Granta by chyba na wylot przebiło.

Pamiętajmy też że to nie Granty i Crusadery zmusiły niemców do zmian w uzbrojeniu i opancerzeniu maszyn PZ III/IV tylko T-34. Matyldy mimo że bardzo dobrze opancerzone ledwo jeździły i jak była większa górka to trzeba było uciekać się do pomocy ciągników. Słabe uzbrojenie również robiło swoje. Przez to nie stanowiły one większego zagrożenia dla niemców, którzy radzili sobie z nimi przy pomocy 88ek.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 7 cze 2008, 10:00 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
Jeśli zauważyliście błędy, to zamiast biadolić o nich na polskim forum, które devów FH obchodzi tak samo jak najbiedniejsza dzielnica Mbarangandu, napiszcie o nich w specjalnym temacie do tego przeznaczonym:
http://forums.filefront.com/fh-bug-reporting-485/

a żeby się nie powtarzać, to tutaj są zebrane bugi które do tej pory zauważono:
http://forums.filefront.com/fh-bug-reporting/342146-bug-list.html

Dzięki temu zwiększacie szanse na to że devowie wezmą pod uwagę wasze spostrzeżenia.

_________________
Obrazek
fhsw-europ.ucoz.de - Strona domowa europejskiej społeczności FHSW
FHSW na Facebooku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 9 cze 2008, 07:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
hahah to mnie zozbawiłeś normalnie,ani jeden z bugów które były omawiane nie został naprawiony,mimo opisywania ich szczegółowo na forum FH,masz wybitny refleks z tym ich forum

Cytuj:
Dzięki temu zwiększacie szanse na to że devowie wezmą pod uwagę wasze spostrzeżenia


to ile razy trzeba im pisać?100 starczy czy mało?myślałem że ktos to testuje,coś czytałem ze jakąś ekipę testerów mają,tak oczywistych błędów nie widzą?to może pora zmienić testerów,albo wypuszczać betę i niech gracze sami testują i zgłaszają będzie szybciej

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 9 cze 2008, 16:19 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
MK napisał(a):
hahah to mnie zozbawiłeś normalnie,ani jeden z bugów które były omawiane nie został naprawiony,mimo opisywania ich szczegółowo na forum FH,masz wybitny refleks z tym ich forum

Cytuj:
Dzięki temu zwiększacie szanse na to że devowie wezmą pod uwagę wasze spostrzeżenia


to ile razy trzeba im pisać?100 starczy czy mało?myślałem że ktos to testuje,coś czytałem ze jakąś ekipę testerów mają,tak oczywistych błędów nie widzą?to może pora zmienić testerów,albo wypuszczać betę i niech gracze sami testują i zgłaszają będzie szybciej


a myslisz ze to jest tak łatwo odrobaczać moda? O znaleźliśmy buga - dobra wacek wcisnij enter to buga nie będze... pf
Engine BF2 sam w sobie jest zabugowany. Nic ci nie da wiązanie rozwalających się ścian, jeśli pęka fundament.

_________________
Obrazek
fhsw-europ.ucoz.de - Strona domowa europejskiej społeczności FHSW
FHSW na Facebooku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 9 cze 2008, 18:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
skoro tak to po co robic moda na tym engine?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 9 cze 2008, 20:21 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
to już pytanie nie do mnie :)

_________________
Obrazek
fhsw-europ.ucoz.de - Strona domowa europejskiej społeczności FHSW
FHSW na Facebooku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 9 cze 2008, 22:04 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
BF2 korzysta z python scripta, więc jest nadzieja że sporo rzeczy uda się naprawić. Silnik na szczęście nie jest zbudowany jak ten od BF 1942 i mam wrażenie że po prostu pierwszy patch to były głównie mapki i pojazdy które nie zmieściły się w pierwszej wersji. Zresztą jest Change log do poczytania i widać że sporo dłubali w mechanice, co może nie jest bardzo widoczne w czasie rozgrywki, ale może woleli zacząć od naprawiania tego co utrudniało by im implementacje kolejnych nowości. Poczekamy, zobaczymy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1309 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 88  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL