Teraz jest 22 lis 2024, 15:17

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 487 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 33  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 cze 2008, 22:57 
Offline

Dołączył(a): 28 gru 2006, 15:08
Posty: 813
Lokalizacja: Łódź
Publiczny serwer Polish 4 Fun Clan

Nazwa: PL4FC - PR 0.809
IP: 81.19.212.53:16617

Od kilku godzin wreszcie stoi nasz serwer PRowy. Czekamy na wasze opinie oraz sugestie dotyczące zasad i maplisty.
Wszystko zależy od was, rozważymy każdą propozycję.

Cały czas jednak nie wiemy, czy nasza maszyna wytrzyma 64 sloty i nie będzie crashować. Dlatego potrzebujemy, byście się kiedyś wbili większą grupą, a po chwili sam się powinien wypełnić graczami i zobaczymy czy nie padnie.

_________________
Obrazek
plaY^ | www.play-esports.pl | #plaY^ @ QuakeNet
Obrazek
[GCA] | www.goldencamels.com


Ostatnio edytowano 27 paź 2008, 18:46 przez Zar2Roc, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 cze 2008, 08:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2007, 09:05
Posty: 339
Lokalizacja: Olsztyn
to o której test masowy??

_________________
Obrazek
"Nobody asks to be a hero, it just sometimes turns out that way"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 cze 2008, 10:24 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
Proponuję jeszcze napisać o nowym serwerze na oficjalnym forum moda (realitymod.com/forum) i jednocześnie zapytać się jak gracze by ten serwer widzieli (jakie tryby gry, mapy, zasady itp)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 cze 2008, 11:59 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Po pierwsze:
Kongratulejszons ;) Czekamy na test masowy :)

Po drugie:
Zasady powinny być zbliżone do tych jakie są na najbardziej lubianych serwerach.
Na pewno powinien być:
- surowo karany umyślny teamkill (najpierw kick, potem ban... bez litości),
- zakazany baserape (z wyjątkiem spec opsa)
- zalecenie przestrzegania zasad fair play.

Po trzecie:
Mapy... Ja bym wrzucił wszystkie (największe wersje), po kolei jak leci :mrgreen:

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 cze 2008, 12:05 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
Oj nie koniecznie wszystkie jak leci. Na pewno nie powinno być (imo) mapy hills of hamyong, zastanawiał bym się również na Basrah, Archerem.

Co do zasad, zakazać można by jeszcze atakowania piechoty za pomocą HATa , i solo pojazdów oraz ustawić autobalance+3


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 cze 2008, 12:25 
Offline

Dołączył(a): 20 kwi 2008, 14:32
Posty: 11
Wczoraj miałem przyjemność pograć na waszym servie i dla mnie było bardzo przyjemnie tylko sorka że tak bez pożegnania wyszedłem ale coś z kompem nie tak :lol:
wybaczcie Aaron 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 cze 2008, 12:29 
Offline

Dołączył(a): 16 cze 2007, 15:24
Posty: 79
Lokalizacja: Łódź
no nareszcie xD
w końcu większy polski serwer w PR... jeszcze jak będą się osoby schodzić to będzie w 100% rewelka :), co do zasad, to czy niszczenie bunkrów/firebase-ów, gdzie gromadzi się wrogi skład, za pomocą HAT-ów będzie uznawane za atak na piechotę?

_________________
Obrazek
Obrazek
BF2142-OFF
PR-ON


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 cze 2008, 13:45 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Atakowanie piechoty przy pomocy H-AT czyli tzw. H-AT Sniping jest naprawdę uciążliwy... Można go zakazać jednak egzekwowanie przestrzegania tego zakazu może być kłopotliwe (wyżej wymieniony przykład)... poza tym wśród części graczy istnieje ciche przyzwolenie na takie akcje.

Wczoraj grałem na 10th mountain i padałem ofiarą tego procederu kilka razy, dwóch kolesi z H-AT, kilku z L-AT + źródło amunicji (np. firebase) i PR zamienia nam sie w rocket arene z Q2, nie mówię tutaj o strzelaniu z H-AT do całego odziału... strzelali nawet do pojedynczych piechociarzy :stupid:

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 cze 2008, 13:57 
Offline

Dołączył(a): 11 kwi 2007, 12:16
Posty: 51
Gratulacje za postawienie serwera. To może jeszcze bardziej spopularyzować PR wśród polskich graczy.
W przyszłości być może pokusicie się o organizacje specjalnych meczy np. WNP zorganizowało mecz Rosja vs. Reszta Świata. Fajnie by było kiedyś zagrać podobny :)

Żeby serwer stał się popularny niezbędne jest spełnienie kilku warunków:
a) niski ping
b) dobre mapy
c) aktywna obecność adminów

ad. b - ja nie przepadam za mapami w trybie insurgency, ani counter-attack.
Fajnie byłoby uzależnić mapy (i ich wersje) od liczby graczy, ewentualnie pory dnia. Ułożenie dobrej listy to jest jednak dyść trudna sprawa.

ad. c - wyrzucanie idiotów itp, ale także restarty serwera jak jest squad bug, mapy na życzenie graczy, oraz (co jest bardzo istotne) dbanie o dobrą atmosferę na serwie, czy przestrzeganie niepisanych reguł np kolejka do pojazdów
Nie wiem od czego zależy, ale oprócz podziału na serwery bardziej i mniej popularne, są takie o wyższym i niższym poziomie gry.

Powodzenia

_________________
Death rides a fast camel.
UWAGA: Nie każda moja wypowiedź jest na poważnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 cze 2008, 13:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2007, 09:05
Posty: 339
Lokalizacja: Olsztyn
mapki mogą być chyba wszystkie... 8)
część mimo jedno stronności można zostawić(HoH)
ja bym raczej odradzał duże i długie(kaszan,barash,archer)

bo je z kiepskimi składami można grać godzinami...
ale może będzie lepiej z teamplayem...
[np.niż na lt.Reality 3 godzinny quai to przesada...]
serwer jest z Francji więc może się ruskich dużo nie wpakuje :)

Cichy ma racje sauruar vivre się liczy :P
Mecz PLvsReszta świata ?? 31 vs 31 ?? na reklamę servera

_________________
Obrazek
"Nobody asks to be a hero, it just sometimes turns out that way"


Ostatnio edytowano 7 cze 2008, 14:07 przez Lt Mic, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 cze 2008, 14:01 
Offline

Dołączył(a): 28 gru 2006, 15:08
Posty: 813
Lokalizacja: Łódź
OK, cieszę się że wam się podoba :D

Prosiłbym o konkretną maplistę, czyli dokładnie wypiszcie swoje propozycje, jaka kolejność etc.
Baserape będzie zabroniony, pomęcze dziś trochę rika o skrypt banujący na kilka godzin po 5 TK oraz cały czas szukam takiego skryptu, co kopie jak nie wejdziesz do squadu w ciągu 2óch minut - ktoś go ma?
Dopiszę do wiadomości serwera 'No baserape, play fair and have fun' (jak będę umiał :P). Znalzłem jeszcze taki bajerek, co zmienia wielkość mapy w zależności od liczby graczy, to też może się przdać.
HAT/LAT sniping będzie naprawdę ciężki do egzekwowania, więc po prostu piszcie do mnie na xfire to wejdę na bf2cc i wyrzucę kogo trzeba.

mcich83:
a) serwer stoi we Francji, więc nie powinno być najgorzej
b) wszystko jest jeszcze do ustalenia, wyżej napisałem o tym skypcie na wielkość map
c) na razie, dopóki nie znajdę sobie pomocników, będę siedział wieczorem w kosoli, więc nie powinno być problemów
Test masowy może być nawet dziś.

_________________
Obrazek
plaY^ | www.play-esports.pl | #plaY^ @ QuakeNet
Obrazek
[GCA] | www.goldencamels.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 cze 2008, 14:27 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2007, 11:06
Posty: 235
Lokalizacja: CPM1a :P
jesli chodzi o moje zdanie na temat map to nie chcial bym widziec:

daqing
gulf of oman
zatar wetlands - czyli mapy z vbf2 ktorych po prostu nie lubie

hoh
road to kyongan - czyli mapy ktore imo pasowaly ostatecznie do 0.5

basrach bym dal zeby sie przewijala co jakies kilka map ass dla odmiany. tak zeby byl zgrany team po poprzednich meczach. dalo by sie grac przyjemnie w przeciwienstwie do serwerow insurgency 24\h

co do archera to nie mam pojecia bo nie gralem na nim zadnej rundki ale zbadalem ja cala po singlu i wydala mi sie beznadzejna

wieksze mapki typu kaszanka czy qinling bym dal ale w proporcji 1\4 do mapek infantry\srednich

postaram sie zebrac ekipe na dzis wieczor ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 cze 2008, 14:35 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
Map list?

Wyrzucić Hills of Hamyong, oraz Basrah i Archer (serwer pada przez nie) reszta może zostać (chociaż idealnym rozwiązaniem oczywiście byłby admin, który na życzenia graczy mógł by zmienić mapę). Kashan powinny być 16 i 64 (32 można sobie darować, tak samo qiungling)

Cytuj:
Znalzłem jeszcze taki bajerek, co zmienia wielkość mapy w zależności od liczby graczy, to też może się przdać.

Genialne! Tylko pamiętaj, żeby w takim wypadku z listy małych mapek wyrzucić Kashan i Quingling.
Dobrze też by było gdyby po zmianie mapek z małych na duże jako pierwsza była np. Mestia

Fajnie by było gdyby była opcja raportowania graczy za złamanie regulaminu (w przypadku kiedy nie ma admina)

Na test też mogę wpaść wieczorkiem, po meczach


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 cze 2008, 14:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2007, 09:05
Posty: 339
Lokalizacja: Olsztyn
ja się muszę wstawić za zatarem,hoh itp je trzeba grać w składzie z taktyką
np oszczędzać towy(Zatar), uderzyć szybko na jedno skrzydło(HoH)
Counter atack i insurgency można by też dać w jakiejś mniejszej proporcji
co do zmian wielkości map to jakoś tego nie widzę...

_________________
Obrazek
"Nobody asks to be a hero, it just sometimes turns out that way"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 cze 2008, 15:02 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Zar2Roc napisał(a):
cały czas szukam takiego skryptu, co kopie jak nie wejdziesz do squadu w ciągu 2óch minut - ktoś go ma?


Na forum PRa była swego czasu bardzo zażarta dyskusja na ten temat, czy wszystkie serwery powinny mieć w opcjach obowiązkowe dołączanie do oddziału. Osobiście odradzałbym wstawianie takiej opcji do serwera, gracze którzy nie są w oddziale i tak mają utrudnione życie (jeśli tacy się znajdą). Drugim powodem są sytuacje w których bezduszny skrypt będzie bardziej szkodził niż pomagał, mówię o sytuacji której byłem świadkiem kilkukrotnie:
Serwer nie był pełny, dołączali się nowi ludzie do serwera ale nie mogli dołączyć do żadnego oddziału bo były pozamykane lub pełne, nie mogli też stworzyć swojego oddziału bo osiągnięto maksymalną ilość oddziałów, jeśli ktoś był bystry i pisał na czacie by go zaprosić to czasami się udawało jednak często gracze byli wyrzucani z serwera za niedołączenie do oddziału pomimo że serwer nie był zapełniony... potem wprowadzono zakaz zamykania oddziałów który też jest trudny do egzekwowania bo wielu ludzi poleci z serwera zanim admin zainterweniuje i zaapeluje o otwieranie oddziałów... ale to już osobna bajka. Moim zdaniem wstawienie tego skryptu na serwer i zabranie graczom możliwości zamykania oddziałów to jest posunięcie o ten jeden malutki kroczek za daleko, ale to tylko moje zdanie.

Jeśli pomimo powyższych powodów postanowisz umieścić taki skrypt na serwerze to skontaktuj sie z administratorami serwera który ma taki skrypt (Tactics & Teamwork ma chyba taki... ale nie jestem pewien)

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 487 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 33  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL