$towarzysz$ napisał(a):
moja propozycja byłaby taka
Qwai River 16
Ejod desert 16
Jabal 16
Fools Road 16
Bi Ming 16
TBFQ 16 (też fajne)
Sunset City 32
OGT 32
Mestia 64
RoK 16
Albasrah 32
a może Archer 16 (to jest conq chyba)
Popieram propozycje
Battle for Qinling 16 - 2 flagi o ktore toczy sie walka i teren dobry do flankowania i innych manewrow.
Road_to_kyongan_ni 16 jest niezla choc czesto jest to troche za bardzo walka pozycyjna ktora bywa nuzaca ale niekoniecznie
Fools road 16 jest kiepska bo tylko jedna flaga w dodatku mocno ufortyfikowana i brak mozliwosci manewru to nie to czym PR byc powinien.
Archer 16 to ciekawa opcja podobnie jak Albasrah 16 i sam bym ja dodal tylko czy nie zawiesza serwera?
Roziu napisał(a):
Jesli Fools Road to tylko 64. Jest to duzy serwer na duze mapy.
W male mapy mozna pograc u nas bo jest malo slotow.
Fools Road 64 jest dobra ale jest to mapa na co najmniej 50 graczy a na to nie mozna liczyc na samym poczatku dzialalnosci serwera.
Moim zdaniem mapy powinny na poczatek byc male i srednie ( Mesia 64 to max) w godzinach szczytu bo inaczej bedzie po prostu nudno.
Gracze w PR wybieraja renomowane serwery i te gdzie juz jest duzo graczy. Uwazam ze dopiero kiedy uda sie utrzymac przez dluzszy czas srednio 20 osob na serwie oraz dobry teamwork + admin wtedy serwer zaistnieje w swiadomosci innych graczy i bedzie szansa za zapelnienie go na full ktoregos wieczoru oraz gry na duzej mapie.