Teraz jest 23 lis 2024, 13:35

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1309 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 88  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 10 cze 2008, 00:38 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
Ech, a wszyscy mapperzy których znam zgodnie narzekają na pythona. A miało być tak pięknie...

Mi jak wspomniałem bardzo odpowiada rozwój FH2. Choć bo ilości zmian w changelogu i narzekaniu na forum miałem jak najgorsze obawy. A tu miłe zaskoczenie. Rozwój dość konsekwentny. Usuneli kilka bugów jak ten nieszczęsny Grant, czy to że można było wyjmować ledwie widocznego Valentine za wydmy trafiając w hitbox ten-którego-nie-widać-ale-ja-wiem-że-on-tam-jest, teraz pociski pod ostrym kątem rykoszetują od wieży. Cieszy mnie osłabienie PMów i wzmocnienie KMów, bo niestety ogień przygniatający w takich grach po prostu nie działa...

W sumie tylko ciężko uszkodzone czołgi które nie ulegają zniszczeniu po jakimś czasie to problem który zauważyłem jak ktoś zostawił Pz2 miedzy liniami frontu na Tobruku.

Nie pisałem jeszcze skryptów dla pojazdów ale jestem dość sceptycznie nastawiony do zmian w zasadzie działania damage. W BF1942 takie rzeczy jak wpływ odległości były narzucone przez engine (wzór z którego wylicza ile hp - jeżeli w ogóle, zostanie zabranych przy trafieniu). Dla broni piechoty po prostu podawało się dystans po którym nie zadawały obrażeń i tyle. Nie znam dokładnych wzorów ale z tego co się orientuje w BF2 jest podobnie i to by było na tyle z mojej strony jeśli chodzi o "realizm" gier z tej serii.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 10 cze 2008, 18:53 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Nie przesadzajmy z tym realizmowym fetyszyzmem. Gdyby gra miała być realistyczna to by się w nią grać nie dało. Odpowiedni balans między arcade/realizmem jest imho ok.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 10 cze 2008, 22:01 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
Dokładnie. Nie zamierzam się logować co kilka godzin na serwer żeby podgrzać silnik w tygrysie, albo siedzieć całą noc nad nim z kluczem w łapie aby był zdatny do użytku następnego dnia. Nie wspominając zmianie gąsienic przy zmianie mapy - bo przecież do transportu koleją na inny teatr działań były węższe. No to byłby w końcu realizm (tylko zapachu smaru brak :P

Za to wróciłem wieczorem do domu i miałem przez te kilka godzin kupę frajdy z gierki. Nawet zwycięskich anglików widziałem na Aberdeen :wink:

A w piątek coś zdecydowanie bardziej zorganizowanego w turnieju Forgotten Honor :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 10 cze 2008, 23:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2005, 17:50
Posty: 485
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
WuWu84 napisał(a):
Dokładnie. Nie zamierzam się logować co kilka godzin na serwer żeby podgrzać silnik w tygrysie, albo siedzieć całą noc nad nim z kluczem w łapie aby był zdatny do użytku następnego dnia. Nie wspominając zmianie gąsienic przy zmianie mapy - bo przecież do transportu koleją na inny teatr działań były węższe. No to byłby w końcu realizm (tylko zapachu smaru brak :P

nie kuś :D

WuWu84 napisał(a):
Za to wróciłem wieczorem do domu i miałem przez te kilka godzin kupę frajdy z gierki. Nawet zwycięskich anglików widziałem na Aberdeen :wink:

http://i291.photobucket.com/albums/ll31 ... een004.jpg nie mogłem sie oprzec :P

Tak jak ktoś już pisał, zająć wioskę, trzymać, nie tracić sił ani uwagi an zbędne ataki dalej w głąb.

Dowodzi to tylko, że płacze o osłabionych grantach i nie pokonanych szwabach na aberdeen mogą mieć co najwyżej uzasadnienie na niektórych publicach :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 11 cze 2008, 21:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2007, 12:16
Posty: 274
Lokalizacja: Wrocław
Nowe wiadomości: dojdą dwa nowe pojazdy(Cromwell i Stug 40)!
http://forgottenhope.bf1942files.com/ma ... ang=polish

_________________
"Czołg to czysty kaprys!" - generał sir Louis Jackson w 1916 roku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 12 cze 2008, 02:12 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
Wreszcie mój ulubieniec 8) Cometa znów pewnie zabraknie, no ale to już nie normandia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 12 cze 2008, 10:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 cze 2007, 12:05
Posty: 1075
Lokalizacja: Bydgoszcz
Spójrzcie tylko na te screeny Cromwella! Wygląda extra.. aż ślinka cieknie... :mrgreen: Ten drugi screen Cromwella (na samej górze ten z prawej) To to właśnie jest to! Taka Normandia na jaką czekałem nie tylko budynki i krwawe piaski na plaży, wielkie bunkry lecz łąki i polany 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 12 cze 2008, 16:23 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
Hehe a to jest ten sam model i tekstury Cromwella co w FH 0.7. Widać, można drugi raz dać ten sam prezent tylko w innym opakowaniu, a będzie cieszył tak samo :)
Tylko patrzeć jak zaprezentują Tygrysa.

_________________
Obrazek
fhsw-europ.ucoz.de - Strona domowa europejskiej społeczności FHSW
FHSW na Facebooku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 12 cze 2008, 18:33 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
Mr. J napisał(a):
Hehe a to jest ten sam model i tekstury Cromwella co w FH 0.7. Widać, można drugi raz dać ten sam prezent tylko w innym opakowaniu, a będzie cieszył tak samo :)

Przecież piszą o tym w newsie, że uznali że model z FH07 był tak dobry, że zaimportowali go do FH2 :P Swoją drogą co tu można wymyślić - Cromwell to kanciasta puszka i tyle. Ciekaw jestem jak będzie wyglądał balans - na mapkach w Normandii królowały zasadzki i walka na bliskie odległości, a póki co wygląda na to że BF2 nie premiuje za bardzo tego że się podkradło blisko do celu...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 12 cze 2008, 19:01 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Ja tam tylko czekam co mi ta cała roślinność z FPSami zrobi :). Mam nadzieje że Normandia wymusi większy team play. Po Krecie już widać że ludzie zaczynają trochę kombinować - tam gra ofensywna bez przytomnego SLa jest bez sensu. Samotne wilki padają często - gęsto od ognia drużyny broniącej flag.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 12 cze 2008, 20:39 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
WuWu84 napisał(a):
Mr. J napisał(a):
Hehe a to jest ten sam model i tekstury Cromwella co w FH 0.7. Widać, można drugi raz dać ten sam prezent tylko w innym opakowaniu, a będzie cieszył tak samo :)

Przecież piszą o tym w newsie, że uznali że model z FH07 był tak dobry, że zaimportowali go do FH2 :P


Wiem i dlatego to napisałem. :roll: :roll: :roll: :roll:

_________________
Obrazek
fhsw-europ.ucoz.de - Strona domowa europejskiej społeczności FHSW
FHSW na Facebooku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 13 cze 2008, 12:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2005, 17:50
Posty: 485
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Hynol napisał(a):
Ja tam tylko czekam co mi ta cała roślinność z FPSami zrobi :)

Odkąd tylko ogłosili Normandię zbieram kasę na nowe GPU ^^

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 19 cze 2008, 00:09 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
A póki coś dla Afryki i nie tylko: :)
http://forgottenhope.bf1942files.com/main.php?lang=english&id_news=244


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 19 cze 2008, 01:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sie 2006, 16:07
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa
No narescie MG-42 bedzie jak ja sie nie mogłem tego karabinu doczekac :D zastapia go starym mg czy bede porozucany po mapach ?

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 19 cze 2008, 09:55 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
Trudno powiedzieć. Oba typy pozostały w służbie obok siebie do końca wojny. BF2 nie umożliwia losowania broni przy wyborze klasy. Więc podejrzewam że na póżniejszych mapach będzie mieszanka MG34/42 jak broni klasy i pickup-kitów.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1309 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 88  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL