Teraz jest 16 sty 2025, 05:17

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 95 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 5 lip 2008, 15:46 
Offline
Spamer!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2006, 19:48
Posty: 5036
Lokalizacja: żyję od 14 mld lat ;] więc skąd ?
PKM - unlock u supporta, ale jak umiesz tym strzelac jestes nie pokonany ^^

dzieki komu masz 2 lvl unlockow ^^

_________________
#5000. post i "spamer!" :lol: |czekałem od początku(:
kliknij i zarejestruj się -15% opłat transak. na najlepszej giełdzie kryptowalut


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lip 2008, 00:30 
Offline

Dołączył(a): 27 wrz 2007, 11:32
Posty: 1028
Lokalizacja: Bartoszyce
Cytuj:
Blizzard_"]PKM - unlock u supporta, ale jak umiesz tym strzelac jestes nie pokonany ^^


A w cale bo nie:P Jak opanujesz do perfekcji RPK to dopiero jesteś gość. RPK jest lepszy od PKM bo szybciej wypluwa pestki.;]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lip 2008, 19:26 
Offline

Dołączył(a): 22 sty 2007, 22:21
Posty: 23
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Św. prawda Maniek, pozatym to nie jest unlock więc plus dla użytkownika.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lip 2008, 20:22 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2005, 20:16
Posty: 3937
Lokalizacja: Białystok
I tak jak ktoś używa jakiejkolwiek broni supporta to ma u mnie gigantyczny minus :evil:

_________________
Obrazek

I'm as cold as the cold wind blows


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lip 2008, 20:33 
Offline

Dołączył(a): 22 sty 2007, 22:21
Posty: 23
Lokalizacja: Bielsko-Biała
A to niby czemu :?: :?: :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lip 2008, 20:40 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2005, 20:16
Posty: 3937
Lokalizacja: Białystok
Bo:
- ich bronie wymuszają idiotyczny styl gry, a np. w pałacu na mapie warlord można takim PKMem zmasakrować wroga
- grający nimi to idioci, którzy myślą, że grają 'teamplay', bo biegają tacy kretyni za mną po całej planszy bylebym tylko się zatrzymał, wziął tą paczkę i pozwolił im zdobyć jeden punkt.

_________________
Obrazek

I'm as cold as the cold wind blows


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lip 2008, 10:53 
Offline

Dołączył(a): 1 lut 2007, 14:12
Posty: 297
Lokalizacja: Zaskoczeń
Wiesz wolę stokroć bardziej jak biegają za mnie supporty i chcą żebym wziął paczuszkę, niż biegał i musiał walczyć na ogryzkach - oszczędzanie magazynka w Ak bo mam 2 naboje jeszcze w starym... Co więcej support ma następującą zaletę, ich pociski bardzo dobrze widać --> większość ich zauważy i się nimi zainteresuje podczas gdy my możemy cieszyć się przynajmniej chwilowym brakiem zainteresowania ^^. Aha i spokojnie da się na Warlordzie wyminąć takich supportów, nikt nie każe prosto pod lufę wybiegać; a w przypadku dłuższego blokowania bierze się tego Asfalta lub At (Insurgentów)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lip 2008, 11:07 
Offline

Dołączył(a): 27 wrz 2007, 11:32
Posty: 1028
Lokalizacja: Bartoszyce
Support jest ważny, bo można się za nim schować jak przeciwnik strzela. :mrgreen: Ostatnio jak grałem, to nie było żadnego supporta na 20 graczy! Byłem zmuszony zabijać spotami. :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lip 2008, 23:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2008, 02:22
Posty: 81
Lokalizacja: Lublin
a ja uwazam ze druzyna zlozona z medyka, snajpera i supporta = wróg ma przeje...ne. i niech ktos powie ze to nie team play

_________________
Obrazek

Twoja stara zbiera łuski na Wake Island :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lip 2008, 00:17 
Offline

Dołączył(a): 15 cze 2007, 15:20
Posty: 295
Wystarczy że snajper zdejmie medyka i po drużynie ;) Dlatego medycy parami powinni chodzić wtedy bez skilla i dragunova trudniej zabić obydwu.
2x Sanitariusz, 1x support, 1x snajper, 1x Grenadier (na cq na czołgi i inny sprzęt) i jedno miejsce wolne dla kogokolwiek.

@DOWN
Myślę że większość ludzi strzeliłaby najpierw do medyka ;) Chyba że chce sobie natłuc fragów dla statystyk. A wielkość składu nie ma znaczenia - komendant cię znajdzie nawet gdy będziesz chodził solo. Nie mówiłem że unlocki są złe. Miałem na myśli że nie ma automatycznej kampy-unlocka.

_________________
Jestem zajebisty, a najlepszym na to przykładem jesteś właśnie Ty.


Ostatnio edytowano 11 lip 2008, 00:41 przez NekroSnajper, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lip 2008, 00:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2008, 02:22
Posty: 81
Lokalizacja: Lublin
a nie przyszlo ci do glowy ze snajper albo ktokolwiek inny moze wziąc kit medyka i go ozywić?

poza tym łebski medyk wie jak sie ruszac i gdzie siedziec zeby snajper go nie zdjął. oprócz tego wrogi snajper wie kto stwarza wieksze zagrozenie i nie bedzie tracił czasu na celowanie w medyka ktory ciągle sie rusza i którego niełatwo zabic jednym strzałem.

i jeszcze jedno - im wieksza druzyna tym łatwiej ją wykryć - logika podpowiada ze trzeba ją zmniejszyc do niezbednego minimum.

Powtórze też po raz kolejny ze unlocki do czegoś służą więc używanie ich nie jest minusem. Minusem za to jest niereformowalność i trzymanie sie starych przyzwyczajeń

_________________
Obrazek

Twoja stara zbiera łuski na Wake Island :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lip 2008, 09:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2008, 20:16
Posty: 178
Najbardziej bawią mnie ludzie, którzy wyklinają mnie jak ich zabiję unlockiem, że jestem noob i gnojek, a sami biegają z G36 ;)

A co do snajpera w drużynie - zwykle jako taki trzymam się trochę z tyłu, albo siedzę całkiem gdzie indziej i mówię drużynie o pozycjach wroga, jednocześnie osłaniając ją na tyle na ile to akurat możliwe.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lip 2008, 10:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2007, 19:40
Posty: 31
Lokalizacja: Opoczno
carwood_lipton_pl napisał(a):
i jeszcze jedno - im wieksza druzyna tym łatwiej ją wykryć - logika podpowiada ze trzeba ją zmniejszyc do niezbednego minimum.


A mi logika podpowiada, że im większa drużyna tym trudniej ją pokonać; sprawny, cwany dowódca wraz ze zgraną piątka ludzi dadzą się pokonać tylko przez inną równie liczną i zorganizowaną drużynę ew przez szczęśliwy zbieg okoliczności. Ponadto taka "kupa" ludzi błyskawicznie przejmuje flagi.

Co do składu drużyny to dobrym, jeśli nie najlepszym rozwiązaniem jest 100% medyków, wtedy każdy każdego zabitego może błyskawicznie i bez zbytniego kombinowania przywrócić do działania. Support jest potrzebny, lecz to klasa sytuacyjna ("Chłopaki, kończy mi się amunicja, bądź ktoś tak dobry i weź supporta"). Snajper to nietypowa klasa; jeśli ktoś lubi nim grać i mu to wychodzi, jest bardzo przydatnym członkiem drużyny: wskazuje położenie wrogów i pomaga wygrywać pojedynki na duże odległości. Taktykę i przeznaczenie snajpera dobrze opisał kukasek :D

Mój wywód odnosi się wyłącznie do rozgrywek infantry, Conquestem rządzą się zupełnie inne prawa, ale to już nie moja działka.

_________________
Obrazek
http://www.bf2stats.nl/player/118250706/ - noob jak się patrzy :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lip 2008, 16:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2005, 20:54
Posty: 1567
Lokalizacja: Łódź
żal mi was xD Ciekawe jak MEdyk + Support + Sniper przezyja wjazd 3 medów (w miare skillowych)? Support dostanie odrazu w leb bo sie kładzie jak ta ci*a, sniper to chyba cleya rzuci, a Medyk 1vs3 duzo nie zdziała. Ehh jak myslicie czemu mimo ze gra sie klanowki all class to i tak wiekszosc gra medami (czasami support sie przyda do nade spamu). Pomyślmy .... bo sa najtrudniejsi do zajechania?

Omawiajcie dalej taktyki na ffa xD
Co do unlockow to nie wiem co za cep wymyslil bron bez rozrzutu* albo sniperke full auto**


*-g36 jak by kto nie wiedzial
**-L85A1


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lip 2008, 17:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2007, 11:32
Posty: 66
Lokalizacja: Masthuur City
100% zgadzam się z Grubberem, poza tym sniper vs 2 medyków nie ma szans, będą podnosić się nawzajem i o ile 2 naraz nie wbiegnie na claya/nejda to snajper g*wno im zrobi. Support się praktycznie nie przydaje bo ammo zawsze można nożem zrobić :twisted:

_________________
keczap, wiadomo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 95 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL