Ok, skończyłem wersje Beta 2.
Co uleglo zmianie:
- mniejsza ilosc obietkow z 1650 do 1150 (33%) , moze Wasze kompy przyspiesza, glownie wycinka drzew w lesie.
- jedna flaga przeniesiona na druga strone kanalu
- zmiana wartosci flag: Baza Alamo - 80pkt, Baza Axis - 70pkt, pozostale flagi po 5pkt.
- tekstury gleby przyciemnione
- poprawa obietkow niestykajacych sie z podlozem
- dodatkowa kladka przy moscie pozwalajaca przejsc na druga storne kanalu + wyjscie po drabinie z wody na strone Alamo
- tunel pod budynkiem w okolicy naroznego domu z flaga
- przesuniecie respownu spadochronowego w lesie blizej miasta
- mozliwy wjazd na most, ale tylko do polowy gdzie stoja zapory przeciwczolgowe
- 2 Sherman na brzegu Alamo - przy przeniesionej fladze
- po zajeciu flagi kosciol przez Axis pojawia sie dzialko AA w poblizu statuly przed kosciolem (male nawiazanie do filmu, gdzie z podobnego dzialka Niemcy rozwalili stojacych na Tygrysie).
- do kladek z pojedynczej deski dolozona druga decha
- flaga Alamo przesunieta za budynek - mozna ja teraz zajac rowniez na pierwszym pietrze budynku
- i moze jeszcze cos ale zapomnialem

.
Teraz najwazniejsza sprawa Flagi
Powyzej napisalem wartos punktowa flag. Ale co to oznacza? Zeby przeciwnikowi lecialy ticety trzeba miec 100pkt. Czyli na starcie leca ticety Axis, do momentu zajecia lub wyszarzenia przez nich 3 flag oprocz bazy. Moga tez zrobic skok na baze Alamo i miec 2 bazy i w sumie 150pkt co od razu powoduje spadek ticetow Alllied. Jesli Axis zajmie cale miasto po swojej stornie kanalu, nadal nie beda leciec ticety Alied, poniewaz Axis ma po tej stornie do zdobycia 5 flag co da im 95pkt. Ostatnia 6 flaga z 5 pkt jestna drugim brzegu! Wiec mysle ze w zwiazku z tym bedzie walka na moscie tak czy siak. Albo Allied bedzie sie bronilo w Alamo, albo beda odbijac Alamo po stracie. Nawet po stracie Alamo jest jeszcze szansa uderzenia i odbicia jej z 2 flagi na tym brzegu. Mala uwaga sa tam 2 Shermany, jednak po zajeciu flag przez Axis i zniszczeniu Shermanow nie pojawiaja sie Pancer IV. To takie zabezpieczenie przed okopaniem sie Axisow na tym brzegu. Bedzie walka tylko na karabiny maszynowe i reczne bronie

.
Zycze milej zabawy , a wersja beta 2 jest po to zeby ja jeszcze poprawic !
Specjalne dzieki dla Biepio za pomoc przy szczegolach mapy, bcj i Nightmaxa oraz Okocie za tunel

.
Mirrory:
http://www.games.bmj.pl/uploads/downloa ... 1beta2.zip
http://www.ukf-clan.org/uploads/ftp/arc ... 1beta2.zip
PS. Prosze w czasie gry nie testowac czy da sie przejechac przez most. Mozna wjechac na most i stamtad ostrzeliwac, ale nie przejechac.
Zapraszamy na serwer UKF okolo 22:00.