Teraz jest 14 maja 2025, 20:17

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 146  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 sie 2008, 14:12 
Offline

Dołączył(a): 28 gru 2006, 15:08
Posty: 813
Lokalizacja: Łódź
Trochę trudniej będzie mi was podnosić w 0.8, ale wygląda to świetnie. Chciałbym zobaczyć to z trzeciej osoby.
Z tego co widać na filmikach ostatnich, chyba więcej kitów będzie miała scope przy broni, dobrze mi się wydaje?

_________________
Obrazek
plaY^ | www.play-esports.pl | #plaY^ @ QuakeNet
Obrazek
[GCA] | www.goldencamels.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sie 2008, 14:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 02:17
Posty: 248
Lokalizacja: Wałbrzych
Podnieść trudniej, ale będzie na to więcej czasu chyba 60 sec.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sie 2008, 15:25 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Zar2Roc napisał(a):
Z tego co widać na filmikach ostatnich, chyba więcej kitów będzie miała scope przy broni, dobrze mi się wydaje?


Niezupełnie ;)

O ile dobrze pamiętam scope dostanie granadier każdej "konwencjonalnej" armii i to by było na tyle jeśli chodzi o scopy (z tego co mi wiadomo), kilka klas us army (np. medic) dostanie celownik kolimatorowy(?) m68, jednak nie ma on zoomu i w grze będzie chyba równorzędny z bronią bez optyki ;)

Wracając do medyka...
Ciekawe czy będzie można przeciwnika wyeliminować "flamastrem"*, tak jak można było porazić przeciwnika defibrylatorem? :D


*wiem że to nie jest flamaster więc mnie nie poprawiajcie ;)

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sie 2008, 15:43 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
Cytuj:
O ile dobrze pamiętam scope dostanie granadier każdej "konwencjonalnej" armii i to by było na tyle jeśli chodzi o scopy (z tego co mi wiadomo), kilka klas us army (np. medic) dostanie celownik kolimatorowy(?) m68, jednak nie ma on zoomu i w grze będzie chyba równorzędny z bronią bez optyki

Jak m68 będzie wyglądał można już teraz zobaczyć w grze u amerykańskiego crewmana (z tego co wiem ma nie być większych zmian). Pytanie tylko czy US Army granadier i rifleman dostanoą dodatkowego scope'a 4x (bo chyba taki jest do M4). M4 z iron sightem pewnie dostanie (o ile w ogóle będzie taki w grze) crewman (oraz HAT i AA)

Edit:
Wiem, że stare ale niektórzy pewnie nie widzieli: http://de.xfire.com/cms/xf_project_reality_transcript/ wywiad z Devami mówią trochę o .8


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sie 2008, 07:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2007, 09:05
Posty: 339
Lokalizacja: Olsztyn
mi się wydawało że m68 ma zastąpić ironsighty w całej us army
a u marines chyba zostanie tak jak było... :?: :idea:
na filmiku z medem(tak jak na tym z granatnikami)
widać że rifleman ma acoga tak jak teraz :)


nie wiem jak wam ale mi się podoba to jak się
teren w tle odbija w m68 :)

co do meda to ciekawe czy tymi rękami do reanimacji
będzie się koniecznie używać czy może
tylko by wyciągać ciało gdy utknie
a najciekawsze to czy nimi będzie można zabić a nie flamastrem :P


PS.http://www.realitymod.com/forum/f10-pr-general-discussion/43086-competition-community-signature.html
i jeszcze konkurs na Bilbord na Muttarah v2 to jest ciekawe :)
Ps2. Czy wam też się wydaje że przez kilka dni zanim wszyscy ściągnął 0.8 wszyscy będą latać medami? :P :lol:
PS3. Czy ten gości z chińskim granatnikiem na sunset(w filmiku z granatnikami) nie ma jakiegoś dziwnego kamuflażu?

_________________
Obrazek
"Nobody asks to be a hero, it just sometimes turns out that way"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sie 2008, 10:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
Lt Mic napisał(a):

Co jak co ale Wujo zaszalał


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sie 2008, 16:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2008, 22:22
Posty: 62
Lokalizacja: Nowa Wieś Tworoska
Lt Mic napisał(a):
co do meda to ciekawe czy tymi rękami do reanimacji
będzie się koniecznie używać czy może
tylko by wyciągać ciało gdy utknie

Prosze Cie, rekami sie nie doslownie "podnosi", tylko wykonuje masaz serca... :roll:
Lt Mic napisał(a):
a najciekawsze to czy nimi będzie można zabić a nie flamastrem :P

Ten "flamaster" to jest taki podreczny zastrzyk adrenaliny, ktory moze w razie wstrzasu uratowac zycie. Na recepte mozna go sobie kupic, czesto sie go przepisuje epileptykom. Bawilem sie czyms takim na kursie pierwszej pomocy. ;)
Lt Mic napisał(a):
PS3. Czy ten gości z chińskim granatnikiem na sunset(w filmiku z granatnikami) nie ma jakiegoś dziwnego kamuflażu?

Tak, to jest nowy "pikselowy" kamuflaz chinski. Po karabinach kopiuja nastepne amerykanskie rozwiazanie. :)

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sie 2008, 09:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2007, 09:05
Posty: 339
Lokalizacja: Olsztyn
... wiem o co chodzi w realnym świecie
z adrenaliną i masażem serca tylko sobie żartowałem :)

z tego czy i jaka będzie kolejność,konieczność użycia
i możliwości efektów ubocznych tj.Zabijanie wrogów
(żart nie mógł być to PR)

a stare kamo Chinoli jakoś mi lepiej wygląda :(
chyba że będą mieli też ciemniejszą odmianę
bo inaczej będą jak kaczki na strzelnicy :/

_________________
Obrazek
"Nobody asks to be a hero, it just sometimes turns out that way"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sie 2008, 10:51 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
Nowy sawik z dwoma rybami + http://www.wegame.com/watch/Project_Rea ... hine_Guns/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sie 2008, 16:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
jozi02 napisał(a):


doprawdy nie wiem jak oni to robią mając ograniczony dostęp do silnika :shock: No i teraz automat nie będzie siał takiego postrachu jaki sieje teraz :twisted:

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sie 2008, 13:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sie 2008, 13:12
Posty: 54
Witam serdecznie. Mam nadzieję że będzie nam się dobrze pisało. Szczególnie witam Uncle Blues'a i Wyspę (?), z którymi miałem dziś przyjemność grać (gdybyście widzieli jak kosili Chinolów ogniem automatycznym z L85... :) )

Przygodę z PR dopiero zaczynam.

Co do 0.8, lub dalszych wersji, chciałbym żeby trochę zmniejszyć efekt "supression", bo to aż przesada. Rozumiem że skuteczność żołnierza spada pod ciężkim ostrzałem, ale gdy kula trafi kilka metrów dalej, a on wie skąd przyleciała to myślę że aż tak tego nie odczuwa.

No a przede wszystkim dlaczego ten efekt działa też w przypadku kul wystrzelonych przez niego samego?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sie 2008, 13:30 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
Co do supression to ma być on właśnie zmieniony w .8 żeby uniknąć takich sytuacji


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sie 2008, 18:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 16:13
Posty: 958
Lokalizacja: Aberdeen, Szkocja
Ta, praktycznie w kazdej wersji bylo jakies przegiecie z ktorego potem sie wycofywali.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sie 2008, 21:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
ale imo daję on całkiem niezłe możliwości :P Wreszcie można przygnieść przeciwnika, czy osłonić odwrót.

A Pająka oczywiście witamy :wink:

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sie 2008, 21:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
$towarzysz$ napisał(a):
ale imo daję on całkiem niezłe możliwości :P Wreszcie można przygnieść przeciwnika, czy osłonić odwrót.

I tu się podpisuję wszystkimi kończynami. W rzeczywistości nie robi ci się czarno przed oczami jak padają obok strzały, ale nie jesteś w stanie celnie odpowiedzieć ogniem. Ci, którzy są - szybko giną - za długo wystawiają się na ostrzał.

Zmiany jakie mogli by wprowadzić wg. mnie w tym efekcie:
- dźwięk, czyli stary dobry "supersonic crack" albo jak kto woli "wziuuu" (no prawie, raczej "trzask" niż "wziu" :wink: )
- czas - MINIMALNIE skrócić efekt
- sposób - zamiast czarnego ekranu, nagle mocne rozmycie, które później " równo schodzi"
- zmniejszyć (nie wyeliminować!) efekt, w przypadku swoich strzałów, i strzałów na odległościach do 5 metrów.
- no i gdyby się dało (a pewnie będzie ciężko) dać efekt nie tylko przy upadających pociskach, ale i tych blisko przelatujących.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 146  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL