Teraz jest 28 lis 2024, 01:16

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2008, 16:18 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
Wtedy Squad Leader wysyła informacje o najbliższy transport do Komendanta (tylko on miałby pozaznaczane pozycje ludzi z teamu), a ten go informuje o czekającej ciężarówce, a jej kierowcy każe czekać chwile.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2008, 20:08 
Offline

Dołączył(a): 11 lis 2005, 00:44
Posty: 79
To widzę, że gra będzie zmierzać w kierunku gry przygodowej, gdzie prowadzi się dyskusje z różnymi osobami o tym i owym. A może pojawią się też kity taksówkarza, który za drobną opłatą będzie podwoził dziarskich żołnierzy, którzy w wolnej chwili oczywiście będą wykonywać drobne prace, żeby jakoś zarobić na ten transport. A w wersji 1.1 to koniecznie trzeba wprowadzić kasy fiskalne.

A na poważnie - już widzę, jak commander z roli dowódcy zamienia się w oficera od logistyki, który nie ma czasu na nic innego oprócz opracowywania marszrut dla podkomendnych. A wszystko w imię "realizmu".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2008, 20:18 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Lubisz sobie od czasu do czasu pomarudzić prawda? :D

Przecież nikt cię nie zmusza do grania w PR... a jak chcesz wpłynąć na twórców PR i zmienić tego moda to wybrałeś złe forum.
To forum http://www.realitymod.com/forum/ jest do tego celu bardziej przydatne.

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sie 2008, 20:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sie 2008, 13:12
Posty: 54
Mi by się podobało usunięcie markerów (tylko SL by widział) i kolegów z mapy, ba nawet usunąłbym podpisy. Widzieliście kiedyś żołnierza który lata ze swoją ksywą napisaną na niebiesko nad głową?

Identyfikacja za pomocą lornetki, lub informacja od komendanta, ewentualnie SL (mają GPS). No i oczywiście VOIP.
Ruchy wojsk musiałyby być bardziej skoordynowane (żeby nikt nie latał po całej mapie, a squady musiały zgłaszać swoją lokalizację). A komendant teraz nie ma prawie nic do roboty - wreszcie zacząłby dowodzić. Stawianie bunkrów można zostawić SL.

A w poście Martina wyczułem prowokację. :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sie 2008, 21:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Pająk napisał(a):
Mi by się podobało usunięcie markerów (tylko SL by widział) i kolegów z mapy, ba nawet usunąłbym podpisy. Widzieliście kiedyś żołnierza który lata ze swoją ksywą napisaną na niebiesko nad głową?

Identyfikacja za pomocą lornetki, lub informacja od komendanta, ewentualnie SL (mają GPS). No i oczywiście VOIP.
Ruchy wojsk musiałyby być bardziej skoordynowane (żeby nikt nie latał po całej mapie, a squady musiały zgłaszać swoją lokalizację). A komendant teraz nie ma prawie nic do roboty - wreszcie zacząłby dowodzić. Stawianie bunkrów można zostawić SL.

A w poście Martina wyczułem prowokację. :D


no ale trzeba pamiętać że to gra, nie real. Czasami można natknąć się na dosłowny burdel na mapce, aż strach pomyśleć co by było gdyby zastosowano twoje pomysły :omg:

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sie 2008, 21:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sie 2008, 13:12
Posty: 54
To tylko taka moja dewiacja :D

Wiem, że sporo osób nie chciałaby tak grać. Ja bym chciał spróbować.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sie 2008, 23:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2005, 21:41
Posty: 380
Lokalizacja: Radom
Wielu by chciało ale te noobki które nawet nie chcą grać na zasadach jakie panują w PR po prostu psują całą zabawę a trochę szczegółów z vanili uspokoi ich głód niszczenia wszystkiego oby takich jak najmniej...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sie 2008, 19:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2008, 22:22
Posty: 62
Lokalizacja: Nowa Wieś Tworoska
Tagi z ksywkami sa akurat dobrym pomyslem, bo pozwalaja identyfikowac poszczegolnych graczy, tak samo, jak w rzeczywistosci ludzi poznajesz po sylwetce, twarzy itd. Przeciez w przeciwnym razie to bylby totalny atak klonow.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sie 2008, 21:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2005, 21:41
Posty: 380
Lokalizacja: Radom
jeżeli byś grał troche w PR to byś wiedział że i tak nie widać z większej odległości tagów graczy i można z dużej odległości odróżnić spokojnie przeciwnika od swojaka nawet po rodzaju broni chyba że ma się grafe na 600x400 :roll: a i bez tagów było by tak samo po prostu ułatwienie dla graczy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sie 2008, 22:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2008, 22:22
Posty: 62
Lokalizacja: Nowa Wieś Tworoska
Wyobraz sobie, ze gralem troche w PR i wiem, jak dzialaja w nim tagi. Mnie chodzi o to, ze one sie przydaja w operowaniu w bezposrednim kontakcie z ludzmi z druzyny, bo wlasnie nie trzeba sie zastanawiac po rodzaju uzbrojenia i oporzadzeniu co dany koles ma za kit, a potem kojarzyc, kto z oddzialu uzywa takiego kita (nie mowiac juz o odroznianiu swojego oddzialu od innych), dzieki czemu mozna poprosic konkretna osobe np. o odsuniecie sie z drogi.

Tagi sa rozsadnym rozwiazaniem, bo nie ma (na razie) mozliwosci technicznych, by kazdego, pojedynczego zolnierza zroznicowac (i zeby jeszcze te roznice byly latwo widoczne) na tyle, by mozna by go bylo poznac po wygladzie.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sie 2008, 23:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2005, 21:41
Posty: 380
Lokalizacja: Radom
Sprawdziłem i sam się zakręciłem z tymi tagami mój błąd.. :roll:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 9 sie 2008, 20:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
Martin5_PL napisał(a):
To widzę, że gra będzie zmierzać w kierunku gry przygodowej, gdzie prowadzi się dyskusje z różnymi osobami o tym i owym. A może pojawią się też kity taksówkarza, który za drobną opłatą będzie podwoził dziarskich żołnierzy, którzy w wolnej chwili oczywiście będą wykonywać drobne prace, żeby jakoś zarobić na ten transport. A w wersji 1.1 to koniecznie trzeba wprowadzić kasy fiskalne.


To samo medyk, po uratowaniu będzie ci dawał rachunek i L4 na wykurowanie ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 wrz 2008, 22:22 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
a nożem by można ścinać drzewa i sprzedawać je w main base

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 wrz 2008, 01:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
Gapis napisał(a):
a nożem by można ścinać drzewa i sprzedawać je w main base

Kupiłeś już mikrofon??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 wrz 2008, 10:58 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
A przepraszam co to ma do mikrofonu?
Mam tam chyba jakiś...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL