Teraz jest 25 lut 2025, 10:31

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 sie 2008, 15:18 
Offline

Dołączył(a): 13 sie 2008, 15:01
Posty: 12
Witam Serdecznie
mój problem dotyczy dodatku do gry ,a mianowicie battlefield 2 jednostki specjalne
gdy chce zagrać przez internet to do dyspozycji pojawiają mi się tylko 2 servery ,a gdy chce połączyć się z innymi serverami to pisze że posiadam nowszą wersje niż ta na serverze :x
dodam jeszcze że posiadam wersje 1.0 battlefielda 2
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sie 2008, 15:28 
Offline
Spamer!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2006, 19:48
Posty: 5036
Lokalizacja: żyję od 14 mld lat ;] więc skąd ?
Sciagnij i zainstaluj patcha 1.41 :)

_________________
#5000. post i "spamer!" :lol: |czekałem od początku(:
Binance - kliknij -15% opłat transak. na najlepszej giełdzie kryptowalut


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sie 2008, 17:14 
Offline

Dołączył(a): 13 sie 2008, 15:01
Posty: 12
dzięki Blizzard :]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sie 2008, 19:49 
Offline

Dołączył(a): 13 sie 2008, 15:01
Posty: 12
już zainstalowałem tego patcha ,ale jak uruchamiam bf2 js to wyskakuje okienko
error :
mods/bf2/shaders/lighting.fx not found !!! _DO_ check your working directory, _AND_ sync your shaders folder before calling upon your local rendering programmer/GP.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sie 2008, 21:20 
Offline

Dołączył(a): 16 mar 2008, 11:04
Posty: 207
Wejdz do mods/bf2/ i wypakuj Shaders_client to folderu shaders


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sie 2008, 16:31 
Offline

Dołączył(a): 13 sie 2008, 15:01
Posty: 12
zrobiłem tak jak powiedziałeś no i dalej ten error wyskakuje ;| dodam jeszcze że w C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2\shaders\Shaders_client znajduje się ten plik lightning.fx :roll:

ps.
pisząc wypakuj miałeś na myśli wyodrębnić pliki z folderu zip Shaders_client ,by już nie były w folderze zip tylko w normalnym ? :shock:
aha no a jeszcze chciałem się zapytać czy we właściwościach tych plików ma być zaznaczone "tylko do odczytu" ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sie 2008, 17:54 
Offline

Dołączył(a): 13 sie 2008, 15:01
Posty: 12
heh ale namieszałem teraz nie dość że bf2 js mi sie nie otwiera to jeszcze bf2 mi sie nie otwiera :lol:
a więc tak zrobiłem że zaznaczyłem wszystkie pliki z folderu shaders_client i kliknąłem otwórz za pomocą bf2 ,to teraz otwiera mi sie to samo okiento tyle że pisze nie znaleziono staticmesh.fx ,co ciekawe te pliki staticmesh również znajdują się w folderze shaders_client :stupid:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sie 2008, 19:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2008, 18:00
Posty: 34
spróbuj gre przeinstalowac

_________________
[S1F] for ever

One shot, one deat...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sie 2008, 18:42 
Offline

Dołączył(a): 13 sie 2008, 15:01
Posty: 12
już próbowałem ,i dało to że moge grać w bf2 ,a ja chce w bf2 js prze sieć


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sie 2008, 20:50 
Offline

Dołączył(a): 16 mar 2008, 11:04
Posty: 207
BF 2 --> Patch 1.41 --> JS --> Patch 1.41

Tak powinieneś instalowć


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sie 2008, 22:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2007, 18:19
Posty: 286
Lokalizacja: Łomża
bou-bou napisał(a):
już zainstalowałem tego patcha ,ale jak uruchamiam bf2 js to wyskakuje okienko
error :
mods/bf2/shaders/lighting.fx not found !!! _DO_ check your working directory, _AND_ sync your shaders folder before calling upon your local rendering programmer/GP.


bou-bou miałem identyczny problem i uratowała mnie odpowiedz Assisa:
Jeśli nie potrafisz to: kliknij na Shaders_client i zrób wypakuj tutaj do: shaders
U mnie zadziałało.

_________________
http://www.nsz.za.pl/news.php Coś o NSZ Zasady serwera NSZ


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sie 2008, 22:14 
Offline

Dołączył(a): 13 sie 2008, 15:01
Posty: 12
wypakować czyli wyodrębnić ? bo nie kumam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sie 2008, 22:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2007, 18:19
Posty: 286
Lokalizacja: Łomża
Kliknij prawym przyciskiem na Shaders_client . Nie puszczaj tylko przeciągnij na folder shaders, potem puść i kilknij na wypakuj tutaj
Nie potrafisz tego zrobić? Ja sobie nie poradzisz to juto ci prześle obrazek. Mam nadzieję ze masz zainstalowany WinRar lub WinZip.

_________________
http://www.nsz.za.pl/news.php Coś o NSZ Zasady serwera NSZ


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sie 2008, 21:07 
Offline

Dołączył(a): 13 sie 2008, 15:01
Posty: 12
mam tylko "wyodrębnij tutaj" , "przenieś tutaj" , "kopiuj tutaj" i "utwórz skróty tutaj" :?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sie 2008, 22:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2007, 18:19
Posty: 286
Lokalizacja: Łomża
http://img142.imageshack.us/img142/7262 ... wy1os4.jpg

Kliknij na link, prościej już chyba nie można pokazać. Jakie wyodrębnij, co ty masz za system.

_________________
http://www.nsz.za.pl/news.php Coś o NSZ Zasady serwera NSZ


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL