Teraz jest 15 maja 2025, 21:23

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: PR 8.85
PostNapisane: 11 lis 2008, 22:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2007, 17:35
Posty: 51
Lokalizacja: Warszawa
Chinook jest, może kiedyś pokuszą się o zrobienie samolotu transportowego :) . Ciekaw jestem tych pozostawionych i wyrzuconych zmian z wersji 0.8.

_________________
Obrazek
PR -> DeathdealerPL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PR 8.85
PostNapisane: 13 lis 2008, 22:10 
Offline

Dołączył(a): 26 sie 2003, 14:25
Posty: 87
Lokalizacja: Rumia
A po Ci samolot transportowy w PR?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PR 8.85
PostNapisane: 14 lis 2008, 15:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2007, 17:35
Posty: 51
Lokalizacja: Warszawa
oops, nie o to chodziło, źle to sformułowałem. Przydałoby się jakieś latadło do desantowania żołnierzy.

_________________
Obrazek
PR -> DeathdealerPL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PR 8.85
PostNapisane: 14 lis 2008, 16:23 
Offline

Dołączył(a): 26 sie 2003, 14:25
Posty: 87
Lokalizacja: Rumia
Nadal nie rozumiem, mało masz latadeł pokroju LB, Huey, Merlin (teraz Chinook) + chińskoarabskich trumien?
Po za tym, silnik BF2 pozwala tylko na 8-osobowe pojazdy (w tym samoloty/helikoptery).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PR 8.85
PostNapisane: 14 lis 2008, 16:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2007, 17:35
Posty: 51
Lokalizacja: Warszawa
Już o tym dyskutowaliśmy w tym temacie. Mózg mówi ze większość ma rację, a dusza by chciała (nawet w 7 osób (pilot + sqd)) spróbować.

_________________
Obrazek
PR -> DeathdealerPL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PR 8.85
PostNapisane: 14 lis 2008, 18:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 10:45
Posty: 284
chcesz, aby devowie poposwiecili swoj cenny czas na modelowanie i teksturowanie takiego latadelka (nie mowiac juz o robieniu map...) zamiast ulepszac rozrzut i dodawania nowych trybow gry/map? pomysl, zanim cos napiszesz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PR 8.85
PostNapisane: 14 lis 2008, 18:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2008, 14:58
Posty: 211
to juz lepiej gdyby byly sklady 8 osobowe i jakis nowy tryb moze ochrona vipa albo cos ala to

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PR 8.85
PostNapisane: 14 lis 2008, 20:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 10:45
Posty: 284
squady 8 osobowe-niemozliwe, ograniczenie silnika
ochrona VIPa-byl taki tryb w 0.5 i nie pojawial sie na maplistach najwiekszych serwerow zbyt czesto. nie wiem, dlaczego, mi sie podobal, bo zmuszal druzyne do koordynacji, ale prawda jest taka, ze byl malo grany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PR 8.85
PostNapisane: 14 lis 2008, 20:47 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
Dev'owie pracują nad nowym trybem w którym mają być do wykonania różnego rodzaju zadanie.
Kiedy ten tryb się ukaże to niestety nie wiadomo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PR 8.85
PostNapisane: 15 lis 2008, 15:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
masterceo napisał(a):
squady 8 osobowe-niemozliwe, ograniczenie silnika
ochrona VIPa-byl taki tryb w 0.5 i nie pojawial sie na maplistach najwiekszych serwerow zbyt czesto. nie wiem, dlaczego, mi sie podobal, bo zmuszal druzyne do koordynacji, ale prawda jest taka, ze byl malo grany


przyznam szczerze że niezbyt się ten tryb sprawdzał. Zdarzało się że nie wiedząc czemu nie można było odeskortować vipa (pilota). IMO jest to dobry tryb dla takich gier jak America`s Army gdzie liczba graczy nie przekracza kilkunastu osób na skład. 32v32 to już niezły burdel :mrgreen:

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PR 8.85
PostNapisane: 17 lis 2008, 14:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2008, 14:58
Posty: 211
http://www.militaryphotos.net/forums/sh ... p?t=146227 zupelnie jak w pr

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PR 8.85
PostNapisane: 17 lis 2008, 16:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2005, 21:41
Posty: 380
Lokalizacja: Radom
I jakie z tego wnioski wyciągniesz...czyż by mapa na podstawie tego zdarzenia i miejsca... :roll: :wink: Ale fotty naprawdę niezłe

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PR 8.85
PostNapisane: 17 lis 2008, 17:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2008, 14:58
Posty: 211
niewiem tak tylko wkleilem jako ze spoko zdjecia i mi sie skojarzylo z pr

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PR 8.85
PostNapisane: 17 lis 2008, 19:20 
Offline

Dołączył(a): 11 kwi 2007, 12:16
Posty: 51
GoLyPL napisał(a):
I jakie z tego wnioski wyciągniesz...czyż by mapa na podstawie tego zdarzenia i miejsca... :roll: :wink: Ale fotty naprawdę niezłe

Jak najbardziej. Mapa w grze odwzorowywuje ten teren. Na fotach nie ma info o żadnym pojedynczym zdarzeniu, tylko że to rejon ciężkich walk z talibami.
Devowie często inspirują się rzeczywistym terenem przy tworzeniu map.

_________________
Death rides a fast camel.
UWAGA: Nie każda moja wypowiedź jest na poważnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PR 8.85
PostNapisane: 17 lis 2008, 20:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sie 2008, 13:12
Posty: 54
Ciekawe jak odwzorują wspomniany City Hall w Karbali. Jest jeden gotowy budynek, mogący pełnić tą rolę (przy środkowej fladze nad morzem w Muttrah).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL