Teraz jest 3 sie 2025, 00:29

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, 19:38 
Offline

Dołączył(a): 19 cze 2003, 16:35
Posty: 458
Lokalizacja: Polska bo tu się pije :)
A czy widział ktoś was filmik zapowiadający nowego Action Battlefield ??. Jest tam taki moment w którym to postać udaje ze została trafiona a jednak żyje. Czyżby mial by to być element mający zmylić przeciwnika, coś takiego już było w poczciwym UT tzw "udawanie trupa" mogło by być dobrym urozmaiceniem :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, 19:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 paź 2003, 20:59
Posty: 298
Lokalizacja: Warszawa
HHHHHHMMMMMMMMMMMM....... WYDAJE MI SIE ŻE TAKI TEMAT JUŻ BYŁ....... CHWILA JA ZROBIŁE PRAWIE ŻE IDENTO TEMACIK.......
PLAGIAT!PLAGIAT!PLAGIAT!PLAGIAT!PLAGIAT!PLAGIAT!PLAGIAT!

_________________
I apologize for errors in my spelling...
Cruel_pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, 19:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 cze 2003, 13:53
Posty: 293
Heh, na początku to faktycznie niezła zmyła, ale później sprowadzi się to do tego, że do każdego trupa będzie ktoś podbiegał i dźgał go nożem.

_________________
'A true warrior trains for battle, but prays for peace'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, 23:21 
Offline

Dołączył(a): 14 mar 2003, 20:16
Posty: 208
Lokalizacja: B-Stok
Gorefest napisał(a):
Ooo jeszcze jednej rzeczy brakuje mi w grach komputerowych (a jakby było to w BFie to chyba bym się przekręcił) - możliwość poddania się.
Niby takie banalne ale chciałbym zobaczyć jak zraniony moją salwą rusek wyrzuca broń i wychodzi z rękami do góry z okopu (i dostaje z walthera w łeb hehe ;) ).
No i jeszcze jakiś kozacko rozbudowany system obrażeń i leczenia (czyli dostajesz serią,padasz na ziemię a medyk nie podchodzi i nie macha apteczką lecząc Cię ale odciąga na bok i wybiera z podręcznej torby jakieś morfiny,sulfamidy,strzykawki,bandaże i Cię składa ;) )


Tak tak !!!!!!! to by było wspaniałe najlepszy pomysł z dotychczasowych bravooo!!!!!!! A ty mick chyba chcesz zając zaszczytne miejsce Miśka Blachy.

_________________
Sake!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2003, 23:41 
Offline

Dołączył(a): 9 paź 2003, 22:03
Posty: 1112
Lokalizacja: KCN / Wwa
Ech zeby chociaz bylo w sposób taki cierpienie rozwiązane jak w wolfieET...mogles lezec i na medyka czekać....fajnie jeszcze jakbys mógl w tym czasie sie bronic(zakladając ze został by wprowadzony system detekcji obrazeń :twisted: :twisted: )gosciu lezy sobie z rozwalonymi nogami, ale moze jeszcze się bronic i czekac na medyka....wogóle detekcja obrażen byla by niezla...realistyczne krwawienie(krew pozostaje),ciała(pozostaJĄ!!!),częsci ciał(pozostają)!!!no wtedy mozna by poczuć VR war w pelni,...a i SMIERC OD JEDNEGO POCISKU!!!!!!!!!!Kurde tego mi brakuje to bezsens ze z bara trzeba 2 razy w klatkę walnąc....IMO...
Przede wszystkim realizm, jak najwięcej realizmu i jak największy nacisk postawiony na team a nie jednostke!!!!
Jest zayebiście i będzie jeszcze lepiej!!!

PS.nie oskarzajcie mnie o sadyzm przypadkiem,chodzi mi o nadanie grze dramaturgii,wtedy mozna sie najbardziej wczuć....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2003, 00:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2003, 03:06
Posty: 334
Lokalizacja: Warszawa
Co do realizmu, to wcale od jednego pocisku się tak łatwo nie umiera... jak ci rozwali flaki to fakt, długo nie pociągniesz, ale spora część trafień to draśnięcia... można też urwać nogę itp...

Bardzo bym chciał żeby wraki rozlatywały się na kilka sposobów... a nie tak że jak strzelam odpowiednio do jeepa to wiem że na 100% nademną przeleci, i że jak rozwalę samolot to odpadnie mu ogon i mogę tamtędy przelecieć ;-)

Z wolfa - cierpienie świetna sprawa. Możnaby jeszcze możliwość konstrukcji części zabezpieczeń dać - i to chyba da się zrobić w modzie - tak by dało się wykopać okop czy coś takiego :-)

Krwi mi wbrew pozorom tak bardzo nie brakuje, i nie zmieniałbym też fizyki. Realizm realizmem, ale miło się czasem poczuć jak bohater filmu akcji :-)

Leim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2003, 10:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2003, 15:39
Posty: 996
Lokalizacja: Warszawa
Gorefest napisał(a):
Ooo jeszcze jednej rzeczy brakuje mi w grach komputerowych (a jakby było to w BFie to chyba bym się przekręcił) - możliwość poddania się.
Niby takie banalne ale chciałbym zobaczyć jak zraniony moją salwą rusek wyrzuca broń i wychodzi z rękami do góry z okopu (i dostaje z walthera w łeb hehe ;) ).


Wiesz to nie miałoby sensu. Poddaje się, a ty go zabijasz. Trzeba by tu wymyślić jakieś rozwiązanie coś za coś. Na przykład osoba, która się podda, a przeciwnik przyjmie jego chęć poddania się (w jakiś tam sposób) znika i respawnuje się po jakimś dłuższym czasie, na przykład 60 sekundach (ale za to nie traci ticketa). Przeciwnik natomiast jeżeli zabije osobę, która się poddawała dostaje -1 punkt. Jednak jeżeli przyjmie jego chęć poddania się, w nagrodę zespół otrzymuje +1 ticketa. To taki pierwszy pomysł na rozwiązanie kwestii poddawania, nie pozbawiony problemów. Na przykład co z osobą, która się poddaje, ale przeciwnik tego nie widzi i ją zabije. Ewentualnie można zastanowić się nad pomysłem podobnym do zastosowanego w najnowszym MOHAA i na przykład gracze, którzy się poddali trafiają do więzienia i można ich stamtąd odbić. No, ale tu się boję, że mogłoby to zaszkodzić dynamice rozgrywki i zanudzić wielu graczy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2003, 11:50 
Offline

Dołączył(a): 22 cze 2003, 02:48
Posty: 116
Lokalizacja: SANOK
to powiem tak zostawanie ciał jest w modzie bodystay czy jakos tak i tam jest rześ do tego ze wraki maja byc ruwny jak pytam się GeometryTemplate.create StandardMesh Wreck_BF109_m1
GeometryTemplate.file Wreck_BF109_m1
muwie o tym jak engine moze losowaci wrak który ma określony model :]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2003, 16:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2003, 17:23
Posty: 1386
Lokalizacja: Rakowiec
Wiesz Pancho myślałem nad tym i wpadłem na coś takiego : osoba która się poddaje nie dostaje punktu za śmierć za to postać która ją "przymknęła" dostaje fraga. Natomiast jeśli postać która się poddaje zginie dostaje śmierć ale za to ten który zabił nie zyskuje fraga (a zawsze lepszy frag w garści niż +1 śmierć dla niego).
Ale jak to rozwiązać z ticketami to nie mam pojęcia ;) Fakt faktem chciałbym żeby przeciwnik mógł się poddać (i niekoniecznie strzeliłbym od razu w łeb - najpierw kolana...;) )

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2003, 16:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2002, 18:30
Posty: 1195
Lokalizacja: Białystok
warto by wprowadzić jedną zmiane kosmetyczną, mianowicie zmienić obrazek z łączenia się z serwem gdzie jest japończyk z STG a teraz jest już u japończyków typeileśtam

_________________
Who cares?
Masz problemy z pisownią? Zanim wyślesz posta - sprawdź http://orangoo.com/spell/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2003, 16:25 
Offline

Dołączył(a): 9 paź 2003, 22:03
Posty: 1112
Lokalizacja: KCN / Wwa
Spoko Gore :P , poczekaj jeszcze kilka lat,efekt rozczłonkowywania będzie dodany nawet w sim'sach,jak sie podqrwisz będziesz mógł kupic gnata i zrobić Postala w swoim neighbourhoodzie.... :twisted: :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL