Teraz jest 30 lis 2024, 00:44

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 146  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 31 gru 2008, 12:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2007, 09:05
Posty: 339
Lokalizacja: Olsztyn
to by była wtedy pol vs militia :) ale model vip-a był by zbyt zbugowany by grać
bo przecież snajper nie widział by tak małego celu między Borowikami :P

_________________
Obrazek
"Nobody asks to be a hero, it just sometimes turns out that way"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 gru 2008, 12:51 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Ten Vodnik to jest żart :lol:

(całkiem niezły BTW :D )

a wszystko zaczęło się od tego.... ;)

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 gru 2008, 12:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sie 2008, 13:12
Posty: 54
No no... Tylko myślałem, że to żart rodzimej produkcji. :D

Swoją drogą jestem za pojawieniem się w PR "Godnik GAZ 1337666WTFBBQROX" v0.1 :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 gru 2008, 14:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2007, 09:05
Posty: 339
Lokalizacja: Olsztyn
Cytuj:
[R-DEV]bosco:"0.85 will be a full version. Not a patch."


znowu ściągania będzie.....

_________________
Obrazek
"Nobody asks to be a hero, it just sometimes turns out that way"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 gru 2008, 16:59 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
UPDATE: dodano pare szczegółów
http://img241.imageshack.us/img241/5745/rdr2dg0.jpg
http://img168.imageshack.us/img168/9357/rdr1tp5.jpg

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 gru 2008, 17:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Co jak co ale na Muttrah dla MEC jak znalazł :lol:

BTW. Dajcie to na forum PRa :mrgreen:

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 gru 2008, 18:04 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
to jest Z forum PRa :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 gru 2008, 23:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2007, 09:05
Posty: 339
Lokalizacja: Olsztyn
http://www.realitymod.com/forum/f135-russian-forces-mod/50997-some-screenshots.html
też ładne na czas czekania ten jak to powiedzieli już 'niedługo" zapewne nastąpi w kwietniu.... kolejne ploty....

aaaa........... silniki i gatling a-10 :)

Edit: 3 strona codów...

http://www.realitymod.com/forum/f196-pr-dev-journal/51002-changelog-pr-v0-853-third-test-build.html

_________________
Obrazek
"Nobody asks to be a hero, it just sometimes turns out that way"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sty 2009, 10:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2007, 09:05
Posty: 339
Lokalizacja: Olsztyn
http://www.realitymod.com/forum/f196-pr-dev-journal/51047-gameplay-logistics.html

jako że to ważne daje nowy post :)

kity ze specyficznych skrzynek co z rp? no ammo z wrogiej skrzynki?
brak jepów z fb....

będą jaja w 0.85 :) chyba szybko pojawi się patch wracający kilka rzeczy
bo na pubach ......

_________________
Obrazek
"Nobody asks to be a hero, it just sometimes turns out that way"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sty 2009, 11:12 
Offline

Dołączył(a): 11 kwi 2007, 12:16
Posty: 51
To będzie duża zmiana. Obawiam się, że znowu przedobrzą. Nikt nie gra Operation Archer, bo jest problem z transportem, a teraz tak będzie na każdej mapie. W wywiadzie dev stwierdził, że jest OK jak nie ma komendanta...
Czyli zostanie po staremu - chaos na mapie. Ciekawe czy to będzie jeszcze grywalne.

_________________
Death rides a fast camel.
UWAGA: Nie każda moja wypowiedź jest na poważnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sty 2009, 11:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sie 2008, 13:12
Posty: 54
W teorii pomysły świetne, bo bliższe realizmu. W praktyce się jeszcze okaże, ale myślę że wyjdzie na minus.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sty 2009, 12:02 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
Cytuj:
. Nikt nie gra Operation Archer, bo jest problem z transportem, a teraz tak będzie na każdej mapie.

Na mapkach insurgency jeepy pozostaną.
Na innych będzie więcej lekkich APC z .50 cal

Pomysł by nie można było brać ammo ani budować FOBów na wrogich skrzynkach jest świetny


Branie kitów ze skrzynek też niezły pomysł (z APC już teraz przecież można).
Repair "Crates" też fajny pomysł, w końcu inżynier nie będzie się sprowadzał do machania kluczem.

No i APC w końcu nie będzie musiało płynąć na lotniskowiec by się naprawić i pobrać amunicję :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sty 2009, 12:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2007, 09:05
Posty: 339
Lokalizacja: Olsztyn
lekkie apc z .50cal? to jest g**** nie apc
a wieksza ilosc apc=wiecej crewmanow=mniej ludzi w inf...

reszta świetna ale czy kity nadal będziemy też brali z rp?
czy szukaj na kashanie skrzynki by kit podnieść?

_________________
Obrazek
"Nobody asks to be a hero, it just sometimes turns out that way"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sty 2009, 13:04 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
Cytuj:
lekkie apc z .50cal? to jest g**** nie apc

To właśnie jest APC :)
Tyle że to gracze używali ich jak IFV czy lekkich czołgów.

Cytuj:
a wieksza ilosc apc=wiecej crewmanow=mniej ludzi w inf...

Jak będzie jedna lub dwie APC więcej to problemu nie będzie.
Zwłaszcza, że jak zostanie zniszczona to użytkownicy będą zmuszeni grać jako piechota.

Cytuj:
reszta świetna ale czy kity nadal będziemy też brali z rp?
czy szukaj na kashanie skrzynki by kit podnieść?

Z tego co tam pisze to nie będzie można, za to będzie mógł wezwać śmigłowiec by ci skrzynkę koło rp zrzucił.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sty 2009, 13:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Lt Mic napisał(a):
czy szukaj na kashanie skrzynki by kit podnieść?

Na to wygląda, że tak właśnie będzie. Z tych zmian to chyba ta jedyna która naprawdę boli. Reszta mi się podoba. Nawet brak terenówek przy firebase'ach mnie nie przeraża. Będzie można przecież dłużej biec i bieg szybciej będzie się odnawiał.

Co do tych kitów - trzeba będzie się przestawić na zupełnie inne działanie. Wczoraj graliśmy na Jabalu i broniliśmy skrzyżowania na SE. Z APC dało się walczyć z zasadzie tylko dlatego, że mieliśmy RPG-26 z rally pointa, a później - bo zdobylismy przypadkiem SRAW'a. W 0.85 jedyne co moglibyśmy zrobić, to przepuścić LAV'a i napisać na chat'cie - there's an APC comming to the bridge. Efekt? Nasza obecność tam 0.85 była by zupełnie bez sensu, bo APC z całą drużyną w środku by sobie spokojnie przejechało.

Czego się jeszcze boję - że rundy w 0.85 będą dużo krótsze. Przy takich odległościach pomiędzy flagami i tak długich odstępach pomiędzy zniszczeniem pojazdu i ponownym się go pojawieniem ta strona, która pierwsza straci transport będzie miała baaaardzo trudno. Zanim piechota z buta dotrze do flagi która ma przejąć - przejmie ją wróg. Zanim wróci do poprzedniej żeby ją obronić - wróg przejedzie mimo ich i zajmie im flagę na tyłach. Koniec rundy. :lol: Już teraz przecież to się zdaża. W 0.85 zjawisko to się uwypukli. Przynajmniej na początku.

Klucz to szybko zrozumieć wszystkie nowe zasady i ich następstwa. Następnie się dostosować. Ale w PR'rze zawsze tak było, że do każdej kolejnej wersji trzeba było się przyzwyczaić i dostosować. :D

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 146  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL