Teraz jest 29 lis 2024, 23:02

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 146  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 sty 2009, 16:26 
Offline

Dołączył(a): 28 gru 2006, 15:08
Posty: 813
Lokalizacja: Łódź
Mniej noobów nie zadających sobie 'trudu' przeczytania manuala = lepiej.
Ktoś powie że mniej graczy będzie :arrow: więcej miejsca dla nas na serwach ;P

;)

_________________
Obrazek
plaY^ | www.play-esports.pl | #plaY^ @ QuakeNet
Obrazek
[GCA] | www.goldencamels.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sty 2009, 16:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2007, 17:35
Posty: 51
Lokalizacja: Warszawa
Lt Mic napisał(a):
znaczy że za specopsa mamy inżyniera?
koniec sniper teamów..... :(


Nie ma co się przejmować, wreszcie snajper będzię pełnił rolę wsparcia ogniowego dla squadu, samotnie był on może i skuteczny, ale miał problemy ze znalezieniem sobie dobrego miejsca.

_________________
Obrazek
PR -> DeathdealerPL


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sty 2009, 16:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
Ostatnio trochę pykałem snajperem i co prawda nie wiem an ile się przydałem składowi ale ciągle prosiłem SL'a o potwierdzenie odległości i widoczności z danej pozycji na która chciałem wyruszyć...
Skład siedział sobie na fladze a ja gdzieś w górach na Foolsie i obserwowałem teren.
Skminiłem też iż skuteczniejsze odległości to gdzieś koło 400 m ale nie mniej niż 300 a nie więcej niż 500.
z tych odległości można spokojnie strzelać i trafiać a jednocześnie jest praktycznie zerowa szansa na dostanie kulki od przeciwnika, który przy odległościach rzędu 400m często nawet nie wie kto i skąd strzela... no chyba że mowa o kaszanie gdzie na 500m wszystko widać jak na dłoni...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sty 2009, 17:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Wyspa napisał(a):
pykałem snajperem i co prawda nie wiem an ile się przydałem składowi

już tłumaczę jak wtedy przydałeś się drużynie. Jak stałem już na zdobytej ziemii to mnie zastrzeliłeś - swojego dowódcę! :D

a tak na serio. Z samej walce pożytku z ciebie nie było żadnego, ale bardzo pomocne były twoje informacje, kogo i gdzie możemy się spodziewać kiedy wchodzilismy na flagę Hilltop.

Więc teraz popatrzmy na tę sytuację z perspektywy czasu. Gdybyś był snajperem w innym składzie, nawet ze specopsem :stupid:, to pożytku z was nie było by żadnego. Będąc w składzie mogłeś nas na bierząco informmować co widzisz na atakowanej przez nas fladze. Ale pójdźmy dalej. Po zajęciu już flagi dalej tam siedziałeś i na nic nam to nie pomagało.

Teraz myślę, że bardziej przydałbyś się będąc tylko trochę bliżej, i nie snajperem tylko na przykłąd grenadierem. Mając lornetkę widziałbyś to samo co widziałeś przez lunetę swojego karabinu. W razie czego mógłbyś nas wspomóc 40mmtrowym ostrzałem z góry albo po prostu podejść do nas ze swoim 7,62mm.


IMHO, snajperów można by wogóle wywalić w PR'a :D

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sty 2009, 17:53 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Niektóre zmiany budzą u mnie niepokój.... w PR 0.85 mogą pojawić się następujące sceny:

- użycie Logistic trucków jako jednorazowego transportu przez jakiegoś snajpera (lub kogoś innego) i zostawione w terenie na pastwę losu, wcześniej to było mniej bolesne gdyż jeepy (używane do tego celu) nie były tak ważne jak L. trucki w będą w PR 0.85 i teraz wybryk takiego lonewolfa będzie odczuwalny dla całego teamu... no i nie ma ograniczeń co do prowadzenia takiego pojazdu, każdy będzie mógł prowadzić taki pojazd. Devowie chcieli uniknąć porzuconych wszędzie pojazdów.... w pewnym sensie im się to udało, teraz na pewno będzie mniej porzuconych pojazdów.

- użycie więcej niż jednego trucka jako środek transportu dla małej drużyny (2 trucki = 4 osobowy squad z własnymi transportem) i wykorzystanie go do własnych celów... reszta teamu nie ma pożytku z trucków.

- użycie L. trucków jednorazowo, jedynie w celu postawienia Forward Outposta lub podwiezienie "naprawiarki" dla własnego APC z oddziału. Olbrzymia większość graczy grająca w First Person Shootery gra by... strzelać (duh!), niech nikt nie oczekuje że w każdej rundzie na każdym serwerze znajdą się osoby które przez czas trwania całej rundy (1-2h) będą jeździć tymi ciężarówkami i dowozić zaopatrzenie komu trzeba... tym bardziej że już teraz rzadko kiedy jest commander który by to wszystko koordynował i raczej to się nie zmieni w PR 0.85 jeśli nadal będzie musiał kisić się w command poście by dowodzić.

- Użycie inżyniera do tych samych celów co do tej pory Spec Ops... Pamiętam jak po wydaniu PR 0.8 była dyskusja na temat braku C4 u inżyniera. Stanowisko Devów było takie że chcieli uniknąć sytuacji kiedy inżynier jest stosowany do robienia np. zasadzek przy użyciu C4 a to powinna być zadanie spec ops'a... nadchodzi PR 0.85 i nagle okazuje się że jest powrót na stare śmiecie z tym że limitowany BTW. Brak spec opsa w PR to ślepa uliczka ewolucji PRa moim zdaniem.

- Brak jeepów na większości normalnych map... osobiście mnie to najbardziej boli, taki pojazd był idealny do transportu oddziału po mapie gdyż pozwalał na pełne wykorzystanie możliwości oddziału bez potrzeby użycia crewmana (i zmniejszania potencjału oddziału)... teraz pozostaje zdać się na inny odział z APC (różny poziom umiejętności graczy na pubach sprawia że będzie to raczej ryzykowne)... lub wziąść APC do dyspozycji własnego odziału (wtedy dwóch ludzi odpada bo musi być wziaść crewmana)... o graczach jeżdżących APC samotnie po mapie nie wspomnę.

- Polowanie na APC... nowe zajęcie dla graczy którzy będą grać w PR 0.85, ponieważ APC będzie teraz główny środkiem transportu stanie się jeszcze bardziej atrakcyjnym celem dla kolesi z LAT/HAT niż kiedykolwiek wcześniej... Powód? Zniszczenie APC to po pierwsze zmniejszenie mobilności przeciwnika i pozbawienie go na jakiś czas (pewnie 10 minut) sprzętu opancerzonego, po drugie w APC mogą siedzieć właśnie transportowani piechociarze, strzał z HAT w pełne APC to -8 ticketów (2x crewman i 6x desant) dla przeciwnika i dodatkowe -XX za zniszczone APC (koszt w ticketach za zniszczony sprzęt w każdym trybie gry ma być wprowadzony do PR 0.85 jak mnie pamięć nie myli). Wcale się nie zdziwię jak zobaczę kampienie dróg wyjazdowych z bazy głównej (miny, C4, LAT, HAT w dowolnej kombinacji).

To by było na tyle jeśli chodzi o rzeczy które najbardziej mnie martwią... reszta zmian mnie nie martwi, a z wielu naprawdę się cieszę. ;)

PS. Nie piszcie że nie powinienem oceniać PR 0.85 jeszcze przed jego wydaniem... wiem że mogę nie mieć racji i być może to zbędne obawy, ostatecznie wszystko wyjdzie w praniu po wydaniu moda ;)
Znajomość zachowania graczy na publikach podpowiada mi jednak że powyższe przypadki mogą mieć miejsce i są prawdopodobne... osobiście wolałbym jednak nie pisać "a nie mówiłem?" po wydaniu PR 0.85.

Pozdro! :D

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Ostatnio edytowano 3 sty 2009, 18:04 przez Ragni, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sty 2009, 17:59 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
Cytuj:
znaczy że za specopsa mamy inżyniera?

Cytuj:
basically the engy has become the demolitions/explosives expert ingame for v0.85, he is basically a marge of the old engy and spec ops with some bits taken away and added.


Cytuj:
a tak na serio. Z samej walce pożytku z ciebie nie było żadnego, ale bardzo pomocne były twoje informacje, kogo i gdzie możemy się spodziewać kiedy wchodzilismy na flagę Hilltop.

I tak się właśnie powinno grać snajperem!
Nie tak jak niektórzy uwielbiają - schować się i kampić, ale schować się (gdzieś za liniami wroga) i dostarczać dowództwu informację o ruchach wroga, neutralizując ewentualnie wrogich SLi (zwłaszcza kiedy nie będzie SpecOpsa)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sty 2009, 18:45 
Offline

Dołączył(a): 26 sie 2003, 14:25
Posty: 87
Lokalizacja: Rumia
Cytuj:
a tak na serio. Z samej walce pożytku z ciebie nie było żadnego, ale bardzo pomocne były twoje informacje, kogo i gdzie możemy się spodziewać kiedy wchodzilismy na flagę Hilltop.


Cytuj:
I tak się właśnie powinno grać snajperem!


Rownie dobrze mogles lornetka obserwowac nie noszac limitowanego kita.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sty 2009, 19:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
Może o tym nie wiesz wujo ale zabiłem tam na fladze kilka osób jeszcze (nie nie tylko ciebie... :lol: ) tylko o tym nie meldowałem bo akurat kiedy chce wycelować w kolesia który jest 400m dalej i czekam tylko na 5 sek jak przestanie się ruszać to nie meldunki mi w głowie... melduje dopiero kiedy mi się nie uda i mi ucieknie :).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sty 2009, 21:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
Uncle Blues napisał(a):
już tłumaczę jak wtedy przydałeś się drużynie. Jak stałem już na zdobytej ziemii to mnie zastrzeliłeś - swojego dowódcę! :D


Jak mnie pamięć nie myli to nie odpowiedziałeś na pytanie Wyspy: "kto stoi na środku placu, swój czy obcy". Dostałeś kulkę i wtedy się okazało, że to byłeś ty :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sty 2009, 23:57 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
Cytuj:
all infantry kits now take 5mins instead of 10mins to go back into the request pool and there are now 4 LMG kits instead of 3


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2009, 12:53 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2008, 18:52
Posty: 145
Moim zdaniem, Dev-owie. Chcą zmusić graczy w 0,85 do nabrania szacunku: do pojazdów(APC to opancerzony transportowiec który może wspierać piechotę, a nie samotnie walczyć), do kitów(oficer i dwóch gości nie wyposażonych w rurę mogą nagle ją dostać z RP ?? skąd ona się wzięła), i do samego siebie(wiele osób, nawet starych wyg wciąż gra jak by to była Vanilla) tz. dobiegają na sprincie do miejsca walk (w ogóle nie rozglądając się czy gdzieś po drodze nie kampi jakiś wróg), kiedy już dobiegną są wykończeni i generalnie padają bo nie są w stanie dobiec do zasłony(a ja jak debil biegam za nimi też na sprincie, żeby trzymać się kupy).

_________________
Amore Patriae Nostra Lex


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2009, 14:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2008, 14:58
Posty: 211
damian tu ma racje APC do tej pory było używane jako sam pojazd szturmowy bez wsparcia piechoty, a pamietajmy ze to nie jest zadanie jednostek zmechnizowanych. APC ma wspierać piehcotę czy dokonywać jako takiego medevac jesli jest taka potrzeba. Zobaczcie sobie na filmach wojskowych pojazdy bez wsparcia piechoty są rozwalane nawet czołgi. Do tej pory chyba tylko jedno panstwo odwazyło sie puścic czolgi na miasto bez jako takiego wsparcia piechoty bylo to jak narazie chyba tylko USA w czasie inwazji na Irak w 2003 choć amerykanskie czolgi mialy wsparcie bradleyow pewnie nie poegly tylko z powodu ogromnego zaplecza amerykanskiego wojska. Mnie osobiscie cieszy to że bedzie wiecej APC bo je uwielbiam i mam nadzieje nie beda one uzbrojone tylko w '50 bo co to za APC tylko z wkm.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2009, 15:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
A ja chciałem zauważyć, że w przeciągu ostatnich dwóch tygodni nie raz gralismy właśnie tak jak to będzie mniej więcej wyglądało w 0.85. To znaczy całą drużyną podjeżdzaliśmy na linię frontu jeepem. Cztery osoby wysiadały, a dwie - kierowca i gość na .50 zosatwały w samochodzie, żeby wspomóc drużynę większym kalibrem no i oczywiście możliwością szybkiej ewakuacji. Niestety taki stan rzeczy zazwyczaj nie trwał długo. Jeep był niszczony, ginęła załoga albo przynajmniej była raniona i trzeba było wycofać jeepka, żeby się podleczyć i podreperować.

W 0.85 będziemy mieli mili mniej więcej to samo, tylko że nie będzie mozna wystrzelać z APCtki załogi. :twisted: Myślę, że APC + 4 to układ w miarię w porządku. Chociaż wolałym szczerze APC + 5 albo +6. :roll:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2009, 16:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2008, 14:58
Posty: 211
najlepiej by bylo zeby kierowca był z gunnerem w innym skladzie gdzie kierowca był by dowódcą i dawał strzelcowi markery gdzie jest wroga piechota, ale z braku komunkacji między drużynami taki patent sprawdza sie to tylko z osobami które są razem na ts, to jest chyba jedyna alternatywa dla całego 6 osobowgo składu inf i zgranej APC z sq.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2009, 16:42 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
migacz napisał(a):
Mnie osobiscie cieszy to że bedzie wiecej APC bo je uwielbiam i mam nadzieje nie beda one uzbrojone tylko w '50 bo co to za APC tylko z wkm.


Właśnie że będą :D

Bedzie więcej APC czyli właśnie pojazdów z wkm... Dotychczasowe tzw. APC to są w większości IFV których liczba pozostanie pewnie bez zmian :)

Z wywiadu jaki udzielił dbzao można wywnioskować że będzie podział w PR na APC oraz IFV... ;)

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 146  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL