Teraz jest 24 lis 2024, 19:53

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 21 sty 2009, 19:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
no u mnie ściąganie trochę zajęło a łącza miałem czyste.
Anyway mogę potwierdzić rozmiar plików, to iż MEC ma T 72 oraz BTR 60 zamiast 90 :).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2009, 21:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2007, 17:35
Posty: 51
Lokalizacja: Warszawa
Pewnie już widzieliście, ale podrzuce: http://www.realitymod.com/forum/f196-pr ... -85-a.html - zmiany w 0.85 (tym razem bez xxx :wink: )

Edit.
Moje ulubione, wybiórczo, pełna lista pod linkiem:
Cytuj:
- Added and improved new 1st person weapon animations for nearly all handheld weapons.
- Increased soldier sprint times and distances. Soldiers can now sprint continuously for 30 seconds, taking 90 seconds to regain all stamina back.
- Updated all small arms weapon deviation to be more accurate but still retaining the advantages of a stationary firing position
- Added rallypoint system for Taliban faction
- Updated all light machine gun deviation to be more accurate but take longer to gain that accuracy
- Decreased Assault Rifle scope zoom in time to 0.6 seconds
- Added Lynx AH-7 Transport Helicopter(British)
- Improved Huey Transport Helicopter maneuvering and flight physics (USMC)
- Updated all vehicle wreck models and textures to be more realistic
- Increased explosive range of APC HE rounds (3m to 6m) [pure owned :wink: ]
- Added new Taliban Faction for all maps based in Afghanistan
- Added new Russian Faction
- Added new class: Rifleman Specialist, spawnable infantry kit with shotgun and grapple hook
- Updated Civilian Collaborator, now with Medic Bag and Epipen
- Added GLTD to sniper kits (All conventional factions) [sweet, po co teraz SO ? :) ]
pogrubienia moje

_________________
Obrazek
PR -> DeathdealerPL


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2009, 22:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2007, 09:05
Posty: 339
Lokalizacja: Olsztyn
bo Spec opsa w 0.85 nie ma :?
będzie inżynier z c4 i minami jako request kit o ile dobrze pamiętam :?:
zwykłego inżyniera zastąpi Rifleman Specialist..

joke:a Wyspa ... nawet nie wspominaj o tym że już ściągnąłeś
bo pierwsze co zrobię w 0.85 to cie znajdę na serwie i z Tk-uje :P

_________________
Obrazek
"Nobody asks to be a hero, it just sometimes turns out that way"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2009, 22:56 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
A wg. mnie najbardziej wątpliwe zmiany:

Cytuj:
- Updated Scoring system, score for a player who has 2 punished teamkills will get his score reset to 0 (retaining all negative teamwork score). Już widzę inżynierów z zerowym wynikiem tylko dlatego, że dwóch idiotów w APC/trucku wjechało na oznaczoną minę
- added epipen to collaborator
- wounded insurgents can now be revived by epipen To już przesada, insurgentsi staną się normalną frakcją, po prostu ze słabsza bronią. Ja chcę starych rebeliantów bez lornetek, bez 2 minutowego spawnu dla cywilów, którzy są medykami i nieożywialnych bojowników
- Removed Counter-Attack game mode from v0.85, szkoda, obrona ze wszelką cenę, czekając na ciężki sprzęt, przez 45 minut była fajna, brakowała tylko odpowiednich mapek dla tego trybu.
- Added (not by choice :P ) new consequences for picking up enemy weapons. Now if you pickup an enemy kit, you will also pick up their helmet, mag pouches and gear. rozumiem, że not by choice ale i tak dziwna zmiana:)
- Headshots from projectiles lower than 50cal no longer cause un-revivable deaths. głupota, strzelasz w głowę z kilku metrów, odchodzisz, po 2 minutach medyk podchodzi i magiczną strzykawką uzdrawia faceta z dziurą w głowie


Reszta zmian jest fajna ale ma jedną wadę - znowu FPSy spadną (i tym razem mocno :()


Cytuj:
bo pierwsze co zrobię w 0.85 to cie znajdę na serwie i z Tk-uje :P

Potem jeszcze raz i wynik spadnie do zera :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2009, 23:01 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2008, 18:52
Posty: 145
Cytuj:
- Added new class: Rifleman Specialist, spawnable infantry kit with shotgun and grapple hook

A co z minami(jeśli rur nie ma to jedyne co można zrobić to rzucanie dymu).
Cytuj:
- Updated Civilian Collaborator, now with Medic Bag and Epipen

Więc insurgent mają teraz medyka do którego nie wolno strzelać, nice.(uważam to za błąd)
Cytuj:
- Added GLTD to sniper kits (All conventional factions) [sweet, po co teraz SO ? :) ]

łeeee :( mój spec-ops. Co z tłumikiem nie będzie???

_________________
Amore Patriae Nostra Lex


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2009, 23:17 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
Cytuj:
Więc insurgent mają teraz medyka do którego nie wolno strzelać, nice.(uważam to za błąd)

Jeśli użyje apteczkę lub szczykawkę (:)) to można go przez minutę zabić

Cytuj:
A co z minami(jeśli rur nie ma to jedyne co można zrobić to rzucanie dymu).

Wszystkie klasy mają dostać granaty zadające obrażenia pojazdom i rozstawianemu sprzętowi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2009, 23:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2007, 09:05
Posty: 339
Lokalizacja: Olsztyn
Jozi będą Talibowie i insurgenci jako 2 frakcje zobaczymy jak to będzie :)

a i co do fps-ów to może nowy komp a nie tylko zasilacz jest ci potrzebny :P

a z tk-owaniem to w 0.75 tak powitałem kumpla z klasy (vanilarz)
po tym jak mnie przez pół basry gonił i prawie mnie wsypał podczas
zasadzki dla swojego bezpieczeństwa go zabiłem :)

http://www.realitymod.com/forum/f12-project-reality-news/52430-project-reality-v0-85-features-update.html
-tu są zmiany ze screnami ... słodko to wygląda :)

_________________
Obrazek
"Nobody asks to be a hero, it just sometimes turns out that way"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sty 2009, 00:24 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
I nie ma niestety nic o dwóch zmianach na które czekałem:
- zwiększenie zasięgu bagnetu
- możliwość strzelania z nałożonym bagnetem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sty 2009, 01:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2007, 17:35
Posty: 51
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
A co z minami(jeśli rur nie ma to jedyne co można zrobić to rzucanie dymu).


Jak to nie ma rur ? Nawet w tym linku ze screenami jest pokazany nowy hAT dla Chinoli.

_________________
Obrazek
PR -> DeathdealerPL


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sty 2009, 11:16 
Offline

Dołączył(a): 3 kwi 2008, 16:44
Posty: 77
Czytanie ze zrozumieniem rozluźnia napięcia ;] (uczą tego w podstawówce;])


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sty 2009, 12:49 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2008, 18:52
Posty: 145
Mówiłem o tym, że nie można wziąć rury. Każdy będzie miał granat który jest wstanie zniszczyć APC, nice.

PS Jak wam się podoba nowy, AK bo moim zdaniem do 50m będzie dominował.

Jak podnosisz kit wroga to upodabniasz się do niego. Czyli jak robić wypad za linię frontu to najpierw zdobywasz kit wroga. No i have fun przynajmniej dopóki twój cię nie ubije.

_________________
Amore Patriae Nostra Lex


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sty 2009, 13:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2007, 17:35
Posty: 51
Lokalizacja: Warszawa
ajj, panowie mój bład, zresztą spójrzcie o której to pisałem :wink: .

_________________
Obrazek
PR -> DeathdealerPL


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sty 2009, 15:19 
Offline

Dołączył(a): 25 maja 2008, 16:17
Posty: 9
jozi02 napisał(a):
I nie ma niestety nic o dwóch zmianach na które czekałem:
- zwiększenie zasięgu bagnetu
- możliwość strzelania z nałożonym bagnetem :)


WEAPONS: Extended range of bayonets to be nearly double that of knives (chuc)
;)

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sty 2009, 17:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2007, 09:05
Posty: 339
Lokalizacja: Olsztyn
Damian>|PL napisał(a):
Każdy będzie miał granat który jest wstanie zniszczyć APC, nice.

ponoć ten granat ma też służyć do niszczenia skrzynek w ins gdyż nie starczy już tylko zwykła broń

Damian>|PL napisał(a):
Jak podnosisz kit wroga to upodabniasz się do niego. Czyli jak robić wypad za linię frontu to najpierw zdobywasz kit wroga. No i have fun przynajmniej dopóki twój cię nie ubije.

niektórzy bez tego potrafią team kilować snajperem a co dopiero teraz :)

już się testowania nie mogę doczekać zna ktoś przybliżony czas wydania?

_________________
Obrazek
"Nobody asks to be a hero, it just sometimes turns out that way"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sty 2009, 17:17 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Damian>|PL napisał(a):
Jak podnosisz kit wroga to upodabniasz się do niego. Czyli jak robić wypad za linię frontu to najpierw zdobywasz kit wroga. No i have fun przynajmniej dopóki twój cię nie ubije.


Niezupełnie 8)

Podnosisz tylko jego kit czyli broń, hełm, plecak, ładownice itp... model żołnierza wraz z kamuflażem pozostaje taki sam... poza tym na większe odległości elementy kitu nie są widoczne i wtedy rozpoznajesz cel po kolorze kamuflażu (lub korzystając z mapy).

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL