Teraz jest 23 lis 2024, 02:54

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 sty 2009, 16:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Wyspa napisał(a):
DotAfterLongSentence napisał(a):
I jeszcze kwestia granatów pp, których nie miałem jeszcze okazji spróbować: ile ich trzeba, żeby unieszkodliwić apc?

Wczoraj jak Jozi mi uciekał APC i nie dawał wejść na gunnera jak rzuciłem mu pod koła 1 to nie mógł się ruszyć bo podwozie mu się zrąbało (takie nasze wewnętrzne sprzeczki dosłownie pod koniec rundy na rawie pustym serwie :D)
Ogólnie największym problemem jest to iż jeżeli kierowca słyszy ten charakterystyczny syk to od razu ucieka a ten granat potrzebuje trochę czasu aby jakieś porządne uszkodzenia zrobić. No i nie wiem czemu ale przynajmniej mi strasznie trudno cokolwiek z niego trafić... nie wiem czy ma jakiś inny tor lotu niż inne granaty czy jak ale przez to zazwyczaj podbiegam pod sam cel i rzucam pod nogi :).


Zaraz a kto takie granaty posiada ?

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sty 2009, 18:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2005, 21:41
Posty: 380
Lokalizacja: Radom
Termit pod 9 to coś co sie świeci...a co do jego skuteczności to jest naprawdę niezły tyle że trzeba trafić bezpośrednio w pojazd co nie jest takie trudne po 1 sztuce fura zaczyna dymić się. Posiadają takie granaciki wszystkie konwencjonalne armie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sty 2009, 19:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2007, 17:35
Posty: 51
Lokalizacja: Warszawa
ja do tej pory używałem tego termitu do niszczenia supply crate'ów. Kto jest taki magablasta von bigshoota żeby z takim śmiesznym granacikiem na apc szarżować :wink: ?

_________________
Obrazek
PR -> DeathdealerPL


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sty 2009, 19:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2005, 21:41
Posty: 380
Lokalizacja: Radom
Przeważnie ja się pcham do takich rzeczy..:D :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sty 2009, 19:20 
Offline

Dołączył(a): 24 lis 2007, 11:34
Posty: 36
a ja powiem tyle: nie umiem strzelać ale umiem jeździć... Trucki nie są fajne.. dżipy tak ;D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sty 2009, 20:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
GoLyPL napisał(a):
Termit pod 9 to coś co sie świeci...a co do jego skuteczności to jest naprawdę niezły tyle że trzeba trafić bezpośrednio w pojazd co nie jest takie trudne po 1 sztuce fura zaczyna dymić się. Posiadają takie granaciki wszystkie konwencjonalne armie.


no to o jakim p-panc granacie tu mowa :lol: Co najwyżej granat napalmowy :mrgreen:

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sty 2009, 20:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
$towarzysz$ napisał(a):
no to o jakim p-panc granacie tu mowa :lol: Co najwyżej granat napalmowy :mrgreen:

Granaty te w realu są używane do niszczenia assestu przeciwnika... rozgrzewają się do ogromnych temperatur i są praktycznie w stanie przepalić każdy sprzęt, jednakże potrzeba na to czasu...
Dlatego kiedy rzuci się czymś takim w APC i to zaczyna się palić to o ile nie zostanie mu na pancerzu (co się zdarza na prawdę rzadko) tylko będzie np pod kołami to rozwali APC o ile kierowca się nie ogarnie i nie zjedzie z granatu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2009, 01:02 
Offline

Dołączył(a): 20 kwi 2008, 00:44
Posty: 110
Towarzysz jak masz radeona to poszukaj innych sterów, jakichs starszych moze.
+Usun cache BF2 w documentach

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2009, 01:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Wilson_wro napisał(a):
Towarzysz jak masz radeona to poszukaj innych sterów, jakichs starszych moze.
+Usun cache BF2 w documentach


problem już nieaktualny, wtedy miałem po prostu jakieś przejściowe problemy (pewnie przez zbyt częste minimalizowanie PRa ;P )

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2009, 15:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
no wczoraj też wpadłem kolesiowi w pułapkę i jeszcze do spuchowałem :P No ale w kretyńskim miejscu ją postawił :roll:

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2009, 19:12 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2008, 18:52
Posty: 145
Co do tych granatów napalmowych, są świetne, ale do niszczenia nieruchomych celów(zapory[każdy może zniszczyć zasieki], pojazdy którym co nieco urwało[jak akurat nie ma rury pod ręką, a załoga nie chce się poddać], FB i podstawy do ich budowy ;) [coś czuje że robienie małych wypadów za linię wroga stanie się bardziej opłacalne]). Jednym napalmem niszczysz zaopatrzenie, a drugim podstawę do budowy FB i have fun(po FB zostały tylko umocnienia).

_________________
Amore Patriae Nostra Lex


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2009, 19:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Dobra, ustalmy wreszcie jedno. Te granaty to nie są granaty napalmowe (a co to wogóle jest?!*) tylko po prostu granaty zapalające.

Najbardziej powszechne granaty zapalające wypełnione są termitem. Te własnie granaty mamy w Project Reality.

Spotyka się też granaty zapalające z białym fosforem, mniej przyjemna sprawa, która przy okazji wytwarza dużo, bardzo gęstego, jasnego białego dymu.


*Dobra, po dłuuugich poszukiwaniach w sieci dowiedziałem się, że Amerykanie nad takim czymś pracowali, wyprodukowali troche, dali SEAL'om, ale po krótkim czasie zabrali, bo były tańsze i bardziej efektywne sposoby na podpalanie. Wrócili do tego rodzaju broni dopiero w 2079 roku, kiedy to wojna Stanów Zjednoczonych z Chinami o złoża ropy naftowej wymusiła poszukiwanie nowych rozwiązań do nowych gatunków broni. Kolejne wzmianki o granatach napalmowych pochodza już dopiero z roku 2161, kiedy podobno to używa ich jeden z uciekinierów z Krypty nr 13. :wink:

Dla tych co wiedzą ocb wyrazy szacunku. :D

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2009, 21:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 maja 2008, 20:53
Posty: 211
Mhm bardzo wnikliwa analiza Wujku a tak na marginesie to jaki rok mamy dzisiaj? :lol:

Ja tym termitem pojazdy probowalem atakowac juz wiele razy ale zawsze wystarczy ze lekko sie poruszy i zjedzie z niego lub granat sie odbije w bok.
Ale za to na cele nieruchome dziala doskonale!

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2009, 22:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
Bierzcie i uczice sie z tego wszyscy!!
Zastosowanie w wojsku [edytuj]

Termit stosowany jako środek bojowy należy do mas pirotechnicznych zapalających, a używa się go jako wkładu w granatach ręcznych lub magnetycznych. Używane w przypadkach, gdy konieczne jest szybkie zniszczenie przedmiotów oraz innego wyposażenia, gdy istnieje wysokie zagrożenie nagłego zdobycia ich przez siły wroga. Z powodu trudności w zapaleniu czystego termitu oraz jego małego płomienia i promienia działania, rzadko jest on używany samodzielnie. Przeważnie dodaje się różne składniki, by wzmocnić efekt zapalający. Thermate-TH3 jest mieszaniną termitu i dodatków pirotechnicznych o bardzo dobrych własnościach zapalających. Skład wagowy to 68,7% termitu, 29% azotanu baru, 2% siarki i 0,3% spoiwa. Azotan baru zwiększa temperaturę reakcji, powoduje powstanie dużego płomienia przy spalaniu i znacząco obniża temperaturę zapłonu.

Typowym zastosowaniem wojskowym termitu jest niszczenie artylerii wroga bez użycia materiałów wybuchowych, a więc bez głośnej eksplozji mogącej zaalarmować wroga. W czasie operacji Overlord, w ramach inwazji w Normandii, 2nd Rangers Batallion użył granatów termitowych, by wyeliminować francuskie działa na Pointe du Hoc[potrzebne źródło]. Artylerię można uszkodzić termitem na kilka sposobów. Można włożyć odbezpieczony granat termitowy do zamka działa i szybko go zamknąć, co spowoduje jego stopienie. Można również wrzucić granat przez lufę, lub przymocować go przy mechanizmach obrotu i podniesienia lufy, co uniemożliwi celowanie.

Niebezpieczeństwa [edytuj]

Typowa reakcja termitowa przebiega niezwykle gwałtownie, czego efektem jest rozbryzgiwanie się płynnego metalu we wszystkich kierunkach. Obecność substancji o temperaturze wrzenia niższej niż temperatura reakcji termitowej może wywołać wybuch, w wyniku którego rozgrzany metal może zostać odrzucony na duże odległości. Zetknięcie wody z reagującym termitem powoduje podwójnie groźną eksplozję - następuje wybuchowe odparowanie wody i jej termiczny rozkład, a powstające w wyniku tej reakcji wodór i tlen nie łączą się od razu w reakcji spalania, lecz opuszczają strefę wysokiego ciśnienia z różnymi prędkościami. Powstający w ten sposób nadmiar wodoru spala się w pewnym oddaleniu, przyczyniając się do rozprzestrzeniania płomieni.

Reakcję należy przeprowadzać z dużą ostrożnością, w odpowiedniej odzieży ochronnej oraz w bezpiecznej odległości od ludzi i substancji palnych.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2009, 22:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 10:45
Posty: 284
uprzejmie prosze panow z pl4fc aby nauczyli sie podstawowych umiejetnosci (w tym czytania ze zrozumieniem) zanim zaczna czytac manuala a co dopiero grac w PR. Dzis restartowano serwer bo ci sobie zalozyli l33t PL SQUAD!!1 3 min przed rozpoczeciem rundy.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL