Teraz jest 23 lis 2024, 09:08

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 182 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 26 lut 2009, 15:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2009, 18:14
Posty: 310
zawsze podchodzę czołg od boku bo czasem na wstecznym może mnie rozsmarować..

a już myślałem że EA namawia swoich graczy do samobójstwa :wink:


Wracając do tematu SpecOps'a mam pytanie odnośnie TL-S1C Camo Upgrade
czym on się różni od pierwowzoru poza tym, że dłużej działa?
Czy też tak głośno buczy przy włącz/wyłączeniu ?
O ile dłużej działa, i czy wizualnie się coś zmienia w "znikniętej" postaci czy dalej jest taka deformacja optyczna?

Bo jeśli chodzi o te unloki to po odblokowaniu w zdolnościach dłuższego sprintu i odblokowaniu SAB-1b Shock Absorber Boot jakoś nie widzę różnicy.. (buty podobno oprócz amortyzacji upadków wpływają też na przedłużenie sprintu)

_________________
co było nie tak z moim wcześniejszym podpisem??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lut 2009, 15:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2009, 15:07
Posty: 103
Lokalizacja: Po prawej 3m Bambus Nr 7 w Lesie
Camo działa dłużej i nic po za tym a co do butów to dokładnie nie wiem ale chyba nie

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lut 2009, 17:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2009, 19:46
Posty: 338
MikeOl_PL napisał(a):
Wracając do tematu SpecOps'a mam pytanie odnośnie TL-S1C Camo Upgrade
czym on się różni od pierwowzoru poza tym, że dłużej działa?
Czy też tak głośno buczy przy włącz/wyłączeniu ?
O ile dłużej działa, i czy wizualnie się coś zmienia w "znikniętej" postaci czy dalej jest taka deformacja optyczna?

Nie posiadam tego, ale to jest unlock pasywny, który przedłuża działanie pierwowzoru. Nie ma nic o tym, że likwiduje buczenie, oraz nie ma nic o likwidacji deformacji optycznej, więc generalnie daje tylko to, że jesteśmy dłużej w tej formie niewidzialnośći.

_________________
http://www.2142-stats.com/Maties+stats.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2009, 04:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2009, 18:14
Posty: 310
no lipa przetestowałem go na ulepszeniu polowym i mogę powiedzieć że przedłuża tylko działanie o ok 1/3 tak na moje oko, co do reszty jest bez zmienna - dalej buczy jak transformator :(

_________________
co było nie tak z moim wcześniejszym podpisem??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2009, 13:48 
Offline
Spamer!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2006, 19:48
Posty: 5036
Lokalizacja: żyję od 14 mld lat ;] więc skąd ?
Według Ciebie to jest złe, że buczy - OK
Chciałbyś walczyć 1 vs 1 po czym snajper ucieka za róg włącza 'niewidzialność' i ani go nie widać (zero rozmycia obrazu) ani nie słychać. To po co by było walki 1 vs 1 ? Według mnie ten unlock był by zakazany na serwerach jak voss. Owszem mogło by być zabawnie w nie jednej sytuacji, ale jednak mnie to nie leży. IMO najlepiej jest jak jest teraz :)

_________________
#5000. post i "spamer!" :lol: |czekałem od początku(:
kliknij i zarejestruj się -15% opłat transak. na najlepszej giełdzie kryptowalut


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 mar 2009, 15:39 
Offline
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2008, 22:01
Posty: 530
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Blizz ma racje :). Wyobrazasz sobie jakby mozna jeszcze zalozycbron podczas kamuflazu ? i ktos cie od tylu z kosy. Mi raz sie udalo takie cos wchodze do tytana dedlem bo duzo osob bronilo przed ostatniej konsoli. Biore kita z Rdx i kamuflazem i ide. Dobzre ze wiezyczek nie bylo bo przypuszcam ze one widza cie w kamuflazu. I bach po konsoli ;D. PRzydaje sie tez do nsiczenia czologow od tylu. Walkery tez mozna.
Ja raz mailem dziwny bug z walkerem. Przywalil mi sie i bum. Nikoga nie bylo w poblizu bo Uav bylo. Moze mi ktos to wytlumaczyc wtedy dziwnie sie ziemia trzesla. I pozniej dalem do tytana. ( i rozmiescilem wiezyczke i zaczela sie przesuwac i bum).

_________________
Użytkownik zbanowany


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 mar 2009, 19:05 
Offline

Dołączył(a): 6 sie 2008, 14:24
Posty: 105
Lokalizacja: Bydgoszcz
heh łatwo zrobić tak, że masz kamuflaż jesteś obok kolesia włączasz szybko kosę i "bach" :D rzadko ktoś zdąży uciec chyba, że zobaczy Cię wcześniej(usłyszy jak wyłączy kamuflaż,ale jak ktoś umie "ciąć" z noża to da radę go zabić...

no, ale trudno np. skasować walkera RDX'ami(bo usłyszy kamuflaż chyba, że jest zajęty czymś innym lub np. strzela i nie usłyszy,ale to się rzadko zdarza) już lepiej bez kamuflażu biec jak jest się za nim...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 mar 2009, 19:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lis 2008, 15:50
Posty: 208
Lokalizacja: Szczecin
Cytuj:
no, ale trudno np. skasować walkera RDX'ami(bo usłyszy kamuflaż chyba, że jest zajęty czymś innym lub np. strzela i nie usłyszy,ale to się rzadko zdarza) już lepiej bez kamuflażu biec jak jest się za nim...

Sam walker wystarczająco hałasuje przy wszystkim co robi, by nie usłyszał tego buczenia. Najgorszy problem to zdążyć położyć na nim te 3 RDX i uciec, oczywiście pod warunkiem, że walker będzie wystarczająco długo stał w miejscu, co się rzadko zdarza. To już łatwiej postawić RDXy w jakimś przejściu i czekać, aż walker nadejdzie :P.

_________________
"Magii się nie pije" (Kruk)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 mar 2009, 19:30 
Offline

Dołączył(a): 6 sie 2008, 14:24
Posty: 105
Lokalizacja: Bydgoszcz
wiem chodzi mi ogólnie o to, że ta czynność niszczenia Walkera RDX'ami nie jest łatwa, a postawienie w przejściu też raczej nie poskutkuje, bo albo je zobaczy albo jakoś obejdzie albo go nie zniszczą(jak są za mocno rozłożone np.) ale na takim Suez'ie jest parę miejsc gdzie można nie zauważalnie położyć miny magnetyczne/RDX'y


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 mar 2009, 08:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2009, 15:07
Posty: 103
Lokalizacja: Po prawej 3m Bambus Nr 7 w Lesie
No tak ale jak masz np grafikę na maxa to na Suezie często w cieniu ich nie widać z czego wychodzi że przy silosie 5 pod mostem można tak się pobawić :twisted: .

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 mar 2009, 12:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2009, 18:14
Posty: 310
pojedynek snajper vs szturm nie mam sensu, bo jak tylko szturm wyczaji gdzie snajper jest to albo granat/rakieta jak serie posłać nie może albo zachodzi go do tyłu żeby kosą poczęstować. Jak się snajper skapnie że ma blisko towarzystwo to i tak serie dostanie.
Ten kamuflarz jest lipny nie ma co, to buczenie przy wyłączaniu jest głośniejsze od tego jakie wydaje Squad Leader Spawn Beacon SLSB a to już przegięcie :|
Do tego jak pisałem wcześniej, jak ktoś Cię wypatrzy a ty znikniesz to net bat dalej wskazuje cię jako cel.. :|

_________________
co było nie tak z moim wcześniejszym podpisem??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 mar 2009, 17:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2009, 15:07
Posty: 103
Lokalizacja: Po prawej 3m Bambus Nr 7 w Lesie
Bo to przeważnie przydaję się do sytuacji gdzie jest spore zamieszanie lata duża ilość kul wtedy włanczasz kamo i możesz bezpiecznie się wycofać to chyba oczywiste że jak przejdziesz z wł. camo koło kogoś to się z czai i cię zabije. Poprostu trzymaj odstemp. Po za tym wyobraź sobie co by było gdyby taki camo nie wydawał dźwięków i nie rozmazywał obrazu wtedy nikt by nie grał naprzykład wsparciem bo po co jak koleś stoi a ty zrobisz małe kółko i go zadźgasz :stupid: .

Koniec mojej wypowiedzi :D

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 mar 2009, 19:24 
Offline

Dołączył(a): 6 sie 2008, 14:24
Posty: 105
Lokalizacja: Bydgoszcz
leżącego snajpera też możesz łatwo z np. Krylova zabić, bo przeważnie mu ładnie główkę widać :D. Ci co choć trochę myślą wycofają się. Wiadomo, że łatwo takiego snajpera zabić z noża(nawet jest taka podpowiedź nr nie pamiętam, ale było coś "...snajperzy uważajcie!" z tego co pamiętam :P(chodziło tu właśnie o nieśmiertelniki).

Beacon nie ma sensu? to daje wiele rzeczy i pewnego rodzaju manewrów dla dowódcy drużyny... jak dłużej pograsz to może zrozumiesz...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 mar 2009, 19:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2009, 18:14
Posty: 310
ja nie pisałem że beacon nie ma sensu, tylko że kamuflarz jest od tego głośniejszy!

Co do piszczenia(mogło by być cichsze) i rozmycia obrazu niech sobie będzie ale ten net bad mnie wkurza, że dalej cel wskazuje..

co do tego zamieszania to jest właśnie największa kaszana, włączasz kamuflarz i myślisz że cię nikt nie widzi, 2 min później kosą dostajesz..

Kammo jest najlepsze na pojazdy, na takim suezie wiele razy mi życie uratował :P

_________________
co było nie tak z moim wcześniejszym podpisem??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 mar 2009, 19:52 
Offline

Dołączył(a): 6 sie 2008, 14:24
Posty: 105
Lokalizacja: Bydgoszcz
aa sry źle przeczytałem jakiś rozkojarzony dzisiaj jestem :D

no tak, ale Beacon'a cały czas słychać i widać/słychać jak spada tak zwana kapsuła.

kamuflaż jest wg mnie przede wszystkim na pojazdy + RDX'y oczywiście.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 182 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL