Glitching -
WikipediaCytuj:
Glitching is the practice of finding and exploiting flaws or glitches in video games to achieve something that was not intended by the game designers. Gamers who engage in this practice are known as glitchers. Glitches can help or disable the player.
"Glitching" is also used to describe the state of a video game undergoing a glitch. The frequency in which a game undergoes glitching is often used by reviewers when examining the overall gameplay,[1] or specific game aspects such as graphics.[2]
Video game glitches that go to "out of bounds" areas are mostly performed by either moving through walls or corners or jumping to places in the map that don't have invisible walls.
In "out of bounds" areas, many maps have hollow objects that the player can move through freely. These objects usually are in the distance and are for decoration. The floor or terrain can also be hollow. The floor can appear the same as a normal floor but moving over it will cause the player to fall as if it doesn't exist. Depending on the game, after falling a certain distance the player will freeze, die, respawn on the map again or just keep falling.
Tłumaczenie za
Google TranslateCytuj:
Glitching jest praktyką znalezienie i wykorzystanie Glitches wad lub w gry wideo, aby osiągnąć coś, co nie było zamierzone przez twórców gry. Gracze, którzy biorą udział w tej praktyki są znane jako glitchers. Glitches może pomóc lub wyłączyć odtwarzacz.
"Glitching" jest także używany do opisania stanu gier wideo przechodzących glitch. Częstotliwości, w którym gra idzie pod glitching jest często używany przez recenzentów przy ocenie ogólnej rozgrywki, [1] lub szczególnych aspektów gry, takich jak grafika [2].
Gry wideo Glitches, że przejście do "poza granicami" obszary są wykonywane głównie przez jedną się przez ściany lub narożnikach lub skakania do miejsc na mapie, które nie mają niewidzialne ściany.
W "poza granicami" terenów, w wielu mapach są puste obiekty, które gracz może poruszać się swobodnie. Obiekty te są zazwyczaj w odległości i do dekoracji. Podłogi lub terenu może być także pustych. Podłoga może pojawić się taki sam jak zwykły piętrze, ale się nad nim spowoduje spadek gracz jakby nie istnieje. W zależności od gry, po spadku pewnej odległości gracz będzie zamrażać, die, respawn na mapie ponownie lub po prostu zachować upadku.
Jihad jeeps - sprawdzając YouTube znalazłem to
-->link.
itp. już sam sobie znajdziesz.