Teraz jest 29 lis 2024, 18:27

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 146  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 mar 2009, 11:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
ciekawe jakby to było jakby powstał taki pewien tryb gry:
losowo byłyby generowane miejsca strategiczne, o ktore toczone byłby walki (np pomiedzy rebelami a usa). i zasady byly takie: skoro usa ma lepszy sprzet to musiałoby wygrac 3/4 czy 3/5 takich "potyczek". Nie mam na mysli tutaj czegos takiego jak zniszczenie składu z bronią tylko np utrzymanie flagi przez np 10 min. gra toczylaby sie jednoczesnie np o 3 miejsca.
a cała zabawa polegałaby na tym, że byłoby miasto... jakby to było jakby kaszan desert zrobic miastem? tylko takim miastem, że jak sie bedzie siedziec na dachu jednego konca miasta to bedzie z trudem mozna zobaczyc drugi koniec :) mam na mysli miasto o rozmiarze powiedzmy polowy kaszanu( albo 1/3). czolgi oczywiscie bylyby ( i to z 2 przynajmniej), reszta sprzetu itp....
a taka fantazja mnie wziela na niedziele... :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2009, 11:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sty 2008, 20:28
Posty: 113
Lokalizacja: Kraków
Przypomina to bardzo tryb, którego nazwy za cholerę nie przypomnę sobie, rozgrywający się na mapie Quai River (i bodaj na Kozelsku), właśnie polegający na obronie przez Chiny (i ataku przez US) losowe flagi na mapie. Dokładnie nie wiem jak to działa, ale będąc w US nie widziałem tych flag na mapie... Może to tylko SL widzą?

_________________
Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2009, 14:04 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Pomieszałeś chyba AASv3 i Command and control.... zapraszam do manuala ;)

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2009, 16:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
pan_michal napisał(a):
ciekawe jakby to było jakby powstał taki pewien tryb gry: (...)


Przecież w mówisz o trybie Insurgency. Są siły regularne i są rebelianci. Są trzy skrzynki ("flagi") w jednym momencie o które się walczy, albo jak kto woli broni się ich. Jak się straci kontrolę nad "flagą" to wróg niszczy skrzynkę i pojawia się następna. Prawie to samo co przedstawiłeś. A propos trybów rozgrywki to uważam, że powinno być ich tylko kilka. A może nawet jeden. z tym, że powinien on być bardzo flexible (cholera nie mogę w tym momencie znaleźć polskiego słowa :oops: ). Tak, żeby w jednej rundzie trzeba było i niszczyć cele, niekoniecznie skrzynki z amunicją, przejmowac flagi (w stałych miejscach i w mniej lub bardziej losowych miejscach). I o ile wiem coś takiego ma kiedyś się pojawić w Project Reality - Scenario Mode.

A co do mapy. To zupełnie inny temat.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2009, 16:52 
Offline

Dołączył(a): 20 mar 2007, 16:40
Posty: 25
Skoro już mowa o nowych trybach rozgrywki to ja mam taki pomysł (moje ciche marzenie :roll: ) żeby zrobić wielki kompleks fabryczny czy jakąś bazę podziemną (chodzi mi o walkę w pomieszczeniach, w długich korytarzach), w której zadaniem jednej frakcji byłoby znalezienie i zniszczenie przy pomocy powiedzmy C4 modułów startowych rakiet z głowicami nuklearnymi bądź komputerów które miałyby odpalić te rakiety (chyba zalatuje tu trochę CoD4 :lol: ). Tylko trzeba by było zrobić jakąś nową mini armię chodzi mi o siły specjalne które miałyby do tego odpowiednie wyposażenie (broń z tłumikami i jakieś gadżety). Najlepiej przerobić armię amerykańską i zrobić z tego Special Forces. I kiedy by już były takie Special Forces to najbardziej mi się nasuwają jako przeciwnicy Rosjanie albo Chiny (i jedni i drudzy mają zapewne takie bazy z rakietami "in reality" ). A żeby urozmaicić trochę rozgrywkę to trzeba by po kolei eliminować rakiety, ale kolejność byłaby losowo ustalana na początku rundy. Niestety znając życie to nic z tego nie będzie a pomysł myślę, że by zainteresował wiele osób bo wszystkie mapy rozgrywają się "na zewnątrz" a nie ma takich walk w większych pomieszczeniach (i nie mam tu na myśli bloków w trybie Insurgents gdzie czasem są skrzynki do zniszczenia).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2009, 17:44 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2008, 18:52
Posty: 145
Walka w tunelach mogła by być interesująca(inna), ale co do reszty to przecież to jest Battlefield jego zadaniem jest odwzorować pole bitwy XXI w. Zróbcie coś w stylu "Battle for Quinling" na ziemiach polskich np. Mazury, PLvsRUS i będę szczęśliwy jak nigdy :roll: .

_________________
Amore Patriae Nostra Lex


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2009, 20:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 10:45
Posty: 284
czarek...twoj pomysl nie tylko zalatuje codem, lecz takze jest zbyt l33t aby go zaimplementowac w PR, pomyliles mody kolego :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2009, 00:53 
Offline

Dołączył(a): 20 mar 2007, 16:40
Posty: 25
No to skoro ten pomysł nie pasuje do tego moda to chociaż zrobić taką porządną pancerną mapkę gdzie przypadałoby na stronę 10-15 czołgów plus do tego kilka APC i jakieś ciężarówki żeby te czołgi można było naprawić w polu. A co do mapki to powinna być trochę przemieszana pomiędzy pustynią i jakimś miastem czy wioską i zielenią, ale przede wszystkim musi być duża.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2009, 01:04 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
Walka w tunelach? - Kozelsk
15 czołgów? - potrzeba 30 graczy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2009, 01:24 
Offline

Dołączył(a): 3 kwi 2008, 16:44
Posty: 77
Hmm co do walki w tunelach, to gdzieś kiedyś czytałem, że silnik BFa jest napisany pod generowanie wielkich przestrzeni, a gorzej sobie radzie z ciasnymi lokacjami z wielką liczbą pomieszczeń.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2009, 01:30 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
czarek90 napisał(a):
No to skoro ten pomysł nie pasuje do tego moda to chociaż zrobić taką porządną pancerną mapkę gdzie przypadałoby na stronę 10-15 czołgów plus do tego kilka APC i jakieś ciężarówki żeby te czołgi można było naprawić w polu.


Kashan desert? Battle for Quinling?

Grałeś w PRa?*

(*po prostu musiałem spytać)

Damian>|PL napisał(a):
Zróbcie coś w stylu "Battle for Quinling" na ziemiach polskich np. Mazury, PLvsRUS i będę szczęśliwy jak nigdy :roll: .


OK, mam zaczętą ale nie wiem kiedy skończe 8)

Jeśli chodzi o oddziały specjalne to PR nie jest o tym, usunięcie kitu spec opsa daje do myślenia przecież ;) ... no chyba że w jakimś nietypowym trybie gry którego jeszcze nie ma. Kiedyś miałem zainstalowany mod do BF2 z bodajże francuskimi siłami specjalnymi, kilka ich mapek polegało właśnie na tym że ok połowa mapy zajmował jakiś kompleks podziemny, ale mapki same w sobie były niewielkie (1x1 km chyba)... oczywiście cały kompleks składał się z ogromnych jednorodnych elementów (podobnie jak jaskinie na korengalu lub tunel na OGT)....

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2009, 12:49 
Offline

Dołączył(a): 20 mar 2007, 16:40
Posty: 25
Ragni ty mnie chyba nie zrozumiałeś bo mi chodziło raczej o totalną bitwę pancerną gdzie praktycznie wszyscy graliby samymi czołgami i najlepiej jakby te czołgi pojawiały się co 10min od momentu zniszczenia żeby walka na czołgi trwała praktycznie cały czas. A co do Kashan desert to jest tam 4vs4 czołgi i to samo na Battle for Quinling i Al Kufrah Oilfield co nijak pasuje do mojej koncepcji wojny czysto pancernej. A co do pytania czy grałem wogóle w PRa to odpowiem, że tak grałem i gram dość często (czasami codziennie ale przeważnie kilka razy w tygodniu) od wersji 0.8 i wiem co nieco o tej grze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2009, 14:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2008, 17:28
Posty: 92
Jeśli już mowa o "marzeniach" to chciałbym, aby usunęli statystyki (poza pingiem).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2009, 15:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2006, 14:14
Posty: 557
Lokalizacja: Wrocław
Liczbę killi mogliby by zostawić, ale zrobić tak żeby można było ją sprawdzić w bazie albo jak jest się martwym.

A przy okazji - próbowałem rozkminić sposób naliczania punktów w PRze i mi się nie udało. Kto wie może jak to działa?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2009, 15:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
FouriX napisał(a):
Jeśli już mowa o "marzeniach" to chciałbym, aby usunęli statystyki (poza pingiem).

ale to fajne jest :) tak jakbym ogladal mecz koszykowki i potem nie wiedzial kto ile ptk wrzucil, ile bylo strat czy ile ktos mial asyst :roll:
w pr jest o tyle fajnie ze nikt nie gra dla statystyk!! a potem przyjemnie na nie spojrzec ze ktos byl najwydajniejszy w druzynie :) (czy druzyna byla najlepsza bo odwalila kawal roboty) i reszta moze to zobaczyc.... taki nietypowy powod do dumy ;)
Uncle Blues napisał(a):
Prawie to samo co przedstawiłeś. A propos trybów rozgrywki to uważam, że powinno być ich tylko kilk
tez popieram!
to co przedstawilem to zalatuje do Insurgency z tym, ze wlasnie sie niszczy skrzynke i po zabawie jest w tym miejscu, w trybie flagi trzebaby bylo zając caly teren :)
i niekoniecznie "ktos" vs rebel, ale armia vs armia, mysle ze byloby fajne,ale aby takie bylo to.... trzeba duzego duuuzego miasta ! to jest to czego mi brakuje najbardziej, naprawde duzego + sprzet pancerny (najlepiej czolgi) ( i jestem naprawde zadowolony). zapomnialem dodac,ze fajnie byloby np zobaczyc kanaly sciekowe pod ulicami itp,czolgi na ulicach...
w isurgency trzeba szukac pod ostrzalem skrzynek, w tym trybie trzeba byloby nie szukac ale powystrzelac wszystkich :twisted:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 146  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL