Teraz jest 29 lis 2024, 14:53

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 146  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 27 kwi 2009, 21:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
Ja bym zadał pytanie inne
"Czy jest wymagany do gry w PR'a?" :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 kwi 2009, 22:06 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2005, 20:16
Posty: 3937
Lokalizacja: Białystok
Lt Mic napisał(a):
$towarzysz$ napisał(a):
Vista 64


jak dla mnie to sam się prosisz o problemy masochisto :)
pewny tego czy to napewno to powoduje twoje problemy nie jestem ale...


u mnie na Viście nie ma problemów... z wyjątkiem BSODów co jakieś 10 ładowań map <lol>. Ogólnie gram sporadycznie w PR od 2 miesięcy i szczerze mówiąc nie jestem jakoś super zachwycony... fakt, malutko grałem w jakimś polskim, ogarniętym składzie co mogło negatywnie wpłynąć na moją opinię, ale nie ważne. Przed pierwszym odpaleniem przeczytałem instrukcję, ale sporo rzeczy musiałem sam się dowiedzieć / zgadywać na polu walki. Czasem cały ten realizm mocno daje w kość i ma się go dość (xD), często też jest po prostu nudno. Najbardziej podobają mi się walki ruskich z czeczenami i tym podobne klimaty :) zwłaszcza taka mapa w lesie, gdzie czeczeni (chyba ? ) startują w lewym górnym rogu a ruscy z naprzeciwka. Zwłaszcza jazda tymi skrzypiącymi czołgami zrobiła na mnie wrażenie :) . Ciekaw byłem też ulicznych mapek NATO vs Talibowie itp, ale w przeciwieństwie do podstawki tutaj naprawdę są duże różnice między klasami, a z tymi rozmaitymi wersjami kałacha aż strach po ulicy chodzić...

_________________
Obrazek

I'm as cold as the cold wind blows


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2009, 16:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2007, 09:05
Posty: 339
Lokalizacja: Olsztyn
http://www.realitymod.com/forum/f196-pr-dev-journal/58623-hud-limited-kits-spawn-menu.html#post1006390
niezłe ale tylko 1 med na sq ... nie fajno...
i optyka w AR-ce też mi jakoś klimat psuje....
http://www.realitymod.com/forum/f196-pr-dev-journal/58623-hud-limited-kits-spawn-menu.html#post1006390
no to fajne :)

_________________
Obrazek
"Nobody asks to be a hero, it just sometimes turns out that way"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2009, 17:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2008, 17:28
Posty: 92
Lt Mic napisał(a):
tylko 1 med na sq


Fajnie będzie się skirmishe grało... :stupid:

-_-


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2009, 18:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 10:45
Posty: 284
nie wiem jak ty mic, ale ja w cqb arki nie uzywam, tylko w deployed mode i na raczej dalekie dystanse, uzywanie arki na bliskie z tym calym "deviation" jest bez sensu. 1 medyk na squad=git, w koncu nie bedzie uberzomfg medic rushow, to raz. dwa, jeden medyk= wolniejsze uzdrawianie, czyli jak dostaniesz to poczekasz troche na uleczenie, co powoduje ze warto szukac dobrej oslony i grac z glowa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2009, 19:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
Optyka w AR to już raczej dość czesto używana kombinacja w RL no i... DZIZAS I LIKE IT ^^
Czekałem tylko na optykę do AR i w końcu się doczekałem :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2009, 20:34 
Offline

Dołączył(a): 28 gru 2006, 15:08
Posty: 813
Lokalizacja: Łódź
jestem całkowicie za zmianami

_________________
Obrazek
plaY^ | www.play-esports.pl | #plaY^ @ QuakeNet
Obrazek
[GCA] | www.goldencamels.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2009, 21:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2008, 14:58
Posty: 211
bedzie ciekawie wieksza relistyka itp zobaczymy jak wyjdzie 0.86 wtedy bedziemy mogli krytykować narazie zobaczmy co z tego wyjdzie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2009, 21:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2009, 18:43
Posty: 110
Lokalizacja: Bielsko Biała
witam
jestem "nowy" w PR gram ze 2 tygodnie i muszę przyznac ze bije America's Army (gralem 5 lat) na łeb. Jakos z nudow nabylem BF2 ale wydal mi sie glupawy (nie wiedzialem czy sie smiac czy strzelac do padajacych na moj widok opforow, nie wiem to chyba najlepsza metoda na killa w tej grze szybko pasc na glebe i walic ile fabryka dala :D ), niewazne w kazdym razie zainstalowalem PR i oczarowal mnie. Mam pare pytan do "wyjadaczy" na poczatek:
1. dlaczego m4 nie strzela full automatem tylko burst, myslalem ze tylko m16 tak ma, to nie jest "reality"
2. dlaczego jesli zabierze sie kit przeciwnika to sie do niego dosc mocno upodabnia i na odwrot, nie raz widzialem marines w turbanie i taliba w helmie marines, troche to mylace.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2009, 21:40 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2008, 18:52
Posty: 145
1. To jest M4A4 ten nie strzela automatem.
2. I o to chodziło by było mylące.

PS. Witam w Project Reality(vanilli mówimy nie).

_________________
Amore Patriae Nostra Lex


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2009, 22:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2007, 09:05
Posty: 339
Lokalizacja: Olsztyn
$c(o)rn78 napisał(a):
1. dlaczego m4 nie strzela full automatem tylko burst, myślałem ze tylko m16 tak ma, to nie jest "reality"
2. dlaczego jesli zabierze sie kit przeciwnika to sie do niego dosc mocno upodabnia i na odwrot, nie raz widzialem marines w turbanie i taliba w helmie marines, troche to mylace.

1. Bo są wersje M4A coś tam jedna w SF to semi/Auto a ta na stanie US ARMY jest inna M4A(4) coś tam w wersii semi/brust(3)
2. żebyś się mylił bo przecież gdy podniesiesz bron miałbyś 1 mag(w stanie który miał przeciwnik np. pusty :P) a tak to widać że podnosisz całe oporządzenie kamizelkę z magazynkami itp. itd.
AD. do PS Damiana Vanilliarzom też :P
Cytuj:
DYGRESJA O AR
Co do tego nie podoba mi się optyka w ARce ...
wolałbym opcje że w sq można mieć 1 AR(optyka lub iron)
kitem na res byłaby AR IRON
a requestem ze skrzynek tak jak np. LAT można by podnieś ARke z optyką w ilości 3-4 na team
z zaznaczeniem że można posiadać w sq 1 AR(optyka lub IRON)
aby trochę utrudnić/zróżnicować rozgrywkę by ten celownik był cenny a nie tak bo każdy ma i jest pro :)

Często nie znaczy zawsze Wyspa :P
bo chyba nie każda armia obecnie daje wszystkim celowniki do AR a iron jest nadal w przewadze na stanie wojsk(jak sie myle to dajcie mi jakieś wykazy od ruskich,brytoli,USA itp.)
Czeczeny taliby itp. na stówe nie dostaną optyki a wyobrażacie sobie obecne prowe pk z optyką?
(też nie byłem zbyt zadowolony jak dali USMC M68 bo na forum ludzie pisali że mają kolimatory(ale nie m68) mimo iż większość zdobywa je we własnym zakresie a na stanie od armii mają IRONY...)
też teraz taka arka będzie jak marksman i z 300 metrów kosić całe sq lekko wbiega mi to w balans rozrywki...
^ ? co o tym myślicie opłaca się to tłumaczyć i wrzucać "suggestiona"?


co do medów 2 na sq są liczbą idealną a z 1 bez dobrego meda ni da rady a jak jeszcze ci vanilla co nie umie leczyć go ukradnie(tacy ludzie podchodzą i gadasz jak sie leczy do nich jak nad tobą stoi a on tylko bije cię "rękami" lub Dresami/ apteczką bo strzykawka to trucizna na opfora bo wtedy zdobędzie/zaliczy coś na kształt CODowego Wyzwania itp)....
Scrimy i cqb zrobi się bardziej statyczne, w wersji 0.7 ponoć miały być jakieś długie wymiany ognia że w 0.75 to zmienili nie wiem sam grałem wtedy na tyle mało(po tygodni w którym nie miałem czasu grać wyszedł patch 0.75...) że nie odczułem tego ale walka o podniesienie 1 kolesia tak by nie zginął med to może teraz być wyzwanie :) czy to dobrze czy źle?

za najlepszą zmianę uznaje oficera z Ironami -na niektórych mapach(asad?) będzie w sam raz bo z optyką wymiękał na bliskich dystansach ale Chińskiej optyki nie wyprze :P

30 minut posta pisałem lol....

Edit. Ale zobaczymy skoro ma wyjść do patcha 1.5 to sobie poczekamy :P
jak/jeśli zacznie się osłabi TW to może nagramy(GCA lub PL COM połączonymi siłąmi dla dobra i odvanillninia PR)
filmiki treningowe tj. Master Class (seria treningów PR tworzona przez 2 gości z GCA)
bo treningi DEV.Fuzzheda(? chyba przekręciłem nick...) niedługo przy tak zmienionym Gameplay-u na nic się zdadzą
już teraz są mało przydatne zasypane przez kopie BHD, filmów talibów zrealizowane w PR na YouTube

_________________
Obrazek
"Nobody asks to be a hero, it just sometimes turns out that way"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2009, 22:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 10:45
Posty: 284
nie, blagam nie dawajcie tego do suggestion. pisanie bzdur bez wczesniejszego rozpoznania tematu wychodzi wam dosyc dobrze. jesli poswiecilibyscie choc sekunde swego czasu na poparcie waszej sugestii dowiedzielibyscie, ze duza czesc ARek US i GB w afganie/iraku posiada ELCANy [US] lub SUSATy [GB] (zrodla: http://www.elcan.com/ELCAN_News/Bulletins/070705_ELCANwinsUSMilitaryContract.php oraz http://en.wikipedia.org/wiki/SUSAT)
zrobilem to za was. nie zeszlo mi dlugo (ok. 2 min).
jesli boicie sie, ze ARka bedzie nowa omgwtfroflpwn bronia to powiem tyle: jeden marksman wystarczy by zabic goscia zanim was przyuwazy, a jesli ARka wezmie was z zaskoczenia to akurat wasza wina ze to nie wyeliminowaliscie zagrozenia wczesniej. proste.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2009, 23:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2007, 09:05
Posty: 339
Lokalizacja: Olsztyn
masterceo napisał(a):
cześć, posiada,

- dokument/artykuł o Elcanie mówi o zamówieniu 14500 dla SF(same siły specjalne muszą się szybko zużywać :)) o testach dla marynarki
i tym że są używane ale nadal nie są powszechne nadane z przydziału o tym wzmianki nie znalazłem
-o susacie tam prawie nie ma info prócz tego że jest używany(a ilość czy jest powszechny czy na każdym jest?) i 2 zdjęć Australijczyka i chyba Szkota z Iraku
podziękować bo sam nazw sprzętu nie ogarniam

więc dając całej armii celowniki które ma tylko cześć nie jest z danymi w pełni zgodne więc moja sugestia właśnie miałaby wprowadzić te
zróżnicowanie , wywarcie wpływu Wartości tego celownika i jego zalet na styl i samą walkę (i tak po ar zwolni się jedno miejsce w "request rose" chyba że wróci COMANDO :lol: )
by co 30 sekund nie wyskakiwał nowy AR tylko by ukarać gościa za to że stracił(coś spartolił) zabrać mu celownik


co do samej broni to na pewno nie będzie uber pro bo nie mogę powiedzieć wam ale ptaszek mi pokazał coś i nie jest aż uber pro ale z tego ni pies ni wydra

_________________
Obrazek
"Nobody asks to be a hero, it just sometimes turns out that way"


Ostatnio edytowano 29 kwi 2009, 07:23 przez Lt Mic, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2009, 23:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Primo. $c(o)rn78, witamy na naszym PR-owym forum! :D

Cytuj:
2. dlaczego jesli zabierze sie kit przeciwnika to sie do niego dosc mocno upodabnia i na odwrot, nie raz widzialem marines w turbanie i taliba w helmie marines, troche to mylace.

Cytuj:
2. I o to chodziło by było mylące.

Cytuj:
2. żebyś się mylił bo przecież gdy podniesiesz bron miałbyś 1 mag(w stanie który miał przeciwnik np. pusty ) a tak to widać że podnosisz całe oporządzenie kamizelkę z magazynkami itp. itd.


Skomentuję wasze odpowiedzi po Tishnerowsku - gówno prawda. :roll: Przypomnę wam, że Project Reality nie jest idealny i też ma różne niedociągnięcia. Nie wymyślajcie zatem jakichś fałszywych wytłumaczeń dla błędów gry. "Kradzież" wrogiego kita razem z jego bronią jest efektem ubocznym zmian, które przyszły razem z wersją 0.85. Konkretnie chodzi o zmianę dotyczącą uzupełniania zapasów z wrogich skrzyń i paczek z ammo. "Kradzież kita" zostanie najprawdopodbniej usunięta w następnej wersji PR'a.

pozdro dla bajkopisarzy :twisted:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwi 2009, 01:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Uncle Blues napisał(a):
"Kradzież kita" zostanie najprawdopodbniej usunięta w następnej wersji PR'a.



i dobrze bo taki arabus to raczej nie wiedziałby jak uratować kolegę bez odpowiedniego przeszkolenia medycznego :P No ale broń chyba będzie można podnieś nie ? (ewentualnie już bez dodatkowych magazynków).

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 146  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL