Teraz jest 25 lis 2024, 05:37

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 264 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 18  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 kwi 2009, 10:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2009, 14:44
Posty: 165
Lokalizacja: Lublin
No to z tego co czytałem gra zapowiada się naprawdę dobrze. Pora szykować sprzęt :D po za tym klimat sam w sobie mi się bardzo podoba bo Zimowy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2009, 12:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Ciastek96 napisał(a):
Omg. Będą jety :shock: . Bęzie czym szaleć ;). Ciekawe jak to będzie wygladalo z krajobrazem sniegu ;D


Oby właśnie funkcjonowały jako latadła nie jako wsparcie wzywane przez komendanta. Wszak BC2 jest robiony głównie na konsole, latanie byłoby tam dość uciążliwe.

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2009, 13:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2006, 19:42
Posty: 645
Cytuj:
Wszak BC2 jest robiony głównie na konsole, latanie byłoby tam dość uciążliwe.


Ale bc2 będzie pełnoprawnym pecetowym bfem, gdzieś nawet o tym pisali że wersja konsolowa/pc będzie się różnić.


Teraz to to można nazwać bf.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2009, 19:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 mar 2009, 13:44
Posty: 55
Ten screen jest wykonany z SP... To nikt inny jak Sweetwater. Już w drugiej misji w Bad Company 1 myśliwce również bombardowały obszar artylerii wroga a jakoś w MP ich nie widziałem... http://www.tvdarek.republika.pl/world-of-warcraft.html


Ostatnio edytowano 23 sie 2017, 12:47 przez Toniak, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2009, 15:53 
Offline
Spamer!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2006, 19:48
Posty: 5036
Lokalizacja: żyję od 14 mld lat ;] więc skąd ?
Nowe info, ss na temat BFBC2.

Na samym wstępie poruszmy kwestię „pecetowości” sequela bardzo udanej konsolowej strzelaniny z 2008 roku. Patrick Bach z DICE powiedział, że pierwsza część Bad Company ukazała się jedynie na konsole, ponieważ wtedy twórcy uznali, że gracze pecetowi oczekują czegoś innego od wojennej strzelaniny – realizmu i autentyczności w kwestii broni czy wyposażenia postaci – i nie będą zainteresowani taką grą. Po premierze pecetowcy pytali DICE, dlaczego nie było im dane zagrać w BC. Tym razem więc Bad Company zawita również na PC i podobno: „publiczność pecetowa otrzyma dokładnie to, czego potrzebuje”.

Ładnie wygląda ta destrukcja 2.0, ale będzie tak, że po chwili może być pustkowie na mapie :(
Obrazek

Takie ładne mundury tych Rosjan, chętnie im je ubrudzę :twisted:
Obrazek

Przetłumaczony wywiad na temat BFBC2 z 'kolesiami z DICE' :D http://translate.google.com/translate?p ... auto&tl=en - nie wincie mnie za jego jakość, takie było na stronie ^^
więcej: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=46033
źródło: http://planetbattlefield.gamespy.com i http://www.gry-online.pl

_________________
#5000. post i "spamer!" :lol: |czekałem od początku(:
kliknij i zarejestruj się -15% opłat transak. na najlepszej giełdzie kryptowalut


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2009, 20:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2008, 12:40
Posty: 481
Najbardziej "rozbił" mnie ten kawałek:
"Co do samej rozgrywki: twórcy wyszli z założenia, że dawanie pojedynczemu graczowi tylko i wyłącznie otwartego świata może być na dłuższą metę nudne, więc w drugiej części zabawa będzie urozmaicona choćby przez etapy typu „rail” (czyli postać gracza siedzi w jednym miejscu i strzela do wszystkiego, co się pojawia w polu widzenia)."


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwi 2009, 13:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 mar 2009, 13:44
Posty: 55
Frostbite pomyślnie przeniesiony na DirectX11

Cytuj:
Frostbite Engine Already Ported to DirectX 11 [ Comment ]
Wednesday, 15 April, 2009 at 15:09 PST | ^Scott^ | Print News
Speaking at this year's Game Developer Conference, Johan Anderson, Rendering Architect at DICE, talked about porting the Frostbite engine to DirectX 11.

Johan Anderson, Rendering Architect at DICE, revealed some details about the Frostbite Engine, which is the base for the Battlefield games.

At the beginning of the porting progress the developer had to face a cross platform engine (PC, Xbox 360, PS3) with an exclusive DirectX 10 rendering path that had DX 10.0 and DX 10.1 features. The actual port of the Engine from DirectX 10 to DirectX 11 was done in three hours said Anderson. Searching and replacing the relevant parts inside the code required the most time.

Since currently there is no DirectX 11 hardware or appropriate development software, the Frostbite Engine was equipped with a switch inside the compiler that can be changed to DirectX 10 or DirectX 11. The developers at DICE are certain that the CPU load during API calls can be reduced noticeably with DirectX 11 drivers. Among other things the Frostbite DirectX 11 Engine offers HDR texture compression, Compute Shader and hardware tessellation for characters and terrain.


przetłumaczone translatorem: http://translator.telewizor.eu


Ostatnio edytowano 23 sie 2017, 12:45 przez Toniak, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2009, 16:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2006, 19:42
Posty: 645
No to mamy nową porcje screenów, zapowiada się ''fajnie''.
http://grrr.pl/2009/04/23/nowe-screeny- ... company-2/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 kwi 2009, 14:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 mar 2009, 13:44
Posty: 55
Multiplayer jednak aż do 40 osób?

Obrazek

Cytuj:
FORTY-FIED MULTIPLAYER
EA hasn't yet made any announcements about the multiplayer side of the game. The only thing we know for certain is that 40 people will be able to duke it out on to servers when the sequel hits rather than Bad Company's previous player cap of 24. New game modes and plenty of maps a shoo-in however, that's what sequels are made for after all.

http://planetbattlefield.gamespy.com/fu ... ?id=157937


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 kwi 2009, 15:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Oczywiście mówimy o wersji na konsole

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 kwi 2009, 15:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 16:09
Posty: 1459
Lokalizacja: Kielce
$towarzysz$ napisał(a):
Oczywiście mówimy o wersji na konsole

To byłaby już przesada, gdyby na konsolach było 40, a na PCtach 24.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 kwi 2009, 16:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2004, 19:56
Posty: 764
Przesada to będzie nawet, jak na PC będzie tylko max 40 osób :evil:

_________________
Prawdziwy programista wiesza się razem ze swoim programem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 kwi 2009, 17:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
chodziło mi:

konsole : max 40
PC: 64 (a może i powyżej 100 :P )

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 maja 2009, 17:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
http://www.gram.pl/news_8gjfJ,C3_BF_Bad_Company_2_koniec_taryfy_ulgowej_dla_konsolowcow.html

ha, zobaczymy jak się wam teraz będzie grało ;)

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 maja 2009, 17:55 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2005, 20:16
Posty: 3937
Lokalizacja: Białystok
$towarzysz$ napisał(a):


padzik <<<<<<<<< wsad + myszka

_________________
Obrazek

I'm as cold as the cold wind blows


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 264 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 18  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL