Teraz jest 23 lis 2024, 20:50

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 140 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 cze 2009, 13:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
_OskaR napisał(a):
Tereny wyglądają fajnie, ale trawa jak zwykle do d%. My się kładziemy i g% widzimy, a przeciwnik kilkaset metrów przed nami ma nas jak na dłoni.


pewnie dadzą opcje wyłaczenai trawy jak w jedynce, chociażtaki "łysy" teren troche głupio wygląda. Widziałem gdzieś filmik przedstawiający mordowanie krów i kraksę Mi, fajnie wrył się w ziemie.

O znalazłem ;)
http://www.youtube.com/watch?v=PkOERuWgl1o

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 cze 2009, 15:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
jezeli to prawda z tą trawą to jest beznadziejna sytuacja, przeciez w 2009 roku nie powinno byc takiej irytującej sytuacji jak subiektywne widzenie trawy, jezeli trawa bedzie ok to napewno kupie to bo bedzie mozna idealnie snajperem pograc w takich grach :) jezeli nie to beznadzieja... jak tu przykampowac w trawie jak i tak kazdy mnie zobaczy? masakra...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 cze 2009, 20:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Ktoś mi napisał, że w ArmA2 postacie nie są już takie wyraziste, tzn. można się schować w trawie i rzeczywiście nas nie widać, do tego na jednym z gameplayów widziałem camo snajpera, zauważyłem go po 4 sekundach (chociaż leżał pod kamerą).

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 cze 2009, 21:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
_OskaR napisał(a):
Tereny wyglądają fajnie, ale trawa jak zwykle do d%. My się kładziemy i g% widzimy, a przeciwnik kilkaset metrów przed nami ma nas jak na dłoni.

Być może jest to kwestia ustawień grafiki. Być może u ciebie wygląda to innaczej niż u mnie. Bez względu na to nie mogę się z tobą zgodzić. Dla przykładu sytuacja:

Wrogi żołnierz biegnie po zboczu niskiego wzniesienia. Strzeliłem do niego, więc się położył. Efekt taki, że nie widziałem go pomimo tego, że był w odległości rzutu granatem (do 40 metrów), stok był skierowany w moją stronę, a na dodatek stałem, więc miałem lepszy kąt. Odstrzeliłem go dopiero jak wstał.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 cze 2009, 11:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2004, 19:56
Posty: 764
Uncle Blues napisał(a):
_OskaR napisał(a):
Tereny wyglądają fajnie, ale trawa jak zwykle do d%. My się kładziemy i g% widzimy, a przeciwnik kilkaset metrów przed nami ma nas jak na dłoni.

Być może jest to kwestia ustawień grafiki. Być może u ciebie wygląda to innaczej niż u mnie. Bez względu na to nie mogę się z tobą zgodzić. Dla przykładu sytuacja:

Wrogi żołnierz biegnie po zboczu niskiego wzniesienia. Strzeliłem do niego, więc się położył. Efekt taki, że nie widziałem go pomimo tego, że był w odległości rzutu granatem (do 40 metrów), stok był skierowany w moją stronę, a na dodatek stałem, więc miałem lepszy kąt. Odstrzeliłem go dopiero jak wstał.


Mówię tylko o tym, co widziałem na filmikach - do ArmA 2 nie mam jeszcze odpowiedniego sprzętu :lol:
Jeśli ludziki znikają, kiedy leżą w trawie (której my np. nie widzimy, bo jest daleko), to ok - z chęcią zobaczę jakiś obrazek na zachętę. Ale uzależnianie widoczności wroga od ustawień grafiki jest trochę nie na miejscu - słabe ustawienia to większa szansa na zauważenie kogoś, a mocne - lepszy realizm.

_________________
Prawdziwy programista wiesza się razem ze swoim programem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 cze 2009, 11:50 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2005, 19:40
Posty: 2627
Lokalizacja: Alt Stettin/Birmingham UK
_OskaR napisał(a):
Ale uzależnianie widoczności wroga od ustawień grafiki jest trochę nie na miejscu - słabe ustawienia to większa szansa na zauważenie kogoś, a mocne - lepszy realizm.

W Battlefield Vietnam był ten problem. Wysokie ustawienia - piękna trawa, ustawienia niskie - brak trawy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 cze 2009, 13:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2006, 01:44
Posty: 26
w ArmA2, tak jak i w ArmA1 żołnierz, który jest w trawie, ale jest np. 100m od nas, gdzie generowanie trawy już nie dochodzi jest jakby pod ziemią tzn. widać go np. tylko w połowie przez co tak samo AI jak i człowiek ma problem z zauważeniem go.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 cze 2009, 15:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
Mhm trawa znika choć i tak maskuje :D ale krążą ploty iż w ostatecznym relese tak samo jak dodadzą to generowanie terenu poza mapą dodadzą też nieznikającątrawę... czyli nie będzie to wyglądało jakby wróg zapadł się pod ziemię ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 cze 2009, 16:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
http://www.youtube.com/watch?v=5oneHFP0Sjo

Nie no ja już nie mogę na to czekać dłużej :cry:

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 cze 2009, 23:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2005, 12:50
Posty: 1650
Lokalizacja: Dublin
Chyba się skuszę i kupię :)

_________________
There will always be a battlefield...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 cze 2009, 15:38 
Offline

Dołączył(a): 5 sie 2007, 22:15
Posty: 94
Lokalizacja: st-ce
http://www.youtube.com/watch?v=olEt30pd ... re=related

Wygląda super, do momentu w którym gościu zoomuje na przeciwległe wzgórze - przegięcie jak dla mnie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 cze 2009, 20:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
do tamtego wzgórza imo było koło 500 m więc wporządku... właśnie Arma charakteryzuje się walką na realne dystanse a nie tylko dystanse de facto zaliczające się pod CQB jak większość dzisiejszych gier


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 cze 2009, 20:27 
Offline

Dołączył(a): 5 sie 2007, 22:15
Posty: 94
Lokalizacja: st-ce
Tak, ale mi nie chodzi o odległość, popatrz na tych wszystkich snajperów po drugiej stronie, de facto schowanych w trawie ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 cze 2009, 21:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2004, 19:56
Posty: 764
Trochę to głupie - przy zbliżeniu, mamy bardzo ograniczone pole widzenia, więc raczej dałoby się renderować fragment sceny z większą ilością szczegółów. Zamiast przesuwać w tym czasie kamerę i renderować ładnie trawkę z bliska, po prostu jest robione zbliżenie tego, co widzimy z daleka.

_________________
Prawdziwy programista wiesza się razem ze swoim programem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 cze 2009, 23:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
A nieprawda :) przyjrzyj suię dokłądnie... nawet to widać jak detale "rosną" na filmiku... problem tym iż nadal był to daleki dystans czyli de facto detale nie mogły wzrosnąć tak bardzo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 140 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL