Teraz jest 29 lis 2024, 18:45

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 cze 2009, 14:26 
Offline

Dołączył(a): 20 sty 2008, 02:15
Posty: 44
Uprzedzając podpowiedzi o szukajce: był podobny temat, ale nic nie wniósł.

Otóż, mam 8800 GT Sonic a kumpel Radeona 3870HD. Siedząc na Wake'u na wyspie z działami, patrząc na lewą część wyspy, widać wrak samolotu i obok działko AA.
Jak koleś tam włazi, to ja go przestaję widzieć a kolega z Radeonem widzi nadal.
Ustawienia mamy takie same: wszystko na max. Na bank nie ma żadnych czitów.
Może któryś z kolegów potwierdzi lub zaprzeczy mojej teorii, że radeon widzi więcej?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 cze 2009, 14:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lip 2005, 09:47
Posty: 457
Lokalizacja: w semestrze Łódź
Prawo internetu: pokaż screena albo to nie istnieje.

_________________
http://www.bf2stats.net/player/103956414/ I of the echelon_!
Pacnij w link i załóż najlepsze, bo darmowe!, konto bankowe w mBanku :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 cze 2009, 14:35 
Offline

Dołączył(a): 20 sty 2008, 02:15
Posty: 44
Dziś będzie :)

Edit:

Jak widać na załączonych obrazkach, mówiłem prawdę. Z dodatkowych informacji mogę dodać, że na nvidii nie widać wogóle wyrzutni AA...
Screeny robione tak, że raz stoi się przy AA a potem w AA.

Nvidia Geforce
Obrazek
Obrazek

Radeon
Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 cze 2009, 23:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2005, 20:54
Posty: 1567
Lokalizacja: Łódź
A to heca teraz juz wiadomo Radeony sa dla progamerow a nvidia dla plebsu xD


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 cze 2009, 23:48 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
E tam głupotki opowiadacie - różnica nie wynika z karty z graficznej tylko z ustawionych różnych FOV dla monitorów panoramicznych (16:9) i klasycznych (4:3).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 cze 2009, 06:54 
Offline

Dołączył(a): 27 sty 2007, 10:58
Posty: 889
Lokalizacja: Ruda Śl
I
Hynol napisał(a):
E tam głupotki opowiadacie - różnica nie wynika z karty z graficznej tylko z ustawionych różnych FOV dla monitorów panoramicznych (16:9) i klasycznych (4:3).



I dlatego polecam WidescreenFixer jeżeli nie każdego stać na panorame lub jakiś inny wypasiony monitor powinien tego spróbować.

_________________
Extreme Sniping
Dogfight


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 cze 2009, 08:59 
Offline

Dołączył(a): 20 sty 2008, 02:15
Posty: 44
Hynol napisał(a):
E tam głupotki opowiadacie - różnica nie wynika z karty z graficznej tylko z ustawionych różnych FOV dla monitorów panoramicznych (16:9) i klasycznych (4:3).


Teoria z monitorem panoramicznym raczej błędna. Wcześniej kolega miał 17" 4:3 i było to samo.

EDDIE_PL napisał(a):


I dlatego polecam WidescreenFixer jeżeli nie każdego stać na panorame lub jakiś inny wypasiony monitor powinien tego spróbować.


A tu pisali, że PB za to kopie.. http://forum.i3d.net/clientside-technical-support-bf2/18224-widescreenfixer-now-blacklisted-dont-use.html

Edit:
Na blogi imk.cx developer napisał, że jednak można grać ( poprzedni link był dość stary), ale koleś nie bierze odpowiedzialności.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 25 cze 2009, 09:46 przez HTC, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 cze 2009, 09:45 
Offline

Dołączył(a): 27 sty 2007, 10:58
Posty: 889
Lokalizacja: Ruda Śl
Średnio na 10 h gry używam tego 3 h jak już karta mi się przegrzewa .
Dostałem info z pewnego zródła więc raczej nie powinno kopać , przynajmniej mnie nie kopie :D

EDIT:
kiedyś kopało jak wyszła wersja z jakimś dziwnym błędem.

_________________
Extreme Sniping
Dogfight


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 cze 2009, 10:18 
Offline

Dołączył(a): 20 sty 2008, 02:15
Posty: 44
EDDIE_PL napisał(a):
Średnio na 10 h gry używam tego 3 h jak już karta mi się przegrzewa .
Dostałem info z pewnego zródła więc raczej nie powinno kopać , przynajmniej mnie nie kopie :D

EDIT:
kiedyś kopało jak wyszła wersja z jakimś dziwnym błędem.


Czy ja Cię dobrze zrozumiałem, czy Ty tego używasz na 4:3? Napisałeś, "jeżeli nie każdego stać na panorame lub jakiś inny wypasiony monitor powinien tego spróbować".
Ma to sens na zwykłym monitorze?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 cze 2009, 12:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2004, 19:56
Posty: 764
Lepiej już zrobić testy z zasięgiem widzenia ludzików. A screeny najlepiej robić w tej samej rozdzielczości.

_________________
Prawdziwy programista wiesza się razem ze swoim programem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 cze 2009, 13:15 
Offline

Dołączył(a): 27 sty 2007, 10:58
Posty: 889
Lokalizacja: Ruda Śl
HTC napisał(a):
Czy ja Cię dobrze zrozumiałem, czy Ty tego używasz na 4:3? Napisałeś, "jeżeli nie każdego stać na panorame lub jakiś inny wypasiony monitor powinien tego spróbować".
Ma to sens na zwykłym monitorze?

Tylko na zwykłym :D proponuje 16:10 :]
ale opcje należą do was :P HF :]

_________________
Extreme Sniping
Dogfight


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 cze 2009, 13:37 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
HTC napisał(a):
Hynol napisał(a):
E tam głupotki opowiadacie - różnica nie wynika z karty z graficznej tylko z ustawionych różnych FOV dla monitorów panoramicznych (16:9) i klasycznych (4:3).


Teoria z monitorem panoramicznym raczej błędna. Wcześniej kolega miał 17" 4:3 i było to samo.



Mimo wszystko na nią stawiam. Karta nie ma wiele do powiedzenia jeżeli chodzi o rendering foga i zakres widzenia - tutaj wszystko dzieje się na poziomie DirectX. Co do "było to samo" to jakoś mnie to nie przkonuje. Zmieńcie rozdziałke na panoramie na taką jak macie na 4:3 i dopiero róbcie testy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 cze 2009, 15:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2006, 21:54
Posty: 633
Lokalizacja: 58-506
Ge Force 9600 GT
http://img507.imageshack.us/img507/5301/screen002r.jpg
SS robiłem przy 3 armacie, Twoje jest przy pierwszej , także Twoja teoria legła.
Ustaw filtr anizotropowy X16 w panelu nvidii.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 cze 2009, 15:24 
Offline

Dołączył(a): 20 sty 2008, 02:15
Posty: 44
komar(poland) napisał(a):
Ge Force 9600 GT
http://img507.imageshack.us/img507/5301/screen002r.jpg
SS robiłem przy 3 armacie, Twoje jest przy pierwszej , także Twoja teoria legła.
Ustaw filtr anizotropowy X16 w panelu nvidii.


No to brzmi sensownie. :) Sprawdzę.
Czy nVidia ma jeszcze jakieś ukryte ustawienia, które mogą mieć wpływ na podobne rzeczy?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 cze 2009, 15:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2006, 21:54
Posty: 633
Lokalizacja: 58-506
http://www.tinyurl.pl?rSZcXs51 poczytaj i testuj :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL