Teraz jest 25 lis 2024, 17:54

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 wrz 2009, 00:00 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
Zapraszam do podzielenia się wrażeniami z gry w najnowszą odsłonę FH 2.2! Co wam się podoba, a co nie przypadło wam do gustu. Dostrzeżone błędy itp. Niestety nie dane mi było jeszcze zagrać w finalną wersję, ale mam nadzieję, że nadrobię zaległości już jutro wieczorem :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 wrz 2009, 01:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2006, 21:54
Posty: 633
Lokalizacja: 58-506
Przegięli trochę z zwrotnością samolotów oraz maksymalnie ułatwione jest teraz lądowanie nawet tak marny pilot jak ja nie ma z tym najmniejszych problemów, ale możne to być wina patcha 1.5 bo w podstawie też jest teraz o wiele łatwiej to zrobić. Ale ogólnie kawał dobrej roboty, Twórcy innych modów mogli by się uczyć tworzenia modeli budynków,pojazdów,nacji. Odgłosy walki w tle, wykonanie map to majstersztyk. Walki uliczne poezja, dziury w ścianach, dachach po pociskach w których czają się żołnierze trzeba teraz naprawdę mieć oczy dookoła głowy.Nieraz były takie momenty że nie wiedziałem skąd dostaje, wychylam się za rogu i head znikąd. Grałem 2 h na pełnej 64 i przy 3 GB Ramu niestety włączał się systemowy alarm o małej ilości pamięci oraz zauważyłem duże spadki fps w miastach. Na Tobruku 2.15 w mieście aż tak się tego nie odczuwało. Mniej więcej tak wygląda lądowanie samolotem i używanie steru pionowego samolot dosłownie zawraca w miejscu.
http://www.xfire.com/video/1308ad/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 wrz 2009, 11:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2005, 20:54
Posty: 1567
Lokalizacja: Łódź
To teraz ja dorzucę coś od siebie. Sprzętem nie jeździłem oprócz cieżarówki :P wiec sie nie wypowiem. Walka piechoty jest naprawde dobrze zrobiona. Wiele budynków gdzie można sie pocampić, żywopłoty za ktorymi mozna sie schowac jak jest beznadziejna sytuacja naprawde duży plus dla twórcow. Bardzo przyjemnie strzela sie na daleki dystans czesto był 1 shot 1 kill jednak z drugiej strony w momencie gdy to ty atakujesz często otrzymuje sie kule z nikąd, ale cóż uroki Normandii ;) Grałem niestety cały czas po stronie Germanów i odczuwałem dość dużą przewage alianckiego karabinu nad moim :( Nareszcie jest panzerfaust i można w jakiś sensowny sposób bronic sie przed czołgami nieprzyjaciela. Na serverach jest póki co troche chaosu bo ludzie nie znaja map itp. Myśle jednak że fajowsko bedzie sie gralo w 2.2. Ustawiłem sobie wszystko na high i rozdziałke 1024 768 AA 8x wszystko pięknie chodzi na moim sprzęcie. Poza tym bardzo ładnie wygladaja modele 3d broni w czasie scopa. Pierwsze wrażenie gdy wszedlem do gry było naprawde dobre. Odrazu na wejściu czołg obok mnie nade mną dogfight super! :D


PS: ciekawa sytuacja biegałem jako SL i próbowałem wybiec z naszych flag bo był drain zaiwaniałem w środku żywopłotu i miąłem chyba z 7 amerykańców którzy przebiegali z 5 metrow ode mnie i nie wyczaili mnie xD


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 wrz 2009, 11:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
Wound shader dalej nie działa :? myślałem że rozwiązali bug z efektem ładowania działa w czołgach,często jest tak że po wejściu po czołgu słychać dźwięk ładowania ale i tak strzelać nie można,co do patcha 1.5 to nie zauważyłem jakiś specjalnych różnic na plus,dziwnie wyglądają celowniki np. w stugu zajmują cały ekran

to tak na szybko,trudno jest odróżnić często wroga od swojego

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 wrz 2009, 11:45 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
MK napisał(a):
Wound shader dalej nie działa :?

O właśnie. Sprawdzałeś może jakieś nowe sterowniki? Nvidia dalej nie naprawiła problemu z shaderami w BF2 + AA w nowszych sterownikach?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 wrz 2009, 12:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
Mam 190.38 stery i dupa blada,przed chwilą kilka razy przytrafiła się sytuacja że mimo zdobycia flagi była biała,można się spawnować...wróg też nie mógł odbić :?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 wrz 2009, 12:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2005, 20:54
Posty: 1567
Lokalizacja: Łódź
MK napisał(a):
to tak na szybko,trudno jest odróżnić często wroga od swojego


A tak to tez bym dodał w jednej rundzie dostalem 4 razy z rzędu (!) od swojaka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 wrz 2009, 16:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2005, 17:50
Posty: 485
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Cytuj:
myślałem że rozwiązali bug z efektem ładowania działa w czołgach,często jest tak że po wejściu po czołgu słychać dźwięk ładowania ale i tak strzelać nie można,

To jest bug? To chyba normalne ze dzialo trzeba zaladowac. Co innego ze ten dzwiek jest czasem 1-2 sekundy krotszy niz czas faktycznego ladowania, ale czego mozna chciec od jednego dzwiekowca w teamie.
Cytuj:
co do patcha 1.5 to nie zauważyłem jakiś specjalnych różnic na plus,

Ja tez nie, raczej na minus. Alt-tab z wlaczonym AA crashuje gre, EAX jest teraz FUBAR (przynajmniej na moim X-Fi), ograniczyli (i to zdrowo) maksymalna wartosc objecttemplate.ammo.magsize - nie wiadomo po co (chyba zeby utrudnic zycie modom).
Cytuj:
dziwnie wyglądają celowniki np. w stugu zajmują cały ekran

Jak dla mnie wszystkie wygladaja b. dobrze. Stug faktycznie ma jakby troche bardzije zblizona kamere do obiektu celownika, ale mi to jakos nie przeszkadza ( a wrecz pomaga - daje wieksze FOV).
Cytuj:
to tak na szybko,trudno jest odróżnić często wroga od swojego

Nie wiem kto ustalal mundury Wehrmachtu US i brytoli w '44 ale mozesz miec do niego pretensje ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 wrz 2009, 16:14 
Offline

Dołączył(a): 9 lip 2007, 17:48
Posty: 23
Mapy wyglądają naprawdę interesująco, niestety mój komp już z nimi nie wyrabia, strasznie gra się tnie :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 wrz 2009, 16:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
Aj Spit czepialski,tak to normalne że działo trzeba załadować ale chciałbym wiedzieć kiedy się zaczyna i kończy ten proces albo dźwiękiem albo tym paseczkiem

Cytuj:
Alt-tab z wlaczonym AA crashuje gre


już nie,trzeba podmienić plik RendDX9.dll i wsio jest ok,na forum fhmod gdzieś jest

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 wrz 2009, 17:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2006, 21:54
Posty: 633
Lokalizacja: 58-506
Cytuj:
Alt-tab z wlaczonym AA crashuje gre

Ja mam włączone AA i nawet Anizo X16 i wszystko działa i w podstawie i w FH2. Tylko te bajery trzeba włączyć w panelu nvidii lub Ati.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 wrz 2009, 00:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sie 2003, 22:30
Posty: 528
Lokalizacja: Gdańsk
Alt + tab z antylasingiem wywala też BF 2 jednym słowem nie długo 1.15.1 :lol: kocham programistów z EA zawsze coś zjebią ale i tak robią świetne gry a moderzy jeszcze lepsze :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 wrz 2009, 03:32 
Offline

Dołączył(a): 7 wrz 2009, 03:16
Posty: 1
Ogólnie wszystko mi się podoba, są tylko 4 malutkie nie fajne rzeczy (a z altabowaniem nie mam żadnych problemów, teraz jak to piszę mam FH w tle):
Pierwsze primo (?): Faktycznie, samoloty są zbyt zwrotne i ogólnie zbyt łatwe w pilotażu. :omg:
Drugie primo (!): Denerwuje mnie to że muszę ponownie załadować działo jak wsiadam do czołgu/innej armaty. Rozumiem jak wsiadam po raz 1szy, ale dlaczego, jak wyskakuje z pojazdu na kilka chwilek żeby cuś naprawić, to jak wracam zastaje działo w czarodziejski sposób rozładowane? To samo się zdarza gdy zmieniam pozycję żeby np użyć karabinu. Podczas walki to to raczej nie miła niespodzianka.... :?
Trzecie primo (...): Raz mi sie udało wpasć do mieszkania czołgiem, w normadzkich miasteczkach są takie bramy w które Cromwell mieści się idealnie, co do milimetra.. Wystarczy wtedy skręcić i....
Czwarte primo: kilka razy mi się zdarzyło że mój pocisk 40mm się odbijał od niemieckiej ciężarówki Opel... :stupid:

Przy okazji: Jak narazie moje doświadczenia z grą opierają się jedynie na grze z botami, growa wyszukiwarka nie widzi JAKICHKOLWIEK serverów dla FH. Zero, null, nada. Dla samego BF2, i owszem, ale dla FH już nie.. Może ktuś pomóc :?: :evil:


Ostatnio edytowano 7 wrz 2009, 11:20 przez SomeRandomGuy, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 wrz 2009, 08:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2006, 21:54
Posty: 633
Lokalizacja: 58-506
Wyczyść serwery rankingowe w filtrach :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 wrz 2009, 10:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2005, 20:54
Posty: 1567
Lokalizacja: Łódź
Ewentualnie wbij przez IP http://www.game-monitor.com/search.php? ... 2&game=bf2 tu masz liste serverow


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL