Teraz jest 25 lis 2024, 16:17

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 wrz 2009, 20:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sie 2005, 21:08
Posty: 64
Witam. Czasami nachodzi mnie ochota, żeby poćwiczyć sobie "na sucho" (tj. na pustej mapie) operowanie niektórymi pojazdami. Ale np. na takiej Prochorowce Tupolew pojawia się na początku rundy tylko na chwilę i zaraz potem eksploduje, także lotu nim nie uświadczysz ani na pustej mapie, ani w singlu, ani w co-op. Druga kwestia to w zasadzie pytanie: czy istnieje gdzieś w necie (nie udało mi się niczego sensownego wygooglać) jakaś lista dla każdej mapy flag wymaganych do zajęcia, żeby pojawiły się na mapie specyficzne pojazdy, np. wiadomo mi, że na Fall Weiss Polacy muszą zająć bodaj wszystkie albo większość flag, żeby na lotnisku pojawił się "Łoś". Z góry wielkie dzięki. Pozdrawiam

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 wrz 2009, 21:31 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
Możesz sobie stworzyć lub zmodyfikować mapę z interesującymi Cię pojazdami. Kiedyś Jack zrobił taką z czołgami.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 wrz 2009, 17:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sie 2005, 21:08
Posty: 64
A możesz mi napisać jakim programem się posłużyć i skąd go ściągnąć? Z góry dzięki.
Wracając jeszcze do tej nieszczęsnej Prochorowki - nie wiecie dlaczego devovie FH zastosowali taki myk z pojazdem wybuchającym na samym początku rundy? Zwykły bug, czy może złośliwość?:)
UPDATE: Ściągnąłem BattleCraft42 2.0 ale nie mam bladego pojęcia jak stworzyć własny plik *.lst, który jest wymagany do tworzenia mapy w innym modzie niż standardowy bf1942, na googlach niczego pomocnego nie udało mi się wygrzebać, także chyba odpuszczę. Nie ma jakiegoś łatwiejszego sposobu, żeby przelecieć się w bf tym Tupolewem na pustej mapie?

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 wrz 2009, 20:37 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
Podmienić spawner w plikach konfiguracyjnych mapy, ale jak to Ci w tej chwili niestety nie potrafię powiedzieć - od dwóch lat nie widziałem rozpakowanej mapy do BF 1942 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 wrz 2009, 13:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sie 2005, 21:08
Posty: 64
Jeśli chodzi o edycję pliku *.rfa to zarówno w Wordzie jak i notatniku wyskakują krzaczki, także nawet gdybym chciał to i tak nic tam nie zmienię.
P.S. Jest może w użyciu obecnie jakiś następna All Seeing Eye, coby można było sobie odfiltrować polskie serwery?

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 wrz 2009, 14:22 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
Plik rfa to spakowane archiwum, najpierw musisz je sobie rozpakować zanim przystąpisz do pracy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 wrz 2009, 19:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sie 2005, 21:08
Posty: 64
Winrar nie widzi tego jako archiwum, a przy wymuszonej próbie otwarcie tego pliku winrarem wywala błąd, że nie jest to prawidłowy plik archiwum albo jest to archiwum uszkodzone.
Czy autorzy FH musieli wszystko tak pogmatwać?:)

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 wrz 2009, 19:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2005, 17:50
Posty: 485
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Nie autorzy FH tylko DICE.

Zagooglaj sobie "rfa explorer".

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 wrz 2009, 21:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sie 2005, 21:08
Posty: 64
Z tym pogmatwaniem nie chodziło mi o to że pliki są zarchiwizowane do formatu *.rfa, tylko ten Tupolwe w co-op od razu wybucha a w conquest wcale się nie pojawia i ogólnie, że tyle się trzeba nagimnastykować, żeby dostać się do wymarzonego pojazdu, czy zdobyć wymarzony 'kit'. :)
Mam ten rfa explorer i znalazłem w tym pliku w sekcji vehicle spawns linijkę heavy bomber, tylko nie mam bladego pojęcia jaką wartość ustawić, żeby ten bombowiec nie spadał z 5-ciu metrów przy spawnie.

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 wrz 2009, 22:45 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
Hmm chciałem zedytować Prokhorovkę dla ciebie, wpierw jednak odpaliłem niemodyfikowaną jej wersję i Tupolewa ja tam nie widzę wogóle... :/

Ale szczerze mówiąc, możesz sobie go darować, nieciekawy samolot szczerze mówiąc. Wielki, słaby i powolny. :!:

_________________
Obrazek
fhsw-europ.ucoz.de - Strona domowa europejskiej społeczności FHSW
FHSW na Facebooku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 wrz 2009, 15:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sie 2005, 21:08
Posty: 64
Ale wiesz, człowiek napalony na tego FH to chciał sobie wszystkie pojazdy wypróbować, w końcu w porównaniu z vanillą FH to raj na ziemi pod tym względem :)
Tupolewa, jak pisałem wyżej, w conquest w ogóle nie ma (przynajmniej na początku, później, coś mi świta, że po zajęciu wszystkich flag się pojawia, ale też wybucha), jest za to w co-op i singlu, ale wybucha przy spawnie, spadając z wysokości kilku metrów. Kiedyś prawie udało mi się zdążyć z kluczem i naprawić, prawie :)
A tak z innej beczki - na Sector 318 udało mi się wczoraj zdobyć ten 'kit' z szybowcem - ktoś kiedyś pisał, że to robota co najmniej dla dwóch osób - jednak można i w pojedynkę. :)
Tak czy siak, pozostaje pytanie - po co ludzie od FH mieliby robić graczom na złość? Skłaniałbym się jednak chyba ku wersji, że to jednak niedopatrzenie a nie celowe działanie, chociaż z drugiej strony może chcieli w ten sposób wymusić na graczach grę on-line?:)
Pozdrawiam

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 wrz 2009, 13:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sie 2005, 21:08
Posty: 64
Update: Wczoraj postanowiłem poświęcić trochę czasu, żeby dobić się do tego Tupolewa. Odpaliłem singla, samolot na starcie oczywiście wybuchł, ale co kilka (tudzież naście) minut respawnował się z tym samym skutkiem, mimo że czekałem koło spawna z kluczem - samolot zawsze spadał na mnie i mnie zabijał, a gdy starałem się tak ustawić, żeby być tuż obok gdy zacznie spadać "z nikąd" klucz nie działał. W końcu za którymś razem wsiadłem do niego gdy spadał, o dziwo nie wybuchł od razu - ale po wyjściu, mimo usilnych prób reperowania i tak wybuchł - pasek "energii" klucza spadał, podczas gdy pasek "życia" samolotu nie to że nie rósł, ale nawet w ogóle się nie pojawił - także chyba jest to już ewidentne, że to jednak twórcy FH byli w tym przypadku ku*ewsko złośliwi... To chyba tyle. Jak sprawić, żeby pojawił się na pustej mapie w conquest - dalej nie wiem. Pozdrawiam

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 wrz 2009, 21:25 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
Spróbowałem znowu naprawić ten TB3, ale Battlecraft się crashuje, a Editor42 działa, ale nie mogę po nim spakować mapy. Ale intencje miałem dobre :)

Na serwerze Pixel-Fighter z tego co pamiętam jest TB3 na prochorowce, przeważnie wolny bo nikt nie chce nim latać :P

_________________
Obrazek
fhsw-europ.ucoz.de - Strona domowa europejskiej społeczności FHSW
FHSW na Facebooku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 wrz 2009, 21:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sie 2005, 21:08
Posty: 64
Miło, dzięki za te dobre chęci, chociaż jest o nich takie jedno powiedzenie ;). Ale multiplay to nie pusta mapa, niestety. Raz, że ping i packet lossy, dwa że trudno akurat na Prochorowkę na jakimkolwiek serwerze,a trzy że jak już się uda, to niekoniecznie tb-3 musi być wolny :)

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 wrz 2009, 00:16 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
Mr. J napisał(a):
Spróbowałem znowu naprawić ten TB3, ale Battlecraft się crashuje, a Editor42 działa, ale nie mogę po nim spakować mapy. Ale intencje miałem dobre :)

Do pakowania polecam narzędzie quickrfa (czy jakoś tak) z oficjalnego pakietu narzędzi EA, bo samego Battlecrafta do tworzenia większych map się nie używało.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL