Teraz jest 29 wrz 2024, 01:20

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 wrz 2009, 10:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
Najszybciej i najprościej używać toolboxa

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 wrz 2009, 13:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2006, 00:57
Posty: 121
A czy lepiej grać na 1.41 czy na 1.5???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 wrz 2009, 13:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2005, 23:43
Posty: 706
Na 1.41 nie zagrasz nigdzie ^^

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 wrz 2009, 14:10 
Offline

Dołączył(a): 6 lip 2005, 22:40
Posty: 240
Lokalizacja: Warszawa
MK napisał(a):
przed chwilą kilka razy przytrafiła się sytuacja że mimo zdobycia flagi była biała,można się spawnować...wróg też nie mógł odbić :?

Brzmi jak 2 rzeczy:
1. Bug bf2 z niemoznoscia zajecia flagi. Nie wiele na to da sie poradzic poza stara metoda informatykow, wszystkimi wyjsc z flagi i do niej wrocic.
2. Co do mozliwosci spawnu na szarej fladze podejrzewam ze mowisz o bukrze na Point du hoc. Bf2 nie pozwala na zamiane lokalizacji spawnow po zajeciu flagi przed strone przeciwna. Na tej fladze masz, nie idealne ale niestety jedyne znane rozwiazanie tego problemu w enginie bf2. Spawn nie znika po wyszarzeniu flagi. Dopiero po jej zajeciu spawn zmienia strone.

SomeRandomGuy napisał(a):
Trzecie primo (...): Raz mi sie udało wpasć do mieszkania czołgiem, w normadzkich miasteczkach są takie bramy w które Cromwell mieści się idealnie, co do milimetra.. Wystarczy wtedy skręcić i....

Mozesz podeslac screena budynku o ktorym mowisz?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 wrz 2009, 15:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
To było na PHL,pierwsza flaga niemiecka od bazy allied...mimo że flaga cały czas była szara można było się spawnować na niej cały czas też w zasięgu byli żołnierze allied i wszystko było jak po przejęciu flagi,nie jest wykluczone że serw był źle ustawiony i dlatego takie coś wyszło,na razie tylko dwa razy widziałem taką sytuacją na dwóch mapkach

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 wrz 2009, 15:11 
Offline

Dołączył(a): 12 gru 2007, 19:05
Posty: 26
Obrona p-lot na totalize jest zbyt okazała, średnia życia typhoona wynośi około 1,5 min. pozatym thompson na zdupiony celownik [w fh2.15 wiecie ze strzelalem z thompsona jak z mg^^] a tu tuaj to stodoły nie trafie... i troche glupie ze panzerfaust ma wszytko na 1 strzala nawet w przod poza churchilem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 wrz 2009, 16:36 
Offline

Dołączył(a): 6 lip 2005, 22:40
Posty: 240
Lokalizacja: Warszawa
Masz racje, jest on tez na PHL. Nie jest to wina serwera a limitacje obejscia problemu spawnow o ktorej pisalem wyzej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 wrz 2009, 18:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2005, 17:50
Posty: 485
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Cytuj:
Drugie primo (!): Denerwuje mnie to że muszę ponownie załadować działo jak wsiadam do czołgu/innej armaty. Rozumiem jak wsiadam po raz 1szy, ale dlaczego, jak wyskakuje z pojazdu na kilka chwilek żeby cuś naprawić, to jak wracam zastaje działo w czarodziejski sposób rozładowane? To samo się zdarza gdy zmieniam pozycję żeby np użyć karabinu. Podczas walki to to raczej nie miła niespodzianka.... :?

Engine bf2, nie da sie naprawic tego niestety :/
Cytuj:
Trzecie primo (...): Raz mi sie udało wpasć do mieszkania czołgiem, w normadzkich miasteczkach są takie bramy w które Cromwell mieści się idealnie, co do milimetra.. Wystarczy wtedy skręcić i....

Mysle ze powinienes zrobic screen i przeslac go devom :)

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 7 wrz 2009, 23:37 przez spitfire05, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 wrz 2009, 18:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sie 2009, 08:34
Posty: 441
ja mam takie pytanko co do fh 2.2: planuję sobie kupić bf-a ze względu na ten mod (achh stare czasy na klasyku :D ) i jestem ciekaw czy da się otworzyć klapę w barce :twisted:

_________________
Obrazek

...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 wrz 2009, 19:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2006, 21:54
Posty: 633
Lokalizacja: 58-506
Cytuj:
Engine bf2, nie da sie naprawic tego niestety :/

Ale w 2.15 nie były tak zwrotne samoloty oraz tak łatwo jak teraz się nie lądowało chyba że to wina patcha 1.5. Na moim filmiku widać jak samolot skręca na sterze pionowym teraz utrzymanie celu w celowniku jest naprawdę trudne.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 wrz 2009, 19:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
Cytuj:
troche glupie ze panzerfaust ma wszytko na 1 strzala nawet w przod poza churchilem.


chodzi o moc tej broni?na panterę trzeba trzy strzały w przód,sherman też chyba dwa w przód(po strzale w bok jeszcze zostało kilka kresek)chyba tylko trafieniem w tył można na raz zniszczyć czołg,trudno się przyzwyczaić do tej paraboli lotu

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 wrz 2009, 23:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2005, 17:50
Posty: 485
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
komar(poland) napisał(a):
Cytuj:
Engine bf2, nie da sie naprawic tego niestety :/

Ale w 2.15 nie były tak zwrotne samoloty oraz tak łatwo jak teraz się nie lądowało chyba że to wina patcha 1.5. Na moim filmiku widać jak samolot skręca na sterze pionowym teraz utrzymanie celu w celowniku jest naprawdę trudne.

Sorry, zacytowalem wiecej niz trzeba bylo. Chodzilo mi oczywiscie o "drugie primo" tylko :)
artij1 napisał(a):
ja mam takie pytanko co do fh 2.2: planuję sobie kupić bf-a ze względu na ten mod (achh stare czasy na klasyku :D ) i jestem ciekaw czy da się otworzyć klapę w barce :twisted:

A propos :D Wczoraj na PDH widzialem jak caly pelny sklad wyskakiwal z barki przez zamkniete drzwi :lol:

Myślę ze niedługo temat - legenda może powrócić ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 wrz 2009, 00:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2005, 20:54
Posty: 1567
Lokalizacja: Łódź
Juz na servie widzialem pytania jak otworzyć barke wiec myśle ze juz niedługo xD (teraz jeszcze dojdzie "jak sie rzuca ten zasrany sznurek")


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 wrz 2009, 01:28 
Offline

Dołączył(a): 28 wrz 2004, 20:45
Posty: 82
Lokalizacja: Z ciemnej strony Słońca
Bardziej - kto zarzuca, bo nie widziałem jej w "kitach" których używałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 wrz 2009, 01:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
Natrafiłem na dziwną sprawę,sprawdzając działanie piata zauważyłem że nie można zniszczyć ciężarówki strzelając w część ładunkową/plandeka,pocisk trafiając na moment zapala pojazd trochę dymu się pojawia i jakby nagle wszystko było naprawione,wiele razy strzelałem i zawsze było tak samo...jedyna możliwość zniszczenia jej to trafienie w silnik lub szoferkę lub w pakę z tyłu,bazooka i panzershreck to samo nie wiem czy to bug

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL