Teraz jest 23 cze 2025, 00:07

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 20 gru 2009, 19:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2004, 17:07
Posty: 1598
Lokalizacja: Poznan city
Oj przyda Ci sie ;)
Pamietaj, ze samolot zostal wynaleziony na potrzeby wojny a nie przewozu bydla ;) 8)

_________________
Obrazek
M62 V8 4,4L
///Mcmt BMW Klub Polska member


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2009, 01:33 
Offline

Dołączył(a): 13 sie 2009, 16:05
Posty: 40
W BF-ie nawet i na lanie, bez isotnego pingu wystepuje opadanie pociskow oraz ich czas "na dolecenie". W wiekszosci strzelanek kababinki dzialaja niemala jak laser, ale tu arurat nie. Dla tych, ktorzy zaraz sie wysypia z wizjami ze jestem noob itd. ( w sumie to jestem... ) proponuje sobie wejsc na singla - z czego by sie nie strzelalo na wieksza odleglosc, trafinie nastepuje dopiero po ulamku sekundy od oddania strzalu. Z samolotami jest oczywiscie analogicznie - odnosze sie do wersji od 1.41, bo starszym juz nawet nie pamietam. Goniac samolot po luku nie ma szans zestrzelic go celujac idealnie w jego obrys, czy na multi, czy z kompem. Na ostrych wirazach trzeba nieraz obrac naprawde duze wyprzedzenie, chyba ze mam popsute kompy, zeza i zachwiane postrzeganie rzeczywistosci. Co do pingu - jesli ping jest duzy, to to, co widzimy, nie odpowiada faktycznemu polozeniu obiektu wg. zaliczajacego trafienia serwera - wprowadza to dodatkowe utrudnienie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2009, 05:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 wrz 2004, 03:12
Posty: 10
Lokalizacja: Poznań
terewas napisał(a):
W wiekszosci strzelanek kababinki dzialaja niemala jak laser, ale tu arurat nie.


Tak może było za czasów Dooma. W ostatniej dekadzie czegoś podobnego raczej nie uświadczysz. Już np. w MOH:AA każda broń miała regulowane w cfg parametry prędkości pocisków. A to przecież 2002r. :wink: Być może odnosisz takie wrażenie, bo w większości strzelanek strzela się na takich dystansach, gdzie opóźnienie nie ma żadnego znaczenia. Choć oczywiście nie jest to jeszcze system balistyki. Więcej realizmu znajdziesz np. w Red Orchestrze, gdzie faktycznie każdy pocisk jest przeliczany na autentycznej balistycznej i gdzie np. można już doświadczyć działania grawitacji na pocisk. Przykładowo strzelając z Kar98k na dystans 300m, musisz brać lekką poprawkę na opadająca trajektorię lotu i headshota celować z lekką nadwyżką. Albo możesz zginąć od rykoszetu.
Z samolotami sprawa jest prosta - szybciej poruszający się niż ludzie obiekty, w związku z czym bierzemy poprawkę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 gru 2009, 11:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2007, 18:19
Posty: 286
Lokalizacja: Łomża
NoAim napisał(a):
@ashlon
Miałeś kiedyś np. straty pakietów w prawdziwym życiu? Chociaż jak by się dłużej zastanowić... :lol:


No ja muszę przyznać, że miałem.... gdy przesadziłem z alkoholem :)

_________________
http://www.nsz.za.pl/news.php Coś o NSZ Zasady serwera NSZ


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2010, 16:06 
Offline

Dołączył(a): 7 sie 2009, 21:46
Posty: 33
Żeby nie robić nowego tematu
Mam problem jak namierzę samolot wroga, on puści wabiki i znowu go namierzę to rakiety zamiast uderzyć we wroga (ciągle leciał prosto) to około 1-2m przed ogonem nagle zakręciły i przeleciały obok/nad nim..
Jeszcze inaczej jak mnie namierza (~70m) i puszczam wabiki pociski dalej lecą we mnie...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2010, 18:24 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2005, 20:16
Posty: 3937
Lokalizacja: Białystok
Pewnie strzelałeś do F18, z nim to się często tak dzieje :) Są też inne techniki do uciekania przed rakietami, np latając do góry nogami w bombowcu itp

_________________
Obrazek

I'm as cold as the cold wind blows


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 mar 2010, 13:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2008, 12:59
Posty: 465
Lokalizacja: Kraków (po arabsku Karkand :P)
Najlepsza metoda to wyskoczyć od razu jak Cię coś zacznie namierzać xD.

_________________
BF2 NICK: Szczurson24
BF2142 NICK: Szczurson.bf2
BF BC2 NICK: Szczurson
-> PubMovie :D <-


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 mar 2010, 16:22 
Offline

Dołączył(a): 7 sie 2009, 21:46
Posty: 33
Tylko szkoda że jak ja latałem F18 to każdy pocisk trafiał we mnie ;/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 mar 2010, 15:09 
Offline

Dołączył(a): 27 lis 2009, 18:59
Posty: 21
Severius5 napisał(a):
Żeby nie robić nowego tematu
Mam problem jak namierzę samolot wroga, on puści wabiki i znowu go namierzę to rakiety zamiast uderzyć we wroga (ciągle leciał prosto) to około 1-2m przed ogonem nagle zakręciły i przeleciały obok/nad nim..
Jeszcze inaczej jak mnie namierza (~70m) i puszczam wabiki pociski dalej lecą we mnie...


1.Może pierwszą sytuacje należy zaliczyć do skutecznego uniku? No chyba że samolot leci prosto, i Twoje rakiety w niego i tak nie trafiają-ale z takim czymś się jeszcze nie spotkałem. Skuteczność (celność) Twoich rakiet wydaje mi się zależy między innymi od pingu (jak już mówiłem :)) Przykładowo na patchu 1.41 z pingiem 10 to nawet j-10 powinno mieć problemy z ucieczką. Ponoć grzebanie w configu może coś poprawić (coś ala poprawianie hitboxów w helenie i skuteczności tv, dzięki zwiększaniu GSInterpolationTime), ale nie polecam się tym bawić, bo często uchodzi to za nieuczciwe granie.
2.Nie jestem tego pewien ale jeżeli przeciwnikowi udało się Ciebie namierzyć i wystrzelić rakietę przed Twoją obroną wabikami, to takie rakiety lecą w samolot, nie zmieniając przy tym kierunku na flary. A więc zostaje manewrowanie.

Jeżeli coś pokręciłem, to proszę mnie poprawić.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 mar 2010, 16:15 
Offline

Dołączył(a): 7 sie 2009, 21:46
Posty: 33
anonim.1991 napisał(a):
1.Może pierwszą sytuacje należy zaliczyć do skutecznego uniku? No chyba że samolot leci prosto, i Twoje rakiety w niego i tak nie trafiają-ale z takim czymś się jeszcze nie spotkałem.


Nawet jak wyskoczył z jeta i samolot leciał dalej prosto to 3 rakiety i tak nie trafiły. Oczywiście nie zawsze tak jest, ale co parę razy. :omg:

Co do 2 to jak namierzyłem ziomka i strzeliłem po czym on wypuścił wabiki i poleciał w górę to rakiety w dół poleciały na ziemię.. ;/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 mar 2010, 17:45 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2005, 20:16
Posty: 3937
Lokalizacja: Białystok
Latanie samolotem to latanie samolotem, nie powiemy ci "rób tak i tak, a nie rób tego i tego" i zaczniesz wszystkich kosić. Musisz sam się nauczyć, sprawdzać czy podlatywanie do góry czy skręcanie daje lepsze efekty itd

_________________
Obrazek

I'm as cold as the cold wind blows


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 kwi 2010, 16:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2009, 14:58
Posty: 224
Lokalizacja: Legionowo
Co do flar to musisz złapać wyczucie. Naucz się latać z użyciem wstecznej kamery, gdy zobaczysz lecące rakiety, puść flary (niszczymy mit o tym, że trzeba puścić flary przed wystrzeleniem rakiety). Pamiętaj też o tym, że jeżeli lecisz prosto, nie zmieniasz kierunku lotu to nawet puszczenie flar ci nie pomoże. Jak polatasz trochę czasu to nauczysz się więcej ciekawych rzeczy. Niestety nie napiszę ci punkt po punkcie swoich doświadczeń i tricków. Ja poświęciłem troszkę czasu na latanie, przyniosło to pozytywne wyniki więc i tobie to polecam

_________________
Obrazek

DOGFIGHT POLISH JET CUP 2010


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL