Teraz jest 22 lis 2024, 21:47

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 520 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 sty 2010, 10:37 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2005, 20:16
Posty: 3937
Lokalizacja: Białystok
Na kompie
Phenom X4 9850
4GB ramu DDR2
Podkręcony 4850 z 1 GB ramu
Windows 7 x64
chodzi bardzo płynnie i szybko się wczytuje na ustawieniach medium, high nie próbowałem jeszcze.

Mapka jest raczej nudna i słabo zbalansowana, pograłem sobie z 10 rundek i nigdy atakujący nie wygrali, tylko raz byli tego blisko.
Jazda czołgiem po barierkach, drzewach itd FTW :D Trzeba się odzwyczaić od BF2.
Snajperem się podejrzanie łatwo gra, raz sobie podniosłem taki kit i zacząłem nieźle kosić. Uważam że pistolety są chyba trochę za mocne.
Granatniki są spoko, już udało mi się sfragować nim kolesia z odległości ~100m :D.
Latanie UAV to dla mnie nuudy...
Podoba mi się ta duża ilość wymyślnych pinów, czasem po zabiciu kogoś można dostać 3 takie na raz :D
Unlocki też są spoko, chociaż szkoda że nie można sobie wybrać co chce się odblokować

Mój screenik (musiałem zalttabować bo jak robiłem prnt scrn w grze to tylko białe pole w paincie się pokazywało, chyba jakieś zabezpieczenie O.o)
http://img31.imageshack.us/img31/9915/tryv.jpg
PS drugie w lepszej jakości (znowu musiałem obejść robienie fotki na pełnym ekranie)
http://img191.imageshack.us/img191/6360/winoh.png

_________________
Obrazek

I'm as cold as the cold wind blows


Ostatnio edytowano 29 sty 2010, 14:57 przez _Dominiko_PL, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2010, 10:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2007, 13:12
Posty: 826
Lokalizacja: Poznań
_Dominiko_PL napisał(a):
Snajperem się podejrzanie łatwo gra, raz sobie podniosłem taki kit i zacząłem nieźle kosić. Uważam że pistolety są chyba trochę za mocne.
Granatniki są spoko, już udało mi się sfragować nim kolesia z odległości ~100m :D.
Latanie UAV to dla mnie nuudy...
Podoba mi się ta duża ilość wymyślnych pinów, czasem po zabiciu kogoś można dostać 3 takie na raz :D
Unlocki też są spoko, chociaż szkoda że nie można sobie wybrać co chce się odblokować


UAV? Co to, gdzie to? :D Widziałem tylko ten mały heli ale mam z nim błąd bo nie mogę polecieć do góry ;p
Pistolety jak dla mnie są tragicznie słabe (Ale to może przez te lagi ;/)
Ten pierwszy shotgun ma tylko 4 naboje ;o Dali by choć +1 więcej.

A i ustawiłem sobie wszystko na low potem na medium, z gry tak czy siak wywala po mapie ;/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2010, 10:56 
Offline

Dołączył(a): 23 gru 2009, 16:23
Posty: 34
Heh, ciezko te grę określic.

Grało sie super, medykiem jest spoko. Ogólnie panowała sielanka dopóki nie przytrafiła mi sie ta runda.

Bylem obrońca. ale szczerze oprócz chowania sie po kątach nie wiele robiłem. Atakujący mieli chyba z 10 snajperów, i załosne bylo to, ze pilem sobie herba i pogryzałem krakersy, a mimo to wygralismy. Po prostu nikt nas nie atakował, tylko camperzy czekali na nas. A byli (zbyt) cierpliwi.

Potem nic nie bylo takie samo. Snajperzy do domu ;]

_________________
...::Follower of the Dark Side::...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2010, 11:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2009, 15:04
Posty: 332
Lokalizacja: Kutno
gawin1993 napisał(a):
Zaufaj - próbowałem wszystkiego.

Poza tym, gra jest słabo zoptymalizowana. Na Dualu 2.5 i 9800 GT, przycina. Myślę, że gre ustabilnią i będzie lepiej.



to ja mam 2 x 1,86 i grafe 9500gt top i smiga ladnie takze to chyba nie gra

_________________
Obrazek www.polishhussars.pl
szukaj serwera BF3 - [PH] Polish Hussars .pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2010, 11:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 cze 2003, 08:57
Posty: 1009
Lokalizacja: Sosnowiec
Jak dla mnie rzeźnia :twisted:

Pierwsze dwie rundy wymagały przyzwyczajenia, ale z każdą kolejną coraz więcej smaczków doceniam.

Brakuje mi tylko komend wydawanych pod "q" lub klawiszami funkcyjnymi ;) Mam nadzieje, ze je dodadzą.

_________________
- Eagle Thrust formation target 2800 yards -- begin psch-war operations.
- 700 -- 600 yards -- 500 -- Commence firing.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2010, 11:46 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2009, 10:58
Posty: 159
Sterowanie helikopterem bez joysticka jest nie do ogarniecia wg mnie, a szkoda, bo powinni wrocic do sterowania z BF2 - tam to rozwiazano swietnie i bez zakupu dodatkowego sprzetu latac mozna bylo calkiem fajnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2010, 11:55 
Offline

Dołączył(a): 19 sty 2010, 19:39
Posty: 15
szakal0x napisał(a):

UAV? Co to, gdzie to? :D Widziałem tylko ten mały heli ale mam z nim błąd bo nie mogę polecieć do góry ;p



Jak chcesz lecieć do góry to R, jak na dół to F, a WSAD to kierunki tak jak na piechotę. Myszka też tak samo jak u piechoty. Zwykły heli już normalnie tak jak w bf2. Pilot ma nieskończone ammo (...), nie naprawiasz się automatycznie na lotnisku, tylko ktoś Cię musi, ale to już sami odkryjecie lub nawet już wiecie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2010, 11:58 
Offline

Dołączył(a): 2 sty 2010, 19:53
Posty: 12
Lokalizacja: Łódź
Właśnie skończyłem moje pierwsze gry i jestem pozytywnie nastawiony do owej gry.
Przy moim sprzęcie 4x 2,4 i 8800GTX gra na medium chodzi perfekcyjnie, zobaczymy jak będzie później na high, chodź i tak medium jak dla mnie jest zadowalające.
Bronie na prawdę strzelają tam gdzie chce strzelić, co mi się bardzo podoba. Zastanawiałem się przed beta jak będzie strzelała broń ciężka (PKM) bez leżenia w dłoniach medyka i cały ten mechanizm przerósł moje oczekiwania.
Mam nadzieje, że na dniach naprawią wszelkie większe bugi by móc normalnie wbić na serwer i pograć bez przeszkód ;]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2010, 12:16 
Offline

Dołączył(a): 27 sty 2010, 23:01
Posty: 6
Liczyłem na coś więcej.Brak HP widocznego w procentach/skali- dla mnie ogromna wada.
-Brak możliwości leżenia jak mogli na takie coś pozwolić??
-zwiekszony na tyle realizm ze wystarczy jakiś strzał i leży
-czołgi juz nie sa tak silne jak w BF2 są do zniszczenia
-Medyk z PKM!! skandal
-quady rewelacja!!jedzie się jak na realu
-świetne fajerwerki-jestem w stanie poczuc klimat
-czy jest możliwość rozmów??''q'' nic takiego mi się nie udało
-PKM ma łapki tak samo jak snajperki które sie wykorzystuje na ziemi a nie można leżęc!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2010, 12:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sie 2005, 09:48
Posty: 643
Lokalizacja: Leamington SPA, UK
Dzwięk jest przedni, człowiek czuje się bardziej jak na filmie słysząc turkot PKMu kolegi z teamu i donośne strzały snajperów, to juz jest nowa jakość w grach. Dziwi przy tym absolutny brak ustawień zaawansowanych dla dzwięku, gdzie są moje opcje dla X-fi??!!. Grafika nie przypadła mi do gustu, zwłaszcza że ustawienia wysokie są niegrywalne na moim sprzęcie (C2D E6300, 8800GTS 512mb, 2GB), jednak i tak wiadome jest, że większość z nas będzie grało i tak na niskich ustawieniach, w tzw. pr0 mode :D . W sprawie optymalizacji Dice ma dużo do zrobienia.
Próbowałem polatać UAV, logicznym było żeby latać wysoko i w miarę stale się poruszać, jednocześnie starać się zgarnąć parę killi z helfire - mam wrażenie że UAV jest tak delikatne, że mała seria z czegokolwiek ściaga to maleństwo na ziemie. Takie same wrażenie miałem co do śmigłowców po premierze BF2142 - mam nadzieję że tak samo zmienie zdanie po cz\asie. Bardzo pozytywnie odczucia mam co do broni stacjonarnych na mapie, wyrzutnie rakiet i karabiny maszynowe. Pocisk z wyrzutni można skierować w stronę wrażego czołgu precyzyjnie omijając przeszkod. Kolejnym spostrzeżeniem jest to, że snajper jest trochę przesadzony, o ile w BF2 i BF2142 head-shot był prawie nie możliwy to w tej odsłonie sypiemy nimi z łatwością.

Na dobrą sprawę beta mocno kuleje, wczorajsze problemy z serwerami nie jednego przyprawiły o palpitacje serca plus wyrwane włosy z powodu fatalnej optymalizacji. Z arytmią i łysiną na głowie oczekuję, iż chłopaki z Dice wykonaja swoją robotę sumiennie i w marcu ujrzymy DZIAŁAJĄCY produkt.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2010, 12:41 
Offline

Dołączył(a): 29 sty 2010, 00:28
Posty: 3
Na forum EA wyczytalem, ze AA, Anizo oraz VSync nie dzialaja.. coz, teraz przynajmniej wiem, czemu gra ciagle wyglada tak samo :D
Boje sie pomyslec jak to bedzie chodzic, kiedy przywroca funkcje wygladzania i filtrowania tekstur.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2010, 12:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2007, 13:12
Posty: 826
Lokalizacja: Poznań
d1abolit napisał(a):
Na forum EA wyczytalem, ze AA, Anizo oraz VSync nie dzialaja.. coz, teraz przynajmniej wiem, czemu gra ciagle wyglada tak samo :D
Boje sie pomyslec jak to bedzie chodzic, kiedy przywroca funkcje wygladzania i filtrowania tekstur.

Aha. No to aj czekam właśnie na to bo grafika nie powala, a co do drzew to jest nawet tragiczna ;/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2010, 12:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2006, 10:32
Posty: 789
Lokalizacja: 3miasto
Efekty dźwiękowe są po prostu miażdżące, czegoś takiego jeszcze nigdy wcześniej nie słyszałem. Co do reszty, chłopaki z DICE mają jeszcze duuuużo pracy. Ale dźwięk to majstersztyk, to muszę przyznać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2010, 12:58 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2009, 10:58
Posty: 159
d1abolit napisał(a):
Na forum EA wyczytalem, ze AA, Anizo oraz VSync nie dzialaja.. coz, teraz przynajmniej wiem, czemu gra ciagle wyglada tak samo :D
Boje sie pomyslec jak to bedzie chodzic, kiedy przywroca funkcje wygladzania i filtrowania tekstur.


Po prostu je wylaczysz i po klopocie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2010, 13:08 
Offline

Dołączył(a): 17 paź 2008, 13:10
Posty: 5
u Mnie chodzi wszystko ok na full detalach:

Core2Quad Q6600 2.4Ghz @ 3.0Ghz
8Gb ddr2 800mhz
GF 285GTX 1GB EVGA FTW
Windows 7 x64

Gra chodzi płynnie na full detalach 1920x1200 (anizo i msaa ustawiam na x16, ale przestawia mi na x4). Czasem, ale rzadko mam ma pol sekundy jakies rozowe czy zielone artefakty (nie przeszkadza w grze), ale to chyba wina bety...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 520 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 35  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL