OK skopane jest tu kilka rzeczy:
1. Albo nie stworzyłeś modu przez MDT i po prostu skopiowałeś katalog bf1942, albo niepotrzebnie edytowałeś init.con. Tam domyślnie wszystko jest w porządku (poza tym że między wersją modu [tak, to wersja Twojego modu, nie gry] a 0.1 nie ma spacji, ale to nie powoduje żadnych błędów). Tak więc poprawiony init.con wygląda tak:
Kod:
game.CustomGameName LWP
game.addModPath Mods/BF1942/
game.addModPath Mods/LWP/
game.setCustomGameVersion 0.1
game.setCustomGameUrl "http://www.stronamojegomodu.com"
game.setCustomGameInfo "ZOMG TO MOJ MOD"
Brakowało trzeciej linijki, bez niej mod "pomyśli", że jest czystym BF i nie załaduje Twoich przeróbek.
Drugi błąd: Niepotrzebnie wypakowałeś Berlin_003.rfa, mogłeś po prostu zedytować menu/init.con przez winRFA. Wtedy uniknąłbyś błędu, który popełniłeś pakując mapę: W każdej mapie bf, każdego modu, bazowa ścieżka powinna być
Kod:
bf1942/levels/<nazwa_mapy>/
U ciebie jest po prostu
Kod:
Berlin_003
Co jest błędem podwójnym, bo raz że brakuje bf1942/levels/, a dwa że powinno być berlin, a nie berlin_003.
Tak więc skasuj ten swój berlin_003.rfa, skopiuj "świeży" z katalogu levels bf1942, otwórz go przez winrfa i po prostu zmień tą jedną linijkę w Menu/Init.con i nic poza tym. Jeśli koniecznie chcesz wypakować/pakować, zrób w ten sposób:
1. Wypakuj gdzieś berlin_003.rfa, załóżmy że na c:\
2. otwórz c:\bf1942\levels\berlin\menu\init.con (notatnikiem lub innym edytorem tekstu) i zmień
Kod:
game.setMapId "bf1942"
na
Kod:
game.setMapId "LWP"
3. Spakuj katalog c:\bf1942 i zapisz jako berlin_003.rfa
Ważne jest żeby spakować katalog bazowy, a nie sam berlin. I pod żadnym pozorem nie zmieniaj żadnych nazw katalogów.
Ten sam błąd popełniłeś pakując game.rfa - zamiast spakować katalog bf1942, spakowałeś sam katalog Game wewnątrz niego, przez to bf gubi się w Twoich archiwach.
Ten mod działałby sam z siebie gdybyś zrobił wszystko jak w instrukcji. A tymczasem odnoszę wrażenie, że wprowadzałeś dużo losowych zmian (po co zmieniać nazwę katalogu berlin na berlin_003?) "bo nie działa" - i to one sprawiły że mod się posypał.
_________________
![Obrazek](http://dzn.unfailed.pl/static/userbaradmin.jpg)
Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...