Teraz jest 26 lis 2024, 23:02

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 520 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 sty 2010, 01:41 
Offline

Dołączył(a): 30 gru 2009, 03:00
Posty: 24
http://img52.imageshack.us/img52/2868/bc2d.jpg
Najlepsza runda ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2010, 01:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2009, 21:13
Posty: 126
Jak dla mnie jedyna minus na teraz to.... że nie można sprawdzić innych broni i unlocków. Np. normalnie miałbym już wszystkie lunety dla szturmowca i prawie wszystkie karabiny , ale twórcy dodali np przed karabinem za 26000 pd liczbę 1000, i wychodzi nam wtedy 100026000 expa do zdobycia karabinu.Trochę takie postępowanie mnie dziwi, ponieważ myślałem , że beta jest między innymi do wyłapywania błędów i ubalansowania rozgrywki , żeby nie było smaczków jak w bf 2 G36E którym można bez problemu zdjąć snajpera , a tak dupa :P Poza tym żadnych zastrzeżeń nie mam (no może tylko to , że w becie często połowa teamu to snajperzy i że bc 2 dopiero za miesiąc)

PS.Wie ktoś na czym będzie polegać zachowanie postaci(żołnierza) z bety?Tzw. będziemy mieli zapisane wszystkie PD odblokowane bronie(oraz unlocki)z bety czy jak ?

PS2.Dobrze prowadzona helka rządzi , a przynajmniej do czasu zdobycia przez engineera pistoletu namierzającego (tzw. pistoletu wystrzelającego darty które przyczepiają się do pojazdów(ciekawe czy do ludzi też) dzięki czemu można wystrzelić naprowadzaną rakietę.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2010, 01:47 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2009, 10:58
Posty: 159
Krzychu007 napisał(a):
Blizzen napisał(a):

- brak 'Q'



Jak naciśniesz 'Q' na wrogu, to będzie jak zauważono (działa całkiem sprawnie, ale jak lecisz UAV to czasem możesz klikać w nieskończoność, a i tak nie wejdzie), a jak na swojego medyka/szturmowca to prosisz o leczenie/ammo. Tylko wypatruj medyka na mapie (jak jesteś ranny to się pojawiają) a potem wciskaj... na dłuższą odległość to powodzenia. Poza tym opcja, że ten lub inny medyk się skapnie jest znikoma, bo nie widzą twojego życia dopóki nie wycelują w ciebie, czyli muszą być blisko, a już na pewno nie słyszą, że prosisz o medyka. Głowy jednak sobie uciąć nie dam :]


Dodam, ze wcisniecie Q na pojezdzie powoduje pojawienie sie prosby o transport. Swoja droga - nie wiem, co wy tak o tego medyka panikujecie. Gdy grasz medykiem, na radarze przeciez "miga" ci krzyzyk w miejscu postaci - jesli ona jest zraniona. Jesli natomiast jest polmartwa i lezy, to pojawia sie linia EKG na tymze radarze.

Krzychu007 napisał(a):
Wiecie, że można zniszyć paczkę (to coś co mamy wysadzić jako atakujący) przez C4? Jak się przyjrzycie to ma pasek życia

Podobniez mozna ja rozwalic, sukcesywnie wzywajac na to miejsce ostrzal artyleryjski.

Dunik napisał(a):
PS. Czy tylko ja tak mam, że żeby dostać, np. :AUG'a to musze mieć ponad 10 milionów XP :?Przy innych broniach 4+ lvl też tak mam i przy większości dodatków do nich.

Wydaje mi sie, ze jest to zabezpieczenie przed "odkryciem" wszystkich broni w becie, a nie wersji wlasciwej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2010, 04:30 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2009, 16:31
Posty: 7
Orenos napisał(a):
..............a przynajmniej do czasu zdobycia przez engineera pistoletu namierzającego (tzw. pistoletu wystrzelającego darty które przyczepiają się do pojazdów(ciekawe czy do ludzi też) dzięki czemu można wystrzelić naprowadzaną rakietę.



wlasnie odblokowalem ten pistolecik tylko jakos mi nie naprowadza pociskow, ale mniejsza z tym, trafienie tym czym s heli to hyba tylko z paru metrow jest mozliwe i jak praktycznie helka wisi nieruchomo

przylepia sie tyko do pojazdow i dzial


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2010, 09:36 
Offline

Dołączył(a): 23 gru 2009, 16:23
Posty: 34
Dowodząc oddziałem, celuje w kratę wciskasz Q i w ten oto sposób wydajesz rozkaz ataku.
Majac wyciagnieta wiertarę, wciskasz q celując pojazd to dajesz kierowcy znac że jemu sprzęt naprawisz

_________________
...::Follower of the Dark Side::...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2010, 10:21 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2002, 15:00
Posty: 891
Lokalizacja: Żory
Nie da się ustawić przepustnicy? Czy tylko ja tak mam?

_________________
a po alejach snów biegnie nas znów spora zgraja...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2010, 10:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sty 2010, 11:49
Posty: 43
Lokalizacja: Koszalin
Nie wiem moze mi sie wydaje ale w praktyce zazwyczj jest tak ze jak sie jest sniperem to "one shot one kill". Troche dziwne jest to zetrzeba poswiecic 2 shoty by kogos zabic(no chyba ze celujemy w glowe). No ale ulatwieniem jest stabilny celownik. Brakuje mi tez opcji "na glebe" :). A tak ogolnie gra jest dla mnie baaardzo pozytywna.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2010, 11:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sty 2007, 00:05
Posty: 116
Lokalizacja: Wawa
MaZZeo napisał(a):
Nie rozumiem was. Gdyby szturmowiec miał apteczke to byście w ogóle mówili, że klasa przesadzona, a 80% graczy by ją wybierali.


Po co szturmowcowi apteczka? Czemu nie może być oddzielnej klasy medyka ? Z obecnymi apteczkami wcale nie była by przesadzona ale była by na pewno bardziej logiczna.

MaZZeo napisał(a):
Teraz jest tak, że assault ma paczkę z ammo (czyli nie jest maszyną do zabijania jak w BF2142 i BF2, gdzie na prawdę mało ludzi brało supporta na rzecz medyka który był mobilniejszy i celniejszy), a medyk ma ciężką, dość niecelną broń. Jak dla mnie to typowa zmiana by zbalansować rozgrywkę.


Achaaaa.... rozumiem samo posiadanie paczki z ammo sprawia ze nie jest juz taką maszyną do zabijaniaaaa.Wszystko jasne jak słoneczko ;).
Z tego co pamiętam to w bf2 (o 2142 skoro nie grałem nie wypowiem się) po osłabieniu brali go tylko ppl którzy albo chcieli kampić na daszku albo byli w nim skillowi.
"Na prawdę mało ludzi brało supporta na rzecz medyka który był mobilniejszy i celniejszy" trochę chyba za mało pograłeś w bf2.To może jest i racja względem oczywiście cw ale na pubach to juz co innego.Możliwe ze miałeś w tym miejscu na myśli asfalta, jeśli tak to ludzie nie brali go ze względu na skuteczność apteczek u meda co się po prostu bardziej opłacało szczególnie po osłabieniu granatnika.

Co do meda : to pewnie dlatego teraz prawie kazdy z tym cholerstwem biega.Juz nie mówiąc o samym idiotyzmie medyka z lkm.Co za debil to wymyślił? Grałem trochę nim i trzeba powiedzieć ze ten cały podstawowy pkm to niezłe narzędzie mordu tak samo jak w bf2 i wsadzenie go do klasy medyka to zwyczajne przegięcie.

MaZZeo napisał(a):
I nie rozumiem płaczu nad snajperami którzy kampią na górce. Ja wtedy również biorę snajpę i obieram kampę na tej niedokończonej budowli - parę hedów i się odechciewa burakom siedzieć w miejscu ( Taa taa juz to widze :D ). W ogóle snajpa teraz stała się duuużo bardziej użyteczna ze względu na w końcu poprawne hitboksy :)


No nie dziwie się ze nie rozumiesz skoro sam siedzisz wśród nich w jakichś krzakach.Juz nie mówiąc o sytuacjach kiedy 1/2 lub 2/3 drużyny siedzi gdzieś na zadupiu mapy i kampi nie racząc ruszyć się i uzbroić bomby.Ale to było do przewidzenia po bf2 gdzie snajperka nie była tak skuteczna a i tak dziewczynki siedziały na górce i kampiły,więc to ze tak to teraz wygląda było do przewidzenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2010, 11:07 
Offline

Dołączył(a): 29 sty 2010, 15:17
Posty: 10
Jako ze to moj pierwszy post, chcialem sie przywitac, tak wiec sie "przywituje" :)

Bc2 to moj pierwszy BF, wczoesniej gralem w ut3, cod 4,5,6. Ale po ilosci dzieciarni i chamstwa w mw2 stwierdzilem ze czas odpoczac i zobaczyc co BF oferuje:

Podoba mi sie to ze gra nie ma arcade'owego charakteru, latanie na chama i zaliczanie kill'i nie jest sposobem na wygrana. Ale na serwerach widac ze sporo ludzi z cod'a przyszlo (pierwsze wzniesienia u atakujacych zawsze obsadzone 5-6 snajperami).

Dzwiek... no miod na uszy me, jako ze jestem dj'em ( i biednym audiofilem :)) oprawe audio przekladam nad oprawe video (choc ta tez jest niczego sobie, i bardzo mi sie podoba)

system destrukcji :) no poprostu magia tej gry, fajnie jest sie schowac za sciana i miec swiadomosc ze tej sciany zachwile moze niebyc.

Niepodoba mi sie natomiast (nie wiem czy to wina mojego kompa czy tak poprostu ma byc) ze postac reaguje tak troszke ociezale na moje polecenia, ale to pewnie wkestia przyzwyczajenie i odzwyczajenia sie od cod'a.

Pozdro.

ps. odnoscie optymalizacji gry ja na swoim c2d 2x2,5, 4gb ramu, gf880gtx i win764bit gram bez zaciec... mam najnowsze stery itd itp. A widze ze ludzie z lepszymi kompami maja problemy.


Ostatnio edytowano 30 sty 2010, 11:27 przez cezeter, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2010, 11:19 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2010, 23:20
Posty: 15
Piszę to któryś raz z kolei.

Gra - znaczy jej fizyka jest dość dobra ale co mi z tej fizyki jak:

-Gra jest obrzydliwa, zobaczcie te tekstury, drzewa jak w mario.
-Ruchy postaci, jej wygląd, eh...
- GeForce 9800GT 1 GB, Intel E5200 - 2.5x2, 2 GB ramu, ASUS P5QD Turbo - nie dają sobie rady, to istna masakra, brak jakiejkolwiek optymalizacji.
-Hitboxy - damn.

-Dużo, dużo więcej nie miłych wrażeń.

Powiem szczerze, że nawet na 1024x768 rozdzielczości gra się tnie! :o


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2010, 11:35 
Offline

Dołączył(a): 15 sty 2010, 12:17
Posty: 4
Polecam ściągnięcie najnowszych sterów a najlepiej bety wszystko śmiga jak talala


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2010, 11:44 
Offline

Dołączył(a): 19 sty 2010, 19:39
Posty: 15
Orenos napisał(a):
PS2.Dobrze prowadzona helka rządzi , a przynajmniej do czasu zdobycia przez engineera pistoletu namierzającego (tzw. pistoletu wystrzelającego darty które przyczepiają się do pojazdów(ciekawe czy do ludzi też) dzięki czemu można wystrzelić naprowadzaną rakietę.


Mi się tylko raz udało trafić helkę w locie tym czymś, oczywiście potem została zestrzelona :) Za to bardzo dobrze się sprawdza jak oznaczymy tym czołga, to potem każdy może w niego strzelać, wystarczy, że go namierzy (pojawia się odległość) i nie musi się martwić, że rakieta nie doleci. Dzięki temu możemy strzelać przez krzaki, pod warunkiem, że po drodze nie ma drzewa/skały.

PS. Czy mi się wydaje, czy jak nas ktoś zabije, to potem znika dart (jeśli to my namierzyliśmy pojazd)?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2010, 11:47 
Offline

Dołączył(a): 30 sty 2010, 02:43
Posty: 37
gawin1993 napisał(a):
Piszę to któryś raz z kolei.

Gra - znaczy jej fizyka jest dość dobra ale co mi z tej fizyki jak:

-Gra jest obrzydliwa, zobaczcie te tekstury, drzewa jak w mario.
-Ruchy postaci, jej wygląd, eh...
- GeForce 9800GT 1 GB, Intel E5200 - 2.5x2, 2 GB ramu, ASUS P5QD Turbo - nie dają sobie rady, to istna masakra, brak jakiejkolwiek optymalizacji.
-Hitboxy - damn.

-Dużo, dużo więcej nie miłych wrażeń.

Powiem szczerze, że nawet na 1024x768 rozdzielczości gra się tnie! :o


Masz same negatywne odczcucia bo masz slaby framerate przy niskiej grafice. Przez slabe detale masz naturalnie gowniane tekstury. Ja mam przy C2D E6550, 4gb Kingstone 800hz i HD5850 marne, srednie 30 fps w medium detalach i gra mi sie swietnie. Animacje sa fakt, troche drewniane. Hitboxy ciezko ocenic, wez pod uwage nieustanne lagi. Dzisiaj jade rozejrzec za nowym procem, mobo i ramami pod grafike, bo zdecydowanie warto pod ta gre. :) Patch po niecalym dniu bety - jak bedzie tak dalej, to DICE ma naprawde duzy + dla mnie za fixowanie i balansowanie rozgrywki.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2010, 11:48 
Offline

Dołączył(a): 19 sty 2007, 21:01
Posty: 117
Lokalizacja: Wawa
gawin1993 napisał(a):
Piszę to któryś raz z kolei.

Gra - znaczy jej fizyka jest dość dobra ale co mi z tej fizyki jak:

-Gra jest obrzydliwa, zobaczcie te tekstury, drzewa jak w mario.
-Ruchy postaci, jej wygląd, eh...
- GeForce 9800GT 1 GB, Intel E5200 - 2.5x2, 2 GB ramu, ASUS P5QD Turbo - nie dają sobie rady, to istna masakra, brak jakiejkolwiek optymalizacji.
-Hitboxy - damn.

-Dużo, dużo więcej nie miłych wrażeń.

Powiem szczerze, że nawet na 1024x768 rozdzielczości gra się tnie! :o



Bzdury.

Jeśli chodzi o fizykę - wszystko super.

Jeśli chodzi o grafikę - jest na dobrym, wysokim poziomie.

Karta graficzna mało ma tu do gadania. Najwięcej przy FPS ma tu do powiedzenia procesor i ram. U mnie na 3,2 quad z 4gb ramu gra zapieprza na 60-80 fps bez przerwy na rozdzielczości 1680:1050 i medium detalach. Kartę graficzną mam taką jak Ty. Na Low detalach mam powyżej 100 FPS.

Dlaczego płaczesz o hitboxy? Tego to już kompletnie nie rozumiem. Są idealne i wpada bania za banią. Tyle tylko, że spray "przestał działać" i trzeba strzelać krótkimi seriami. Doskonale, że tak jest.

Movement postaci faktycznie na razie pozostawia wiele do życzenia.

Ogólnie - niektórym gra się podoba, innym nie. Adasiemu na przykład w ogóle się nie podoba. A już mi bardzo, tak samo Fiskusowi czy Grubberowi. Kwestia gustu. Napewno jednak fakt, że Ci się nie podoba nie jest powodem do pisania głupot w stylu " hitboxy złe" bo świadczy to tylko o Tobie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2010, 11:48 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2010, 23:20
Posty: 15
Yorgi napisał(a):
Polecam ściągnięcie najnowszych sterów a najlepiej bety wszystko śmiga jak talala


Stery Bety? Podeślij.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 520 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 35  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL