Teraz jest 23 lis 2024, 09:36

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 520 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 sty 2010, 21:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sty 2007, 00:05
Posty: 116
Lokalizacja: Wawa
szakal0x napisał(a):
Mogli by dać 2x mocniejszą i 2x dłuższy cd.


Wtedy to chyba by nigdy nie zeszli z górek i tylko byłby spam.Co do meda z lkm przemilczę to.
Zwyczajnie teraz medyk jest przepakowany.


Aligatorr napisał(a):
Jakie dane do równań potrzebujesz ??


10m/h? Czy tobie to nie wydaje się grubo przesadzone? To całe "głupawe" info miało wyolbrzymić to jak wolno wieża się obraca a nie był to jakiś wynik obliczeń na prędkość obracania się lufy xDD

Serio, nie spinaj tak człowieku i nie czepiaj się bzdur.

eot


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2010, 21:42 
Offline

Dołączył(a): 15 sie 2006, 17:30
Posty: 50
Lokalizacja: Radom
NoAim napisał(a):
Moje spostrzeżenia po dwóch dniach gry:
Plusy:
+dźwięk (zdecydowanie największy +)
+"klimat" wojny
+interakcja z otoczeniem
+możliwość modyfikowania broni i naszej postaci
+nowy system spotów/requestów (dużo ludzi narzeka na niego, mi akurat przypadł do gustu choć mógłby być bardziej rozbudowany)
+system spawnów (gra przez to zyskała dużo na dynamice)
+gunner w heli, nie jest jakiś morderczy ale zamieszać też nieźle może
+widok przez lunetę u snajpera

Minusy:
-zbyt mały FOV
-medyk z CKMem to zły pomysł, lepsza byłaby piąta klasa jako support a medykowi dać coś lżejszego
-sterowanie niektórymi pojazdami to nieporozumienie (zbyt mała czułość)
-smuga po rakietach w śmigłowcu Apache wygląda bardzo słabo/brzydko
-wygląd granatów
-tekstury niektórych broni
-grafika



Z medykiem pewnie bedzie tak ze jak wszyscy sobie odblokuja tommyguna to beda nim grac i bedzie prawie jak w BF2 i nie bedzie taki napakowany jak teraz jest , oby wzmocnili go troche

_________________
Obrazek
Obrazek
http://www.bf2stats.net/player/76247255/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2010, 21:47 
Offline

Dołączył(a): 23 gru 2009, 16:23
Posty: 34
Mam takie pytanko:
jaki jest cooldown na rakiete z UAV?

_________________
...::Follower of the Dark Side::...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2010, 22:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2007, 09:19
Posty: 2025
Cytuj:
Trzeba w humana wywalic pol magazynku zeby padl


Z tym jest smiesznie, z bliska tak, ale z daleka? Daj spota i strzał w trójkącik sporo razy zza krzaków i drzew strąciłem 1/2 strzałami gościa, a moge mieć 100% pewnośc ze nie był "uszkodzony" dopiero po respie gośc przebiegł i schował się za ścianą.

Cytuj:
jaki jest cooldown na rakiete z UAV?

?!

_________________
http://www.animalsmatter.org/

-Brak Dzwieku w komputerze po formacie kompa !
-może powiedz jaki masz system?
-Ja mam taki sam procek więc jest wielkie prawdopodobieństwo że XP


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2010, 23:38 
Offline

Dołączył(a): 5 sty 2010, 22:59
Posty: 74
maciek26 napisał(a):
Ogolnie tak przedstawia sie specyfikacja mojego PC (po duuuzym OC):
Phenom X3 720BE [2.8] -odblokowany 4 rdzen + oc na 3.4Ghz-
Gtx 260 - podkrecony z zegarow 575/2000/1348 na 715/2480/1542 (jest moc, zapewniam :>.. wieksza wydajnosc niz gtx275 - potwierdzone w testach)
OCZ Reaper 2x2gb 1066MhZ
no i tam pare mniej istotnych podzespolow, nie zaglebiam sie...

Do rzeczy: Gra chodzi bardzo dobrze na medium )nie spada ponizej 55fps).. Przy ustawieniach all high, aa&aniso 16x, HSAO:off, vsync:on mam stale 45fps (przy wszystkich opcjach wlaczonych mam minimum 30 fps).. Gram na dx10, 1920x1080.. vista64




a wgrales nowe sterowniki do mikrofalowki ??
Sprobuj troche OC kuchenki gazowej i zobaczysz, ze nawet Ci sie raz nie przytnie.


Nie rozumiem takich ludzi..

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 31 sty 2010, 00:42 przez Mondello, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2010, 23:42 
Offline

Dołączył(a): 30 sty 2010, 23:34
Posty: 16
gralem u kolegi, przyznam, ze jest dynamicznie, otoczenie ladnie sie prezentuje, mechanika mi sie wydaje lekko crysisowska. mam pytanie wie ktos moze z kolegow, czy z nowu beda rozdawac cd-keye?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2010, 00:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2006, 11:23
Posty: 539
Lokalizacja: Białystok
Cytuj:
Pamiętaj , to nie jest następca BF2, to jest nowy "twór" na który się trzeba przestawić i na nowo pewnych rzeczy nauczyć


A po cholerę mam się przestawiać i uczyć na nowo rzeczy, skoro za rok góra półtora wyjdzie Battlefield 3? Wtedy to już każdy zapomni o BC2.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2010, 01:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2004, 18:06
Posty: 166
Lokalizacja: Wejherowo
W moim przypadku jest tak że nie moge komfortowo grać w beta bo mam straszne lagi i wszytko mi skacze, nie moge nikogo zabić więc jak czytam wasze odpowiedzi to kwestia czasu kiedy się z tym uporają i mam taką nadzieje :).
Jedno co mnie boli to medyk z tym dużym kalibrem.

_________________
BF1942, BF V, BF2, BF2142, BF BC2, BF3- TeamC


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2010, 02:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2009, 21:13
Posty: 126
MaZZeo jestem ciekawy skąd masz takie rewelacje o BF 3... za rok , góra półtora... góra to może i jest, ale śmiechu z tego co powiedziałeś ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2010, 02:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2006, 11:23
Posty: 539
Lokalizacja: Białystok
Przecież DICE chyba z pół roku temu przyznało się, że Battlefield 3 jest w produkcji od dłuższego czasu, nie chce mi się googlować dla ciebie.

I ma on być w 2011 roku, podejrzewam że gdzieś pod koniec.

enterbf3.com polecam tą stronkę.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2010, 09:48 
Offline

Dołączył(a): 24 lip 2005, 15:00
Posty: 168
Lokalizacja: Chorzów
MaZZeo - To troche idiotyczny sposob myslenia. Po co sie przestawiac jak za rok gora 1,5 bedzie bf3? Idac dalej ja powiem - po co zyc skoro za 50, gora 60 lat i tak bede w grobie?

Rozumiemy ze gra moze nie podchodzic, wtedy sie nie gra bo sie nie podoba ale twierdzenie by nie grac bo za xx czasu pojawi sie kolejna czesc gry (o ktorej w sumie gowno wiemy, moze okazac sie bardziej podobna do bc2 niz bf2 bo jak znam zycie bf3 jest na enginie frostbite robione) imo ma malo sensu. Mozesz tez nie grac wcale przez nastepne 5 lat i czekac na bf4 tlumaczac to w identyczny sposob.


Swoja droga spodziewalem sie ze gierka lepiej podziala. Na e8200 @ 3,6ghz + hd 4850 (cat 10.1) animacja potrafi zarwac do nieprzyjemnych 25 fps i to niezaleznie od ustawien detali. Sprzet to moze nie jest jakis rewelacyjny ale imo bc2 nie wyglada jakos niesamowicie a fizyce i systemowi zniszczen tez grze daleko do np red faction 3. Po przeczytaniu parunastu postow o wydajnosci gry, wyglada na to ze tylko quady daja rade ja pociagnac w komfortowych warunkch (bez spadkow ponizej 40 fps). Ogolem na 2 jajowcach gra dziala gorzej niz crysis czy gta4 ale dlaczego to juz zagadka dla mnie. Nie widze w tej grze niczego co mogloby powodowac wymaganie 4 rdzeni dla plynnej rozgrywki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2010, 10:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 gru 2007, 15:01
Posty: 146
Lokalizacja: Silesia -> Żory
Własnie mnie też to zastanawia w Red Faction : Guerilla również jest znakomity system zniszczeń , raczej lepszy niż w BC2 a ma mniejsze wymagania . Może programiści z DIECE popracują nad wydajnością bo te wymagania które oficjalnie przedstawili trochę naciągnięte . Wymówki o tym że jest duża mapa nie trafiają do mnie bo w Red Faction były o wiele większe sektory. Liczę na to że postarają się nad optymalizacją, bo czasami fpsy mi spadają do niebezpiecznych wartości slideshowu. Ja rozumiem niszczy się podłoże i drogi, budynki , drzewa ... ale na boga takie wymagania to na prawde kosmos , żeby było śmieszniej u mnie na low lub medium nie ma w ogóle różnicy w fps'ach ciągle toporne 20-35 ale o dziwo gra chodzi w miarę płynnie oprócz nielicznych akcji które się zdarzają rzadko zwłaszcza jak komunikat z gg wyskoczy : D , myślałem nad tym czy gdybym dorzucił 2 GB RAM'u czy coś by to pomogło i muszę to sprawdzić ; P i tak miałem zamiar to zrobić. No reasumując BC2 może mieć świetlaną przyszłość ale musi być tryb specator , bez tego ani rusz . I może być miłym oczekiwaniem na kolejne części Bf'a , posiada to co powinien mieć dobry BF czyli dynamizm rozgrywki , sporej wielkości mapy ( choć Port Valdez nie przypadł mi do gustu konsolowcy na PS3 mieli lepszą mapę zdecydowanie oczywiście mowa o Arica Harbour ) i oczywiście to co tygrysy lubią najbardziej czyli pojazdy wszelkiej maści. Single też może przyciągnąć na parę godzin , ja na pewno w niego zagram i rozminie czarny humor kompani B.

_________________
"Spadochroniarstwo uczy nas być silnym, a tylko takich potrzebuje nasza ojczyzna."
Gen. Stanisław F. Sosabowski


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2010, 12:06 
Offline

Dołączył(a): 24 lip 2005, 15:00
Posty: 168
Lokalizacja: Chorzów
Ram niewiele da, moj kumpel ma bardzo podobny sprzet do mojego ale 4 giga ramu i lepiej u niego nie jest. Jezeli cos mialoby poprawic wydajnosc w tej grze, to tak jak pisalem wyzej tylko 4 rdzeniowy proc (wnioski na podstawie postow z roznych stronek, w bc2 duzo wiecej zalezy od cpu niz od gpu). Jezeli oczywiscie masz ochote modernizowac sprzet dla jednej gry.
Warto moze jeszcze poczekac do pojawienia sie fulla i ew pierwszego oficjalnego patcha. Jezeli wtedy wydajnosc bedzie dalej na kiepskim poziomie, to juz prawdopodobnie lepiej nie bedzie, ale poki to beta, to jeszcze mozna miec nadzieje na pare fps wiecej.

Sam system zniszczen w porownaniu do red faction 3 pod wzgledem zaawansowania to jak niebo a ziemia. W BC2 to wszystko jest ciagle (tak jak w BC1) oparte na skryptach. Strzel granatnikiem w sciane, potem strzel granatnikem w ta sama sciane ale 1-2 metry obok a zobaczysz ze dziura jest identyczna i w tym samym miejscu jak przy poprzednim strzale. Budynki skladaja sie ze stref ktore sie niszcza w kilku etapach. Efekt jest lepszy niz w bc1 (tam tylko pare dziur w scianach sie robilo i nic wiecej) ale ciagle do czegos takiego jak red faction 3 sie nie umywa. To jak i czy zastosowanie dzis takiego systemu uszkodzen w takiej grze jak bc2 byloby w ogole mozliwe moze byc tez dyskusyjne.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2010, 12:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2009, 21:13
Posty: 126
Skypan to jest rush :P Na conquescie będą te 4 mapki stanowiły jedną wielką całość ( w rush stanowią też , tylko że stopniowo zyskujesz do nich dostęp (jeśli słabo się bronisz , albo dobrze atakujesz )

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2010, 12:27 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
przeczytalem wlasnie 10 styron wypowiedzi i... dochodze do wniosku ze wy nie wiecie co to beta.
Moze wikipedia wam pomoze:
Cytuj:
Cykl życia programu
[edytuj]

Cykl życia programu – seria kolejnych zmian programu, w trakcie których odbywa się sukcesywne dodawanie nowych funkcji oraz usuwanie powstających w trakcie rozwoju błędów.
Etapy rozwoju [edytuj]

Zasadniczo cykl życia kolejnych wersji programu można podzielić na następujące etapy:
wersja niestabilna (testowa) – seria wydań, podczas której dodawane są przede wszystkim nowe możliwości:
wersja robocza (pre-alpha) , dostępna zazwyczaj tylko dla twórców programu w postaci repozytorium kodu źródłowego (np. CVS, SVN), kiedy implementowany jest algorytm programu, tworzony jest interfejs i dodawane są nowe funkcje
wersja alfa (pre-beta), podczas której autorzy doprowadzają do rzeczywistego działania programu, nawet w ograniczonym zakresie
wersja beta, kiedy program ma już pierwszych użytkowników, zwanych często beta-testerami, i wyłapywane są błędy związane z różnymi środowiskami i warunkami pracy programu
RC (ang. Release Candidate, czyli Kandydat do wydania) – wydanie kandydujące, których może być nawet kilka, ale jeżeli nie zostanie w nim znalezione żadne istotne odstępstwo od planu wersji, zmienia się jedynie numer wersji na wyższy i uznaje wersję za stabilną
RTM (ang. Release to manufacture lub Ready to market czyli Gotowy do wydania) – produkt gotowy do wypuszczenia na rynek. Nie jest dostępny publicznie do czasu premiery.
wersja stabilna (wersja produkcyjna) – wersja nadająca się do użytkowania zgodnie z założeniami autorów
wersje stabilne z poprawkami bezpieczeństwa lub innych błędów
ostatnim etapem jest zwykle starzenie moralne programu i porzucenie przez autorów, co zwykle kończy jego życie (w przypadku kodu na licencjach FLOSS ten stan może w dowolnym momencie ponownie przejść do fazy aktywnego rozwoju, jeśli tylko znajdą się chętni do przejęcia opieki nad nim, lub wykorzystają fragmenty kodu w innej aplikacji)

Zależnie od projektu niektóre fazy życia programu mogą nie być tak oznaczane, można natomiast mówić w tych kategoriach o jakości kodu (np. kod beta oznacza wtedy po prostu program, w którym zaniedbano testowania na rozmaitych platformach sprzętowych i programistycznych).


teraz prosba, jesli mozecie to zglaszajcie swoje uwagi na odpowiednim forum, w jezyku angielskim.
Wtedy beda szybciej wychodzic patche i szybciej bedziemy mogli pograc w RC.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 520 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 35  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL