Teraz jest 27 lis 2024, 05:50

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 520 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 31 sty 2010, 12:45 
Offline

Dołączył(a): 4 sty 2010, 18:15
Posty: 4
Ja też bym się chciał podzielić przemyśleniami:
-Brak leżenia, na początku dziwne ale może być
-Przydałby się jakiś mały pasek pod mapą, żeby lepiej "czuć" jak mocno oberwaliśmy
-Obrażenia już chyba poprawili
-Mógłby być też jakiś pasek jak się broń przegrzewa, bo wiertarkę trzeba "wyczuć"
-Grafika na niektórych ustawieniach jest przesadnie jaskrawa
-Można by IMO zamienić bronie meda z engiem żeby eng miał LKM a med pistolet maszynowy

Chyba tyle, ale nie ma co, dziś rano grałem z kolegą, o ile na poczatku było 10v10 i łatwo wygraliśmy w ok.10 minut o tyle potem 16v16 była NIESAMOWITA epicka bitwa, zakończona naszym sukces po 40 minutach. Miałem takie odczucia jak np. po pomyślnie zakończonej kampanii na expercie w left 4 dead, Ci co grali wiedzą chyba o czym mówię ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2010, 13:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2010, 00:09
Posty: 9
RedFaction 3 Ma fajne zniszczenia i małe wymagania bo to gierka TPP poza tym co tam mamy ?? pustynie i domki przez to ma takie małe wymagania gdyby było więcej tekstur itp: to gierka na pewno nie wymagała by procka 2 rdzeniowego.

odpowie ktoś na moje pytanie czy w Demie na PS3 będzie się dało grac po multi czy tylko po singlu ????


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2010, 13:28 
Offline

Dołączył(a): 29 sty 2010, 13:56
Posty: 22
Pierwszy kontakt z tą grą mile mnie zaskoczył, wszędzie strzały i brak ogarnięcia z mojej strony. Z czasem po 3-4 rundach przypomina się jak to jest grać medykiem (ET :)), wszystko pięknie wychodzi. Największe wrażenie na mnie zrobiła sama walka, 10-20 minut ostrych walk by zatrzymać przeciwnika na biurach, po czym błoga cisza którą nagle przerywa artyleria wroga i znów się zaczyna. Jedynym minusem jak na razie to bugi, ale wiadomo beta więc trzeba sobie z tym radzić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2010, 14:03 
Offline

Dołączył(a): 23 gru 2009, 16:23
Posty: 34
Powinni zwiekszyć wytrzymałość skrzynek, tak by wytrzymywały detonacje przynajmniej 7 ładunkow C4.

Przed chwila jako szturmowiec z Thompsonem i perkiem 'więcej materiałów wybuchowych' w jednej rozwaliłem sam 6 skrzynek nie uzbrajając zadnej z nich. Po prostu 5 sztuk C4 na skrzynke, detonacja, samobójstwo i do następnego punktu obrony.

Na początku mi sie to podobało, ale zbyt zmienia to balans gry i powinni się tym zająć.

_________________
...::Follower of the Dark Side::...


Ostatnio edytowano 31 sty 2010, 14:11 przez ID+, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2010, 14:08 
Offline

Dołączył(a): 12 sty 2010, 15:39
Posty: 9
Mam takie pytanie - po zdetonowaniu przez atakujacych dwoch pierwszych ladunkow walka przesuwa sie dalej w obszar jakby dwupoziomowy (patrzac od strony atakujacej - po prawej sa wyzej budynki, po lewej nizej) i czesto w tym momencie nadlatuje samolot (chyba jest to Fairchild A-10 ale nigdy sie nie przyjrzalem dokladnie) i ostrzeliwuje pole walki. Czy ten samolot sie jakos wzywa czy on przylatuje sam z siebie? Od czego to zalezy kiedy atakuje i chyba najwazniejsze pytanie : kogo on wlasciwie atakuje - amerykancow czy rosjan? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2010, 14:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2007, 13:12
Posty: 826
Lokalizacja: Poznań
Mu-H napisał(a):
Mam takie pytanie - po zdetonowaniu przez atakujacych dwoch pierwszych ladunkow walka przesuwa sie dalej w obszar jakby dwupoziomowy (patrzac od strony atakujacej - po prawej sa wyzej budynki, po lewej nizej) i czesto w tym momencie nadlatuje samolot (chyba jest to Fairchild A-10 ale nigdy sie nie przyjrzalem dokladnie) i ostrzeliwuje pole walki. Czy ten samolot sie jakos wzywa czy on przylatuje sam z siebie? Od czego to zalezy kiedy atakuje i chyba najwazniejsze pytanie : kogo on wlasciwie atakuje - amerykancow czy rosjan? :)

Z tego co widziałem to jest skrypt i uaktywnia sie po wysadzeniu obu ladunkow, a atakuje wszystkich ;p

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2010, 15:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2006, 11:23
Posty: 539
Lokalizacja: Białystok
Cytuj:
MaZZeo - To troche idiotyczny sposob myslenia. Po co sie przestawiac jak za rok gora 1,5 bedzie bf3? Idac dalej ja powiem - po co zyc skoro za 50, gora 60 lat i tak bede w grobie?

Rozumiemy ze gra moze nie podchodzic, wtedy sie nie gra bo sie nie podoba ale twierdzenie by nie grac bo za xx czasu pojawi sie kolejna czesc gry (o ktorej w sumie gowno wiemy, moze okazac sie bardziej podobna do bc2 niz bf2 bo jak znam zycie bf3 jest na enginie frostbite robione) imo ma malo sensu. Mozesz tez nie grac wcale przez nastepne 5 lat i czekac na bf4 tlumaczac to w identyczny sposob.


Geez, ale porównanie.

Źle mnie zrozumiałeś, pograć można, ale kto tu mówi o jakimś przestawianiu się? Uczenie się na nowo gry? Nie wiem w jakim celu, bo chyba ktoś kto to napisał nie miał na myśli clangamingu, bo gra umrze dość szybko. Jak wyjdzie BF3 to kto będzie grał w BC2? Raczej mało osób.

Nie mówię że BC2 to zła gra, bo jest ładniejsza od BF2 i lepiej zrobiona (hitboksy itd), ale oferuje dużo mniej niż BF2. Dla mnie to taka poczekajka przed BF3, aniżeli pełnoprawny Battlefield.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2010, 17:04 
Offline

Dołączył(a): 5 sty 2010, 22:59
Posty: 74
Oferuje duzo mniej niz BF2 ??
Moze z takimi osadami poczekasz, az wyjdzie pelny BC2 ??
Bo teraz to one zupelnie nie maja sensu.
A i na pewno beda osoby, ktore beda grac w BC2 i nie przesiada sie na BF3.


P.S
dzisiaj odczulem znaczny wzrost fps. Czyzby cos poprawili ??
ogolnie jakos tam gralo sie przyjemniej.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2010, 18:12 
Offline

Dołączył(a): 31 sty 2010, 17:44
Posty: 10
Okota napisał(a):
przeczytalem wlasnie 10 styron wypowiedzi i... dochodze do wniosku ze wy nie wiecie co to beta.


Wszędzie piszą, że to "beta", ale w nazwie instalatora z 28 stycznia jest "RC1", a w patchu widziałem "RC2". I skłonny jestem uznać, że to jest już właśnie wersja RC, a nie beta. Wprowadzą jeszcze kilka poprawek, ale myślę, że na większe zmiany nie ma co liczyć. Chyba, że jakiś czas od premiery. Choć w sumie uwag jest tak dużo, i wszystkie dotyczą tych samych braków, że może wykorzystają ten miesiąc, mam taką nadzieję...

A co do malkontentów z BF2 - sam byłem w pierwszej chwili rozczarowany (chociaż gram w BF2 dopiero od tygodnia, to uwielbiam tą grę) - ale później zrozumiałem, że to wcale nie miała być kontynuacja BF2. To jest odpowiedź na CODa. Ale co mi się w niej podoba, zgranie w drużynie jest niejako bardziej wymuszone/przestrzegane niż w COD. Mnie osobiście bardziej odpowiada BF2.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2010, 19:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lis 2009, 18:09
Posty: 13
Lokalizacja: Jarosław
Mam takie pytanko... Z jaką rangą odblokowuje się Thompsona?
Patrzyłem na bronie i gadżety w menu i było tam napisane, że od bodajże 17 poziomu jest dostępny. Tylko, że widziałem na jednej mapce jak gość z 7 lvlem zasuwał sobie dzielnie z Thompsonem. A też żadnego typa z 17 lvlem nie widziałem, a ludu z Thompsonami troszkę jest :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2010, 19:29 
Offline

Dołączył(a): 17 sty 2010, 00:16
Posty: 6
Od 10 lvla jest thompson. A lvl limit w becie to 11.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2010, 20:26 
Offline

Dołączył(a): 23 sty 2010, 12:41
Posty: 6
Troszkę ta beta jest dziwna :/. Ja nie mogę korzystać z AUG'a i innych broni powyżej 4 lvl a tu jakieś 15 min temu na serwie grupka 3 czy 4 Niemców lata z nim :(. To jak to jest z tym -.-
Dzisiaj z ciekawości zacząłem grać zwiadowcą z Saigą, Coltem 1911, C4 i dodatkowymi ładunkami wybuchowymi, i powiem że skrzynie padają jak muchy :P Na małych dystansach Saiga sieje postrach, jedynie ktoś kto ma granatnik w łapie ma jakieś szanse ;). A propo Tompsona to według mnie jest stanowczo za słaby, powinien mieć siłę Colta ;] Albo mi się zdaje że lunetka x12 bardzo przypomina tą standardową jakieś to powiększenie jest tak duże.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2010, 21:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2009, 21:13
Posty: 126
Ta beta jest porąbana ... nie dość , że beta na ps 3 miała lepszą mapę od pc , to jeszcze na PS 3 NIE BYŁO żadnego blokowania lv , ani broni , normalnie można było wszystkie bronie odblokować i lv'le... nie dość , że później od ps 3 PC dostało bete , to jeszcze gorszą .. ehhh...


PS.A i bym zapomniał , to nie jest beta , tylko żałosne demko jak jakiejś gry MMORPG gdzie dopiero po kupieniu pełnej wersji możesz zdobyć lv większy niż 10 i korzystać ze skrzynki na listy...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2010, 21:35 
Offline

Dołączył(a): 24 lip 2005, 15:00
Posty: 168
Lokalizacja: Chorzów
Pogrzebalem w settings.ini i po zmianie wszystkiego co sie dalo na low (jest tam wiecej rzeczy niz w opcjach gry) pare fps przybylo i jest nawet grywalnie (choc dalej nie tak dobrze jakbym chcial, nie zawsze). Te drzewa w 2d wygladaja smiesznie troche ;]

Pistolecik ze strzalkami naprowadzajacymi jest przegiety. Kiedy snajper musi brac pod uwage odleglosc od celu i korygowac (wyzej celowac na duze odleglosci) tak ta cholerna strzalke moge wystrzelic a pi..du w czolg na horyzoncie i zawsze trafiam. Jakies ograniczenie zasiegu tej strzalki by sie przydalo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2010, 21:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2009, 21:13
Posty: 126
Przy tym jak wolno leci i jak trudno cokolwiek z daleka z tego trafić (jeśli się rusza , bądź lata) to powinno zostać tak jak jest , a według mnie jest dobrze :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 520 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 35  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL